Zoetquote:Op zondag 15 december 2019 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet nu, maar tellie is kapot gegaan. Alle contacten weg. Sommige zijn niet zo boeiend, maar zou het jammer vinden als ik jullie nooit meer zou zien.
Oui.quote:Op zondag 15 december 2019 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Snap ik, wij zijn tof. Wil je twi zijn nummer ook hebben?
Mag ik het adres van de high tea-mevrouw?quote:Op zondag 15 december 2019 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn vanmiddag bij de kerstmarkt in het dorp geweest. Alle lokale ondernemers waren er. Kaas, worst en zoetigheid gekocht.
Er was een high tea-mevrouw die het ondernemen nog niet zo begrijpt. We kochten een boterkoek, 4 blokjes fudge, 4 chocolademelklepels en een potje pindakaas met pure pindarotsjes voor 8,75![]()
Verder zijn we aan het wachten op de spareribs en aardappels. We experimenteren vandaag met 3 soorten ribben: char sui, ketjap en Korean bbq.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ High tea mevrouwhoe groot is een groep die zij aankan?
Zoiets was/is het wel jaquote:Op zondag 15 december 2019 20:17 schreef AnneX het volgende:
Zeg Blues...zojuist hoorde ik dat verloofde van oudste zwager het noro virus heeft!
Speelt dat jou ook parten?
Geen ideequote:Op zondag 15 december 2019 20:17 schreef AnneX het volgende:
[/spoiler]
@ High tea mevrouwhoe groot is een groep die zij aankan?
Been there. Was zeker spectaculair. Fascinerend ook. Goulash met zuurkool zag er hetzelfde uit als toen het er in ging.quote:Op zondag 15 december 2019 20:27 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Met projectielbraken? Spektakel!
Omdat het nu wel heel stil is hierquote:
Lol dat is goedkoop!quote:Op zondag 15 december 2019 20:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen ideeZe brengt het bij je thuis. 6,50 Per persoon, vanaf 6 personen. Wij overwegen om voor samen een 6-persoons tea te laten bezorgen.
Zou je mij misschien ook een website ofzo van die mevrouw willen doorsturen?quote:Op zondag 15 december 2019 20:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen ideeZe brengt het bij je thuis. 6,50 Per persoon, vanaf 6 personen. Wij overwegen om voor samen een 6-persoons tea te laten bezorgen.
Tsja, dat zal wel ergens van komen dan hequote:
Ja omdat jij er dus niet meer bent! En Molo, die is er ook niet meerquote:Op zondag 15 december 2019 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, dat zal wel ergens van komen dan he
Nee, ik denk dat ik wel een conceptueel idee heb van het waarom daarvan.quote:Op zondag 15 december 2019 20:44 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja omdat jij er dus niet meer bent! En Molo, die is er ook niet meer
Omdat je gemist werdquote:
Ik niet. Vertelquote:Op zondag 15 december 2019 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik wel een conceptueel idee heb van het waarom daarvan.
Nou ja ik kan natuurlijk niet voor haar spreken, maar als ik het dan even heel diplomatiek moet formuleren, en dat moet hier, dan hou ik het erop dat zij en ik allebei gewoon wat beter gedijen in een klimaat wat niet vies is van wat lompheid en wat directheid op zijn tijd. En CUL is, met alle respect, gewoon één grote slangenkuil van gevoeligheden.quote:
Voor je lijstje: etnaquote:Op zondag 15 december 2019 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, dat zal wel ergens van komen dan he
Ik ben toch altijd wel lomp en direct genoeg, dacht ik. Dus aan mij zal het niet liggen.quote:Op zondag 15 december 2019 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik kan natuurlijk niet voor haar spreken, maar als ik het dan even heel diplomatiek moet formuleren, en dat moet hier, dan hou ik het erop dat zij en ik allebei gewoon wat beter gedijen in een klimaat wat niet vies is van wat lompheid en wat directheid op zijn tijd. En CUL is, met alle respect, gewoon één grote slangenkuil van gevoeligheden.
En wat ik al eerder zei: Ik kom ergens OMDAT en ZO LANG ik het er naar mijn zin heb. Loopgravengezeik heb ik geen zin in en geen tijd voor, en dan ga ik dus gewoon ergens anders heen waar het leuker is
Die loopgraven heb ik even gemist overigens.quote:Op zondag 15 december 2019 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik kan natuurlijk niet voor haar spreken, maar als ik het dan even heel diplomatiek moet formuleren, en dat moet hier, dan hou ik het erop dat zij en ik allebei gewoon wat beter gedijen in een klimaat wat niet vies is van wat lompheid en wat directheid op zijn tijd. En CUL is, met alle respect, gewoon één grote slangenkuil van gevoeligheden.
En wat ik al eerder zei: Ik kom ergens OMDAT en ZO LANG ik het er naar mijn zin heb. Loopgravengezeik heb ik geen zin in en geen tijd voor, en dan ga ik dus gewoon ergens anders heen waar het leuker is
oeh die is nieuwquote:Op zondag 15 december 2019 21:12 schreef Aure het volgende:
Tijdens lurken kwam ik ook nog DeWalt tegen
Grappig wel hoe dat blijkbaar per persoon zo kan verschillen. Ik vond jou juist een enorm inhoudsloze toevoeging in de SC. Ben wel benieuwd wat jouw interpretatie van lomp en direct dan is.quote:Op zondag 15 december 2019 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
die waren er ook niet. Als je 18 jaar op fok rondrent leer je af en toe ietsquote:Op zondag 15 december 2019 21:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Die loopgraven heb ik even gemist overigens.
Ik heb 10 jaar sabbatical gedaan.quote:Op zondag 15 december 2019 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die waren er ook niet. Als je 18 jaar op fok rondrent leer je af en toe iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |