SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Snel naar de winterstop en dan uilopen in de ranglijst met een wel fitte selectie. Dit is echt heel slecht.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Godverdomme Schuurs
Speelt ie eigenlijk een prima pot en dan dat laatste duel zo kinderlijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij deed echt helemaal niksquote:Op zondag 15 december 2019 18:36 schreef Tagliano het volgende:
Godverdomme Schuurs
Speelt ie eigenlijk een prima pot en dan dat laatste duel zo kinderlijk![]()
![]()
Tja de helft is geblesseerd of niet in vorm. Als je met Huntelaar moet spelen weet je al genoegExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Onana ook niet echt lekker bij die goalIf I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
en Ajax onwaardigquote:Op zondag 15 december 2019 18:37 schreef firefly3 het volgende:
Tja de helft is geblesseerd of niet in vormNarf!![]()
Stel je allemaal niet zo aan joh. Dipje heb je elk seizoen. Na de winter gewoon weer op volle toerenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
“Ja Ajax is de eredivisie ontgroeid”
De tyfus wat een mokerdomme opmerking. Je gaat het gewoon heel slecht krijgen de tweede seizoenshelft. Dat kampioenschap kan je met dit voetbal gewoon vergeten.![]()
Niet de schuld van Schuurs dat Ajax verliest maar van de Beek die die goal had moeten maken. Maar je ziet wel dat Ajax de blessures niet kan opvangen. Wat was dat slecht voorin.![]()
Na de winter weer met een fitte 11. Praat niet zo raarquote:Op zondag 15 december 2019 18:38 schreef Scorpie het volgende:
De tyfus wat een mokerdomme opmerking. Je gaat het gewoon heel slecht krijgen de tweede seizoenshelft. Dat kampioenschap kan je met dit voetbal gewoon vergeten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat was de idiote media die dat bedacht heeft.quote:Op zondag 15 december 2019 18:38 schreef Scorpie het volgende:
De tyfus wat een mokerdomme opmerking. Je gaat het gewoon heel slecht krijgen de tweede seizoenshelft. Dat kampioenschap kan je met dit voetbal gewoon vergeten.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Oh ja, het is niet zo gek om daar punten te verliezen sowieso al en helemaal als je je halve elftal mistquote:Op zondag 15 december 2019 18:38 schreef mokkiemok het volgende:
Stel je allemaal niet zo aan joh. Dipje heb je elk seizoen. Na de winter gewoon weer op volle toeren
Ik ben alleen gefrustreerd dat het dan in de 90e minuut gebeurtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Typische 0-0 wedstrijd, fout Schuurs.
Tadic mag ook wel eens gaan banken overigens, die is totaal uit vorm.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lekker achter iemand staan om hem te dekkenquote:Op zondag 15 december 2019 18:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh ja, het is niet zo gek om daar punten te verliezen sowieso al en helemaal als je je halve elftal mist
Ik ben alleen gefrustreerd dat het dan in de 90e minuut gebeurt
Oh.![]()
Ja dat is kut inderdaad.quote:Op zondag 15 december 2019 18:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh ja, het is niet zo gek om daar punten te verliezen sowieso al en helemaal als je je halve elftal mist
Ik ben alleen gefrustreerd dat het dan in de 90e minuut gebeurtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Inderdaad. We moeten een goede bank hebben. Hoeveel jaar gaat het nog duren voordat we 14 top spelers hebben?quote:Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Zou je dat ook zeggen als het Veltman had geweest ?quote:Op zondag 15 december 2019 18:39 schreef coronatus het volgende:
Niet de schuld van Schuurs dat Ajax verliest maar van de Beek die die goal had moeten maken. Maar je ziet wel dat Ajax de blessures niet kan opvangen. Wat was dat slecht voorin.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Terwijl hij verder echt een prima pot speeldequote:Op zondag 15 december 2019 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker achter iemand staan om hem te dekkenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja gaan we roepen dat we onze Messi en Ronaldo missen zoals een bepaalde trainer in Eindhoven dat doet?quote:Op zondag 15 december 2019 18:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Na de winter weer met een fitte 11. Praat niet zo raar![]()
Ja eens.quote:Op zondag 15 december 2019 18:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Terwijl hij verder echt een prima pot speelde
Ben gewoon alsnog chagrijnig
Oh.![]()
Gelukkig dat je er nu achter komt. Kun je in de winterstop nog wat aan doen.quote:Op zondag 15 december 2019 18:39 schreef coronatus het volgende:
Niet de schuld van Schuurs dat Ajax verliest maar van de Beek die die goal had moeten maken. Maar je ziet wel dat Ajax de blessures niet kan opvangen. Wat was dat slecht voorin.
Uiteindelijk sta je nog gewoon bovenaan met de wetenschap dat je in de tweede seizoenshelft thuis speelt tegen AZ, PSV en VitesseOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Is het bij jullie nu ook CRISIS?
Gezellig wel, crisis bij de gehele traditionele top 3.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ziyech ook dikke drama, heb hem werkelijk niets goed zien doen. Als AZ zo op de bal jaagt kun je niet staan wachten tot een bal in je voeten komt. Telkens de bal kwijt daardoor. Nul creativiteit en Thag die veel te laat wisselt. Overigens zag je dit weer van mijlen ver aankomen. Frank de boer voetbal
Narf!![]()
Zonde had meer in gezeten
Maar ten hag met zijn mongolenwissel van traore vind ik nog erger. Zelfde autistenactie als vorig jaar met gravenberch![]()
Eindelijk kunnen fans van andere teams weer eens uitkijken naar Sjakie Swart en Kale en Kokkie
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Die heb je al voor Eredivisiebegrippenquote:Op zondag 15 december 2019 18:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inderdaad. We moeten een goede bank hebben. Hoeveel jaar gaat het nog duren voordat we 14 top spelers hebben?
Beetje kut dat je drie blessures voor dezelfde positie hebtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Marin moeten ze met een geld toe terugsturenquote:Op zondag 15 december 2019 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Marin en Alvarez moeten echt nooit meer op het middenveld spelen bij ons.
Wat een armoe.RED ONS HENNIEGOD![]()
Chaos crisis in de zaal.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Zeker met dit gehavende elftal. Maar het blijft schandalig dat je de conditieslag niet hebt gewonnen hier. AZ was volledig gesloopt na die wedstrijd tegen Manchester United en nu waren ze fitter dan Ajax die twee dagen meer rust had.quote:Op zondag 15 december 2019 18:41 schreef Luppie0110 het volgende:
Ach op bezoek bij de nummer 2 kan je verliezen. Niets raars. Stelletje jankerds hierOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Welnee joh, gewoon toe aan de winterstopquote:Op zondag 15 december 2019 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het bij jullie nu ook CRISIS?
Gezellig wel, crisis bij de gehele traditionele top 3.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niet dat het makkelijk gaat worden maar van AZ ben ik ook niet echt onder de indruk.
Als Ajax de 2e seizoenshelft weer een beetje in vorm gaat komen zie ik het AZ niet redden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee we missen er nog zelfs meer. En hebben een klap gekregen na uitschakeling cl en je speelt tegen een az in wereldvorm die boven zichzelf uitstijgenquote:Op zondag 15 december 2019 18:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja gaan we roepen dat we onze Messi en Ronaldo missen zoals een bepaalde trainer in Eindhoven dat doet?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gudelj 0.5quote:Op zondag 15 december 2019 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Marin moeten ze met een geld toe terugsturenOh.![]()
Veltman speelde dit keer niet slecht, maar Veltman speelt al veel langer bij Ajax.en daar verwacht ik dan ook meer van. Schuurs hoeveel wedstrijden heeft hij mogen spelen?quote:Op zondag 15 december 2019 18:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou je dat ook zeggen als het Veltman had geweest ?
Speelde gewoon echt goed!![]()
Vervelend mannetjequote:Op zondag 15 december 2019 18:42 schreef Scorpie het volgende:
En waar de fuck was Ziyech mee bezig dandie gefrustreerde gebaartjes
What can change the nature of a man?![]()
Welnee az gaat ook nog genoeg verspelenquote:Op zondag 15 december 2019 18:42 schreef Pedroso het volgende:
Niet dat het makkelijk gaat worden maar van AZ ben ik ook niet echt onder de indruk.
Als Ajax de 2e seizoenshelft weer een beetje in vorm gaat komen zie ik het AZ niet redden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als hij Siem de Jong had gebracht had hij dezelfde kritiek gehad.quote:Op zondag 15 december 2019 18:41 schreef Adames het volgende:
Zonde had meer in gezeten
Maar ten hag met zijn mongolenwissel van traore vind ik nog erger. Zelfde autistenactie als vorig jaar met gravenberchOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Tja schuurs speelde uitstekend op dat ene moment na.quote:Op zondag 15 december 2019 18:40 schreef Pedroso het volgende:
Tadic mag ook wel eens gaan banken overigens, die is totaal uit vorm.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Hou toch op joh.quote:Op zondag 15 december 2019 18:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Nee we missen er nog zelfs meer. En hebben een klap gekregen na uitschakeling cl en je speelt tegen een az in wereldvorm die boven zichzelf uitstijgen![]()
Niet echt. Ajax en AZ hebben allebei een grote kans gehad. Ajax scoorde niet, AZ wel. Dat is het verschil.quote:Op zondag 15 december 2019 18:40 schreef Pedroso het volgende:
Tadic mag ook wel eens gaan banken overigens, die is totaal uit vorm.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja. Andersquote:Op zondag 15 december 2019 18:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als hij Siem de Jong had gebracht had hij dezelfde kritiek gehad.
Maar waarom. In de 92e minuut![]()
Ik had bij voorbaat ook best vrede gehad met puntverlies ja, ga ik verdomme nog met dingen gooienquote:Op zondag 15 december 2019 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja eens.
Ben gewoon alsnog chagrijnigMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De kans dat PSV of Feyenoord tweede worden is nu wel een stuk kleiner geworden. PSV en Feyenoord moeten allebei nog naar Alkmaar.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel betere corners van azquote:Op zondag 15 december 2019 18:44 schreef Scorpie het volgende:
En Schuurs, wat een blunder zeg. Zo goed bezig zijn en dan zo kortsluiting in de kop. Pffff
Dat voorslingeren van ziyech werkt ook voor geen meter
In geen enkele wedstrijd![]()
Zou het kunnen dat Ajax ook wat boven hun stand geleefd hebben de eerste maanden van het seizoen? Misschien zijn we wel niet zo goed als we dat we elkaar vertelden.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Vooral na een goal. Als je nou was om gewoon wat tijd te pakken was het nog te begrijpen.quote:Op zondag 15 december 2019 18:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja. Anders
Maar waarom. In de 92e minuutVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mee eens, Ajax mist iemand om de laatste fase af te maken.quote:Op zondag 15 december 2019 18:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet echt. Ajax en AZ hebben allebei een grote kans gehad. Ajax scoorde niet, AZ wel. Dat is het verschil.![]()
Als het maar bij een dartpijl blijft.quote:Op zondag 15 december 2019 18:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had bij voorbaat ook best vrede gehad met puntverlies ja, ga ik verdomme nog met dingen gooienWhat can change the nature of a man?![]()
Ik had er ook niets van verwacht toen ik de opstelling zag.
Hopelijk na de winterstop iedereen weer fit. 1 of 2 spelers erbij en gaan voor de EL en kampioenschap!No bitch to me![]()
Al had hij Messi ingebracht, waarom pas bij 90+3?quote:Op zondag 15 december 2019 18:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als hij Siem de Jong had gebracht had hij dezelfde kritiek gehad.![]()
![]()
Martinez de enige die echt goede speelde bij Ajax. Eigenlijk speelde Schuurs ook goed maar die fout mag hij nooit maken, dus niet goed.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wie moet koppen dan bij Ajax? De Ligt is wegquote:Op zondag 15 december 2019 18:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Wel betere corners van az
In geen enkele wedstrijd![]()
Het was ook niet best zonder een middenveldquote:Op zondag 15 december 2019 18:45 schreef XDo het volgende:
Zou het kunnen dat Ajax ook wat boven hun stand geleefd hebben de eerste maanden van het seizoen? Misschien zijn we wel niet zo goed als we dat we elkaar vertelden.
Promes en neres compenseerde dat.
Maar je hebt inderdaad geen stabiele basis![]()
Allemaal lulsmoesjes, hou toch op. Er wordt al 6 weken keihard gefaald op alle fronten. In een week tijd 6 punten voorsprong weg en CL naar de tyfus met moker slecht voetbal en 0 doelpunten. Je vergooit in een week tijd zo ongeveer alles waar je bijna een half jaar voor bezig bent geweest maar dat komt door wat blessures hoor.quote:Op zondag 15 december 2019 18:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Nee we missen er nog zelfs meer. En hebben een klap gekregen na uitschakeling cl en je speelt tegen een az in wereldvorm die boven zichzelf uitstijgen
Echt, hoe krijgen mensen dit hun strot uit.![]()
Omdat hij een dikke mongool is, zijn wel meer trainers die dat doen, mazroui was na 60min al klaar. Breng hem dan eersequote:Op zondag 15 december 2019 18:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja. Anders
Maar waarom. In de 92e minuutNarf!![]()
Met Promes, Neres en Blind speel je een totaal andere wedstrijd. Dan lijken Tadic en Ziyech ook beter hun best te willen doen.quote:Op zondag 15 december 2019 18:45 schreef XDo het volgende:
Zou het kunnen dat Ajax ook wat boven hun stand geleefd hebben de eerste maanden van het seizoen? Misschien zijn we wel niet zo goed als we dat we elkaar vertelden.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een weggegooid geld.quote:Op zondag 15 december 2019 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gudelj had nog wat fysiek , Marin gaat vliegen bij een zuchtje windOh.![]()
Dus ? Zo'n wonderploeg is dat AZ ook niet hoor.quote:Op zondag 15 december 2019 18:45 schreef Shreyas het volgende:
De kans dat PSV of Feyenoord tweede worden is nu wel een stuk kleiner geworden. PSV en Feyenoord moeten allebei nog naar Alkmaar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
We zijn niet zo goed als met Neres, Promes, Blind en Tagliafico. Dat is toch niet gek?quote:Op zondag 15 december 2019 18:45 schreef XDo het volgende:
Zou het kunnen dat Ajax ook wat boven hun stand geleefd hebben de eerste maanden van het seizoen? Misschien zijn we wel niet zo goed als we dat we elkaar vertelden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dan ben je Ajax fan af.quote:Op zondag 15 december 2019 18:45 schreef XDo het volgende:
Zou het kunnen dat Ajax ook wat boven hun stand geleefd hebben de eerste maanden van het seizoen? Misschien zijn we wel niet zo goed als we dat we elkaar vertelden.What can change the nature of a man?![]()
Deelsquote:Op zondag 15 december 2019 18:45 schreef XDo het volgende:
Zou het kunnen dat Ajax ook wat boven hun stand geleefd hebben de eerste maanden van het seizoen? Misschien zijn we wel niet zo goed als we dat we elkaar vertelden.
Deels mis je gewoon het halve elftal en is de andere helft niet in vormMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tegen Valencia ging dat best prima. Na 15 corners maar gewoon terug spelen omdat je anders toch direct de bal kwijt bent.quote:Op zondag 15 december 2019 18:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Wel betere corners van az
In geen enkele wedstrijd
Maar geen kritiek op ziyechGod verder he![]()
![]()
Het was ook niet best zonder een middenveldquote:Op zondag 15 december 2019 18:45 schreef XDo het volgende:
Promes en neres compenseerde dat.
Maar je hebt inderdaad geen stabiele basisWaarom dan zo voorslingeren. Als je inderdaad geen de ligt hebtquote:Op zondag 15 december 2019 18:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wie moet koppen dan bij Ajax? De Ligt is weg![]()
Mijn leven heeft geen zin meerquote:Op zondag 15 december 2019 18:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als het maar bij een dartpijl blijft.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Met een fitte selectie ten opzichte van een gehaven selectie vol met wisselspelers? Ja denk ik welquote:Op zondag 15 december 2019 18:45 schreef XDo het volgende:
Zou het kunnen dat Ajax ook wat boven hun stand geleefd hebben de eerste maanden van het seizoen? Misschien zijn we wel niet zo goed als we dat we elkaar vertelden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ook al zie ik nog geen enkel probleem voor het kampioenschap.quote:Op zondag 15 december 2019 18:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had bij voorbaat ook best vrede gehad met puntverlies ja, ga ik verdomme nog met dingen gooienOh.![]()
Nee?quote:Op zondag 15 december 2019 18:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dus ? Zo'n wonderploeg is dat AZ ook niet hoor.
Halverwege het seizoen slechts acht goals tegen. Slechts 2 keer verloren en gelijk gespeeld.
Gewonnen van Ajax, Feyenoord en PSV.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Banken:
Mazraoui
Tadic
Marin
Alvarez
Veltman
In de winterstop maar een middenvelder verdediger en spits halen, dit kan echt niet.![]()
Alvarez voor een gedeelte ook eigenlijk . Smerig traag en weinig voetballend vermogenquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Volgens mij was iedereen hier vrij realistisch dat we teveel kregen in de CL, het ging pas een tijdje goed lopen eind oktober/begin november toen we in de ideale formatie speelden. Maar dat duurde uiteindelijk maar kort toen Neres geblesseerd raakte.quote:Op zondag 15 december 2019 18:45 schreef XDo het volgende:
Zou het kunnen dat Ajax ook wat boven hun stand geleefd hebben de eerste maanden van het seizoen? Misschien zijn we wel niet zo goed als we dat we elkaar vertelden.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: