Waarvan brakkig? Beetje nieuwsgierigquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:57 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik kom ook weer even om het hoekje gluren... beetje brakkig maar op de bank met wijn en een pakje kale toastjes.
(Die ik overigens wel heel lekker vind)
Was t gezellig ?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:57 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik kom ook weer even om het hoekje gluren... beetje brakkig maar op de bank met wijn en een pakje kale toastjes.
(Die ik overigens wel heel lekker vind)
Carry "draagt" het wel jaquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:56 schreef Blues het volgende:
Homeland met de heerlijk irritante hysterische, pardon, bipolaire Carry![]()
Wij kijken de film van gisteren op 2: the square, heerlijk wat absurdistische film![]()
Mijn drankkast kan bijna niet meer dicht. Ik koop wel en krijg ook cadeau, maar ik drink gewoon bijna nooit.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:53 schreef fietsie het volgende:
Is heel maf, ik hoef nergens heen, hoef niet nuchter te blijven, maar mn drankkast trekt echt helemaal niet meer..
Mijne ook niet. Maar drank trekt me sowieso niet, thuis.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:53 schreef fietsie het volgende:
Is heel maf, ik hoef nergens heen, hoef niet nuchter te blijven, maar mn drankkast trekt echt helemaal niet meer..
Dit etiket zit op een hele serie single malt, single casks. De smaak is altijd een verrassingquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Mooi etiket. Is ie ook lekker?
Verrassende smaak is altijd prima.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:01 schreef sigme het volgende:
Gvd hele reply weg. Nog maar eens proberen.
[..]
Dit etiket zit op een hele serie single malt, single casks. De smaak is altijd een verrassing. Daarom koop ik ze ook. Deze is lekker. Straf, weinig extreem. Van mij mag het veel turviger, maar in de huidige selectie bij de slijter zat geen echte turf.
Oh ik ging met mijn verse lief mee naar kerstdiner van zn werk.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Waarvan brakkig? Beetje nieuwsgierig
Nou, ik had er ook eens eentje met veel jodium. Er schijnen liefhebbers te zijn. Ik ben er niet een. Doe mij maar whisky die naar rot hout smaaktquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Verrassende smaak is altijd prima.
Ik drink het te weinig om te omschrijven welke ik het lekkerst vind. Ik kom vaak niet verder dan 'schots of iers', want die amerikaanse vind ik niks.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, ik had er ook eens eentje met veel jodium. Er schijnen liefhebbers te zijn. Ik ben er niet een. Doe mij maar whisky die naar rot hout smaakt
Dat zijn twee lange dagen ja. Begrijpelijk dat je moe bentquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh ik ging met mijn verse lief mee naar kerstdiner van zn werk.
Waar ik echt heel lekker in veel te veel gangen heb gegeten. Liepen continu mensen rond met eerst amuses, toen voorgerechtjes, hoofdgerechtjes en natuurlijk ook toetjes en uiteindelijk koffie.
Dus denk dat we ergens tegen 3 uur wel sliepen..
6 uur katten honger...
Uiteindelijk tot half 9 geslapen...
en om 12 uur appten exschoonouders dat ze er om 13.00 zouden zijn... zo’n 2-3 uur eerder dan ik ze eigenlijk had verwacht... want we gingen lunchen bij de beren.
Uiteindelijk half 5 pas weer thuis.
Dus nu mag ik geloof ik wel zeggen dat ik moe maar voldaan ben.
Wel heel gezellig hoor..quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zijn twee lange dagen ja. Begrijpelijk dat je moe bent
Daarom vind ik die ultimatereeks zo leuk, die is zo extreem dat ik wat leer. Ok, duurt jaren, want een flesje kost (vanaf) ¤35 en gaat hier wel een half jaar mee - en als ‘ie niet lekker is langerquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:09 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik drink het te weinig om te omschrijven welke ik het lekkerst vind. Ik kom vaak niet verder dan 'schots of iers', want die amerikaanse vind ik niks.
Ben benieuwd wat een productieve dag is bij julliequote:Op zaterdag 14 december 2019 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo! Wij hadden geen zin om productief te doen vandaag dus we deden boodschappen:
Nieuwe boerderijwinkel. We kochten verse friet.
Nieuwe slager. We kochten bavette.
Vleesboerderij. Hamlappen, gehakt en de bestellijst voor kerst.
Nieuwe pompoenboerderij. Deceptie.
Subway.
Nieuwe boerderijwinkel. Heel uitgebreid. Je kon daar het volledige kerstmenu eten dat je ook kon bestellen dus dat was de tweede lunch. Winterklaaskadootjes gekocht.
Makro. 7 Kazen gekocht plus wat groente en fruit. En 24 keukenrollen.
Lidl. Gewoon boodschappen.
Etos. Voorraad ibu en para aanvullen.
AH. Gewoon boodschappen. Plus een stroopwafelkersthanger. @:myreala De oliebolkerstbol is nog zo veel lelijker dan je al dacht![]()
Gegeten: bavette, verse friet, champignons.
Gekeken: 2 voor 12, schaatsen, The Office.
Ik zat me net hetzelfde af te vragenquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat een productieve dag is bij jullie
Dat was het ook.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:27 schreef fietsie het volgende:
Allemachtig Lucky; klinkt alsof dit Day of Revenge was voor de voorgaande -piep- dagen
Nou, dit was wel een beetje uit de hand gelopen ja. Maar ik bedoel productief als in huishouden, klussen of werken. Daar zijn we op deze manier goed aan ontsnapt.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat een productieve dag is bij jullie
Klinkt wel als een hele fijne dagquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou, dit was wel een beetje uit de hand gelopen ja. Maar ik bedoel productief als in huishouden, klussen of werken. Daar zijn we op deze manier goed aan ontsnapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |