Geen Berkies om je te helpen met vragen over reppert Sjors en meisje Djamilla?quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:44 schreef Berkery het volgende:
Vanavond doe ik met mevrouw Berkery mee aan een top 2000 quiz, hopelijk niet teveel vragen over 'nieuwe' nummers
Het was een vraag in dat spel van Bart tussen 10.00 en 11.00, dus het ging om de notering in 2018.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht dat Bart het voor dit jaar benoemde.
Maar zeker weten doe ik het nu niet meer als hij vorig jaar ook al op 12 stond.
ow oke.... sorry dan voor de foute infoquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:03 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het was een vraag in dat spel van Bart tussen 10.00 en 11.00, dus het ging om de notering in 2018.
Snelle heet eigenlijk Lars. Het nummer Reünie is autobiografisch en gaat over het feit dat hij vroeger is gepest vanwege zijn hazenlip. Maar hij is volwassen op de reünie, en ook al is de pester bang voor de reünie, schilt hij geen appel op de reünie. Want zonder hem was er geen muziek, dus het geeft nu niet. Hij komt uit Gorssel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:44 schreef Berkery het volgende:
Vanavond doe ik met mevrouw Berkery mee aan een top 2000 quiz, hopelijk niet teveel vragen over 'nieuwe' nummers
Kleine Berkery stemt op Nirvana, Marilyn Manson,Panic! at the disco, Bowie en Fleetwood Mac. Daar heb ik niks aanquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Geen Berkies om je te helpen met vragen over reppert Sjors en meisje Djamilla?
Thanksquote:Veel plezier!
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Snelle heet eigenlijk Lars. Het nummer Reünie is autobiografisch en gaat over het feit dat hij vroeger is gepest vanwege zijn hazenlip. Maar hij is volwassen op de reünie, en ook al is de pester bang voor de reünie, schilt hij geen appel op de reünie. Want zonder hem was er geen muziek, dus het geeft nu niet. Hij komt uit Gorssel.
Suzan & Freek zijn in het echt ook een stelletje. Zij komt uit Zieuwent, hij uit Harreveld. Suzan is ouder dan Freek. Ze zongen samen covers die ze dan op Facebook plaatsten. The Chainsmokers zagen zo'n filmpje en toen gingen ze viraal. Daarna maakten ze Als Het Avond Is over een moeizame liefdesrelatie. Zij wil daarin stukjes toekomst. Niet autobiografisch, want ze hebben het hartstikke leuk samen en dus kan Suus hem meer dan prima hebben als het avond is. De voetbalclub uit Zieuwent heet RKZVC en die speelt in de hoofdklasse zondag.
Hopelijk heb je nog iets aan deze info.
Kom naar Amsterdam voor een plak Pan Dushi.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:04 schreef PippenScottie het volgende:
We moeten verdorie nog drie dagen wachten tot de lijst bekend is.
Ik ben elke dag in Amsterdam. DM je adres, dan kom ik een pan Dushi halen!quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom naar Amsterdam voor een plak Pan Dushi.
Heb er 5 meegenomen om uit te delen. Geweldige tip was het!
Te snel gaat het toch welquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Als de site zo aids blijft, dan is het echt niet fijn meeposten tijdens de Top 2000.
En nog twee weken tot oudjaarsavond ...quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:04 schreef PippenScottie het volgende:
We moeten verdorie nog drie dagen wachten tot de lijst bekend is.
Yep, ben er klaar voor...quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
Iedereen hier het kerstspullengedoe al helemaal in orde?
Vergeet ook de UserIcons niet!
Ai, ik met mijn grote bek...quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben elke dag in Amsterdam. DM je adres, dan kom ik een pan Dushi halen!
Prima hoor!quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ai, ik met mijn grote bek...
De broden zijn al vergeven aan de katten- en huisoppassers.
Ronde 1 gehad. Het meest recente was Eminem, dus het valt gelukkig mee met de nieuwe muziekquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:56 schreef PippenScottie het volgende:
Geen Berkies om je te helpen met vragen over reppert Sjors en meisje Djamilla?
Eminem?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:47 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ronde 1 gehad. Het meest recente was Eminem, dus het valt gelukkig mee met de nieuwe muziek
Volgens mij speelde hij bij The Monkeesquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:10 schreef PippenScottie het volgende:
Eminem?
Klinkt als een boyband. Is het een soort Bros of New Kids in the Black?
Ja, van het nummer I’ve got a little something for you.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eminem?
Eminem, dat zijn toch die chocoladesnoepjes?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eminem?
Holy shit. Dat is lang geleden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, van het nummer I’ve got a little something for you.
Ja, die van "Smelt in de hond, niet in de mand"quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:05 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Eminem, dat zijn toch die chocoladesnoepjes?
quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://www.nporadio2.nl/(...)na-volledig-naakt-op
Leuk feitje.
Hou toch op met janken.quote:Op woensdag 18 december 2019 07:44 schreef Zorro het volgende:
Achterlijke boeren weer vandaag. Val de mensen lastig die verantwooordelijk zijn voor julie ruzie en laat de rest met rust.
Ik stel voor dat de Top2000 uit protest nummer 9 gewoon overslaat. Dat zal ze leren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |