Zelfs die vlotte babbel vind ik niet meer leuk of grappig. Het is allemaal te veel , hij gaat er idd wat jij zegt slechter uitzien . Waar Monique hem nog probeerde af te remmen heeft hij nu alleen maar jaknikkers om zich heen oa neef Djarno. Zijn make-up , zwarte nagellak is allemaal iets te veel.quote:Op donderdag 19 december 2019 06:33 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Voordat hij met Mo ging vond ik hem lelijkHet was niet bepaald een leuk joch om te zien. Toen hij met Mo ging knapte hij op. ( miss iets daarvoor al maar dat weet ik allemaal niet meer ) Hij kwam ook best oke over in die soaps. Nu vind ik hem er steeds slechter uitzien. Ik hou sowieso niet van patsertjes met gouden kettingen en ringen.
Een gedrocht vind ik hem niet, meer een naast zijn schoenen lopend , pik achterna lopende sukkel die zelf niet weet wat hij zegt en met alle winden mee waait.
En nee, ik snap ook niet dat vrouwen nu nog warm voor hem lopen. Zal zijn vlotte babbeltje wel zijn
Djarno zie je niet meer zoveel als eerst. Djarno heeft nu natuurlijk wel zijn eigen kledinglijn met zijn kindquote:Op donderdag 19 december 2019 07:28 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Zelfs die vlotte babbel vind ik niet meer leuk of grappig. Het is allemaal te veel , hij gaat er idd wat jij zegt slechter uitzien . Waar Monique hem nog probeerde af te remmen heeft hij nu alleen maar jaknikkers om zich heen oa neef Djarno. Zijn make-up , zwarte nagellak is allemaal iets te veel.
quote:Op donderdag 19 december 2019 07:44 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Djarno zie je niet meer zoveel als eerst. Djarno heeft nu natuurlijk wel zijn eigen kledinglijn met zijn kindHij heeft geen jaknikkers, hij heeft vrouwen die zeggen wat hij moet doen en hij doet ook heel braaf wat ze zeggen.
Maar zijn horloge is hij kwijt!quote:Op donderdag 19 december 2019 07:44 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Djarno zie je niet meer zoveel als eerst. Djarno heeft nu natuurlijk wel zijn eigen kledinglijn met zijn kindHij heeft geen jaknikkers, hij heeft vrouwen die zeggen wat hij moet doen en hij doet ook heel braaf wat ze zeggen.
Die krijgt wel weer een nieuwe. Of wacht, hij zal wel al een nieuwe hebben . Antwee is een gulle vent.quote:Op donderdag 19 december 2019 07:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maar zijn horloge is hij kwijt!
Tsja... trollen galore helaas.quote:Op donderdag 19 december 2019 07:24 schreef herverwijderd het volgende:
Oh SHO, wst is er toch met je gebeurd
Ik mis de middle ground vooral. Dit extreem voor één team zijn en alles wat die persoon doet ophemelen en alles wat de ander doet afkraken is niet meer de SHO die ik ken van vroeger.quote:
Hij is ook bedreigd en flink toegetakeld.quote:Op donderdag 19 december 2019 07:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maar zijn horloge is hij kwijt!
Middle ground heeft het opgegeven, als ze er wat van zeggen wordt het geveegd nota bene.quote:Op donderdag 19 december 2019 08:46 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik mis de middle ground vooral. Dit extreem voor één team zijn en alles wat die persoon doet ophemelen en alles wat de ander doet afkraken is niet meer de SHO die ik ken van vroeger.
Maarja. You can't stop progress, blijkbaar.
Dat weet ik maar die zal niet mis zijn denk ik.quote:Op donderdag 19 december 2019 06:21 schreef quirina het volgende:
[..]
Monique krijgt niks.
Misschien alleen een toelage voor het kind
Ben benieuwd wanneer ze stappen gaat ondernemen.quote:Op donderdag 19 december 2019 09:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat weet ik maar die zal niet mis zijn denk ik.
Voor kinderalimentatie wel.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:01 schreef Poezewoes het volgende:
Telt dat 5 jaar samenwonen dan niet mee voor alimentatie?
Wordt dat niet hetzelfde behandeld, als een contract?
Nope.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:01 schreef Poezewoes het volgende:
Telt dat 5 jaar samenwonen dan niet mee voor alimentatie?
Wordt dat niet hetzelfde behandeld, als een contract?
Ook de kinderalimentatie heeft daar niets mee te maken, er is recht op kinderalimentatie omdat hij de vader van het kind is, niet omdat ze 5 maanden, 5 jaar of 5 decennia samengewoond hebben.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:03 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Voor kinderalimentatie wel.
Partner alimentatie heeft ze geen recht op.
Verwacht dat hij best wel wat mag gaan neerleggen voor de kinderalimentatie.
Het is weliswaar gelinkt aan inkomen, maar er zit een grens op. Kind moet er goed van kunnen leven en liefst op de standaard waar hij of zij aan gewend is.quote:Op donderdag 19 december 2019 09:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat weet ik maar die zal niet mis zijn denk ik.
O bedoelde dat kinderalimentatie meetelt vanaf moment dat Andrie geboren werd.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook de kinderalimentatie heeft daar niets mee te maken, er is recht op kinderalimentatie omdat hij de vader van het kind is, niet omdat ze 5 maanden, 5 jaar of 5 decennia samengewoond hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |