quote:Op zondag 15 december 2019 17:06 schreef Zorro het volgende:
Interview Nijhuis op Fox.
Man man man wat een pedant zelfingenomen mannetje is het toch
Dit kan echt niet.twitter:GARRINCHA_ twitterde op zondag 15-12-2019 om 17:10:33‘Scheidsrechter’ Nijhuis vind dat PSV spelers niet moeten protesteren over die spook-penalty want ‘ze moeten eerst zelf maar eens 2 doelpunten maken’. Zoek dan gewoon een andere hobby in het weekend. reageer retweet
Één keer vijf doelpunten en dat was het inderdaad.quote:Op zondag 15 december 2019 17:17 schreef Generationalpha het volgende:
Die Malen-hype is ook wel weer voorbij hè.
Dit zijn teksten die thuishoren bij een club in degradatienood. Over 10 wedstrijden zijn we wel zover denk ik.quote:Op zondag 15 december 2019 17:16 schreef Luco het volgende:
[..]
Hij heeft tegen Fox serieus gezegd dat dit een van de beste wedstrijden tot nu toe was
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/1206245914291118081?s=19
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 15-12-2019 om 17:28:01Bij de daden en uitleg van Bas Nijhuis kun je zeker twijfels zetten, maar PSV heeft daar verder niks meer aan. De 29 verliespunten in 18 uitwedstrijden in 2019 staan niet voor niks op het bord. Voor een topclub een onthutsend resultaat. reageer retweet
Gaat niks helpen.quote:Op zondag 15 december 2019 17:26 schreef Scarface88 het volgende:
Weer een stap dichterbij ontslag van Mark jongens.
Ik denk dat we nog wel een eindje moeten voor het zover is.quote:Op zondag 15 december 2019 17:26 schreef Scarface88 het volgende:
Deze verliespartij was verwacht en topsport Toon gaat hem hiervoor niet ontslaan.quote:Op zondag 15 december 2019 17:26 schreef Scarface88 het volgende:
Vergeet niet de uitwedstrijd op het slechte veld die daarna op het programma staat. Daar kon je echt niet fatsoenlijk op spelen.quote:Op zondag 15 december 2019 17:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Deze verliespartij was verwacht en topsport Toon gaat hem hiervoor niet ontslaan.
PEC en bekerwedstrijd winnen moet te doen zijn en dan mag Mark lekker mee op vakantie naar Qatar.
Het team heeft dat reisje wel verdiend en die paar ton is goed besteed. Dan reisje is ook een goed excuus voor je 1e verliespartij na de winterstop, veel reistijd, temperatuur enzo. #indekgenot
Sad but true. Echt ongelooflijk dit beleid. De club wordt kapot gemaakt door een stel incompetente beunhazen die elkaar de hand boven het hoofd houden. Alles wat er de afgelopen jaren is opgebouwd wordt weer volledig afgebroken en miljoenen worden opgebrast.quote:Op zondag 15 december 2019 17:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Deze verliespartij was verwacht en topsport Toon gaat hem hiervoor niet ontslaan.
PEC en bekerwedstrijd winnen moet te doen zijn en dan mag Mark lekker mee op vakantie naar Qatar.
Het team heeft dat reisje wel verdiend en die paar ton is goed besteed. Dan reisje is ook een goed excuus voor je 1e verliespartij na de winterstop, veel reistijd, temperatuur enzo. #indekgenot
Clown?quote:Op zondag 15 december 2019 18:07 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb medelijden met jullie dat jullie bommel hebbenwat een clown.
Ik denk niet dat het nog zin heeft om dit seizoen naar de eerste twee plaatsen te kijken.quote:Op zondag 15 december 2019 18:46 schreef Scarface88 het volgende:
Je had op Ajax in kunnen lopen vandaag.
Stop hier eens meequote:Op zondag 15 december 2019 18:46 schreef Scarface88 het volgende:
Die zit er nog wel een jaartje of zo.quote:Op zondag 15 december 2019 17:26 schreef Scarface88 het volgende:
quote:Op zondag 15 december 2019 18:46 schreef Scarface88 het volgende:
Ja. Hadden we die Ten Hag maar van jullie he?quote:Op zondag 15 december 2019 18:07 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb medelijden met jullie dat jullie bommel hebbenwat een clown.
Ik zag iedereen in dit topic vanmorgen zeggen dat het verschil nog maar 7 punten kan zijn als Ajax verliest en je dan na de winterstop nog meedoet enz enz.quote:
Heb je niks aan als je geen kansen kan creëren.quote:Op zondag 15 december 2019 16:36 schreef tompsv18 het volgende:
Vandaag valt Van Bommel heel weinig te verwijten. Hooguit dat hij Pereiro niet opstelt. PSV speelde een uitstekende pot. Qua voetbal heb ik ze heel lang niet zo goed zien spelen in de Kuip.
Kansen zat gehad.quote:Op zondag 15 december 2019 19:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Heb je niks aan als je geen kansen kan creëren.
Toch jammer dat al die ex Rotterdammers met poep in de broek afreizen als ze naar de Kuip moeten, al jaren. Het mooiste was nog wel Domfries, als dat ons land moet gaan vertegenwoordigen gaan we het nog zwaar krijgen.quote:
Ronduit knap hoe je iets wat totaal niks met Ajax van doen heeft toch nog over Ajax laat gaanquote:Op zondag 15 december 2019 17:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kanttekening hierbij is natuurlijk wanneer het Ajax betreft, dan is het Lucky Ajax.
Wat een onzin..hij is degenen die opnieuw Rosario opstelt.quote:Op zondag 15 december 2019 16:36 schreef tompsv18 het volgende:
Vandaag valt Van Bommel heel weinig te verwijten. Hooguit dat hij Pereiro niet opstelt. PSV speelde een uitstekende pot. Qua voetbal heb ik ze heel lang niet zo goed zien spelen in de Kuip.
Mwah er zijn vandaag wel raakvlakken, beiden verloren..3 op een rij voor Ajax dat doet ook auw.quote:Op zondag 15 december 2019 19:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ronduit knap hoe je iets wat totaal niks met Ajax van doen heeft toch nog over Ajax laat gaan
Oh nee hoor, dat is vrij eenvoudig zoals je zag.quote:Op zondag 15 december 2019 19:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ronduit knap hoe je iets wat totaal niks met Ajax van doen heeft toch nog over Ajax laat gaan
Ik verwacht morgen wel weer een flutuitspraak van topsport Toon "We gaan het intern evalueren en er zullen harde woorden vallen.".quote:
Nu nog van Ajax winnen en het seizoen is voor jullie weer geslaagd. Dat er geen prijzen worden gewonnen is van minder belang.quote:Op zondag 15 december 2019 20:28 schreef Caland het volgende:
Ik vond PSV ook echt heel goed spelen
1 van de weinige verdedigingen die zich zo lieten piepelen dit seizoen
Je beschrijft nu PSV. Heel goedquote:Op zondag 15 december 2019 20:30 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Nu nog van Ajax winnen en het seizoen is voor jullie weer geslaagd. Dat er geen prijzen worden gewonnen is van minder belang.
Wijs man heeft ooit gezegd dat Europese wedstrijden niet meegerekend mogen worden.quote:Op zondag 15 december 2019 19:58 schreef hanns het volgende:
[..]
Mwah er zijn vandaag wel raakvlakken, beiden verloren..3 op een rij voor Ajax dat doet ook auw.
Wat had Ten Hag moeten doen met zo'n slechte bank? Als de top spelers geblesseerd zijn hebben we helaas geen vervangers.quote:Op zondag 15 december 2019 19:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja. Hadden we die Ten Hag maar van jullie he?
Ja, hij is oudetijds.quote:
Hap nou niet op die kakkerlak.quote:Op zondag 15 december 2019 20:30 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Nu nog van Ajax winnen en het seizoen is voor jullie weer geslaagd. Dat er geen prijzen worden gewonnen is van minder belang.
PSV ook niet.quote:Op zondag 15 december 2019 21:07 schreef RubenSosa het volgende:
.
Feyenoord eindigt dit jaar niet bij de eerste 3
Psv gaat minimaal 3de eindigen dit seizoen.quote:
quote:Op zondag 15 december 2019 21:13 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord was tot nu toe de zwakste tegenstander in een uitwedstrijd.
John: had ik m'n auto nou op slot gedraaid?quote:Op zondag 15 december 2019 21:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Toch jammer dat we niet weten wat er door die hoofden heen gaat.
Dan moet je toch gaan vrezen voor het verdere verloop van dit seizoen.quote:Op zondag 15 december 2019 21:13 schreef PSVCL het volgende:
Toon zit met zijn gedachten bij zijn nieuwe boek.quote:Op zondag 15 december 2019 21:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Toch jammer dat we niet weten wat er door die hoofden heen gaat.
Kun je nagaan hoe slecht jullie zijn. De tering, dat was ook niet best hoor.quote:Op zondag 15 december 2019 21:13 schreef PSVCL het volgende:
Toon de boekenschrijverquote:Op zondag 15 december 2019 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toon zit met zijn gedachten bij zijn nieuwe boek.
Alles boven zijn bovenlip is fascinerend.quote:Op zondag 15 december 2019 21:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Toon de boekenschrijverVraag me af of hij ooit met PSV bezig is? Hij heeft het er maar druk mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil z'n contract niet verlengenquote:Op zondag 15 december 2019 21:46 schreef Haringkop het volgende:
Hoezo staat die Pereiro niet gewoon basis bij jullie? Is toch zo’n drie klassen beter dan waar jullie mee starten?
Arbiters zijn ook kut volkquote:Op zondag 15 december 2019 21:55 schreef Caland het volgende:
Ik stond vandaag redelijk dicht bij de cornervlag, kant van de dugouts. Maar is Van Bommel altijd zo labiel aan het doen bij de vierde man, zo ongeveer de hele wedstrijd? Niet best hoor
Wees dan slimmer dan die kut arbiters. Laat spelers zijn spel spelen.quote:
Dit kan niet nee, 'Nijhuis vind'.quote:Op zondag 15 december 2019 17:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]Dit kan echt niet.twitter:GARRINCHA_ twitterde op zondag 15-12-2019 om 17:10:33‘Scheidsrechter’ Nijhuis vind dat PSV spelers niet moeten protesteren over die spook-penalty want ‘ze moeten eerst zelf maar eens 2 doelpunten maken’. Zoek dan gewoon een andere hobby in het weekend. reageer retweet
quote:Op zondag 15 december 2019 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens @:buitendam viel het allemaal wel mee, tot de 2-0 was PSV veel beter.
wel zonde van zo'n speler maar die heeft het ook veel te weinig laten zien in de wedstrijden dat hij wel basis stondquote:Op zondag 15 december 2019 21:46 schreef Haringkop het volgende:
Hoezo staat die Pereiro niet gewoon basis bij jullie? Is toch zo’n drie klassen beter dan waar jullie mee starten?
Die liet vandaag ook wel zien waarom niet op de goal naquote:Op zondag 15 december 2019 23:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel zonde van zo'n speler maar die heeft het ook veel te weinig laten zien in de wedstrijden dat hij wel basis stond
dat kan ook alleen maar als je wekelijks zulke goals maaktquote:Op zondag 15 december 2019 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Die liet vandaag ook wel zien waarom niet op de goal na
Mijn hemel
Ah, vind ik dat ja? Mooi.quote:Op zondag 15 december 2019 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens @:buitendam viel het allemaal wel mee, tot de 2-0 was PSV veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |