quote:
Humor!quote:Op zaterdag 14 december 2019 05:43 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Wat was je nummer ook al weer?
quote:
quote:
BNquote:
dat doe je zelfquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:47 schreef Karzai het volgende:
jij brengt me altijd weer op het goede hiphop spoor Borrel![]()
![]()
quote:
quote:
mooooiquote:
Nooit gehad maar dat klinkt fakking chillquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:02 schreef DanOam het volgende:
Genieten40 min geleden hasjmelk gedronken, lekker zweven zodirect
Ik ken het nietquote:
Daar kan je ook pannekoek mee bakken tog?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken het niet
Vrienden van mij maken ook hasj boter /wietboter![]()
Dat ga ik volgend jaar maar een proberen te maken
quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar kan je ook pannekoek mee bakken tog?
Is het zeker ;D ik mis het smoken wel hoor. Nu moet ik wachten tot het begint te werken en net zoals met spacecake oid is het lastiger te doseren en het effect houdt langer aan. Was het een goeie oogst?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nooit gehad maar dat klinkt fakking chill![]()
Ik ben bijna door mijn eigen kweek heen![]()
Ben blij als het maart is en ik weer kan kweken![]()
Ik vind zelf de wiet niet zo chill wordt daar sloom en duf van, van de hasj meer energiek en scherper.quote:
onder andere, maar je kan er ook een wiet cappucino van maken als je zou willen xdquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar kan je ook pannekoek mee bakken tog?
Ik kreeg 2 auto flowers van een kennis , maar ik heb ze met mijn domme hoofd verpot, een dag later las ik dat je een auto flower noooit mag verpotten vanwege de stress . Maar ja ..toen was het al te laatquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:22 schreef DanOam het volgende:
[..]
Is het zeker ;D ik mis het smoken wel hoor. Nu moet ik wachten tot het begint te werken en net zoals met spacecake oid is het lastiger te doseren en het effect houdt langer aan. Was het een goeie oogst?Had zelf twee keren gekweekt maar dit soort weer heeft die oogst best wel verneukt, moest heel wat weggooien vanwege toprot.
Oh shit haha, nu heb je meer ervaring dus de volgende is sowieso GENIETENquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kreeg 2 auto flowers van een kennis , maar ik heb ze met mijn domme hoofd verpot, een dag later las ik dat je een auto flower noooit mag verpotten vanwege de stress . Maar ja ..toen was het al te laat![]()
Heb er daarna zelf 1 nog een gekweekt ,uit angst dat ik mijn dames teveel stress had bezorgd en er niet veel af zou komen![]()
Maar dat werd niet wat.![]()
Heb nog 2 autoflower zaden en die ga ik in maart kweken.
Vond het wel ontzettend tof om te doen , en weet nu voor eens en altijd dat ik een autoflower nooit moet verpotten![]()
Les geleerd![]()
Kloptquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind zelf de wiet niet zo chill wordt daar sloom en duf van, van de hasj meer energiek en scherper.
[Bekijk deze YouTube-video] krijg ik altijdquote:Op zondag 15 december 2019 02:13 schreef puzziepie het volgende:
Wat kut dit !
Hij opent ook al niet meer in een nieuw venster
Tot 1:45 uur zag je gewoon de video ,nu alleen nog maar die link en hij opent niet in een nieuw venster als je er op kliktquote:Op zondag 15 december 2019 02:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[Bekijk deze YouTube-video] krijg ik altijdf
doet deze t?quote:Op zondag 15 december 2019 02:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tot 1:45 uur zag je gewoon de video ,nu alleen nog maar die link en hij opent niet in een nieuw venster als je er op klikt
quote:Op zondag 15 december 2019 02:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
doet deze t?
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 15 december 2019 02:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je er op klikt ben je van de pagina af
Wat onhandig dit
Net in een ander topic zag ik ook alweer wat normale YT video linksquote:
quote:
Ik ga slapen schatje . Moet vroeg op. Bah.quote:
Slaap lekker, werk zequote:Op maandag 16 december 2019 01:28 schreef heracles het volgende:
[..]
Ik ga slapen schatje . Moet vroeg op. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |