Alsnog minder lang dan de Godfather op RTL7 met reclame.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:45 schreef Zipportal het volgende:
De wedstrijd van Humbjoekel is nu 3 uurtjes afgelopen. Als je The Irishman zou kijken, zit je nog een half uur te kijken.
#Vieslang
#kutfilm
Voor nog meer feitjes kun je @:wereldgozer altijd een DM sturen.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
"lol ik moet op de ipad naar darts kijken want me wijf kijkt naar the voice xD"
Godenprogramma.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Vanavond een nieuwe Ik Vertrek
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:44 schreef De_Kraam het volgende:
Die egel heeft betere CGI dan die Sonic film.
Ik vond The Irishman een prima film hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:45 schreef Zipportal het volgende:
De wedstrijd van Humbjoekel is nu 3 uurtjes afgelopen. Als je The Irishman zou kijken, zit je nog een half uur te kijken.
#Vieslang
#kutfilm
Voor nog meer feitjes kun je @:wereldgozer altijd een DM sturen.
The Godfather staat ook op Netflixquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Alsnog minder lang dan de Godfather op RTL7 met reclame.
Menig FOK!ker zat destijds nog in de boxquote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond The Irishman een prima film hoor.
Wel een van de betere van de afgelopen jaren inderdaadquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond er dus blijkbaar niet zoveel aan.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zegt niks over de kwaliteit van de film.
Ik viel ooit in slaap bij Schindlers List na tien minuten, pas geleden weer een kans gegeven en vond het een prima filmpje (behalve het einde)quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond er dus blijkbaar niet zoveel aan.
Nee ik was te moe dus wellicht geef ik het nog een kans.
ja, kwam geen einde aanquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik viel ooit in slaap bij Schindlers List na tien minuten, pas geleden weer een kans gegeven en vond het een prima filmpje (behalve het einde)
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Alsnog minder lang dan de Godfather op RTL7 met reclame.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet ook wel van dat soort trage films houden natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:51 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Wel een van de betere van de afgelopen jaren inderdaad
En een te grote Hollywoodsaus.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, kwam geen einde aan
ja eens.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En een te grote Hollywoodsaus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |