quote:Op zondag 15 december 2019 16:20 schreef Craptacular het volgende:
Waarom die prem neem gewoon comedians
quote:Op zondag 15 december 2019 02:38 schreef W00fer het volgende:
De eerste previews
https://www.instagram.com/p/B6ArS9GJ58s/
Ik ga dit alleen voor Henry van Loon kijken.quote:Op zondag 15 december 2019 02:38 schreef W00fer het volgende:
De eerste previews
https://www.instagram.com/p/B6ArS9GJ58s/
Prem is vrij goed in dingen afzeiken. Ik hoop voor Ali dat het met hem wel beter afloopt dan voor Zwarte Pietquote:Op zondag 15 december 2019 16:20 schreef Craptacular het volgende:
Waarom die prem neem gewoon comedians
Dat is nog zwak uitgedrukt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:59 schreef W00fer het volgende:
De nieuwe preview vind ik teleurstellend, let op: spoilers
Klopt en Loon is niet zo goed in roasts...quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:19 schreef marzman het volgende:
Pannekoek is er toch niet bij deze keer?
Hopelijk een onverwachtse verschijnsing van Peter Pannenkoek.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:30 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Hoe ongemakkelijk gaat dit worden?
Hopelijk wordt hij volledig afgemaakt door de rest.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:34 schreef Guanabana het volgende:
Rob Geus?? Nou dan ga ik mooi wegzappen.
Geen Peter Pannenkoek is echt geweldig nieuws.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:36 schreef Aestivate het volgende:
Slechte roastmaster. Zeer slechte voorgelezen foute zinnen.
Geen Peter pannenkoek.
Helaas, te vroeg gejuichtquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen Peter Pannenkoek is echt geweldig nieuws.
Vond hem met afstand de beste van de eerdere roasts.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen Peter Pannenkoek is echt geweldig nieuws.
Samen met Henry wel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:39 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Vond hem met afstand de beste van de eerdere roasts.
En de braboneger was erg goed bij Gordon.quote:
Vorige keer veel te geforceerd. Zoals alles wat hij doetquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:39 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Vond hem met afstand de beste van de eerdere roasts.
Na zo'n begin moeten ze wel...quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:09 schreef Guanabana het volgende:
Beter dan dit wordt het waarschijnlijk niet meer. Snap niet dat ze Henry nu al doen.
Kun je beeld ook muten?quote:
Ah, de nabespreking. Die wordt lachen, hoor ik net.quote:
Johan Goossens. Doet mee aan WIDM.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:58 schreef vosss het volgende:
Die homo was wel goed. Geen idee wie dat is of hoe die heet. Ik bedoel niet die flikker van GTST.
Ik moet het nog kijken (heb het opgenomen). Maar het schijnt niet helemaal goed te zijn gegaan: https://www.mediacourant.(...)et-aan-in-the-roast/quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:31 schreef egelhond het volgende:
Ferry was zo slecht dat ze alles maar eruitgeknipt hebben. Waylon was goed!
Dit concept bestaat al vanaf 1949.quote:Op woensdag 18 december 2019 08:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Rare jongens die BN'ers. Normaal steken ze elkaar de godganse dag veren in de reet maar omdat geen mens dat volhoudt heeft iemand zo'n programma bedacht, waarin ongegeneerd kan worden afgezeken.
Leuke meid?quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:05 schreef Oostblokkert het volgende:
Leuke meidHeb echt met een grijns gekeken, ze brengt het zo leuk.
Ik vond het ook zeer telleurstelllend eerlijk gezegdquote:Op woensdag 18 december 2019 00:16 schreef Kerftminister het volgende:
Pfoe wat een niveau zeg. Was vorig jaar al heel matig, maar dit was echt bedroevend. Heb tot en met Rob Geus gekeken en geen zin meer om nog een blik reclames daarna te wachten voor het laatste deel. Alleen om Henry van Loon moeten lachen, die ik zelfs op het einde nog wat te langdradig vond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |