abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190465136
Eten bij Bombay Spice in Hengelo op 1 februari 2020:

* Lonaa,
* PdeHoog +1
* Fles
* Z80
* Kaatje
* minilot,
* Lucky_Strike/J
* Candaasje (ovb)
* Borisz (ovb)
* Uhmmpie
* Anthraxx
* DerLudolf
* mascara-klodder (ovb)
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie (zww)
* Zilverberk (ovb)
Volgens Kaatje ook Sunny als ze kan/zin heeft :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.

Zit mobiel geen plaatje. >:O
  zondag 15 december 2019 @ 21:22:20 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190465202
Loopgravenoorlog. Kom maar op! >:)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190465241
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 21:13 schreef Myraela het volgende:
Grappig wel hoe dat blijkbaar per persoon zo kan verschillen. Ik vond jou juist een enorm inhoudsloze toevoeging in de SC. Ben wel benieuwd wat jouw interpretatie van lomp en direct dan is.

Molo is overigens wel direct en recht voor der raap. Zou jammer zijn als zij weggaat.
Oh, ik vond jou juist een enorm betweterig hypochonder. Zodra iemand een mening heeft weet jij het beter, maar bij wat tegengas is het meteen huilen "oh ik ben zo zielig met mijn darmklachten en mijn pleinvrees". Zo zie je maar he, het is net hoe het overkomt :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_190465265
Popcorn :9 :+
pi_190465324
Het is hier over het algemeen wel de bedoeling dat je hier een beetje rekening met elkaar houdt en interesse in elkaar hebt. Niet te kort door de bocht, een redelijk niveau van de gesprekken.
De meeste users komen hier omdat ze een band met de andere users hebben. Niet alleen omdat ze zich vervelen.
Spoilers!
  zondag 15 december 2019 @ 21:27:21 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190465351
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 21:24 schreef Aure het volgende:
Popcorn :9 :+
De componist van dat nummer is juist net overleden. :'(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190465377
Ik zat trouwens nog wel met een serieuze vraag aan de plantenliefhebbers hier. Die monstera die ik dus verpot heb en rechtop heb gezet krijgt gele bladeren :'( wat kan het zijn en wat moet ik er aan doen? Heb hem in ieder geval een andere plaats in de kamer gegeven (in het midden, geen direct zonlicht).
pi_190465411
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 21:28 schreef Aure het volgende:
Ik zat trouwens nog wel met een serieuze vraag aan de plantenliefhebbers hier. Die monstera die ik dus verpot heb en rechtop heb gezet krijgt gele bladeren :'( wat kan het zijn en wat moet ik er aan doen? Heb hem in ieder geval een andere plaats in de kamer gegeven (in het midden, geen direct zonlicht).
Heeft de mijne ook last van toen werd er aan teveel water gedacht.

Iedereen zegt dat het een makkelijke plant is. Bij mij is het de plant die het het slechtste doet van allemaal.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190465488
quote:
10s.gif Op zondag 15 december 2019 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, ik vond jou juist een enorm betweterig hypochonder. Zodra iemand een mening heeft weet jij het beter, maar bij wat tegengas is het meteen huilen "oh ik ben zo zielig met mijn darmklachten en mijn pleinvrees". Zo zie je maar he, het is net hoe het overkomt :)
Ja, dat gebruik ik inderdaad regelmatig wanneer ik mijn gelijk niet krijg.

Overigens wel een mooi voorbeeld van waarom ik blij ben als je weer lekker bij gelijkgestemde gaat zitten. Hier is wel gewoon ruimte om dingen te delen zonder dat internethelden het gebruiken om achter hun toetsenbordje de stoere boi uit te hangen.

Toedels he.
pi_190465492
quote:
Water geven. })

Flauw. Zijn de wortels niet beschadigd?
pi_190465553
quote:
Teveel water? Was dat die waar je veel wortels van kapot had gemaakt? Misschien toch een stukje met te weinig wortels overgebleven.
pi_190465564
Tijdens het verpotten en uit elkaar halen zijn veel kleine wortels inderdaad beschadigd. Maar het zou best kunnen dat ik hem misschien teveel water heb gegeven :@
pi_190465590
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 21:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Teveel water? Was dat die waar je veel wortels van kapot had gemaakt? Misschien toch een stukje met te weinig wortels overgebleven.
Zou dat nog goed kunnen komen denk je als er toch teveel wortels zijn beschadigd?
pi_190465611
quote:
6s.gif Op zondag 15 december 2019 21:22 schreef golfer het volgende:
Loopgravenoorlog. Kom maar op! >:)
Ik ben niet zo van het moddergooien... dus ik kijk wel toe.

Gluhweintje erbij... lekker
pi_190465673
@Aure
Mijne krijgt gele bladen van te weinig water en van te veel water en ik ben niet goed in het midden daartussenin vinden :'(
pi_190465731
Wat ingewikkeld! Nou ik geef hem wel even minder water :+
pi_190465733
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 21:33 schreef Aure het volgende:
Zou dat nog goed kunnen komen denk je als er toch teveel wortels zijn beschadigd?
Kan tijd nodig hebben. Zat er wel een luchtwortel aan? Dan zou je een stukje ook tijdelijk helemaal in water kunnen zetten zodat de wortels verder kunnen ontwikkelen. Maar kan ook zijn dat één stukje teveel beschadigingen had, maar de rsst van de plant wel prima gaat.
pi_190465759
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 21:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, dat gebruik ik inderdaad regelmatig wanneer ik mijn gelijk niet krijg.

Overigens wel een mooi voorbeeld van waarom ik blij ben als je weer lekker bij gelijkgestemde gaat zitten. Hier is wel gewoon ruimte om dingen te delen zonder dat internethelden het gebruiken om achter hun toetsenbordje de stoere boi uit te hangen.

Toedels he.
ja mazzel :W
pi_190465780
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 21:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik kijk/lees dan met verbazing en denk waarom heb je het nodig dit te doen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_190465782
Ik heb gisteren "kerstboom in je reet reep" chocola van Tony's Chocolonely gehad, de pure met mint-zuurstok en de melk met glühwein. De pure is gisteren grotendeels opgegaan en vond ik erg geslaagd, lekkere smaakcombinatie en lekkere textuur. Ik ben nu begonnen aan die met glühwein en die is een beetje dubieus. Wel lekkere smaakcombinatie (beetje chocoladepepernoten-idee eigenlijk), maar rare droge stukjes sinaasappel erin die de textuur een beetje jammer maken.

Dus koop de pure met zuurstok als je kerst-Tony's wil. >:O
pi_190465818
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 21:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Show's over, poppetje gezien, kastje dicht :s)
pi_190465826
Lonaa, F. en Muppet zijn moe. Maar! Kerstboom bij mijn oma staat, Het Kitten is HEEL SCHATTIG (en klein!) en Dora was heel braaf overal O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190465832
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 21:36 schreef Tele6 het volgende:
@:Aure
Mijne krijgt gele bladen van te weinig water en van te veel water en ik ben niet goed in het midden daartussenin vinden :'(
Ik had dat met orchideeen...
nu gaat ie 1x per maand een kwartier in bad... en doet ie het prima. Hij is zelfs toe aan een ruimer potje. Maar waar ik dat dan weer moet halen... moet ik nog even uitzoeken.

En mijn woestijnroos heeft sinds de zomervakantie denk 3x water gehad ofzo... en doet het ineens prachtig
Hij zou nu in wintermodus/droge periode moeten zijn maar groeit dus wel gewoon.
Dat was niet wat er op internet stond.. daar staat: groeit nauwelijks tijdens de droge winter.
pi_190465859
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2019 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Show's over, poppetje gezien, kastje dicht :s)
Dan is het bedtijd hier :)

Weltruste folks

Lief zijn voor elkaar he.
pi_190465868
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 21:42 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dan is het bedtijd hier :)

Weltruste folks

Lief zijn voor elkaar he.
Slaaplekker Uhmpie :W :*