Oh, ik vond jou juist een enorm betweterig hypochonder. Zodra iemand een mening heeft weet jij het beter, maar bij wat tegengas is het meteen huilen "oh ik ben zo zielig met mijn darmklachten en mijn pleinvrees". Zo zie je maar he, het is net hoe het overkomtquote:Op zondag 15 december 2019 21:13 schreef Myraela het volgende:
Grappig wel hoe dat blijkbaar per persoon zo kan verschillen. Ik vond jou juist een enorm inhoudsloze toevoeging in de SC. Ben wel benieuwd wat jouw interpretatie van lomp en direct dan is.
Molo is overigens wel direct en recht voor der raap. Zou jammer zijn als zij weggaat.
De componist van dat nummer is juist net overleden.quote:
Heeft de mijne ook last van toen werd er aan teveel water gedacht.quote:Op zondag 15 december 2019 21:28 schreef Aure het volgende:
Ik zat trouwens nog wel met een serieuze vraag aan de plantenliefhebbers hier. Die monstera die ik dus verpot heb en rechtop heb gezet krijgt gele bladerenwat kan het zijn en wat moet ik er aan doen? Heb hem in ieder geval een andere plaats in de kamer gegeven (in het midden, geen direct zonlicht).
Ja, dat gebruik ik inderdaad regelmatig wanneer ik mijn gelijk niet krijg.quote:Op zondag 15 december 2019 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, ik vond jou juist een enorm betweterig hypochonder. Zodra iemand een mening heeft weet jij het beter, maar bij wat tegengas is het meteen huilen "oh ik ben zo zielig met mijn darmklachten en mijn pleinvrees". Zo zie je maar he, het is net hoe het overkomt
Water geven.quote:Op zondag 15 december 2019 21:28 schreef Aure het volgende:
Ik zat trouwens nog wel met een serieuze vraag aan de plantenliefhebbers hier. Die monstera die ik dus verpot heb en rechtop heb gezet krijgt gele bladerenwat kan het zijn en wat moet ik er aan doen? Heb hem in ieder geval een andere plaats in de kamer gegeven (in het midden, geen direct zonlicht).
Teveel water? Was dat die waar je veel wortels van kapot had gemaakt? Misschien toch een stukje met te weinig wortels overgebleven.quote:Op zondag 15 december 2019 21:28 schreef Aure het volgende:
Zou dat nog goed kunnen komen denk je als er toch teveel wortels zijn beschadigd?quote:Op zondag 15 december 2019 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Teveel water? Was dat die waar je veel wortels van kapot had gemaakt? Misschien toch een stukje met te weinig wortels overgebleven.
Kan tijd nodig hebben. Zat er wel een luchtwortel aan? Dan zou je een stukje ook tijdelijk helemaal in water kunnen zetten zodat de wortels verder kunnen ontwikkelen. Maar kan ook zijn dat één stukje teveel beschadigingen had, maar de rsst van de plant wel prima gaat.quote:Op zondag 15 december 2019 21:33 schreef Aure het volgende:
Zou dat nog goed kunnen komen denk je als er toch teveel wortels zijn beschadigd?
ja mazzelquote:Op zondag 15 december 2019 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat gebruik ik inderdaad regelmatig wanneer ik mijn gelijk niet krijg.
Overigens wel een mooi voorbeeld van waarom ik blij ben als je weer lekker bij gelijkgestemde gaat zitten. Hier is wel gewoon ruimte om dingen te delen zonder dat internethelden het gebruiken om achter hun toetsenbordje de stoere boi uit te hangen.
Toedels he.
Ik kijk/lees dan met verbazing en denk waarom heb je het nodig dit te doen?quote:Op zondag 15 december 2019 21:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het moddergooien... dus ik kijk wel toe.
Gluhweintje erbij... lekker
Show's over, poppetje gezien, kastje dichtquote:Op zondag 15 december 2019 21:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het moddergooien... dus ik kijk wel toe.
Gluhweintje erbij... lekker
Ik had dat met orchideeen...quote:Op zondag 15 december 2019 21:36 schreef Tele6 het volgende:
@:Aure
Mijne krijgt gele bladen van te weinig water en van te veel water en ik ben niet goed in het midden daartussenin vinden
Dan is het bedtijd hierquote:Op zondag 15 december 2019 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Show's over, poppetje gezien, kastje dicht
Slaaplekker Uhmpiequote:Op zondag 15 december 2019 21:42 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dan is het bedtijd hier
Weltruste folks
Lief zijn voor elkaar he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |