Ik kan nog steeds niet geloven dat die eerste versie serieus was.quote:

Ik viel bij Harry Potter in slaap.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond er dus blijkbaar niet zoveel aan.
Nee ik was te moe dus wellicht geef ik het nog een kans.

Een 70-jarige De Niro die met slechte CGI iemand van 30 moet voorstellen maar zich nog steeds beweegt als een opa. :’) maar verder een prima film ja.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond The Irishman een prima film hoor.

Beter een seizoentje flodder kijkenquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:45 schreef Zipportal het volgende:
De wedstrijd van Humbjoekel is nu 3 uurtjes afgelopen. Als je The Irishman zou kijken, zit je nog een half uur te kijken.
#Vieslang
#kutfilm
Voor nog meer feitjes kun je @:wereldgozer altijd een DM sturen.

Daar vind ik oprecht geen kut aan.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik viel bij Harry Potter in slaap.

Ik heb die serie op dvd, kopen?quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beter een seizoentje flodder kijken

Lijkt me toch sterk dat die film gaat slagen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet geloven dat die eerste versie serieus was.

Ja hij zag er ook nooit jonger uit dan 60.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een 70-jarige De Niro die met slechte CGI iemand van 30 moet voorstellen maar zich nog steeds beweegt als een opa. :’) maar verder een prima film ja.

Welk einde? In Israel?quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik viel ooit in slaap bij Schindlers List na tien minuten, pas geleden weer een kans gegeven en vond het een prima filmpje (behalve het einde)

quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb die serie op dvd, kopen?

Nee het overdreven gehuil als hij vertrekt met de auto dat hij er nog meer had kunnen redden.quote:

Morgen zit Raffie in Sjapan voor de wk finale van die geile vriendin van hem.quote:

Ja lulquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:56 schreef Zorro het volgende:
Je verdomme kut McGieNie, daat gaat mijn 3-0

Volgens mij in Nederland.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:58 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Morgen zit Raffie in Sjapan voor de wk finale van die geile vriendin van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |