Schudt de handen van alle ballenjongens, denk als bedankje voor het oprapen van al die kansloze afstandsschotenquote:
Voetbal.quote:
Nou we mogen van geluk spreken dat het nog 0-0 staatquote:Op zondag 15 december 2019 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voetbal.
Nouja, wat er voor door moet gaan.
Van beide kansen niet best, al zag Feyenoord er nog slechter uit.quote:Op zondag 15 december 2019 14:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nou we mogen van geluk spreken dat het nog 0-0 staat
Wat een foutenfestijn
Daarom snel nog een keer toeslaanquote:Op zondag 15 december 2019 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van beide kansen niet best, al zag Feyenoord er nog slechter uit.
Maar bij PSV gaan dan lekker de koppies hangen, alsof er 11 Van Barnevelds staan.
Dat is aannemende dat PSV er iets van zou kunnen.quote:Op zondag 15 december 2019 15:10 schreef Grifte het volgende:
Wachten op de tegenkool met dat gepruts achterin steeds.
en wie op linksback dan?quote:Op zondag 15 december 2019 15:26 schreef Slobeend het volgende:
Ik zou Malacia wisselen voor Johnston.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat melaatse maar lekker staanquote:Op zondag 15 december 2019 15:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Johnston schijnt ook linksback te kunnen spelen.
Malacia is verdedigend echt drama.quote:Op zondag 15 december 2019 15:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
laat melaatse maar lekker staan
je hebt niks beters
Feyenoord speelt = billenknijpenquote:Op zondag 15 december 2019 15:32 schreef Duveldrinker het volgende:
Ben nog niet helemaal gerust op een goede afloop.
en kwaliteit... Verval is echt enorm bij hemquote:Op zondag 15 december 2019 15:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arme Nico.
Wil zo graag. Komt niks uit.
Mist me toch een partijtje ritme.
tsja, hij kan alles een beetjequote:Op zondag 15 december 2019 15:56 schreef Grifte het volgende:
Toornstra kan soms zo prutsen bij de meest simpele balletjes, frustrerend.
Geeft soms ook geweldige balletjes, kan alle kanten op bij hemquote:Op zondag 15 december 2019 15:56 schreef Grifte het volgende:
Toornstra kan soms zo prutsen bij de meest simpele balletjes, frustrerend.
Mss is hij er gewoon niet bij met z'n kop... Z'n vriendin moet bijna werpen.quote:Op zondag 15 december 2019 16:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het zit hem ook niet mee.
Moet gewoon zn vorm weer vinden. Weiger te geloven dat die het niet meer kan.
Off keeper... Alles behalve spitsquote:Op zondag 15 december 2019 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jorgensen zou een uitstekende CV zijn.
links en rechtsback staan nog vacatures voor openquote:Op zondag 15 december 2019 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jorgensen zou een uitstekende CV zijn.
Fer was zeker de tweede helft gewoon goed.quote:Op zondag 15 december 2019 16:32 schreef Kerftminister het volgende:
Wat was het slecht vandaag zeg, wonder dat je dit wint. Fer en Jorgensen waren echt erbarmelijk slecht.
Gaat toch weer op een belachelijk hoog aantal goals uitkomen hoor, zou me echt vreemd lijken als hij niet na dit jaar voor een mooi bedrag verkocht wordt. Een buitenspeler die rond de 20 goals eindigt (misschien wel 25) in alle competities is goud waard.quote:Op zondag 15 december 2019 16:36 schreef Duveldrinker het volgende:
Berghuis mede topscorer. Dessers staat daar ook bij, hoe is dat mogelijk.
Hopelijk komt er een spits in de winterstop.quote:Op zondag 15 december 2019 16:46 schreef Ifrane het volgende:
Sini te allen tijde op LB houden.
Geen gekkigheid meer om hem in de spits te zetten als mevrouw Nicolai weer last heeft van zn glazen beentjes.
Eens. Speelde weer aardig vandaag.quote:Op zondag 15 december 2019 16:46 schreef Ifrane het volgende:
Geen gekkigheid meer om hem in de spits te zetten als mevrouw Nicolai weer last heeft van zn glazen beentjes.
Jörgensen is al 2.5 seizoen eerder een last voor Feyenoord dan een zegen.quote:Op zondag 15 december 2019 16:46 schreef Ifrane het volgende:
Vergeet het vertrouwen richting Senesi niet, in plaats van die constante wisselingen van Stamquote:Op zondag 15 december 2019 16:52 schreef Generationalpha het volgende:
Eigenlijk doet Advocaat het vanuit financieel perspectief ook nog niet eens zo slecht. De huurlingen spelen (weliswaar gedwongen) niet, het beste talent speelt elke week, de exotische aankoop (Sinistera) wordt steeds beter en de sterspeler krijgt alle ruimte om goed te renderen.
Veel meer kan hij met dit zooitje niet doen.
Is ook onzin dat supporters dat altijd zouden moeten weten. Er lopen genoeg goede trainers rond in het buitenland zonder club.quote:Op zondag 15 december 2019 16:56 schreef Duveldrinker het volgende:
Van mij mag Dick nog een jaar doorgaan. Ik zou niet weten wie hem op korte termijn moet gaan opvolgen.
Ook heel opportuun om nu Slot aan te willen stellen.quote:Op zondag 15 december 2019 16:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vergeet het vertrouwen richting Senesi niet, in plaats van die constante wisselingen van Stam
Oké, Mark.quote:Op zondag 15 december 2019 17:23 schreef Caland het volgende:
Ik ben toen het Mark neem je rotzooi mee werd gescandeerd maar naar huis gegaan
Als een heel stadion het zingt zit er meestal wel een kern van waarheid in
Dit inderdaad.quote:Op zondag 15 december 2019 17:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is ook onzin dat supporters dat altijd zouden moeten weten. Er lopen genoeg goede trainers rond in het buitenland zonder club.
Toen had je alle rotzooi toch wel op?quote:Op zondag 15 december 2019 17:23 schreef Caland het volgende:
Ik ben toen het Mark neem je rotzooi mee werd gescandeerd maar naar huis gegaan
Als een heel stadion het zingt zit er meestal wel een kern van waarheid in
neequote:Op zondag 15 december 2019 17:40 schreef Oldground het volgende:
Is dat toezingen van Jørgensen trouwens cynisch bedoeld?
Jorgensen heeft nog steeds een heldenstatus en een speler die al drie jaar de beste is moet om applausjes bedelen.quote:Op zondag 15 december 2019 17:40 schreef Oldground het volgende:
Je ziet toch hij zijn best doet maar dat het gewoon niet lekker loopt allemaal. Kan toch? Moet je hem dan verrot gaan schelden ofzo?quote:Op zondag 15 december 2019 17:40 schreef Oldground het volgende:
Ja dit. Even zachtjes Steven Berghuis jelele. Echt schandalig.quote:Op zondag 15 december 2019 17:42 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Jorgensen heeft nog steeds een heldenstatus en een speler die al drie jaar de beste is moet om applausjes bedelen.
Kom op. Je bent gewoon compleet gehandicapt met Jørgensen voorin.quote:Op zondag 15 december 2019 17:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Je ziet toch hij zijn best doet maar dat het gewoon niet lekker loopt allemaal. Kan toch? Moet je hem dan verrot gaan schelden ofzo?
Omdat daaromquote:Op zondag 15 december 2019 17:59 schreef Oldground het volgende:
[..]
Kom op. Je bent gewoon compleet gehandicapt met Jørgensen voorin.
Waarom precies is hij gevrijwaard van kritiek op zijn (gebrek aan) presteren? Omdat hij schijnbaar z'n best doet?
wat zit je nou te zaniken man? je mag alleen spelers toezingen die presteren?quote:Op zondag 15 december 2019 17:59 schreef Oldground het volgende:
[..]
Waarom precies is hij gevrijwaard van kritiek op zijn (gebrek aan) presteren? Omdat hij schijnbaar z'n best doet?
Nee, dat niet. Maar Berghuis wordt wel echt amper toegezongen terwijl hij al 3 jaar onze beste speler is. Ergens best vreemd.quote:Op zondag 15 december 2019 18:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat zit je nou te zaniken man? je mag alleen spelers toezingen die presteren?
dan wordt het vaak stil
echt erg boeiend ook vooralquote:Op zondag 15 december 2019 18:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar Berghuis wordt wel echt amper toegezongen terwijl hij al 3 jaar onze beste speler is. Ergens best vreemd.
Het boeit je zoveel dat je er blijkbaar van jou niks over mag zeggen.quote:
Het is toch de normaalste zaak van de wereld dat een populaire speler die in een dipje zit en topscoorder was van het kampioensteam toegezongen wordt?quote:Op zondag 15 december 2019 18:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Het boeit je zoveel dat je er blijkbaar van jou niks over mag zeggen.
Reageer niet zo raar joh.
Nee.quote:Op zondag 15 december 2019 18:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat zit je nou te zaniken man? je mag alleen spelers toezingen die presteren?
dan wordt het vaak stil
Dat is mijn punt niet.quote:Op zondag 15 december 2019 18:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Het is toch de normaalste zaak van de wereld dat een populaire speler die in een dipje zit en topscoorder was van het kampioensteam toegezongen wordt?
Realistisch verhaal wel. Spel was niet best, maar zijn ook niet heel erg in de problemen geweest. Fijn dat je nu wel effectief bent (al hadden Jorgensen en Toornstra er ook nog wel 1 in kunnen leggen) in tegenstelling tot de wedstrijden hiervoor waar je eigenlijk elke keer te weinig kreeg.quote:Feyenoord heeft overtuigend gewonnen van PSV. De Rotterdammers stuurden de Eindhovenaren met een 3-1 nederlaag naar huis. Dick Advocaat is tevreden over het resultaat, maar zag ook dat zijn ploeg veel beter kan.
''Het spel kan beter, maar dat weten wij ook wel. De laatste wedstrijden was het spel juist goed, maar werden wij niet beloond. Je zag het in het begin ook dat in een fase waarin PSV het spel dicteerde wij twee keer scoorden. PSV deed het toen goed zonder echt tot uitgespeelde kansen te komen, maar zij dicteerden het spel wel. Uit de tegenaanval scoren wij dan twee keer.''
Berghuis scoorde tegen de verhoudingen in de 1-0. ''Steven zat op dat moment ook nog niet in de wedstrijd. Maar ik moet de ploeg een compliment geven,'' vertelt Advocaat in gesprek met FOX Sports. ''Ze hebben allemaal keihard gewerkt voor een resultaat tegen een ploeg die voetballend iets meer heeft dan wij. Dan zie je dat je ook met 3-1 kan winnen.''
Het doel blijft Europees voetbal. ''Dat hebben we afgesproken. Hoe maakt niet uit, als we het maar halen. Dat is het belangrijkste. Wat dat betreft zijn we nu goed bezig. We zijn nu pas zes weken bezig en met daarin veel wedstrijden. Vanaf vorige week moeten we vijf wedstrijden spelen in twee weken. Als je dan ziet hoe de jongens na donderdag vandaag gewerkt hebben, daar kan ik alleen maar complimenten voor geven. Dat spel wordt alleen maar beter.''
Je vergeet Berghuis.quote:Op zondag 15 december 2019 19:02 schreef Oldground het volgende:
Sinisterra, Senesi en Kökcü vertegenwoordigen gewoon je kapitaal.
Koester ze.
Bij specsavers. Hebben een iets ander potje gezien.quote:Op zondag 15 december 2019 19:34 schreef Caland het volgende:
Waar kan ik trouwens terecht voor jankende PSV’ers?
Of naar Eyelove.quote:Op zondag 15 december 2019 19:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij specsavers. Hebben een iets ander potje gezien.
quote:Op zondag 15 december 2019 20:03 schreef MakkieR het volgende:
Eigenlijk best wel pijnlijk, win je van PSV en met dat resultaat sta je dan zesde.
ik was alweer bijna vergeten dat hij trainer wasquote:
https://www.nu.nl/voetbal(...)rd-trainer-ooit.htmlquote:De maandag opgestapte Jaap Stam is een van de snelst vertrokken Feyenoord-trainers ooit. Alleen Hans Kraay senior hield het ooit sneller voor gezien als coach van de Rotterdammers.
De 47-jarige Stam kwam afgelopen zomer over van PEC Zwolle en tekende een contract tot medio 2021 in De Kuip, waar hij het 120 dagen heeft volgehouden.
Het record is dus in handen van Kraay, die in 1982 slechts 87 dagen Feyenoord-trainer was. Hij vertrok destijds niet wegens slechte resultaten, maar vanwege hartklachten.
De top vijf van kortst zittende Feyenoord-coaches wordt gecompleteerd door Pim Verbeek (161 dagen in 1989), Gertjan Verbeek (198 dagen in 2008/2009) en Antoni Brzezanczyk (249 dagen in 1975/1976).
Ja, datquote:Op zondag 15 december 2019 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
FEYENOORDGODEN
Gelukkig zwalkt dit PSV nog meer dan Feyenoord.
Heb mij 0x aan zijn invalbeurt geërgerd.quote:Op zondag 15 december 2019 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
Larsson is de laatste wedstrijden wel een hele prettige speler geworden die echt meer power in z'n spel heeft gekregen wat in combinatie met zijn beweeglijkheid en techniek toch zorgt dat er veel gecreëerd wordt.
Dat is echt belachelijk. Hij schoof keer op keer de bal gewoon bij de tegenstander in de voeten als gevolg van het veel te lang bij zich houden van de bal. Verdedigend deed hij zijn werk prima ja.quote:Op zondag 15 december 2019 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vond Fer niet eens zo slecht. Zelfs Dickie vond um uitstekend spelen, zover wil ik dan nog niet gaan.
Begin met het terugkijken van de nabeschouwing met Bruggink. Bijna gênant hoe hij over 2de die pingel zit te janken.quote:Op zondag 15 december 2019 19:34 schreef Caland het volgende:
Waar kan ik trouwens terecht voor jankende PSV’ers?
Is ook vreemd. Maar heeft hij kennelijk een ajax-hoofd en ooit in een ajax-broekje en bal staan hoog houden. Zelfs Immers was nog populairder. Blijft een bijzonder fenomeen.quote:Op zondag 15 december 2019 18:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar Berghuis wordt wel echt amper toegezongen terwijl hij al 3 jaar onze beste speler is. Ergens best vreemd.
Vandaag is Berghuis wel flink toegezongen, ook na afloop.quote:Op zondag 15 december 2019 21:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Is ook vreemd. Maar heeft hij kennelijk een ajax-hoofd en ooit in een ajax-broekje en bal staan hoog houden. Zelfs Immers was nog populairder. Blijft een bijzonder fenomeen.
Weer twee dotten van kansen gehad vandaag inderdaad.quote:Op zondag 15 december 2019 22:34 schreef Oostblokkert het volgende:
Nicolai jongen, maak dan een vierde en vijfde
Er werd even gezongen inderdaad, zeker nadat Tapia hem naar voren duwde.quote:Op zondag 15 december 2019 22:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Vandaag is Berghuis wel flink toegezongen, ook na afloop.
Ik vind Larsson sowieso best wel redelijk dit seizoen.quote:Op zondag 15 december 2019 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
Larsson is de laatste wedstrijden wel een hele prettige speler geworden die echt meer power in z'n spel heeft gekregen wat in combinatie met zijn beweeglijkheid en techniek toch zorgt dat er veel gecreëerd wordt.
Jörgensen kan er niets van.quote:Op zondag 15 december 2019 22:44 schreef Oldground het volgende:
Berghuis scoorde vandaag meer doelpunten dan Jørgensen in een half seizoen.
Ja ja, nu weten we het wel.quote:Op zondag 15 december 2019 23:01 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Jörgensen kan er niets van.
Niet de nul gehouden vandaag; van een speler van +/- 7 miljoen euro verwacht je toch wat meer.quote:
quote:Op zondag 15 december 2019 23:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet de nul gehouden vandaag; van een speler van +/- 7 miljoen euro verwacht je toch wat meer.
Ja en tegelijkertijd nee.quote:Op zondag 15 december 2019 17:59 schreef Oldground het volgende:
[..]
Apart moment, want Feyenoord wint bijna altijd thuis van PSV.quote:Op maandag 16 december 2019 09:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha Markie out nadat ie niet van Feyenoord kon winnen
Ik denk dat het vooral ook de wedstrijden ervoor waren, maar ik kan het mishebben hoor.quote:Op maandag 16 december 2019 09:37 schreef Ifrane het volgende:
Wij hebben Van Bommel z’n baan gekostNet goed.
Pereiro heeft mijn voorspelling van drie maanden geleden verneukt, namelijk dat vBommel na een 3-0 nederlaag bij Feyenoord ontslagen zou worden...quote:Op maandag 16 december 2019 09:37 schreef Ifrane het volgende:
Wij hebben Van Bommel z’n baan gekostNet goed.
Blijkbaar was het gister de druppel, doelde meer daarop.quote:Op maandag 16 december 2019 09:41 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral ook de wedstrijden ervoor waren, maar ik kan het mishebben hoor.
Gewed om een krat bier?quote:Op maandag 16 december 2019 09:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pereiro heeft mijn voorspelling van drie maanden geleden verneukt, namelijk dat vBommel na een 3-0 nederlaag bij Feyenoord ontslagen zou worden...
Haha nee, dit was geen 50/50 voorspelling in mijn ogen.quote:
Terwijl dat eigenlijk voor het seizoen al vaststaat dat PSV in de Kuip verliest.quote:Op maandag 16 december 2019 09:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha Markie out nadat ie niet van Feyenoord kon winnen
Als iedere PSV-coach ontslagen zou worden na verlies bij Feyenoord dan was het daar een waar slagveld geweestquote:Op maandag 16 december 2019 09:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Terwijl dat eigenlijk voor het seizoen al vaststaat dat PSV in de Kuip verliest.
Alsnog jammer. De kans op plek 3 wordt nu nog kleiner. Al blijft ook de selectie van PSV matig (achterin en middenveld).
Wie weet stellen ze Jaap Stam aanquote:Op maandag 16 december 2019 09:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Terwijl dat eigenlijk voor het seizoen al vaststaat dat PSV in de Kuip verliest.
Alsnog jammer. De kans op plek 3 wordt nu nog kleiner. Al blijft ook de selectie van PSV matig (achterin en middenveld).
Ik vind het echt aandoenlijk om te zien hoe tof mensen hier doen over de winst op PSV gezien het feit dat Feyenoord misschien nog wel meer in de brand staat dan PSVquote:Op maandag 16 december 2019 09:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als iedere PSV-coach ontslagen zou worden na verlies bij Feyenoord dan was het daar een waar slagveld geweest.
Vond dat eigenlijk wel meevallen, de jaarlijkse overwinning op PSV is eigenlijk zelden kariger gevierd dan gisteren in het stadion.quote:Op maandag 16 december 2019 10:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik vind het echt aandoenlijk om te zien hoe tof mensen hier doen over de winst op PSV gezien het feit dat Feyenoord misschien nog wel meer in de brand staat dan PSV
Uh nee.quote:Op maandag 16 december 2019 10:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik vind het echt aandoenlijk om te zien hoe tof mensen hier doen over de winst op PSV gezien het feit dat Feyenoord misschien nog wel meer in de brand staat dan PSV
PSV heeft verloren van een heel matig Feyenoord.quote:Op maandag 16 december 2019 10:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja omdat het voor beide teams een potje om spek en bonen was, waar voetbal je nou nog echt voor? Ajax gaat 1ste worden, AZ 2de en de 3de plek boeit niemand.quote:Op maandag 16 december 2019 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond dat eigenlijk wel meevallen, de jaarlijkse overwinning op PSV is eigenlijk zelden kariger gevierd dan gisteren in het stadion.
No offence, maar dit is tekenend voor het huidige Feyenoord. Het krachtsverschil was minimaal maar het scoreverloop was (o.a. door 2 penalty's) in het voordeel van Feyenoord. Eigenlijk was het bij beide even slecht; verschil is dan wel dat er bij PSV daadwerkelijk paniek heerst omdat ze balen van de gang van zaken terwijl er bij Feyenoord schijnbaar gezegd wordt dat dit het niveau is.quote:Op maandag 16 december 2019 10:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh nee.
Met de aanstelling van Dickie is het lek aardig boven en presteren we naar verwachting.
Bij Feyenoord is de boel allang afgebrand, PSV staat nu in de fik en dat is leuk voor ons, want normaal gesproken zijn wij het lachertje.quote:Op maandag 16 december 2019 10:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Niks is zo veranderlijk als voetbal. Met 1 of 2 gerichte aankopen kun je zomaar weer voor de 2de plek meedoen (en misschien zelfs wel de eerste). Het feit dat Feyenoord daadwerkelijk de handdoek lijkt te werpen is wel bizar. Ook veel cynisme/berusting bij de supporters merk ik, dat is toch Feyenoord onwaardig?quote:Op maandag 16 december 2019 10:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is de boel allang afgebrand, PSV staat nu in de fik en dat is leuk voor ons, want normaal gesproken zijn wij het lachertje.
wat lul jij toch altijd een hoop strontquote:Op maandag 16 december 2019 10:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Niks is zo veranderlijk als voetbal. Met 1 of 2 gerichte aankopen kun je zomaar weer voor de 2de plek meedoen (en misschien zelfs wel de eerste). Het feit dat Feyenoord daadwerkelijk de handdoek lijkt te werpen is wel bizar. Ook veel cynisme/berusting bij de supporters merk ik, dat is toch Feyenoord onwaardig?
Spreek voor jezelf, die derde plek boeit enorm veel, vermoedelijk levert het zelfs een direct EL-ticket op. Het werd zo karig gevierd omdat Feyenoord niet won dankzij een flitsende wedstrijd, maar omdat PSV gewoon erg slecht was en Feyenoord ietsje meer geluk had. De winst tegen PSV vorig seizoen was echt veel beter bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 december 2019 10:29 schreef nickhguitar het volgende:
Ja omdat het voor beide teams een potje om spek en bonen was, waar voetbal je nou nog echt voor? Ajax gaat 1ste worden, AZ 2de en de 3de plek boeit niemand.
Wie werpt precies de handdoek dan?quote:Op maandag 16 december 2019 10:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Niks is zo veranderlijk als voetbal. Met 1 of 2 gerichte aankopen kun je zomaar weer voor de 2de plek meedoen (en misschien zelfs wel de eerste). Het feit dat Feyenoord daadwerkelijk de handdoek lijkt te werpen is wel bizar. Ook veel cynisme/berusting bij de supporters merk ik, dat is toch Feyenoord onwaardig?
PSV speelde kennelijk de beste wedstrijd van het seizoen dus gewoon een wereldprestatie van onze kantquote:Op maandag 16 december 2019 10:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja omdat het voor beide teams een potje om spek en bonen was, waar voetbal je nou nog echt voor? Ajax gaat 1ste worden, AZ 2de en de 3de plek boeit niemand.
[..]
No offence, maar dit is tekenend voor het huidige Feyenoord. Het krachtsverschil was minimaal maar het scoreverloop was (o.a. door 2 penalty's) in het voordeel van Feyenoord. Eigenlijk was het bij beide even slecht; verschil is dan wel dat er bij PSV daadwerkelijk paniek heerst omdat ze balen van de gang van zaken terwijl er bij Feyenoord schijnbaar gezegd wordt dat dit het niveau is.
Jullie hebben een enorme voorsprong genomen in de eerste 2 maanden van het seizoen en nu staan we weer bijna gelijk, het staat bij ons gewoon redelijk op de rails.quote:Op maandag 16 december 2019 10:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
[..]
No offence, maar dit is tekenend voor het huidige Feyenoord. Het krachtsverschil was minimaal maar het scoreverloop was (o.a. door 2 penalty's) in het voordeel van Feyenoord. Eigenlijk was het bij beide even slecht; verschil is dan wel dat er bij PSV daadwerkelijk paniek heerst omdat ze balen van de gang van zaken terwijl er bij Feyenoord schijnbaar gezegd wordt dat dit het niveau is.
Als centrale verdediger ook echtquote:Op maandag 16 december 2019 10:36 schreef aTypisch het volgende:
Ik vind het wel leuk voor Clasie dat hij bij AZ nu weer mag spelen. Had Huntelaar aardig in de tas met zijn kompaan achterin
Tweede fase bij Feyenoord was erg kudt, maar blijft wel een lieve tokkie.
Jawel, optieften met Arnesen, nog geen enkele goede aankoop gedaanquote:Op maandag 16 december 2019 10:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jullie hebben een enorme voorsprong genomen in de eerste 2 maanden van het seizoen en nu staan we weer bijna gelijk, het staat bij ons gewoon redelijk op de rails.
Er zitten nog zwakke punten in de selectie, maar daar kan Dick niets aan doen en er is nauwelijks geld voor versterkingen. Bovendien is de TD ook nieuw dus die kan je ook niets verwijten.
Er was zuinige blijdschap gisteren hoor dus dit valt allemaal wel mee. Bij Feyenoord gaat het iig al wat beter dan zeg twee maanden terug.quote:Op maandag 16 december 2019 10:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Misschien kan Kellygod Botteghin opvolgen.quote:Op maandag 16 december 2019 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Als centrale verdediger ook echt
Verder is Huntelaar in de tas hebben natuurlijk ook geen wereldprestatie
Ok.quote:Op maandag 16 december 2019 10:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat lul jij toch altijd een hoop stront
Vrijwel alle users in dit topicquote:Op maandag 16 december 2019 10:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wie werpt precies de handdoek dan?
Iedere verdediger in de Bundesliga had Huntelaar de afgelopen 6 jaar al in de tuk.quote:Op maandag 16 december 2019 10:36 schreef aTypisch het volgende:
Ik vind het wel leuk voor Clasie dat hij bij AZ nu weer mag spelen. Had Huntelaar aardig in de tas met zijn kompaan achterin
Tweede fase bij Feyenoord was erg kudt, maar blijft wel een lieve tokkie.
Je enige richtpunt is dus PSV bijhalen? Newsflash: PSV presteert al 4 maanden prut, zelfs fucking W2 staat boven ons. Dus dat is niet zo'n bijzondere prestatie.quote:Op maandag 16 december 2019 10:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jullie hebben een enorme voorsprong genomen in de eerste 2 maanden van het seizoen en nu staan we weer bijna gelijk, het staat bij ons gewoon redelijk op de rails.
Er zitten nog zwakke punten in de selectie, maar daar kan Dick niets aan doen en er is nauwelijks geld voor versterkingen. Bovendien is de TD ook nieuw dus die kan je ook niets verwijten.
quote:Op maandag 16 december 2019 10:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Misschien kan Kellygod Botteghin opvolgen.
Geen idee eigenlijk, heb hem nooit zien spelen. Maar één van de slechtste spelers ooit lijkt me sterkquote:Op maandag 16 december 2019 11:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Kelly is gerust één van de slechtste spelers die ooit bij Feyenoord heeft gespeeld, los van eigen jeugd. Hopelijk dat ze hem verhuren deze winterstop. Wat moet Advocaat op zijn eerste werkdag hebben gedacht toen hij deze jongen zag prutsen op het trainingsveld
van Marwijk.quote:
Feyenoord presteerde nog veel slechter dan PSV, dat het nu weer even iets beter gaat wil niet zeggen dat we vaak genoeg ontevreden zijn over de kwaliteit van de selectie. Met je handdoek werpen.quote:Op maandag 16 december 2019 11:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Vrijwel alle users in dit topic
[..]
Iedere verdediger in de Bundesliga had Huntelaar de afgelopen 6 jaar al in de tuk.
[..]
Je enige richtpunt is dus PSV bijhalen? Newsflash: PSV presteert al 4 maanden prut, zelfs fucking W2 staat boven ons. Dus dat is niet zo'n bijzondere prestatie.
Feyenoord heeft tot pak ‘m beet eind oktober toch ook dramatisch gepresteerd dankzij onze grote vriend Stam? Dus eerst PSV bijhalen en daarna zien we wel verder inderdaad. Realistisch gezien zitten plek 1 en 2 er natuurlijk niet meer in.quote:Op maandag 16 december 2019 11:03 schreef nickhguitar het volgende:
Je enige richtpunt is dus PSV bijhalen? Newsflash: PSV presteert al 4 maanden prut, zelfs fucking W2 staat boven ons. Dus dat is niet zo'n bijzondere prestatie.
AZ is sowieso de lachende derde dit weekend. Die zijn niet meer te achterhalen.quote:Op maandag 16 december 2019 11:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Feyenoord presteerde nog veel slechter dan PSV, dat het nu weer even iets beter gaat wil niet zeggen dat we vaak genoeg ontevreden zijn over de kwaliteit van de selectie. Met je handdoek werpen.
hoe dan? ze hebben een begroting die op de helft ligtquote:Op maandag 16 december 2019 11:15 schreef Elan het volgende:
[..]
AZ is sowieso de lachende derde dit weekend. Die zijn niet meer te achterhalen.
Er loert wel een groot gevaar voor Feyenoord als ze daadwerkelijk de CL bereiken en zo'n Boadu speelt een goed WK. Met wat ze verder nog hebben lopen ligt er de potentie om een gat van 100 miljoen te slaan met Feyenoord.
Ja oké, tussen 2005 en 2011 trok Feyenoord natuurlijk regelmatig een blik met spelers open die er dan écht niks van konden en snel weer weg waren, maar dat is in principe wel de categorie waar tot tussen Kelly behoort, zo slecht is ie wel gewoon. Het is misschien meer dat Feyenoord in het tijdperk van vGeel weinig tot geen spelers heeft gehaald die zo opzichtig tekort kwamen.quote:Op maandag 16 december 2019 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, heb hem nooit zien spelen. Maar één van de slechtste spelers ooit lijkt me sterk
Die begroten ze doorgaans toch niet mee, maar het kan wel gigantisch oplopen als het allemaal mee zit.quote:Op maandag 16 december 2019 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe dan? ze hebben een begroting die op de helft ligt
als ze 2e worden en ze verkopen Boadu en/of Stengs dan moeten ze die voorrondes eerst nog maar door zien te komen en die volgen heel kort op het EK. Verder net als gebleken is dat Ajax niet onverslaanbaar is telt dat voor AZ nog meer.quote:Op maandag 16 december 2019 11:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Die begroten ze doorgaans toch niet mee, maar het kan wel gigantisch oplopen als het allemaal mee zit.
Ja geen idee, ik kom nooit op trainingen. Jij wel? Verder vind ik een paar ton voor de standaard aankoop van de nieuwe trainer nog wel te doen.quote:Op maandag 16 december 2019 11:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja oké, tussen 2005 en 2011 trok Feyenoord natuurlijk regelmatig een blik met spelers open die er dan écht niks van konden en snel weer weg waren, maar dat is in principe wel de categorie waar tot tussen Kelly behoort, zo slecht is ie wel gewoon. Het is misschien meer dat Feyenoord in het tijdperk van vGeel weinig tot geen spelers heeft gehaald die zo opzichtig tekort kwamen.
Nee joh, dit is op basis van oefenduels, die wedstrijd tegen Utrecht en het feit dat Stam en Advocaat hem bij regelmaat niet eens meer in de wedstrijdselectie deden (terwijl in de Eredivisie soms de bank niet eens vol zat...), dat laat het wel genoeg zien.quote:Op maandag 16 december 2019 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik kom nooit op trainingen. Jij wel? Verder vind ik een paar ton voor de standaard aankoop van de nieuwe trainer nog wel te doen.
Er ligt een potentieel gevaar zeg ik, het is natuurlijk nog lang niet zo ver.quote:Op maandag 16 december 2019 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze 2e worden en ze verkopen Boadu en/of Stengs dan moeten ze die voorrondes eerst nog maar door zien te komen en die volgen heel kort op het EK. Verder net als gebleken is dat Ajax niet onverslaanbaar is telt dat voor AZ nog meer.
OK maar AZ is van een hele andere orde, verder zal dat stadiondak hun ook nog wel het nodige gaan kosten want ik verwacht niet dat alles op de verzekering te gooien valt.quote:Op maandag 16 december 2019 11:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Er ligt een potentieel gevaar zeg ik, het is natuurlijk nog lang niet zo ver.
Maar je ziet aan Ajax wat een of twee toptransfers en een keer succes in die voorrondes in combinatie met een erg goed technisch beleid (wat ze volgens mij wel hebben bij AZ) voor een boost kan geven aan je club.
Dat zeker al schijnt er ook een upgrade in bezoekerscapaciteit mee gemoeid te zijn. In elk geval pakken ze ook op dat gebied wel door, waar Feyenoord vorige week nog maar eens een jaar vertraging aankondigde.quote:Op maandag 16 december 2019 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar AZ is van een hele andere orde, verder zal dat stadiondak hun ook nog wel het nodige gaan kosten want ik verwacht niet dat alles op de verzekering te gooien valt.
Dat ze goed bezig zijn is een feit en ook goed om te zien hoe ver je kan komen met een verstandig beleid.
nee maar zij plukken natuurlijk nog wel de vruchten van het DSB tijdperk, het stadion en jeugdcomplex is in die tijd neergezet maar ze doen er wel wat goeds mee.quote:Op maandag 16 december 2019 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zeker al schijnt er ook een upgrade in bezoekerscapaciteit mee gemoeid te zijn. In elk geval pakken ze ook op dat gebied wel door, waar Feyenoord vorige week nog maar eens een jaar vertraging aankondigde.
Qua totaalplaatje is wat ze daar kennelijk met minder dan de helft aan begroting kunnen realiseren zorgwekkend genoeg, en wij maar denken dat die Eenhoorn het niet aan durfde.
ignjatovicgodquote:Op maandag 16 december 2019 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, heb hem nooit zien spelen. Maar één van de slechtste spelers ooit lijkt me sterk
De man die gehaald werd op basis van een dvdtjequote:
Hey Dirk! He's amazing but I don't need him in the Scottisch league!quote:Op maandag 16 december 2019 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De man die gehaald werd op basis van een dvdtje
Ik denk dat we Johnston ook wel opnemen in toekomstige lijstjes. Gehaald naar aanleiding van een telefoongesprek tussen de pastoor en Gerrard.
Philippe Leonardquote:Op maandag 16 december 2019 11:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja oké, tussen 2005 en 2011 trok Feyenoord natuurlijk regelmatig een blik met spelers open die er dan écht niks van konden en snel weer weg waren, maar dat is in principe wel de categorie waar tot tussen Kelly behoort, zo slecht is ie wel gewoon. Het is misschien meer dat Feyenoord in het tijdperk van vGeel weinig tot geen spelers heeft gehaald die zo opzichtig tekort kwamen.
Je ziet nu ook dat Senesi veel beter is nu ie Left Right Behind heeft geleerd.quote:Op maandag 16 december 2019 12:37 schreef aTypisch het volgende:
toch zou je denken dat Johnston prima geschikt is als verdediger, vooral in de communicatie
hij kent de drie belangrijkste woorden
Bandalovskiquote:Op maandag 16 december 2019 12:49 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Philippe Leonard![]()
Ignjatovic![]()
Smolov![]()
Babovic![]()
Tiendalli![]()
Aerts![]()
Babos![]()
Cissé
Van Beukering als absoluut dieptepuntquote:Op maandag 16 december 2019 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bandalovski
Singh
Chun-soo
Goossens
Verhoek
Elabdellaoui
Ja, hoe kon ik die vergeten.quote:Op maandag 16 december 2019 12:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Van Beukering als absoluut dieptepunt
Acunaquote:Op maandag 16 december 2019 12:49 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Philippe Leonard![]()
Ignjatovic![]()
Smolov![]()
Babovic![]()
Tiendalli![]()
Aerts![]()
Babos![]()
Cissé
ik zat precies op die hoogte op z1 toenquote:
Ja maar echt, hoe kon ik dat vergeten?quote:
Heb jij hem ooit zien spelen?quote:Op maandag 16 december 2019 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De man die gehaald werd op basis van een dvdtje
Ik denk dat we Johnston ook wel opnemen in toekomstige lijstjes. Gehaald naar aanleiding van een telefoongesprek tussen de pastoor en Gerrard.
Ik vind het vooral zonde van Smolov, hij haalde uiteindelijk gewoon de Europese subtop en stond afgelopen WK gewoon in de basis met Rusland.quote:Op maandag 16 december 2019 13:28 schreef Caland het volgende:
Vorig seizoen werd Sinisterra ook in dergelijke lijstjes gezet
Hij werd toen in de spits gedropt in een kwaliteitsarm team terwijl hij daar nooit had gespeeld. Deed het voetballend nog wel redelijk maar raakte snel geblesseerd.quote:Op maandag 16 december 2019 13:31 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zonde van Smolov, hij haalde uiteindelijk gewoon de Europese subtop en stond afgelopen WK gewoon in de basis met Rusland.
Vraag mij af waar het toen aan lag.
quote:Op maandag 16 december 2019 13:31 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zonde van Smolov, hij haalde uiteindelijk gewoon de Europese subtop en stond afgelopen WK gewoon in de basis met Rusland.
Vraag mij af waar het toen aan lag.
en hij was gehuurd, dus boeiendquote:Op maandag 16 december 2019 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij werd toen in de spits gedropt in een kwaliteitsarm team terwijl hij daar nooit had gespeeld. Deed het voetballend nog wel redelijk maar raakte snel geblesseerd.
quote:Op maandag 16 december 2019 13:28 schreef Caland het volgende:
Klopt, je weet het nooit zeker. VdHeijden ging ook in een korte tijd van een belachelijke verdediger naar een belangrijke schakel in het kampioensjaar. Pas als ze weg zijn kan je echt een goed oordeel geven.quote:Op maandag 16 december 2019 13:28 schreef Caland het volgende:
Goeie, staat er inquote:
Koekiequote:Op maandag 16 december 2019 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goeie, staat er in. Heb net ook Martina toegevoegd, die was natuurlijk ook wel verschrikkelijk.
Hahaha, das wel heel mooiquote:Op maandag 16 december 2019 13:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha de Graaf ook in dat lijstje.
Die heeft dus de chick van Gorter gedaan, mocht iemand zich nog afvragen wat die 'privé situatie' was.
Deze horen hier niet bij wmb. Zeker De Boëet niet.quote:Op maandag 16 december 2019 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bakkal
Boëtius
Bruins
Elmander
De Poeet.quote:Op maandag 16 december 2019 13:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze horen hier niet bij wmb. Zeker De Boëet niet.
Bakkal heeft betrekking tot zijn tweede tijdperk die door veel mensen vergeten is (13/14), op basis daarvan hoort ie er zeker bij, in 11/12 was ie wel prima. Bruins hoort er natuurlijk wel bij, die was vreselijk. Elmander is een twijfelgeval, wel een redelijke speler maar Feyenoord heeft hem met flink wat meer verwachtingen gehaald, is er nooit echt uitgekomen bij hem (behalve die ene assist tegen PSV natuurlijk). Boëtius zijn eerste periode als jeugdspeler was sterk maar het seizoen na zijn terugkeer was twijfelachtig, en vervolgens is ie direct weggejaagd wegens een conflict. Je kan onmogelijk zeggen dat zijn periode als aankoop goed verlopen is.quote:Op maandag 16 december 2019 13:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze horen hier niet bij wmb. Zeker De Boëet niet.
De tweede periode van Bakkal was slecht ja, maar z'n eerst wel oke dus dan hoort ie er niet bij wmb. Zelfde geldt voor Boetius, eigen jeugd notabene. Bruins heeft genoeg goede wedstrijden gespeeld, echt geen rare aankoop destijds. Elmander kon z'n potentie niet waarmaken nee, maar was ook lastig in een goed Feyenoord.quote:Op maandag 16 december 2019 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bakkal heeft betrekking tot zijn tweede tijdperk die door veel mensen vergeten is (13/14), op basis daarvan hoort ie er zeker bij, in 11/12 was ie wel prima. Bruins hoort er natuurlijk wel bij, die was vreselijk. Elmander is een twijfelgeval, wel een redelijke speler maar Feyenoord heeft hem met flink wat meer verwachtingen gehaald, is er nooit echt uitgekomen bij hem (behalve die ene assist tegen PSV natuurlijk). Boëtius zijn eerste periode was sterk maar het seizoen na zijn terugkeer was twijfelachtig, en vervolgens is ie direct weggejaagd wegens een conflict. Je kan onmogelijk zeggen dat het goed verlopen is.
Bakkal is voor ons echt heel erg waardevol geweest. Die hoort er zeker niet bij imo.quote:Op maandag 16 december 2019 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bakkal heeft betrekking tot zijn tweede tijdperk die door veel mensen vergeten is (13/14), op basis daarvan hoort ie er zeker bij, in 11/12 was ie wel prima. Bruins hoort er natuurlijk wel bij, die was vreselijk. Elmander is een twijfelgeval, wel een redelijke speler maar Feyenoord heeft hem met flink wat meer verwachtingen gehaald, is er nooit echt uitgekomen bij hem (behalve die ene assist tegen PSV natuurlijk). Boëtius zijn eerste periode als jeugdspeler was sterk maar het seizoen na zijn terugkeer was twijfelachtig, en vervolgens is ie direct weggejaagd wegens een conflict. Je kan onmogelijk zeggen dat zijn periode als aankoop goed verlopen is.
O ik baseer het op basis van één periode, een slechte aankoop is een slechte aankoop, dus vandaar Boëtius en Bakkal. In principe hoort Pierre er ook bij natuurlijk op basis van zijn tweede periode. Bruins ben ik echt met je oneens, het was inderdaad geen rare aankoop (was echt een talent bij Excelsior) maar is eigenlijk volledig door de mand gevallen. Mentaal zat het ook totaal niet lekker bij hem. Is na zijn tijd bij Feyenoord ook niks verder dan Excelsior gekomen.quote:Op maandag 16 december 2019 14:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De tweede periode van Bakkal was slecht ja, maar z'n eerst wel oke dus dan hoort ie er niet bij wmb. Zelfde geldt voor Boetius, eigen jeugd notabene. Bruins heeft genoeg goede wedstrijden gespeeld, echt geen rare aankoop destijds. Elmander kon z'n potentie niet waarmaken nee, maar was ook lastig in een goed Feyenoord.
hier zit een je moeder grap inquote:Op maandag 16 december 2019 14:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je de zuig-award al gewonnen?
Wie verzorgt dit jaar de VBL awards?quote:Op maandag 16 december 2019 14:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je de zuig-award al gewonnen?
@skysherrifquote:Op maandag 16 december 2019 14:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Wie verzorgt dit jaar de VBL awards?
@Calandquote:Op maandag 16 december 2019 14:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar hij is daarna een keer transfervrij gehaald en is het hele seizoen totaal niet fit geweest. Hij is één keer een goede aanwinst geweest en een keer een slechte aanwinst. Dus dan sta je gewoon op het zeer objectieve lijstje van GurneyIsBestOkéquote:Op maandag 16 december 2019 14:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Bakkal is voor ons echt heel erg waardevol geweest. Die hoort er zeker niet bij imo.
@Boussaadiaquote:Op maandag 16 december 2019 14:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, penalty heeft een waarde van 0.8 ofzoquote:Op maandag 16 december 2019 21:46 schreef Haringkop het volgende:
Zoals ik al dacht en de statistieken ook bewijzen, twee vingers in de neus.
quote:Feyenoord opnieuw bestraft door UEFA
Feyenoord is opnieuw bestraft door de ‘UEFA Control, Ethics and Disciplinary body’. Dit naar aanleiding van gebeurtenissen tijdens de thuiswedstrijd tegen BSC Young Boys in de Europa League op donderdag 7 november.
De ‘UEFA Control, Ethics and Disciplinary body’ heeft Feyenoord een geldboete opgelegd van 36.000 euro. Dit bedrag is tot stand gekomen door het afsteken van vuurwerk (20.000 euro) en het blokkeren van de trappen (16.000 euro).
Verder bestaat de straf uit het sluiten en leeghouden van de eerste ring van de noordzijde (vakken Q, R, S, T en U) bij de eerstvolgende Europese thuiswedstrijd. Dit gaat om een voorwaardelijke straf met een proeftijd van een jaar.
Feyenoord heeft ook nog een voorwaardelijke straf open staan van het moeten spelen van de eerstvolgende uitwedstrijd in Europa zonder publiek. Ook deze straf – naar aanleiding van de ongeregeldheden tijdens de uitwedstrijd tegen BSC Young Boys – geldt met de proeftijd van een jaar.
Ai ik had een andere PI moeten kiezen, ik was ironisch.quote:Op maandag 16 december 2019 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, penalty heeft een waarde van 0.8 ofzo
Nee, dit kan niet.quote:Liam Kelly komt niet voor in de plannen van Dick Advocaat. De middenvelder werd afgelopen zomer toegevoegd aan de selectie op advies van Jaap Stam. Kelly heeft echter geen moment indruk gemaakt in De Kuip en hoeft ook niet te rekenen op speelminuten.
Volgens The Sun kan Sunderland wel eens uitkomst bieden voor Kelly. De club heeft namelijk interesse om de middenvelder van Feyenoord over te nemen. De 24-jarige Kelly heeft een contract tot 2022 in De Kuip.
Penalty's komen toch ook niet uit de lucht vallen?quote:Op maandag 16 december 2019 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, penalty heeft een waarde van 0.8 ofzo
Nou inderdaad. Dat was ook gewoon een flinke kans.quote:Op maandag 16 december 2019 23:12 schreef Oldground het volgende:
[..]
Penalty's komen toch ook niet uit de lucht vallen?
Zo'n bal die Toornstra op een onbegrijpelijke manier niet op doel schiet, haalt ook de statistieken niet.
The Sunquote:
Had flink kortsluiting volgens mij.quote:Op maandag 16 december 2019 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Dat was ook gewoon een flinke kans.
Ik ga hem donderdagavond waarschijnlijk zien spelen, maar ik hoop wel op wonderbaarlijke reddingen van onze keeperquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:06 schreef Kerftminister het volgende:
Lang geleden dat ik echt fan was van een van onze spelers, maar Sinisterra begint er te komen.
Cambuur uit is zo’n typische Feyenoord wedstrijd om dramatisch te spelen en te verliezenquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:18 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik ga hem donderdagavond waarschijnlijk zien spelen, maar ik hoop wel op wonderbaarlijke reddingen van onze keeper
Inderdaad!quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:06 schreef Kerftminister het volgende:
Lang geleden dat ik echt fan was van een van onze spelers, maar Sinisterra begint er te komen.
twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 11:57:30Liam Kelly mag na een half jaar alweer weg bij Feyenoord. https://t.co/MFu8uyOChT reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |