SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik heb geen hoop meer. Ik snap de stemmers van tegenwoordig niet meer.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:09 schreef DJ11 het volgende:
The Tories hebben gewonnen. Labour is weggeblazen, terwijl die normaal voor de arbeidersklasse opkomt. Des te actueler is dit nummer van de Pet Shop Boys, eerder dit jaar uitgebracht.Pet Shop Boys - What Are We Going To Do About The Rich
Ik aan de ene kant ook niet en aan de andere kant volledig. Linkse partijen vervreemden zichzelf van hun achterban. Proces is jaren gaande. De PvdA is ook niet voor niets naar 9 zetels gezakt. En Trump won in de VS ook niet voor niks.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb geen hoop meer. Ik snap de stemmers van tegenwoordig niet meer.
Jij bent wel liefhebber van het onthoofden hè?quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:06 schreef just me het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat Mary, Queen of Scots, weer tot leven komt
stiekem welquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent wel liefhebber van het onthoofden hè?
Ik snap ook niet dat de VVD zoveel stemmen blijft krijgen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb geen hoop meer. Ik snap de stemmers van tegenwoordig niet meer.
In de laatste peiling stonden ze weer op 19 net als de PVV en de VVD.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik aan de ene kant ook niet en aan de andere kant volledig. Linkse partijen vervreemden zichzelf van hun achterban. Proces is jaren gaande. De PvdA is ook niet voor niets naar 9 zetels gezakt. En Trump won in de VS ook niet voor niks.
Je hebt weer een vooruitziende blik....quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:14 schreef livelink het volgende:
Ik zit gewoon in een losing bubble, denk ik![]()
Of mijn afkeer van facebook heeft mij buiten de maatschappij geplaatst, dat kan natuurlijk ook.
Blijf maar lekker in je bubbel zitten !quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:14 schreef livelink het volgende:
Of mijn afkeer van facebook heeft mij buiten de maatschappij geplaatst, dat kan natuurlijk ook.
Jij bent meer van de Instagram, Snapchat of weet ik welk ander middel van sm?quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:14 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:16 schreef DJ11 het volgende:
Ondertussen: de boodschap van Boris aan al zijn nieuwe kiezers:PhD - I Won't Let You Down
He already did.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:16 schreef DJ11 het volgende:
Ondertussen: de boodschap van Boris aan al zijn nieuwe kiezers:PhD - I Won't Let You Down
livelink doet aan sm ?quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent meer van de Instagram, Snapchat of weet ik welk ander middel van sm?
Fok! is mijn smquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent meer van de Instagram, Snapchat of weet ik welk ander middel van sm?
JIj ziet Fok! als social media? Dat kan ook natuurlijk.quote:
Verderop in de show nog een nummer dat tot ongenoegen van Oscar niet in de Top 2000 staat.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:16 schreef livelink het volgende:
Zolang dit nummer maar gewoon in de top2000 staat gaat het toch nog een beetje goed![]()
Nou nee, ik zie Fok! soms als sado-masochisme. Zeker als ik me weer eens op de frontpage of NWS begeef.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
JIj ziet Fok! als social media? Dat kan ook natuurlijk.
hij is ook niet voor niets een mopperkontquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Verderop in de show nog een nummer dat tot ongenoegen van Oscar niet in de Top 2000 staat.
Ik kom niet meer in NWS. Sowieso niet zolang er geen orde op zaken is gesteld wat betreft de moderatie en forumleiding. Tot die tijd mogen ze heel diep in de stront zakken met elkaar.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou nee, ik zie Fok! soms als sado-masochisme. Zeker als ik me weer eens op de frontpage of NWS begeef.
Maar hij heeft - in dit geval - wel gelijk. Het bewuste nummer komt straks voorbij.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:19 schreef just me het volgende:
[..]
hij is ook niet voor niets een mopperkont
Ik ken dit nummer niet.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Roxette - You Don't Understand Me
Prachtig nummer vind ik dit.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was al geen fan van Roxette, maar dit maakt het niet beter
Dat mensen niet op Corbyn wilden stemmen, kon ik me wel goed voorstellen trouwens. Wat een nitwit zeg.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Dan maar even een liedje over de verliezende kleur van donderdag...Daniel Merriweather - Red
Mee eens. Ben al die politieke fossielen zat, eigenlijk....quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat mensen niet op Corbyn wilden stemmen, kon ik me wel goed voorstellen trouwens. Wat een nitwit zeg.
Precies, als het alternatief dan dorpsidioot Boris is, tsja, dan maar Borisquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat mensen niet op Corbyn wilden stemmen, kon ik me wel goed voorstellen trouwens. Wat een nitwit zeg.
Ze wist het gewoon, dat deze plaat klaarstond....quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:14 schreef livelink het volgende:
Eén of twee kan ik wel inpassen. Roept u maar.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:31 schreef livelink het volgende:
Is er nog ruimte voor een verzoekje, DJ11?
MAAR!quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eén of twee kan ik wel inpassen. Roept u maar.
DM gestuurd.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eén of twee kan ik wel inpassen. Roept u maar.
<insert glazige blik>quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Toen ik in mijn legendarische () HIT-show het nummer "Jenny" van de Studio Killers draaide, vertelde ik dat Ode To Bouncer minder goed werd beluisterd, maar hier wél een grote hit was. Maar ik kreeg alleen wazige blikken....
Kortom: hierna even het geheugen opfrissen
Heb je ook mee-eters?quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben nog aan het koken. Na het gekook en het geëet zal ik wel inschakelen.
alleen uitknijpersquote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Dit zou momenteel gewoon grijsgedraaid moeten worden op Radio 2, Q Music, Sky Radio en dat soort zenders.Echosmith - Shut Up And Kiss Me
Deze ken ik dan weer wel. Van jou dan waarschijnlijk?quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Dit zou momenteel gewoon grijsgedraaid moeten worden op Radio 2, Q Music, Sky Radio en dat soort zenders.Echosmith - Shut Up And Kiss Me
Nee, van Echosmith. Het stáát er gewoon...quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze ken ik dan weer wel. Van jou dan waarschijnlijk?
Ik kus geen vreemdenquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, van Echosmith. Het stáát er gewoon...
11 zegt dat dat zou moeten. Ik zeg alleen van niet.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gelukkig luister ik dat soort zenders niet. Wat een generiek gejengel
quote:
Paar keer eerder gedraaid, inderdaadquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze ken ik dan weer wel. Van jou dan waarschijnlijk?
Statistisch gezien is de kans anders groter dat het niet uit Noorwegen komt, dan dat het wel uit Noorwegen komt.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Tijd voor gloednieuwe muziek hierna. Voor de verandering komt het weer eens uit Noorwegen. Het zou ook eens niet hè.
Klopt. Maar op het moment dat mijn smaak in het spel komt, veranderen de verhoudingen al flink. Ik zoek het echt niet bewust uit, of zo. Ik stuit er gewoon steeds op en vind het leuk, catchy, origineel, goed geproduceerd, creatief, of wat dan ook.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Statistisch gezien is de kans anders groter dat het niet uit Noorwegen komt, dan dat het wel uit Noorwegen komt.
DJ11 heeft lak aan statistieken.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Statistisch gezien is de kans anders groter dat het niet uit Noorwegen komt, dan dat het wel uit Noorwegen komt.
Video Killed the Flat Earth Star?quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:45 schreef livelink het volgende:
Ik heb net op YT een filmpje gekeken waar flat-earthers in discussie gingen met wetenschappers. Vraag me niet waarom; kennelijk heb ik toch een neiging tot masochisme.
Dit nummer van The Buggles had daar wel mooi onder gepast.
Ik vind zoiets altijd bijzonder knap van die wetenschappers. Ik bedoel, flat-earthers hebben niet eens een vage notie van de basisbeginselen van astronomie, geometrie en andere -ie's. Om dan toch niet boos of wanhopig te worden, of geen facepalm te doen, dikke respect voor ze.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:45 schreef livelink het volgende:
Ik heb net op YT een filmpje gekeken waar flat-earthers in discussie gingen met wetenschappers. Vraag me niet waarom; kennelijk heb ik toch een neiging tot masochisme.
Welles.quote:
Redelijk bekende single van hem. Subtop, zowel qua bekendheid als kwaliteit, zou ik willen zeggen. Ik zou 'm zeker op een 1CD Greatest Hits zetten, als ik die mocht samenstellen.quote:
Tipparade nummer 5 gehaald zie ik.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Redelijk bekende single van hem. Subtop, zowel qua bekendheid als kwaliteit, zou ik willen zeggen. Ik zou 'm zeker op een 1CD Greatest Hits zetten, als ik die mocht samenstellen.
Ik kan beter opsommen met wie ik daar géén aanvaring heb gehad. Scheelt tijd.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had in NWS een aanvaring met de moedermaffia
Gewoon schandalig (dat eerste)quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Tipparade nummer 5 gehaald zie ik.
Niet zo gek dat ik hem niet ken.
Het is over het algemeen niet zo heel moeilijk om een aanvaring met de moedermaffia te krijgen. Ik weet zonder te kijken al over welk nieuws het gaat. Ik blijf daar verre van.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had in NWS een aanvaring met de moedermaffia
Wat dan?quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hoorde vandaag dat een paar duizend LHBTI-ers dakloos zijn omdat ze het huis uit zijn geknikkerd toen ze uit de kast kwamen.
Maar euh.. als ze die kast nu mee hadden genomen...
Ik had het vroeger op een elpee staan. Helemaal grijsgedraaid. De elpee heb ik niet meer.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Tipparade nummer 5 gehaald zie ik.
Niet zo gek dat ik hem niet ken.
Dan hadden ze nu een dak boven hun hoofd gehad.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:54 schreef livelink het volgende:
Vroeger waren er in OUD ook wel legendarische rellen trouwens. De laatste jaren niet meer. Ik ben niet zo rellerig, maar van twee rellen was ik onbedoeld de aanstichtster.
Ja, maar wel volledig onbewust hoor. Ik schrok er zelf van.quote:
Laten we dat maar doen danquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze zegt onbedoeld, dat moeten we dan maar aannemen
De jengelige remix?quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Gelukkig is Fogel niet in de buurt...Annie - My Heartbeat (Röyksopp's Mindre Tilgjengelige remix)
Hopelijk kunnen we in 2020 nieuw werk van Röyksopp verwachten.
En dan alles teruglezen en dan een oordeel gevenquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar nu wil ik wel het naadje van de kous weten
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:00 schreef just me het volgende:
[..]
En dan alles teruglezen en dan een oordeel geven nieuwe knuppel in het hoenderhok gooien
[bijdehandte spijkerbroekmodus aan]quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan hadden ze nu een dak boven hun hoofd gehad.
Eén omdat ik in de OUD-verkiezingen iemand een negatieve stem had gegeven omdat ze zich alleen maar liet zien als er een rel wasquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar nu wil ik wel het naadje van de kous weten
Hahaquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Eén omdat ik in de OUD-verkiezingen iemand een negatieve stem had gegeven omdat ze zich alleen maar liet zien als er een rel was![]()
Ik had eigenlijk wel kunnen verwachten dat dat een rel werd![]()
En de ander was omdat ik een sneer maakte naar zo'n supermoeder, die vanaf haar hoge superioriteitswolk iedereen bekritiseerde. Die sneer van mij maakte vervolgens behoorlijk wat emoties los. Ook die rel had ik achteraf wel kunnen verwachten, natuurlijk.
Antwoord: Misschien niet, maar wel leuk!quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En komt er weer iemand op zo’n zalvend toontje je even veroordelen met: dit is niet helpend
Björk had zich best veel lettergrepen kunnen besparen door het nummer Hen te noemen.quote:
Mijn favoriete nummerquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:16 schreef DJ11 het volgende:
Ja, dit is wel echt jammer dat deze niet meer in de top2000 staat. Hoort er wel in, maar ja...quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een nummer dat kennelijk niet in de Top 2000 staat, waar Oscar terecht boos over is.
(Ja, ik lees soms dingen stiekem mee)
Hen?quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Björk had zich best veel lettergrepen kunnen besparen door het nummer Hen te noemen.
Goedenavondquote:
De slang term in het VK voor Bachelorette is Hen.quote:
Days of Pearly Spencer gaat over een dakloze die McWilliams in Ballymena had leren kennen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:04 schreef DJ11 het volgende:
David McWilliams - The Days Of Pearly Spencer
Jammerquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je dan helaas wel gemist. Hoi!
Tja, we kunnen moeilijk ieder honderden lijstjes inleverenquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dit is wel echt jammer dat deze niet meer in de top2000 staat. Hoort er wel in, maar ja...
Ah okéquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De slang term in het VK voor Bachelorette is Hen.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tja, we kunnen moeilijk ieder honderden lijstjes inleveren
Mijn familielid mocht dus een lijstje met 12 nummers inleveren voor een programma op de lokale radio. En dan heb je ruimte voor maar 12 nummers en krijgen Ed Sheeran en Paul de Leeuw daar ruimte. Hoe dan?
Dit is zijn nieuwe single, afkomstig van zijn nieuwe album dat binnenkort uitkomt. De fluitist is van de band Jethro Tull.quote:
Ik heb dit al vaker gehoord.. ben jij daar schuldig aan?quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is zijn nieuwe single, afkomstig van zijn nieuwe album dat binnenkort uitkomt. De fluitist is van de band Jethro Tull.
Hadden ze een Top 12 of zo?quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tja, we kunnen moeilijk ieder honderden lijstjes inleveren
Mijn familielid mocht dus een lijstje met 12 nummers inleveren voor een programma op de lokale radio. En dan heb je ruimte voor maar 12 nummers en krijgen Ed Sheeran en Paul de Leeuw daar ruimte. Hoe dan?
Het was verder wel leuk hoor, hij had leuke dingetjes te zeggen over zijn keuzes. “Artiesten schrijven vaak de mooiste dingen als ze diep in de shit zitten...je zou het ze bijna toewensen”quote:
Altijd ergerlijk als men met 13 in een dozijn nummers komt aanzetten.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, het programma heet ‘Mijn dozijn’. Leuk concept
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Altijd ergerlijk als men met 13 in een dozijn nummers komt aanzetten.
Dat is heel goed denkbaarquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb dit al vaker gehoord.. ben jij daar schuldig aan?
quote:
Idd, dan kan ik het meteen op m'n blacklist zetten.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Idd, dan kan ik het meteen op m'n blacklist zetten.
emo diertjesquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Eén omdat ik in de OUD-verkiezingen iemand een negatieve stem had gegeven omdat ze zich alleen maar liet zien als er een rel was![]()
Ik had eigenlijk wel kunnen verwachten dat dat een rel werd![]()
En de ander was omdat ik een sneer maakte naar zo'n supermoeder, die vanaf haar hoge superioriteitswolk iedereen bekritiseerde. Die sneer van mij maakte vervolgens behoorlijk wat emoties los. Ook die rel had ik achteraf wel kunnen verwachten, natuurlijk.
Foei. Fijn plaatje hoor. Ligt hier nog op 7-inch vinyl in de kast.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Idd, dan kan ik het meteen op m'n blacklist zetten.
Durft er niet uit te komen, zeker.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Foei. Fijn plaatje hoor. Ligt hier nog op 7-inch vinyl in de kast.
Ik kom eigenlijk alleen in dit topic en hier rellen we nietquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die moeten er ook zijn. Popcornmachine aan en rellen maar
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk alleen in dit topic en hier rellen we niet
Ik ben eigenlijk wel blij dat de tijd van de grote rellen voorbij zijn. Hoewel wel vermakelijk soms om mee te lezen, vond ik het toch voornamelijk niet prettig.quote:
Die zijn allemaal aan het protesteren.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Even langs de boer voor een flinke voorraad
Kan geregeld worden hoorquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
Dan is 't gratis.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Die zijn allemaal aan het protesteren.
Ik vind het meestal gewoon erg triest.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel blij dat de tijd van de grote rellen voorbij zijn. Hoewel wel vermakelijk soms om mee te lezen, vond ik het toch voornamelijk niet prettig.
Doe je best, dan blokkeren we je meteenquote:
Dan kun je het zo meenemenquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:19 schreef Melting het volgende:
Die zijn allemaal aan het protesteren.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ik loop niet weg hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb de show weer eens verkeerd ingedeeldVeel nieuwe, of minder bekende muziek de komende 40 minuten.
Blokkeer-Fries gespotquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:19 schreef just me het volgende:
Doe je best, dan blokkeren we je meteen
Even een linkje daar posten dat ze hier kunnen komen rellenquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: mijn middelvinger naar dit topic: MUZ / Is rap voor pubers??
Rap is voor pubers.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: mijn middelvinger naar dit topic: MUZ / Is rap voor pubers??
Was het nog beroerder dan dit?quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:22 schreef DJ11 het volgende:
James Arthur - Sermon (DJ11 no rap edit)
Ben nog steeds bijzonder content met deze edit. Het nummer wordt er 10 keer beter van.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Was het nog beroerder dan dit?
Ja, één of andere schreeuwlelijk ging bijna 1 minuut los....quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Was het nog beroerder dan dit?
Dan werd het dus niet Alone uitgebracht.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Josef Salvat - Alone
Onlangs uitgebracht, ook als een soort bonustrack / b-kant bij een ander nummer.
Klopt. Net zoals "Uncharted" van Kensington ook niet uncharted is gebleven.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:28 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dan werd het dus niet Alone uitgebracht.
Ons geluk weer...quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Net zoals "Uncharted" van Kensington ook niet uncharted is gebleven.
Idd een leuk programma.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Over Ierland gesproken: kijk vooral de serie Toms Ierland terug. Echt mooi gemaakte tv. Bijzonder inkijkje in een land dat we eigenlijk amper kennen.(gratis tv-tip)
Deze zullen wel uit Indiana, VS komen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:34 schreef DJ11 het volgende:
The Hoosiers - Choices
Ik had het vorige nummer en deze onafhankelijk van elkaar uitgezocht voor deze show, maar ze passen qua artiestennaam zo lekker achter elkaar
Hierna gaat het alarm weer af, vrees ik
Het doet mij persoonlijk erg denken aan Cicero (een voor jullie onbekende artiest, die in 1992 wat nummers op een PSB-label uitbracht).quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit leunt soms heel erg tegen Outside van George Michael aan
The lion sleeps tonight?quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het laatste nummer van deze show hoort
Iron Maiden?quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:42 schreef DJ11 het volgende:
Ik zie trouwens een bruggetje, want de artiest hierna heeft ook iets met Iron te maken...
quote:
Mijn hartjes betreffen deze zanger. En niet Bob Marleyquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Woodkid, bekend van nummers als Run Boy Run, I Love You en Iron, heeft een nieuw album aangekondigd. Een datum is er nog niet, wel een jaartal: 2020.
De titeltrack van zijn prachtige debuutalbum draai ik nu.Woodkid - The Golden Age
Deze artiest zegt me dan weer niets.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Woodkid, bekend van nummers als Run Boy Run, I Love You en Iron, heeft een nieuw album aangekondigd. Een datum is er nog niet, wel een jaartal: 2020.
De titeltrack van zijn prachtige debuutalbum draai ik nu.Woodkid - The Golden Age
Als Melting nu maar niet op het idee komt om iets van De Kast te draaienquote:
Het origineel van Elton John is beter.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als Melting nu maar niet op het idee komt om iets van De Kast te draaien
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het origineel van Elton John is beter.
Dat vind ik ook (staat in mijn Top 10 allertijden), maar ik vind ook dit nummer van een bijzonder hoog niveau.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het origineel van Elton John is beter.
Ik heb Paul Kuhn leren kennen door een zuipfeestquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb Tim leren kennen door een tvshow voor Udo Jürgens, voor later vanavond na de shows
Heb je het gezellig gehad met je ouders ?quote:
Zekerquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:02 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je het gezellig gehad met je ouders ?
Dan is het inderdaad een verstandige keuze geweest.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeker
M'n moeder vroeg eerst of we naar het Dickens Festijn in Deventer zouden gaan, maar blij toe dat we niet gegaan zijn, zeg. Ik las nieuwsberichten over afgelaste parades en hele lange rijen om überhaupt de stad in te komen. En dat met dit weer vanmiddag
Ja, dat zou geen pretje geweest zijnquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeker
M'n moeder vroeg eerst of we naar het Dickens Festijn in Deventer zouden gaan, maar blij toe dat we niet gegaan zijn, zeg. Ik las nieuwsberichten over afgelaste parades en hele lange rijen om überhaupt de stad in te komen. En dat met dit weer vanmiddag
Dat is lang.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn oom en tante zijn 50 jaar getrouwd vandaag. Dat hebben ze niet afgeblazen.
Heb je een versje opgezegd..quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn oom en tante zijn 50 jaar getrouwd vandaag. Dat hebben ze niet afgeblazen.
Dat is een beetje het probleem met dat soort dingen: het wordt te massaal.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeker
Ik heb alleen het laatste nummer gehoord, maar er staan leuke dingen in de speellijstquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:03 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor de reacties
Ben zelf nu ingeschakeld om naar de discjockey person Melting te luisteren.
Moet nog wel even iets te eten klaarmaken
quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je een versje opgezegd..
lieve oom en tante, het is feest vandaag enzo ?
Was alleen een feestje voor hun kinderen met aanhang en broers en zussen met aanhang.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is lang.
Geen feestje gevierd?
Dat laatste is altijd vervelendquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb alleen het laatste nummer gehoord, maar er staan leuke dingen in de speellijst![]()
Ik moest het doen met een blaasorkestje in de sporthal en iemand met een trommel zonder maatgevoel
Eerste single van zijn album Reality Killed the Video Star, geproduceerd door Trevor Horn.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik herkende stem van Robbie meteen, maar wat een bagger
De A is voor Ach mijn God, zó lang al?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je een versje opgezegd..
lieve oom en tante, het is feest vandaag enzo ?
Je vergeet dequote:Op zaterdag 14 december 2019 21:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eerste single van zijn album Reality Killed the Video Star, geproduceerd door Trevor Horn.
Tuned!quote:
Hey, you came!quote:
Hoi hoiquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Tuned!
Dat is lang geleden. Welkom terug.
quote:
Wanneer is het vertreknummer?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Wel een bazen-manier om een topic binnen te vallen hoor....
Dat dacht ik...quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Wel een bazen-manier om een topic binnen te vallen hoor....
Pig Meat - U wordt bedankt, u kunt wel gaanquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pig Meat - U wordt bedankt, u kunt wel gaan
quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb je ook stiekem naar mijn show zitten luisteren dan?
kan ik mooi met de tramquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
In het kader van Dickensiaans een tip voor volgend jaar: Den Haag https://www.facebook.com/(...)50hJ7w&__tn__=-UCH-R
Door de mensen van https://hollandshistorischfestijn.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |