SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Live link:
https://www.google.com/ma(...)4FrPIWOvos1botbSMT9S
Niet gek, uit de wind en met een zonnetje kan het zo maar 15 graden aanvoelenquote:Op maandag 16 december 2019 14:18 schreef Pery het volgende:
De terrasjes zullen vol zitten morgen op de lenteachtige kerstmarkt van Maastricht.
Het gaat 16 graden worden, dus dat zal aanvoelen als 20.quote:Op maandag 16 december 2019 14:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet gek, uit de wind en met een zonnetje kan het zo maar 15 graden aanvoelen
En nog steeds van die handschoenen wappies op de fietsquote:Op dinsdag 17 december 2019 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is best wel warm vandaag.
Kan gewoon hoor. Winter is nog lang.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:13 schreef Apotheose het volgende:
ik was ooit ook wel fan van winter, maar gladde wegen of autoruiten krabben vind ik toch niet echt fijne dingen. Zo'n winter waarbij je de schaatsen uit het vet kunt halen zal wel niet gaan lukken vermoed ik....
Daarom heb ik geen behoefte aan winter.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:13 schreef Apotheose het volgende:
ik was ooit ook wel fan van winter, maar gladde wegen of autoruiten krabben vind ik toch niet echt fijne dingen. Zo'n winter waarbij je de schaatsen uit het vet kunt halen zal wel niet gaan lukken vermoed ik....
gisteravond in de regen ook nog muts op en handschoenen aan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En nog steeds van die handschoenen wappies op de fiets
ik heb dat liever dan wind en regen hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:13 schreef Apotheose het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:19 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ie wel komt
10/15 graden loeihete zomerse tempersturen jaquote:
22e start de zweeftevenwinter, in de meteorologie houdt men gewoon 1 december aan en dat weet jij ook allemaal. Zet onze vriendschap niet nog verder onder drukquote:
Waarom verpest je het nouquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:54 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
22e start de zweeftevenwinter, in de meteorologie houdt men gewoon 1 december aan en dat weet jij ook allemaal. Zet onze vriendschap niet nog verder onder druk
quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is pas december en nu al klagen dat er geen winter komt om straks in maart te klagen dat het zo lang duurt voordat de lente komt om in mei te klagen dat het weer te warm is en we geen lente hebben gehad om in augustus weer te klagen over hoe fucking warm het is en over hoeveel regen er wel of juist niet je gevallen om in oktober weer te klagen dat de blaadjes nog niet gevallen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |