SPOILER: ProgrammaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De prijzengelden
Winnaar – 500.000 pond
Runner-Up – 200.000 pond
Halve finalisten – 100.000 pond
Kwartfinalisten – 50.000 pond
Vierde ronde – 35.000 pond
Derde ronde – 25.000 pond
Tweede ronde – 15.000 pond
Eerste ronde – 7.500 pond
Het wedstrijdformat
Eerste ronde – First to 3 sets
Tweede ronde – First to 3 sets
Derde ronde – First to 4 sets
Vierde ronde – First to 4 sets
Kwartfinale – First to 5 sets
Halve finale – First to 6 sets
Finale – First to 7 sets
In de eerste ronde:
Sudden-death bij gelijke stand 2-2 sets 2-2 legs
Vanaf de tweede ronde geldt:
Bij 2-2/3-3 etc in sets en 2-2 in legs is er een must win by two clear legs regel; bij 5-5 is er sudden death.
Pooltjes en spelletjes
• De afzetters van Scorito komen vast weer met een pool.
• Op FOK! komt er weer een voorspeltopic.
• RTL7 organiseert via Challonge meestal een voorspelbrekket wat vóór de toernooistart moet worden ingeleverd.Oh.
Ze houden nooit rekening met linkshandigen, nu dus ook niet dus heeft Geert ook schijt.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:21 schreef Pino112 het volgende:
Geertje draait verkeerd om als ie weg loopt. Irritant.
Full kitquote:
Dat bedoelde ik er ook mee.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een kenner voor een dagjesmens
De VAR kijkt er nog naar.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
KEUKENCONCURRENT FELICITEERT JELLE KLAASEN gemist overigens.
Dit is nog vers. #RIPquote:
Staat nog wel in de kast.quote:
Duizend bliksembommen en dondergranatenquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dommelsch, dommelsch en nog eens dommelsch
Voor een rugje per uur hees ik mijn kadaver ook nog wel even aan dat tafeltjequote:Op vrijdag 13 december 2019 21:30 schreef BB-King het volgende:
Oei is Jan ziek?
Knap dat hij toch er gaat zitten.
Beetje kanker geconstateerd.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:30 schreef BB-King het volgende:
Oei is Jan ziek?
Knap dat hij toch er gaat zitten.
O daar kan je wel mee darten. Het is tenminste geen armblessure.quote:
Wolfiegodquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
O daar kan je wel mee darten. Het is tenminste geen armblessure.
op een?quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:33 schreef T3hTommay het volgende:
Mogen we al stellen dat Geert een parodie is?
nee, kim welquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:33 schreef T3hTommay het volgende:
Mogen we al stellen dat Geert een parodie is?
Hij eindigt ook niet voor de grap zo hoog op de jeugdranking.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:35 schreef tja77 het volgende:
Nentjes kan best wel een beetje dartsen, valt me niks tegen.
TV-toernooieninflatie.quote:
Frank zei van welquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
TV-toernooieninflatie.
De echte majors zijn die een week duren plus de UK Open.
2 januari stop ik met zuipenquote:
ik las kutturkquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:37 schreef Mani89 het volgende:
Chokende kuturker rot maar op neem je rotzooi mee
Ga je dan normaal drinken ja?quote:
Pischschraper zit in een gemiddeld weekend Magdeburg tegen Hansa Rostock te verslaan.quote:
Precies.quote:
ZIEDENDquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:37 schreef Mani89 het volgende:
Nog geen mening van Zjak erover, LIEDJE ZINGEN!!quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
LEGSYSTEEM SETSYSTEEM BINGOOOOOOOOO
Dit soort support zit niemand op te wachten jahquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:37 schreef Mani89 het volgende:
Nog maar een halfjaar wachten tot Zjak weer klaagt over het lange legsysteem van de Matchplay.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:38 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Nog geen mening van Zjak erover, LIEDJE ZINGEN!!
En dan 's nachts doorhalen om een NBA-wedstrijd te verslaan voor Ziggo.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pischschraper zit in een gemiddeld weekend Magdeburg tegen Hansa Rostock te verslaan.
NBA is geen sportquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:40 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
En dan 's nachts doorhalen om een NBA-wedstrijd te verslaan voor Ziggo,
Hij wint eindelijk weer eensquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
huibregts die doet alsof hij de wereldkampioen aan het verslaa is
Ik vind 'm wel leukquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze nieuwe Keukenconcurrentreclame
Heel knappe 0-2.quote:
Hier ook, ZiggoGO godenquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:43 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Jaaaaaaa
Mijn stream loopt achter
Jammer dat dat WK zo tegenviel van Unuvar na die wekenlange hypesquote:
Ik heb daar oprecht zin inquote:
Ach het hele elftal viel toen tegen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Jammer dat dat WK zo tegenviel van Unuvar na die wekenlange hypes
Ja, heerlijk. om te zien. Wel mazzel dat ze geen tegengoal hebben geincasseerd.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Unuvar rende net ook al rondjes om zo'n Cambuurspeler.
En dan Feyenoord zien schutteren tegen Cambuur.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Unuvar rende net ook al rondjes om zo'n Cambuurspeler.
Heb je wel Promessi nodig.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb daar oprecht zin in
[..]
Jep behalve de keepert. En Hansen was scorend wel op dreef.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb daar oprecht zin in
[..]
Ach het hele elftal viel toen tegen.
Kik Pieriequote:Op vrijdag 13 december 2019 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. om te zien. Wel mazzel dat ze geen tegengoal hebben geincasseerd.
Mag hopen dat Promes en Neres wel weer fit zijn in februari.quote:
Heerenveen lacht zich de ballen uit de broek.quote:
Clemens en De Sousa zijn de veiligste keuzes wat dat betreft.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:51 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk nu ook
En ik geloof dat mijn keuze om Kim Huybregts met het hoogste gemiddelde van de eerste ronde te kiezen niet geheel briljant was.
Wat is jouw mening over Nentjes?quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
Inmiddels gewoon rond de 90 gemiddeld..
Morgen toch.quote:
Wist je dat hij countdown gewonnen heeftquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Kirk Bevins is echt mijn favoriete caller
De volgende wedstrijd zou toch ook wel wat moeten kunnen bieden op dat gebied?quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Clemens en De Sousa zijn de veiligste keuzes wat dat betreft.
Heeft nog veel jaren op de Development Tour nodig. Helemaal niet erg.quote:
Zo dicht op kerst, vrede op aarde en alles.quote:
Waar verwijs jij naar?quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Morgen toch.
Edit, onee, volgende week.
Op zich kan dat, ja.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
De volgende wedstrijd zou toch ook wel wat moeten kunnen bieden op dat gebied?
Ja en dat hij hard core treinfapper is. Maar daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wist je dat hij countdown gewonnen heeft
Yats is een debiel.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:57 schreef Coco. het volgende:
yats haalt uit in het eredivisie topic @:MC-Morgan
Wie?quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:58 schreef T3hTommay het volgende:
Yats is iemand op wie vooral niet gelet moet worden.
Adem jij ook Urk?quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
GAAN WE HIER EEN SENSATIE MEEMAKEN?!
quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang het maar voortkomt uit incest vind ik alles best.
#KreatiefMetUrkquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang het maar voortkomt uit incest vind ik alles best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |