SPOILER: ProgrammaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De prijzengelden
Winnaar – 500.000 pond
Runner-Up – 200.000 pond
Halve finalisten – 100.000 pond
Kwartfinalisten – 50.000 pond
Vierde ronde – 35.000 pond
Derde ronde – 25.000 pond
Tweede ronde – 15.000 pond
Eerste ronde – 7.500 pond
Het wedstrijdformat
Eerste ronde – First to 3 sets
Tweede ronde – First to 3 sets
Derde ronde – First to 4 sets
Vierde ronde – First to 4 sets
Kwartfinale – First to 5 sets
Halve finale – First to 6 sets
Finale – First to 7 sets
In de eerste ronde:
Sudden-death bij gelijke stand 2-2 sets 2-2 legs
Vanaf de tweede ronde geldt:
Bij 2-2/3-3 etc in sets en 2-2 in legs is er een must win by two clear legs regel; bij 5-5 is er sudden death.
Pooltjes en spelletjes
• De afzetters van Scorito komen vast weer met een pool.
• Op FOK! komt er weer een voorspeltopic.
• RTL7 organiseert via Challonge meestal een voorspelbrekket wat vóór de toernooistart moet worden ingeleverd.
[ Bericht 1% gewijzigd door De_Kraam op 13-12-2019 22:44:52 ]Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:40 schreef KennyPowers het volgende:
eerste crushJAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
What can change the nature of a man?
eerste crushLievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
eerste crushOhja boh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt heel lekker.Oh.
Mwaa, niet echt. Al vind ik die Lisa nog steeds het leukste.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou je ze nu nog alledrie doen?
Die tieten waren echt perfectquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:40 schreef De_Kraam het volgende:
Niet Tatjana Simic als eerste crush hebben@:JR-Style-93
Ohja die ook. Dankzij de RTL goden.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:40 schreef De_Kraam het volgende:
Ik weet niet wie wie is, maar die brunette vond ik het leukste.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:40 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Mwaa, niet echt. Al vind ik die Lisa nog steeds het leukste.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Beetje een schreeuwerige TT.
~BlackNero
Denk dat ik Flodder pas later zag dan clips van Shakira.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:40 schreef De_Kraam het volgende:
Zack:quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuke serie was dat ook.
ScreechGod
1.377.145 views.quote:
Alleen haar achterwerk.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:42 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Niemand die JLO noemt als crush
Dat is Shelly volgens mij. Denk ik.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie wie is, maar die brunette vond ik het leukste.
Er zijn wat clips op YouTube waarin hij Nederlands praat.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zack:
Mark-Paul Harry Gosselaar
NEDERLANDER
Als dagjesmens der dagjesmensen moet ik mijn reputatie wel waarmaken.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:43 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dat is Shelly volgens mij. Denk ik.
Je hebt trouwens op dit moment de meeste posts in DRT vandaag.
VAN HARTE.
Alleen op unicornquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:43 schreef Slobeend het volgende:
Vincent ziet Petersen voor het eerst spelen?
Ja, dat idee kreeg ik ook.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:43 schreef Slobeend het volgende:
Vincent ziet Petersen voor het eerst spelen?
Beetje zielig voor Stijn.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dagjesmens der dagjesmensen moet ik mijn reputatie wel waarmaken.
Altijd spannend met de Zuid-Afrikaanse entertainerquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
Deze wedstrijd gaat ook een vijfde set krijgen
DRT groeit met het jaarquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:46 schreef MC-Morgan het volgende:
77 verschillende users hebben hier vandaag gepost. Als ik het goed bekeken heb.
FOK! is levendiger dan ooit.
Nah. 3-0 Loek.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
Deze wedstrijd gaat ook een vijfde set krijgen
VBL en DRT zijn de levensaders van fok!quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:46 schreef MC-Morgan het volgende:
77 verschillende users hebben hier vandaag gepost. Als ik het goed bekeken heb.
FOK! is levendiger dan ooit.
En dat terwijl vrijdagavond normaal nooit een drukke FOK!-avond is.quote:
https://www.telegraaf.nl/(...)a-ongeluk-bij-schoolquote:De jongen werd vlak voor zijn school tijdens het oversteken door de auto geschept. Omdat de chauffeur veel te hard had gereden en werd belaagd door een woedende menigte, beloofde hij de scholier en een begeleider naar het ziekenhuis te brengen. Maar een stuk verder werden beiden hardhandig uit de auto gezet.
Zo zie je toch wat zo'n Hollandse avond teweeg brengtquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En dat terwijl vrijdagavond normaal nooit een drukke FOK!-avond is.
Hopelijk niet met Meulenkamp danquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:47 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Groeit met de darters mee
"Als darts een subforum krijgt hef ik mijn account op."quote:
Je caps-lock stond per ongeluk uit.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo zie je toch wat zo'n Hollandse avond teweeg brengt
Walgelijk land met lelijke domme mensenquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:47 schreef Zipportal het volgende:
In ander nieuws:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)a-ongeluk-bij-school
RIP een potenieel dartstalent. We zullen het nooit weten. IndiaGoden.
![]()
![]()
GGMM is al jaren zijn geloofwaardigheid kwijtquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
"Als darts een subforum krijgt hef ik mijn account op."
- GGMM
Soms moeten mijn posts wel een beetje leesbaar blijvenquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je caps-lock stond per ongeluk uit.
Sowieso te veel mensen, wat een ranzige teringbende daar zegquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:48 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Walgelijk land met lelijke domme mensen
Sow, heb jij even geluk dat hij hier niet komt.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
GGMM is al jaren zijn geloofwaardigheid kwijt
Blijkbaar een uitstekende competentie om FA te worden.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je moet ook nooit van die domme dingen roepen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar waren we ook wel aan toequote:Op vrijdag 13 december 2019 22:49 schreef Doevelaer het volgende:
Ah, daar worden de pijlpunten van Luke besproken
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:51 schreef KennyPowers het volgende:
Ben kapot. Werd midden in de nacht wakker gebeld door een onbekend nummer.
Klacht: bootycall niet opgenomen
Dat kan ik uit persoonlijke ervaring bevestigen jaquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
Blijkbaar een uitstekende competentie om FA te worden.
Je moeder die belt is geen bootycallquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:51 schreef KennyPowers het volgende:
Bedankt hequote:Op vrijdag 13 december 2019 22:51 schreef El-Stinho het volgende:
2-0 is ook onomstotelijk beter dan 1-1.
Hoe hij nu ineens acteert als mod tov hoe hij deed als userquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sends bobs and vagenequote:Op vrijdag 13 december 2019 22:48 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Pieken op het juiste momentquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:53 schreef KennyPowers het volgende:
Waarom gooit Devon zo niet het hele jaar
quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:53 schreef Tagliano het volgende:
Dit wordt gelijk diep in de nacht op avond 1
De Bas Muijs-award noemen we dat toch zeker?quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik nomineer je voor de Dagjesmens-award
6/10quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is niet meer dan logisch dat men piekt wanneer het Kerstmis is.
Maar tijdens Kerst dartsen we niet.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is niet meer dan logisch dat men piekt wanneer het Kerstmis is.
Ze vroegen me pas nog of ik ook problemen had met Windows.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:48 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Zo jammer is dat. Baal ik elk jaar van.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar tijdens Kerst dartsen we niet.
Dat hebben we één keer gedaan, drie jaar terug. Of vier jaarquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het maar een witte kerst wordt.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Da's de afgrijselijkste periode van het jaar.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:55 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Zo jammer is dat. Baal ik elk jaar van.
Als je naar buiten gaat en de reclames ziet heb je het gevoel dat Kerstmis een hele maand duurt zo ondertussen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou een mooi excuus zijn om thuis te blijven jaquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:55 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Gewoon terugbellen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:51 schreef KennyPowers het volgende:
Dit jaar wel Leicester - Liverpool op Boxing Dayquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:55 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |