Meeste overtredingen van alle CL ploegen.quote:Op zondag 15 december 2019 19:14 schreef Zipportal het volgende:
Geef dat Ajax gewoon rood. Ordinaire schopploeg, net als tegen Valencia.
Dan krijg je weer die gasten die denken dat PSV weer meedoet om het kampioenschap.quote:
Ik gun het Tilburg wel.quote:Op zondag 15 december 2019 19:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie dé club van Brabant is na dit weekend.
quote:Op zondag 15 december 2019 19:17 schreef Zipportal het volgende:
1000 miljoen op de bank, PANNENKOEK.
@Gutanothquote:Op zondag 15 december 2019 19:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan krijg je weer die gasten die denken dat PSV weer meedoet om het kampioenschap.
Hahaha dat zou echt lachen zijn. En Feyenoord HELEMAAL een verloren seizoenquote:Op zondag 15 december 2019 19:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan krijg je weer die gasten die denken dat PSV weer meedoet om het kampioenschap.
SPANNUNDquote:Op zondag 15 december 2019 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahaha dat zou echt lachen zijn. En Feyenoord HELEMAAL een verloren seizoen
Ik zal niet teveel verklappen, maar ik kreeg het gevoel in de Kuip dat het weer niet van invloed was.quote:Op zondag 15 december 2019 19:18 schreef Zipportal het volgende:
Slecht weer in R'dam. Daar houdt Berghuis niet van, mooi weer voetballer.
Weet jij die wel danquote:Op zondag 15 december 2019 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moeten we nu echt doen alsof we de uitslag niet allang weten
quote:Op zondag 15 december 2019 19:18 schreef Zipportal het volgende:
Slecht weer in R'dam. Daar houdt Berghuis niet van, mooi weer voetballer.
Pereiro ook niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pereiro is een mooi-weer-voetballer waar je niks aan hebt als het om de knikkers gaat
225 lurkers in dit topicquote:Op zondag 15 december 2019 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moeten we nu echt doen alsof we de uitslag niet allang weten
quote:Op zondag 15 december 2019 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit lul je uit je nek, maat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |