Dat zei je vriendin gisteravond ookquote:
Studerenquote:Op zondag 15 december 2019 00:23 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor de zondag?
Sterkte met de kater maandag!quote:
Dan heb ik de hele dag toegepaste statistiek en datascience en zulksquote:
quote:Op zondag 15 december 2019 00:24 schreef Molo het volgende:
Wat ik wél fascinerend vind, is hoeveel mensen er nog in die act geloven van Dennis (van Kim)
Ben serieus benieuwd wanneer daar het boek over uitkomtquote:Op zondag 15 december 2019 00:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]die topics zijn echt bizar ja.
applied data science heb ik altijd op woensdag vanaf volgend semesterquote:Op zondag 15 december 2019 00:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan heb ik de hele dag toegepaste statistiek en datascience en zulks
Killing!quote:Op zondag 15 december 2019 00:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
applied data science heb ik altijd op woensdag vanaf volgend semester
Hmm, ik heb een journalistiekopleiding maar dat soort opsrachten kregen we nietquote:Op zondag 15 december 2019 00:29 schreef Molo het volgende:
Of scriptie opdracht voor een student van Windesheim hogeschool afdeling journalistiek
Dan ben ik helemaal benieuwd wat er achter zitquote:Op zondag 15 december 2019 00:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik heb een journalistiekopleiding maar dat soort opsrachten kregen we niet
Voor mij is dat niet eens het zwaarste vak wat ik dan ga krijgen. Al ligt dat denk ik aan het feit dat ik in dat gebied al praktijk ervaring heb opgedaan als data engineer op een lager niveau.quote:Op zondag 15 december 2019 00:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Killing!
Wel serieus heel heel tof maar ik ben geen type voor tijdige voorbereiding
Ja heel leuk, maar ik ga net ietsjes meer hoog over te werk uiteindelijk dus nuttig, maar hoef het niet zelf echt te gaan toepassen straksquote:Op zondag 15 december 2019 00:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor mij is dat niet eens het zwaarste vak wat ik dan ga krijgen. Al ligt dat denk ik aan het feit dat ik in dat gebied al praktijk ervaring heb opgedaan als data engineer op een lager niveau.
Maar ik snap wel waarom het een uitdagend gebied is.
Krijg je mensen onder je huehue?quote:Op zondag 15 december 2019 00:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja heel leuk, maar ik ga net ietsjes meer hoog over te werk uiteindelijk dus nuttig, maar hoef het niet zelf echt te gaan toepassen straks
Heb ik Minions voor
Baas boven baasquote:Op zondag 15 december 2019 00:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja heel leuk, maar ik ga net ietsjes meer hoog over te werk uiteindelijk dus nuttig, maar hoef het niet zelf echt te gaan toepassen straks
Heb ik Minions voor
Heb ik nu alquote:Op zondag 15 december 2019 00:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je mensen onder je huehue?
Nou, anderen zijn dáár gewoon beter in hoorquote:
Net wakker geworden op de bank?quote:
het is zowaar nog bevolkt hierquote:Op zondag 15 december 2019 01:19 schreef DerRabbit het volgende:
Koen gaat eens niet KSC afsluiten voor de nacht![]()
Een film? Jij?quote:
quote:Op zondag 15 december 2019 01:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Een film? Jij?
Wat is er met Koen gebeurd? Wie heeft zijn account gehackt!!!!
Aanrader wel?quote:Op zondag 15 december 2019 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vage film gekeken op Netflix, Arctic.
1.5 uur hooguitb 100 woorden gezegd
quote:
ik moet helaas ontkennend antwoordenquote:
+1 maar druk dagje voor de boeg.quote:Op zondag 15 december 2019 09:53 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb zin om nog een paar uur te gaan slapen.
Wat ga je nog doen?quote:Op zondag 15 december 2019 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
+1 maar druk dagje voor de boeg.
Niks spectaculairsquote:
Wist niet dat je mantelzorg dingen deed voor je oma. Wel mooi lijkt me!quote:Op zondag 15 december 2019 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks spectaculairsIk ga een kopje thee drinken bij mijn oma en wat mantelzorgtaakjes doen. En daarna op visite bij mijn moeder in het hospice.
Ach, mantelzorg is misschien een groot woord. Mijn oma is bijna 100 dus ze heeft veel zorg nodig. Daar heeft ze thuiszorg voor en een schoonmaakster. Maar er zijn wat taakjes die tussen de wal en het schip belanden. Die doe je als familie.quote:Op zondag 15 december 2019 10:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wist niet dat je mantelzorg dingen deed voor je oma. Wel mooi lijkt me!
Blijft toch mooi dat je zulke dingen doet voor haar!quote:Op zondag 15 december 2019 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, mantelzorg is misschien een groot woord. Mijn oma is bijna 100 dus ze heeft veel zorg nodig. Daar heeft ze thuiszorg voor en een schoonmaakster. Maar er zijn wat taakjes die tussen de wal en het schip belanden. Die doe je als familie.
Ja, ik moet alleen eens een megafoon gaan aanschaffen. Ze is stokdoof, zelfs met gehoorapparatenquote:Op zondag 15 december 2019 10:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijft toch mooi dat je zulke dingen doet voor haar!
Nou had voordat ik ging slapen een stokbrood met kruidenboter naar binnen gewerkt en dan bleef maar borrelen en van dat maagzuur argquote:Op zondag 15 december 2019 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja dûh![]()
Waarom kon je niet slapen?
quote:Op zondag 15 december 2019 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou had voordat ik ging slapen een stokbrood met kruidenboter naar binnen gewerkt en dan bleef maar borrelen en van dat maagzuur arg
Ja ben uiteindelijk maar half rechtop gaan zittenquote:Op zondag 15 december 2019 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]hou het dan ook bij bitterballen!
Maar dat is wel vervelend ja. Op je linkerzij slapen helpt geloof ik
Dat zijn voordelen die je krijgt als je oud wordquote:Op zondag 15 december 2019 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik moet alleen eens een megafoon gaan aanschaffen. Ze is stokdoof, zelfs met gehoorapparaten
Lekker rustig aan doen vandaag. Je hebt weekendquote:Op zondag 15 december 2019 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben uiteindelijk maar half rechtop gaan zitten![]()
Maar ik had ook zon honger toen ik thuis kwam
Ja ;Pquote:Op zondag 15 december 2019 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker rustig aan doen vandaag. Je hebt weekend
Is Muis weer aan het schreeuwen tegen je?quote:Op zondag 15 december 2019 10:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn voordelen die je krijgt als je oud word
Het stopt niet, niet vanzelfquote:Op zondag 15 december 2019 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is Muis weer aan het schreeuwen tegen je?
Budaquote:Op zondag 15 december 2019 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
MosDat is een tijd geleden. Hoe is het met je?
Nog een weekje samen vakantie met Samzz of gewoon doorarbeiten?quote:Op zondag 15 december 2019 11:19 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Buda
Ja lekker, alles voor de wind.
Met jou dan?
Niet alle.quote:Op zondag 15 december 2019 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
al die kutblauwen zitten door te posten in de vorige
350 slechts.quote:
Succes daarmee! Trek ook meteen een fles rode wijn open voor erbijquote:Op zondag 15 december 2019 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ven zo'n kant-en-klaar stokbroodje met knoflookboter in de airfryer meppen
Kunne die daar in?quote:Op zondag 15 december 2019 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ven zo'n kant-en-klaar stokbroodje met knoflookboter in de airfryer meppen
Zeker buda weer.quote:Op zondag 15 december 2019 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
al die kutblauwen zitten door te posten in de vorige
Mwoa.quote:Op zondag 15 december 2019 12:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Succes daarmee! Trek ook meteen een fles rode wijn open voor erbij
Zeker ook geen verkeerde keuze.quote:Op zondag 15 december 2019 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa.
Zat wel aan een HJ Grand Prestige te denken
Valt mee hoor, gewoon met een mes. Geen al te groot spektakel.quote:
Wel halal?quote:Op zondag 15 december 2019 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt mee hoor, gewoon met een mes. Geen al te groot spektakel.
Ik???quote:Op zondag 15 december 2019 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar je was toch laatst met je cursus Groenten halal slachten gestart?
Dat gebeurt me niet vaakquote:Op zondag 15 december 2019 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
HMm dan verwar ik je met iemand anders hier
Ja daarom voel ik mij hier ook wel thuisquote:Op zondag 15 december 2019 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gebeurt me niet vaak![]()
Maar ja, zat raar volk hier idd
ja geen idee wat daar de hele truuk van is of zo. Ik bedoel, wie brengt zijn andijvie nou NIET onder narcose?quote:Op zondag 15 december 2019 12:45 schreef Fogel het volgende:
Halal groente slachten, weer eens wat nieuws...
Maar het op de kop hangen en uit laten druipen terwijl je wat mompelt, daar zit het grote verschil waarschijnlijk.quote:Op zondag 15 december 2019 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja geen idee wat daar de hele truuk van is of zo. Ik bedoel, wie brengt zijn andijvie nou NIET onder narcose?
Ja dat vind ik zo ranzig altijdquote:Op zondag 15 december 2019 12:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar het op de kop hangen en uit laten druipen terwijl je wat mompelt, daar zit het grote verschil waarschijnlijk.
Die hang je er dan naast?quote:Op zondag 15 december 2019 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat vind ik zo ranzig altijd![]()
dat zijn van die momenten dat ik even mijn Fleshlight ga schoonmaken.
Oeh ja, dat is altijd fijn.quote:Op zondag 15 december 2019 12:49 schreef Molo het volgende:
Nu zin in stokbrood met kruidenboter uit de oven
Die kant en klare smaken naar lijm, mij te chemisch.quote:Op zondag 15 december 2019 12:49 schreef Molo het volgende:
Nu zin in stokbrood met kruidenboter uit de oven
Het allerbeste is ook om ze zelf te makenquote:Op zondag 15 december 2019 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kant en klare smaken naar lijm, mij te chemisch.
Nee ik ga wat verantwoorders eten als ik mijn karkas zo uit bed heb gehesenquote:Op zondag 15 december 2019 12:52 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hallo daar!Jazeker, heb je een stukje over?
Áls je voor paupervoer gaat, dan ook all the way.quote:Op zondag 15 december 2019 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kant en klare smaken naar lijm, mij te chemisch.
Nee los van elkaarquote:Op zondag 15 december 2019 12:55 schreef UitStraling het volgende:
M&M's met kaas? uit de oven of zo?
Ik heb een traag dagje en krijg mezelf niet echt in mijn motorpak gehesen. Dus...keek ik wat Fok! me vandaag te bieden heeft en, voila, zo ben ik opeens hier.quote:Op zondag 15 december 2019 12:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee ik ga wat verantwoorders eten als ik mijn karkas zo uit bed heb gehesen
Gisteravond zooi M&M's en kaas zitten kanen niet normaal meer, is wel even genoeg troep dit weekend![]()
Hoe heb je de KSC gevonden?
Dan wel als voorgerecht voor de lasagne van de Appie voor 2.50!quote:Op zondag 15 december 2019 12:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Áls je voor paupervoer gaat, dan ook all the way.
Die van 35 cent ofzo, lekker man![]()
Goedkope slobberwijn erbij, was een perfecte studentenmaaltijd
Ik zie ons nog zitten
Goedkope wijn? Dat zijn die van 15 euro?quote:Op zondag 15 december 2019 12:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Áls je voor paupervoer gaat, dan ook all the way.
Die van 35 cent ofzo, lekker man![]()
Goedkope slobberwijn erbij, was een perfecte studentenmaaltijd
Ik zie ons nog zitten
Nee, Slurp!quote:Op zondag 15 december 2019 12:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goedkope wijn? Dat zijn die van 15 euro?
quote:Op zondag 15 december 2019 12:55 schreef UitStraling het volgende:
M&M's met kaas? uit de oven of zo?
Dat dus.quote:
Drankprijzen in het noorden.quote:Op zondag 15 december 2019 13:01 schreef Fogel het volgende:
Vrijdag een "redelijke" wijn (Ch. Capbern Gasqueton 2006) bij het eten, hop 70 euro lichter.
Gisteren een stukje Noors papier, nog voor het eten. Hop 300 Euro lichterquote:Op zondag 15 december 2019 13:01 schreef Fogel het volgende:
Vrijdag een "redelijke" wijn (Ch. Capbern Gasqueton 2006) bij het eten, hop 70 euro lichter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, dat doet wel pijn, idd.quote:Op zondag 15 december 2019 13:01 schreef Fogel het volgende:
quote:Op zondag 15 december 2019 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gisteren een stukje Noors papier, nog voor het eten. Hop 300 Euro lichter
Heb je inmiddels een monopolie op die dingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
ja was gisteren of de dag er voor dat iemand dat zeiquote:Op zondag 15 december 2019 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja geen idee wat daar de hele truuk van is of zo. Ik bedoel, wie brengt zijn andijvie nou NIET onder narcose?
Zou eigenlijk moeten hequote:Op zondag 15 december 2019 13:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je inmiddels een monopolie op die dingen?
Valt mee.quote:
Ik wel.quote:Op zondag 15 december 2019 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Tomatenplanten gillen ook wanneer we de tomaten afknippen, wij horen het alleen niet.
Volgens de text erop is het ding niks meer waard johquote:
Om lief te zijn voor de plantjes eet jij alleen maar vlees?quote:
Ssssst niemand kan dat lezenquote:Op zondag 15 december 2019 13:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgens de text erop is het ding niks meer waard joh
Ja.quote:Op zondag 15 december 2019 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om lief te zijn voor de plantjes eet jij alleen maar vlees?
Hoe kan iets wat nooit heeft geleefd nu dood zijn?quote:Op zondag 15 december 2019 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het bandje van mijn smartwatch is dood.
Heb je een vervangerbare?quote:Op zondag 15 december 2019 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het bandje van mijn smartwatch is dood.
Halla fles, mijn naam is niemandquote:
Graag gedaan, koffie jaquote:Op zondag 15 december 2019 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dankje voor je dm trouwens![]()
Had je een bakkie op?
Ja, heb al een nieuwe besteld.quote:
* Fogel gaat wat koffiebonen malen en koffie zettenquote:Op zondag 15 december 2019 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als jij nou ff je gemak houdt okee![]()
Ja echt. Idioten.quote:Op zondag 15 december 2019 13:09 schreef bitterbal het volgende:
Die boerengroep die die vergelijking maakte met de vervolging van de joden. Begrijp je niet he.
een goed recept voor Irish coffe mag ook weleens trouwens. Het is niet zomaar whiskey bij koffie flikkeren. Schijnt ook nog iets met gebrande suiker bij te moeten.quote:
Beetje bruine suiker erbij vind ik altijd wel lekkerquote:Op zondag 15 december 2019 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een goed recept voor Irish coffe mag ook weleens trouwens. Het is niet zomaar whiskey bij koffie flikkeren. Schijnt ook nog iets met gebrande suiker bij te moeten.
Basterd suiker.quote:Op zondag 15 december 2019 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een goed recept voor Irish coffe mag ook weleens trouwens. Het is niet zomaar whiskey bij koffie flikkeren. Schijnt ook nog iets met gebrande suiker bij te moeten.
ook goed. Heb ik echt NOOIT in huis.quote:Op zondag 15 december 2019 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Basterd suiker.
Als ik dat goed schrijf
Eerst kokend water in een glas/mok. Ondertussen koffie zetten en slagroom licht opkloppen.quote:Op zondag 15 december 2019 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom ga je op.zondag in je motorpak zitten?quote:Op zondag 15 december 2019 12:56 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik heb een traag dagje en krijg mezelf niet echt in mijn motorpak gehesen. Dus...keek ik wat Fok! me vandaag te bieden heeft en, voila, zo ben ik opeens hier.
[..]
Dan wel als voorgerecht voor de lasagne van de Appie voor 2.50!
Waarom de alcohol eerst verdampen? Geen halal Irish coffee joh!quote:Op zondag 15 december 2019 13:11 schreef bitterbal het volgende:
Dat verhit je dan een beetje samen met de whiskey. Dan de koffie er bij en opgeklopte room ongesuikerd
Ik studeerde in Nederlandquote:Op zondag 15 december 2019 12:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goedkope wijn? Dat zijn die van 15 euro?
Klein beetje toch zodat de suiker smelt. niet koken ofzoquote:Op zondag 15 december 2019 13:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom de alcohol eerst verdampen? Geen halal Irish coffee joh!
Ja, ik ook. Maar toen kreeg ik iedere maand een doos wijn van de KLM.quote:
Verwarming is stuk... Nee, zat eraan te denken even een stuk te gaan rijden, maar t is er nog niet van gekomen.quote:Op zondag 15 december 2019 13:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom ga je op.zondag in je motorpak zitten?
Nee die zut vind ik niet te doen. Tijdens studententijd was het dan pizza, of gewoon een doos zeebanket![]()
quote:Op zondag 15 december 2019 13:13 schreef DW457 het volgende:
[..]
Verwarming is stuk... Nee, zat eraan te denken even een stuk te gaan rijden, maar t is er nog niet van gekomen.
Ghehehehe, leven op chocola en pizza, gaat prima toch?
Slim word je niet van al die pesticidenquote:Op zondag 15 december 2019 13:09 schreef bitterbal het volgende:
Die boerengroep die die vergelijking maakte met de vervolging van de joden. Begrijp je niet he.
Daarmee verdwijnt er niet zoveel alcohol.quote:Op zondag 15 december 2019 13:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom de alcohol eerst verdampen? Geen halal Irish coffee joh!
Niet zoveel is meer dan niks.quote:Op zondag 15 december 2019 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarmee verdwijnt er niet zoveel alcohol.
Wat voor motor heb je?quote:Op zondag 15 december 2019 13:13 schreef DW457 het volgende:
[..]
Verwarming is stuk... Nee, zat eraan te denken even een stuk te gaan rijden, maar t is er nog niet van gekomen.
Hoe dan?quote:Op zondag 15 december 2019 13:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar toen kreeg ik iedere maand een doos wijn van de KLM.
Alle boeren naar Afrika.quote:Op zondag 15 december 2019 13:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Slim word je niet van al die pesticiden
Diepvries denk ik van niet.quote:
Zegt de smileyquote:
Ja begrijp echt niet hoe je de huidige situatie kan vergelijken met joden die uit hun huizen zijn gehaald, in kampen zijn gestopt en op grote schaal zijn vermoord.quote:
Ah, een orgaandonor op wielen zoals we dat in de ziekenhuissector noemenquote:Op zondag 15 december 2019 13:13 schreef DW457 het volgende:
[..]
Met de post.quote:
Nou ja misschien ben je niet zo zon chocolade mensquote:Op zondag 15 december 2019 13:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zegt de smileyje iets? Zelfs mijn kinderen vonden het niet lekker
Dom volk.quote:Op zondag 15 december 2019 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja begrijp echt niet hoe je de huidige situatie kan vergelijken met joden die uit hun huizen zijn gehaald, in kampen zijn gestopt en op grote schaal zijn vermoord.
maar goed.
Bestaat het echt ja?quote:Op zondag 15 december 2019 13:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zegt de smileyje iets? Zelfs mijn kinderen vonden het niet lekker
Een Yamaha TDM 850quote:
Ben inderdaad donor, dus dat klopt welquote:Op zondag 15 december 2019 13:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, een orgaandonor op wielen zoals we dat in de ziekenhuissector noemen![]()
Nee grapje, best tof
En nee joh, tegenwoordig meer van de school dat je geen zooi in je lijf moet stoppen.
Nür qualität![]()
Ah oke. Zal ik straks even gaan onderzoeken. In Limburg tellen we alleen in flessenquote:
niet manquote:Op zondag 15 december 2019 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oke. Zal ik straks even gaan onderzoeken. In Limburg tellen we alleen in flessen
quote:Op zondag 15 december 2019 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oke. Zal ik straks even gaan onderzoeken. In Limburg tellen we alleen in flessen
Mooi ding! Laatste motor die ik heb gehad was een Yamaha FZ 750.quote:Op zondag 15 december 2019 13:18 schreef DW457 het volgende:
[..]
Een Yamaha TDM 850
[ afbeelding ]
[..]
Ben inderdaad donor, dus dat klopt wel
My bad, uiteraard.quote:
Shit je hebt me door. We tellen alleen in vatenquote:
Ook gaaf! Waarom ben je gestopt met rijden?quote:Op zondag 15 december 2019 13:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooi ding! Laatste motor die ik heb gehad was een Yamaha FZ 750.
Tja, als ze het niet willen snappen, dan niet. Je hebt in ieder geval een poging gewaagd.quote:Op zondag 15 december 2019 13:25 schreef Molo het volgende:
Keer mot gehad bij de kassa van de groothandel
Muts geloofde niet dat die wijn per fles zoveel kostte en dacht dat het voor de hele doos gold die prijs.
Na twee keer corrigeren en grote bek terug vond ik het wel best ook.
Waren drie voordelige dozen goeie wijn
Er lopen hier in Zuid Holland meer mensen rond, werd te gevaarlijkquote:Op zondag 15 december 2019 13:25 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ook gaaf! Waarom ben je gestopt met rijden?
Ja jatten doe ik niet aanquote:Op zondag 15 december 2019 13:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tja, als ze het niet willen snappen, dan niet. Je hebt in ieder geval een poging gewaagd.
Weet je meteen waarom ze achter de kassa zitquote:Op zondag 15 december 2019 13:25 schreef Molo het volgende:
Keer mot gehad bij de kassa van de groothandel
Muts geloofde niet dat die wijn per fles zoveel kostte en dacht dat het voor de hele doos gold die prijs.
Na twee keer corrigeren en grote bek terug vond ik het wel best ook.
Waren drie voordelige dozen goeie wijn
Eentje minder, eentje meer!quote:Op zondag 15 december 2019 13:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Er lopen hier in Zuid Holland meer mensen rond, werd te gevaarlijk
Ik reed er op een gegeven moment gewoon veel te weinig op. Woonde op 10/15 minuten fietsen van mijn werk en had voor de rest alles waar ik heen ging binnen loop afstand. Toen Heb ik hem maar van kenteken af laten halen en uit de verzekering gedaan en uiteindelijk te koop gezet.quote:Op zondag 15 december 2019 13:25 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ook gaaf! Waarom ben je gestopt met rijden?
Ik snap je nietquote:Op zondag 15 december 2019 13:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Eentje minder, eentje meer!
Rabbit gestopt, ik gestart.
Plaats maken voor de nieuwe generatiequote:Op zondag 15 december 2019 13:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Eentje minder, eentje meer!
Rabbit gestopt, ik gestart.
Snap je wel. Ik rij bijna elke dag hier rond in het midden van het land en t is inderdaad goed druk op de weg.quote:Op zondag 15 december 2019 13:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Er lopen hier in Zuid Holland meer mensen rond, werd te gevaarlijk
Op een oude fiets.... oowh nee.... Ik ben zelf een oude fiets.quote:Op zondag 15 december 2019 13:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Plaats maken voor de nieuwe generatie
Ik had je aanvulling nog niet gezienquote:Op zondag 15 december 2019 13:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Rabbit gestopt met motorrijden, ik gestart?
Een Limburger in Zuid Holland is altijd beetje eng gewoonquote:Op zondag 15 december 2019 13:28 schreef DW457 het volgende:
[..]
Snap je wel. Ik rij bijna elke dag hier rond in het midden van het land en t is inderdaad goed druk op de weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel in die contreien stuk sneller met de motor dan met de auto iig. Utrecht, of dat niet?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Gruwelijk oud jij iddquote:Op zondag 15 december 2019 13:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Op een oude fiets.... oowh nee.... Ik ben zelf een oude fiets.
Niets mis met een goed gerijpte fietsquote:Op zondag 15 december 2019 13:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Op een oude fiets.... oowh nee.... Ik ben zelf een oude fiets.
In zo'n strak zwart leren pakje zekerquote:Op zondag 15 december 2019 13:31 schreef DW457 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik echt een enorme zwak heb voor vrouwelijke motorrijders...vind ik echt onwijs sexy!
ik kijk de handbal dames, gaat goedquote:Op zondag 15 december 2019 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Half twee, TV aanKop op nul en dartsen kijken
Oh dat durf ik nietquote:Op zondag 15 december 2019 13:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kijk de handbal dames, gaat goed
quote:Op zondag 15 december 2019 13:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niets mis met een goed gerijpte fiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Drew Barrymore in Charlie's Angelsquote:Op zondag 15 december 2019 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In zo'n strak zwart leren pakje zeker
quote:Op zondag 15 december 2019 13:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Een Limburger in Zuid Holland is altijd beetje eng gewoonDaarom eerst even omgeving leren kennen op een trap fietsje met zijwieltjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel in die contreien stuk sneller met de motor dan met de auto iig. Utrecht, of dat niet?![]()
Ik ga ooit echt wel weer motor rijden, maar wel als ik het kan betalen om een nieuwe te kopen en geen 2e hands
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Oh, dat kan in veel gevallen zeker geen kwaad, maar gewoon het idee een (leuke) vrouw op een motor, die dus ook mijn passie deelt, dat vind ik gewoon erg gaaf!quote:Op zondag 15 december 2019 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In zo'n strak zwart leren pakje zeker
Ik moet echt weer eens op de motor stappen, maar weer heeft niet meegewerkt.quote:Op zondag 15 december 2019 13:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niets mis met een goed gerijpte fiets
Meeste vrouwen zijn hier echt te onhandig voor.quote:Op zondag 15 december 2019 13:31 schreef DW457 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik echt een enorme zwak heb voor vrouwelijke motorrijders...vind ik echt onwijs sexy!
quote:Op zondag 15 december 2019 13:33 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Associaties hier man, godskolere![]()
Zeik bijna in mijn broek hierHoe oud ben je, anyway?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 december 2019 13:33 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Associaties hier man, godskolere![]()
Zeik bijna in mijn broek hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Velen kwaliteit, M&M's.quote:Op zondag 15 december 2019 13:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, een orgaandonor op wielen zoals we dat in de ziekenhuissector noemen![]()
Nee grapje, best tof
En nee joh, tegenwoordig meer van de school dat je geen zooi in je lijf moet stoppen.
Nür qualität![]()
Na jouw opleiding gaat dat helemaal goed komen natuurlijk, leuk! Mooi doel manquote:Op zondag 15 december 2019 13:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom eerst even omgeving leren kennen op een trap fietsje met zijwieltjes![]()
Ik ga ooit echt wel weer motor rijden, maar wel als ik het kan betalen om een nieuwe te kopen en geen 2e hands
In regen rijden is sowieso kwalitatief uitermate teleurstellend. Dat is kouder dan koud weerquote:Op zondag 15 december 2019 13:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik moet echt weer eens op de motor stappen, maar weer heeft niet meegewerkt.
Hopelijk snel een droge periode.
Ja daarom, en ik ben geen held op 2 wielenquote:Op zondag 15 december 2019 13:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In regen rijden is sowieso kwalitatief uitermate teleurstellend. Dat is kouder dan koud weer![]()
Komende week vrij pakken als het een droog middagje is?quote:Op zondag 15 december 2019 13:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik moet echt weer eens op de motor stappen, maar weer heeft niet meegewerkt.
Hopelijk snel een droge periode.
Of gewoon vandaag, wat houdt je tegen?quote:Op zondag 15 december 2019 13:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Komende week vrij pakken als het een droog middagje is?
De verjaardag van mijn zoontje, en de motor staat bij mijn moeder (is van mijn vader geweest).quote:Op zondag 15 december 2019 13:37 schreef DW457 het volgende:
[..]
Of gewoon vandaag, wat houdt je tegen?
Oud velquote:
Ja daarom zei ik ook dat dit wel weer even genoeg troep was, bijdehante tantequote:
Dat gaat sowieso voor.quote:Op zondag 15 december 2019 13:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De verjaardag van mijn zoontje, en de motor staat bij mijn moeder (is van mijn vader geweest)
quote:Op zondag 15 december 2019 13:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik ook dat dit wel weer even genoeg troep was, bijdehante tante
Ik ga geen monoloog hebben daar he...quote:Op zondag 15 december 2019 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zitten we al aan de 450 fogel?
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 15 december 2019 13:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De verjaardag van mijn zoontje, en de motor staat bij mijn moeder (is van mijn vader geweest).
Owh en windkracht 5 helpt ook niet mee. Heb pas een 9 maanden mijn rijbewijs en moet motor nog beetje boel leren kennen.
Kleine kansquote:Op zondag 15 december 2019 13:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga geen monoloog hebben daar he...
Mijn grauwe bek vertelt me wat andersquote:
Preciesquote:
De crematie op duindorp is begonnenquote:Op zondag 15 december 2019 13:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn grauwe bek vertelt me wat anders
[..]
Precies![]()
Vellen
FOTO!!!!quote:Op zondag 15 december 2019 13:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn grauwe bek vertelt me wat anders
[..]
Precies![]()
Vellen
Ik hou van overdrijvenquote:
quote:Op zondag 15 december 2019 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De crematie op duindorp is begonnen
Gelukkig duurt het een paar wekenquote:Op zondag 15 december 2019 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De crematie op duindorp is begonnen
Ja zoietsquote:Op zondag 15 december 2019 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig duurt het een paar weken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 15 december 2019 13:41 schreef Molo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoef gelukkig toch nooit meer in Scheveningen of Duindorp te zijn tegenwoordigquote:
Ken je nog mensen/vrienden die motor rijden?quote:Op zondag 15 december 2019 13:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja daarom, en ik ben geen held op 2 wielen![]()
Ja op de gewone fiets, maar niet op een motor nog.
quote:Op zondag 15 december 2019 13:41 schreef Molo het volgende:
[..]Mooie jeugd fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op zondag 15 december 2019 13:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooie jeugd foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nee ij ook nietquote:Op zondag 15 december 2019 13:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig toch nooit meer in Scheveningen of Duindorp te zijn tegenwoordig
Nee, ik ken verder niemand. Maar ga zeker weer rijden in het voorjaar hoor. Luxemburg staat nog steeds keer op de planning om heen te gaan op de motor.quote:Op zondag 15 december 2019 13:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ken je nog mensen/vrienden die motor rijden?
Anders is in het voorjaar (april/mei) een lang weekendje naar de Eiffel of de Ardennen met de motor leuk om te doen. En goed om lekker wat kilometers te maken op snelheid. Meestal kom je daar minder vaak aan de maximum snelheid terwijl je toch lekker uit bochten kunt weg trekken.
Zwarte Woud in Duitsland is dan zeker een aanrader om mee te nemen op de route erheen.quote:Op zondag 15 december 2019 13:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, ik ken verder niemand. Maar ga zeker weer rijden in het voorjaar hoor. Luxemburg staat nog steeds keer op de planning om heen te gaan op de motor.
Lijk ik op volgens meerdere die ik hier gemeet hebquote:
Woei, weet niet of dat een compliment is...quote:Op zondag 15 december 2019 13:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijk ik op volgens meerdere die ik hier gemeet heb
twitter:PyroBatNL twitterde op zondag 15-12-2019 om 13:29:36Veel lawaai op straat.Vanwege 'crematietocht vreugdevuren' reageer retweet
Correct, al zag je er op deze foto wel erg jong uit. Had je net gedouched?quote:Op zondag 15 december 2019 13:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijk ik op volgens meerdere die ik hier gemeet heb
quote:Op zondag 15 december 2019 13:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, ik ken verder niemand. Maar ga zeker weer rijden in het voorjaar hoor. Luxemburg staat nog steeds keer op de planning om heen te gaan op de motor.
Gewoon helemaal binnendoor vanaf rotterdam of zo. Lekker week onderweg.quote:Op zondag 15 december 2019 13:45 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zwarte Woud in Duitsland is dan zeker een aanrader om mee te nemen op de route erheen.
Het kan sowieso...quote:Op zondag 15 december 2019 13:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gewoon helemaal binnendoor vanaf rotterdam of zo. Lekker week onderweg.
Als het zou kunnen...
quote:Op zondag 15 december 2019 13:46 schreef DW457 het volgende:
[..]
Woei, weet niet of dat een compliment is...
Jaquote:Op zondag 15 december 2019 13:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Correct, al zag je er op deze foto wel erg jong uit. Had je net gedouched?
Superleuk, moet je doenquote:Op zondag 15 december 2019 13:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gewoon helemaal binnendoor vanaf rotterdam of zo. Lekker week onderweg.
Als het zou kunnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |