Dat zei je vriendin gisteravond ookquote:
Studerenquote:Op zondag 15 december 2019 00:23 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor de zondag?
Sterkte met de kater maandag!quote:
Dan heb ik de hele dag toegepaste statistiek en datascience en zulksquote:
quote:Op zondag 15 december 2019 00:24 schreef Molo het volgende:
Wat ik wél fascinerend vind, is hoeveel mensen er nog in die act geloven van Dennis (van Kim)
Ben serieus benieuwd wanneer daar het boek over uitkomtquote:Op zondag 15 december 2019 00:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]die topics zijn echt bizar ja.
applied data science heb ik altijd op woensdag vanaf volgend semesterquote:Op zondag 15 december 2019 00:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan heb ik de hele dag toegepaste statistiek en datascience en zulks
Killing!quote:Op zondag 15 december 2019 00:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
applied data science heb ik altijd op woensdag vanaf volgend semester
Hmm, ik heb een journalistiekopleiding maar dat soort opsrachten kregen we nietquote:Op zondag 15 december 2019 00:29 schreef Molo het volgende:
Of scriptie opdracht voor een student van Windesheim hogeschool afdeling journalistiek
Dan ben ik helemaal benieuwd wat er achter zitquote:Op zondag 15 december 2019 00:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik heb een journalistiekopleiding maar dat soort opsrachten kregen we niet
Voor mij is dat niet eens het zwaarste vak wat ik dan ga krijgen. Al ligt dat denk ik aan het feit dat ik in dat gebied al praktijk ervaring heb opgedaan als data engineer op een lager niveau.quote:Op zondag 15 december 2019 00:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Killing!
Wel serieus heel heel tof maar ik ben geen type voor tijdige voorbereiding
Ja heel leuk, maar ik ga net ietsjes meer hoog over te werk uiteindelijk dus nuttig, maar hoef het niet zelf echt te gaan toepassen straksquote:Op zondag 15 december 2019 00:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor mij is dat niet eens het zwaarste vak wat ik dan ga krijgen. Al ligt dat denk ik aan het feit dat ik in dat gebied al praktijk ervaring heb opgedaan als data engineer op een lager niveau.
Maar ik snap wel waarom het een uitdagend gebied is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |