quote:Op zondag 15 december 2019 18:25 schreef littledrummergirl het volgende:
Muh t kapiteintje is ook ziek, gelukkig niet de poepgriep des doods, maar snot, koorts en geen eetlust en fut.
En hoe sneu ik t ook altijd vind als ie ziek is, dat ie dan ineens weer uren wil hangen en knuffelen vind ik heerlijk
Awwwquote:Op zondag 15 december 2019 20:30 schreef LeSage het volgende:
De liefste uit het ritueel is dat als we zijn rolgordijntje naar beneden doen hij hard naar buiten roept: ‘welterusten allemaal!’
Hier ook een peuter van 3 die nog elke avond een fles melk krijgt. De oudste is er ook vanzelf mee gestopt, dat zal de jongste vast ook ooit doenquote:Op maandag 16 december 2019 19:35 schreef Lemijn het volgende:
Waarom is melk voor het slapen? Alleen na het tandenpoetsen zou ik zelf niet doen, maar verder lekker genieten van de routine toch.
Klopt, ze is nog geen vorm van opvang gewend, op dinsdag als ik werk is ze bij mijn schoonouders en op zaterdag bij mijn man. Ze snapt inderdaad al steeds meer dus ik vertrouw er ook wel op dat het goedkomt, vandaag paste mijn moeder op en was ze ook even verdrietig toen ik net weg was maar ze hebben verder een topdag gehadquote:Op maandag 16 december 2019 19:34 schreef Lemijn het volgende:
Jacob wilde nooit naar de crèche van de kerk, dus daar waren we een jaar niet geweest. Recent weer eens geprobeerd. Tien minuten samen geweest, toen hij nog een half uurtje alleen. Hij was matig enthousiast. Een week later: hij herkende de plek, pakte iets te spelen en zwaaide zonder me aan te kijken. Heeft anderhalf uur blij gespeeld. Conclusie: hij herkende het en het was oké.
Dit bewijst voor mij hoe belangrijk routine en herkenbaarheid zijn. En duidelijkheid van mij uit: dit is een crèche, jij gaat hier spelen, zij zorgt voor je, ik ga naar beneden en kom straks terug. Net zoals alles met peuters, eigenlijk. Het gaf me wat vertrouwen voor de opvangwissel volgend jaar.
Hopelijk gaat het bij jullie ook zo makkelijk rena! C is geen opvang gewend geloof ik he? Dat scheelt misschien wel. Maar dan nog, je kan haar veel uitleggen al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zo, fijn dat hij wat opknapt.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:11 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier ook geen psz naast de drie en vier dagen opvang (om de week). Hij vind vier opvangdagen altijd al erg veel, dus prima zo
Hier doen het antibioticum en de puffers al goed hun werk. Kapteintje heeft na vier dagen eindelijk weer wat kunnen eten en is losgeweekt van mijn schoot.
Hoe is t met zieke maxje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh hier is dat ook iedere avond feest. En iedere ochtend trouwens ook. Als ik 's ochtends een stap verkeerd zet of iets verkeerds zeg, dan begint hij te krijsen. Dit zijn echt de peuterbastardhoogtijdagen.quote:Op zondag 15 december 2019 21:19 schreef Lemijn het volgende:
Hier zit weer in het avondritueel dat hij idiote dingen verzint, zoals dat zijn auto naar bed wil, oh toch niet, oh toch wel. En hij vroeg om een boterham toen ik hem in bed zette. Ja doei. Dus bij al deze opstandigheid zit ook weer protest als ik weg wil gaan en dat ik toch maar een poosje op het logeerbed ernaast ga liggen. In combinatie met nul middagdutjes dit weekend vind ik dat maar matig.
Hier nu ook inderdaad!quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:43 schreef Quoi het volgende:
Ik heb een hele periode gehad dat Dopper met water en stapel boterhammen met pindakaas overal mee naartoe gingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |