Lidl buy lidlquote:Op zondag 15 december 2019 20:53 schreef Protoplanet het volgende:
Feestje in het lahanddd
Voordeel voor de klahanttt
Dat was alleen genot met Ernst-Paul Hasselbachgodquote:Op zondag 15 december 2019 20:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is dat nog steeds boeiend?
De hypes van Zjak zijn ook vaak spelers die zelfs de vaste volger nooit in actie ziet.quote:Op zondag 15 december 2019 20:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die kan er dus niks van. Sjaks hypes sneuvelen altijd
Gewoon Q-School live uitzenden.quote:Op zondag 15 december 2019 20:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik weet nog wel een leuk concept. So you think you can dart.
Dochter van Patricia Paay?quote:Op zondag 15 december 2019 20:53 schreef MC-Morgan het volgende:
tijdens de reclames genieten van optredens van Nienke Plas enz.
Als het wat is, kan hij roepen dat hij het ons toch zei.quote:Op zondag 15 december 2019 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De hypes van Zjak zijn ook vaak spelers die zelfs de vaste volger nooit in actie ziet.
Zoals die Poch uit Argentinië. Die kon goed mikken.quote:Op zondag 15 december 2019 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De hypes van Zjak zijn ook vaak spelers die zelfs de vaste volger nooit in actie ziet.
je moest een titel invullen, daarop kan je terugzoekenquote:Op zondag 15 december 2019 20:56 schreef HetDonkertAan het volgende:
Ik had op die site van RTL7 meegedaan aan die voorspelwedstrijd. Op die site :"Challonger"
Alles mooi ingevuld en nu kan ik mijn voorspelling nergens weer vinden.... Had volgens mij geen account aangemaakt toen ik mijn voorspelling invulde maar volgens mij werd er op die site verteld dat dat ook niet hoefde.
Nu ben ik dus alles kwijt.
Iemand enig idee hoe ik t weer vind?
Had Labanauskas tot de finale laten komen en die staat nu redelijk te gooien.
Spoilerquote:Op zondag 15 december 2019 20:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat je zo aandringt nóg eentje.
Wil je dit NOOIT meer doen.quote:Op zondag 15 december 2019 20:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 december 2019 20:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij gaat Clemens ook hypen en die gaat schroeien, dus dat valt uit de toonquote:Op zondag 15 december 2019 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En die vloog er vaak uit.quote:Op zondag 15 december 2019 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zoals die Poch uit Argentinië. Die kon goed mikken.
ENG, ENG, ENGquote:Op zondag 15 december 2019 20:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach, daarna heeft hij nog een keer 100 gemiddeld gegooid in 3 wedstrijden Q-school voor de CDC Tour 2020. Zjak kan ook wel aankomen met hypes als Clemens en De Sousa, maar die ziet iedereen wel aankomen.quote:Op zondag 15 december 2019 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
Tijd voor de eerste grote hype van Zjak die iedereen inclusief hemzelf alleen tijdens de World Serie in Amerika in actie heeft gezien.
Danny Baggish.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |