Valt wel mee denk ikquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
Er komen wel steeds meer naam TT's of ligt dat aan mij?
Ja.quote:
Je bent er weerquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:39 schreef Fogel het volgende:
En ik was even een student aan het vertellen wat ze beter moet doen, daarom even gevlogen.
Vind het zo'n oude mannen drankjequote:Op vrijdag 13 december 2019 14:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja.
Oude jenever is goed te drinken.
Ik ben oud, en kalend, en dik. Dus...quote:
True!quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben oud, en kalend, en dik. Dus...
Nou, dat hoeft ook weer niet.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende keer speciaal 1 voor jou
Maar wel alles in mindere mate.quote:
Hoiquote:
Jij valt ook wel meequote:
Oud genoeg om oude jenever lekker te vinden.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij valt ook wel mee
Hoe oud ben jij ook alweer?
Gerstensmoothiesquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:44 schreef Fogel het volgende:
Ik ga maar eens afronden voor vandaag, is goed geweest.
Richting hotel, en dan richting bier.
Ik gok tussen de 40 en 42quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oud genoeg om oude jenever lekker te vinden.
Correct, bijzonder gezond.quote:
Nee ok, niet kalendquote:
Doe het dan op zijn FOK!'s en zeg tussen de 40 en 45.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik gok tussen de 40 en 42
Ja dat ging te verquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doe het dan op zijn FOK!'s en zeg tussen de 40 en 45.
Ha-ha, pitje!quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee ok, niet kalend
Maar heb wel dun faalhaar en op Gerdalengte helaas
Ja, heel goed.quote:
Zal ik het auberginekleur kleuren?quote:
Is dat een hint dat je gevulde perzik wil?quote:
Ocular pat-down heet die andere. Van OddSide Ales. Ken je dat Fogel?quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net de twee speciaaltjes voor vanavond koud gezet. Papegaei en nog eentje. Obscure sheit. Ik ga er beter even vast foto's van maken.
Nee nee 😅😅😅quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dat een hint dat je gevulde perzik wil?
Kuif ander kleurtje dan? Wel zo pittigquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:48 schreef Muck het volgende:
Ik vind dat rood in je haar wel leuk hoor Molo!
Misschien nog iets korter, dan kun je een kuif! Lekker gek
Ja! Paars ofzoquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Kuif ander kleurtje dan? Wel zo pittig
Nee, ken ik niet.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ocular pat-down heet die andere. Van OddSide Ales. Ken je dat Fogel?
Ik weet niet wat ik met deze info moet.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee nee 😅😅😅
Ik spaar voor fimoklei voor mijn nieuwe kettingen, misschien daar maar het geld aan uitgeven ipv een dure kapper
Wauw, gebeurt ook niet vaak. Bier dat jij niet kentquote:
Goeie!quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja! Paars ofzo
Oobersjien, dat is écht origineel
Nietsquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik met deze info moet.
Nietttttquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb serieus zitten dubben of ik een zwarte kleurspoeling door mijn haar wil doen voor ik weer naar de kapper ga.
ja, volgende week WEER 2 dagen op rij in Eindhovenquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:54 schreef Molo het volgende:
Binnenkort ook weer eens een hotelletje pakken, zin in
Niet leuk?quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, volgende week WEER 2 dagen op rij in Eindhoven
Ik wil gewoon weten hoe het staat en in de winter blijft mijn haar sowieso donkerder. Kort op mijn hoofdhuid is het nu sowieso al bijna zwart van zichzelf.quote:
Ok doe maar. Lachenquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten hoe het staat en in de winter blijft mijn haar sowieso donkerder. Kort op mijn hoofdhuid is het nu sowieso al bijna zwart van zichzelf.
Nou ja op zich wel hoor. Maar het is voor werkquote:
Ja ok, is leuker als het gewoon voor plezier is, truequote:Op vrijdag 13 december 2019 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja op zich wel hoor. Maar het is voor werk
Tsja, had je maar mee moeten gaan.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:54 schreef Molo het volgende:
Binnenkort ook weer eens een hotelletje pakken, zin in
Neem dan ook gelijk een portie voor mij mee!quote:
Mwah weetnie ik drink niet doordeweeksquote:Op vrijdag 13 december 2019 16:03 schreef Karzai het volgende:
Valt wel mee, wat vind jij een acceptabele tijd?
Ik wou om 4 uur gaan doppen maar er komt net een prio 1 binnenquote:Op vrijdag 13 december 2019 16:03 schreef Karzai het volgende:
Valt wel mee, wat vind jij een acceptabele tijd?
Ja dan drink ik wel maar niet tijdens reguliere weken of zoquote:Op vrijdag 13 december 2019 16:12 schreef Karzai het volgende:
Je bent toch 3 weken weggeweest
Ik heb 18 vakantiedagen maar werk ook 4 dagen in de week
ja best wel idd.quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:08 schreef Karzai het volgende:
Godverdomme zeg, vlak voor het weekend, das balen
Ik heb er 40quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:12 schreef Karzai het volgende:
Je bent toch 3 weken weggeweest
Ik heb 18 vakantiedagen maar werk ook 4 dagen in de week
Ook totaal geen behoefte aan?quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dan drink ik wel maar niet tijdens reguliere weken of zo
Welke ga je halen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
Denk dat ik zo ook nog maar even langs de super ga voor een paar biertjes.
6-pack Brand denk ik, weet alleen nog niet of ik voor pils of speciaal biertjes ga.quote:
Brand is ook wel lekkerquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
6-pack Brand denk ik, weet alleen nog niet of ik voor pils of speciaal biertjes ga.
Volgende keer, hou ik je aanquote:Op vrijdag 13 december 2019 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, had je maar mee moeten gaan.
Muah, ben niet echt een voorstander van IPA, maar hij is best te doen. Liever bock of Upquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is die Ipa van Brand lekker?
IPA vind ik nooit lekkerquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is die Ipa van Brand lekker?
Die bock valt best zwaar vind ikquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, ben niet echt een voorstander van IPA, maar hij is best te doen. Liever bock of Up
Wat is Up?quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, ben niet echt een voorstander van IPA, maar hij is best te doen. Liever bock of Up
Ze zijn wel aan de zwaardere kant idd, maar wel lekkerquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die bock valt best zwaar vind ik
Glas water ernaast, lekkahquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die bock valt best zwaar vind ik
Als ik er daar 2 van op heb dan stop ikquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze zijn wel aan de zwaardere kant idd, maar wel lekker![]()
Zijn jullie soms kloon van elkaarquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:28 schreef Molo het volgende:
Rabbit en ik lijken wel steeds meer op elkaar hè
Oh gezien de omschrijving niet mijn soort bierquote:
Somsquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn jullie soms kloon van elkaar
Hier geen wijn in huis. Nooit niet!quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh gezien de omschrijving niet mijn soort bier
Heb je ook rode wijn in huis?
Uhm, geen idee. Vast wel ergens nog witte wijn maar ben bang dat dat zoete meuk isquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh gezien de omschrijving niet mijn soort bier
Heb je ook rode wijn in huis?
Het is dat ik geen wijf ben anders had ik je een massage gegeven.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Het schoot vanmiddag in mijn rug
quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is dat ik geen wijf ben anders had ik je een massage gegeven.
Dat is juist het probleemquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:16 schreef Karzai het volgende:
Hoe kan dat je doet toch geen zwaar til werk?
Goedzo!quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dank je...denk ik
![]()
Het valt nog mee, heb het wel erger gehad. Morgen een wandelingetje maken helpt wel
Nee, maar daarom kun je toch nog wel een verkeerde beweging maken?quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:16 schreef Karzai het volgende:
Hoe kan dat je doet toch geen zwaar til werk?
quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hoorde ik gisteravond ook
Hue huequote:Op vrijdag 13 december 2019 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hoorde ik gisteravond ook
Jaquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan nog wel een beetje sturen hoor
Ja opzich gaat dat wel snelquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Zie maar eens van een odol af te blijven als je nog een kwartiertje over hebt.
Schat, voordat je naar je werk gaat zou ik wel even je haren wassen, ok doeiii.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja opzich gaat dat wel snel
Lolquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schat, voordat je naar je werk gaat zou ik wel even je haren wassen, ok doeiii.
Joe.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:41 schreef Karzai het volgende:
saai, ik ga eten en serietje of film kijken
Dan kom ik dus mooi niet bij jou langs!!!quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier geen wijn in huis. Nooit niet!
Wat jammerquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan kom ik dus mooi niet bij jou langs!!!
Er stond iets met een bank en netflix en chillenquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat, er stond wat, ik weet het zeker.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat, er stond wat, ik weet het zeker.
Dagelijks. Uitstraling is er eentjequote:Op vrijdag 13 december 2019 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Komen jullie hier weleens muskaatdruiven tegen?
Jij vindt Uitstraling een druifje?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dagelijks. Uitstraling is er eentje
AH excellent, zijn wel lekker maar beetje te laat voor ouwe. Die dingen liggen in september in de schappen geloof ikquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Komen jullie hier weleens muskaatdruiven tegen?
Hm ja, dat is wel logisch. Volgend jaar mijn ogen maar open houden. Dol op muskaatdruivenquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:51 schreef Molo het volgende:
[..]
AH excellent, zijn wel lekker maar beetje te laat voor ouwe. Die dingen liggen in september in de schappen geloof ik
Die zijn erg lekker jaquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm ja, dat is wel logisch. Volgend jaar mijn ogen maar open houden. Dol op muskaatdruiven
Ik heb ze jaren rechtstreeks uit een wijngaard gegeten. Als kind echt tot ik er buikpijn van hadquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zijn erg lekker ja
Misschien dat goeie groenteboeren er nog wel aan kunnen komen hoor, in de koeling zijn druiven enorm lang houdbaar
Lekker wel hoorquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ze jaren rechtstreeks uit een wijngaard gegeten. Als kind echt tot ik er buikpijn van had
Iets om kapot te trappen en dan op te drinken ja. Problem?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij vindt Uitstraling een druifje?
Verdammt Jahquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoed plan b zegt koen toch altijd? Hij miste de b dit keer
Ieder zijn fetishquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets om kapot te trappen en dan op te drinken ja. Problem?
Het is nu even huilen met de pet op ja. Maar we blijven gaan en steunenquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen fijne tijd om PSV fan te zijn hmm
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoed plan b zegt koen toch altijd? Hij miste de b dit keer
Tot wanneer?quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is nu even huilen met de pet op ja. Maar we blijven gaan en steunen
Dat wordt geen seks vanavondquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
En weer thuis met fleece broek en wollen sokken aan
Zo als het er nu voorstaat tot in mijn kist. Maar je weet nooit zeker wat het leven brengt.quote:
Misschien ooit nog bij ADOquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo als het er nu voorstaat tot in mijn kist. Maar je weet nooit zeker wat het leven brengt.
Seks hebben we toch niet, dat hebben we enkel en alleen om kindjes te krijgen!quote:
Snap Ik!quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Seks hebben we toch niet, dat hebben we enkel en alleen om kindjes te krijgen!
*Gooit stuk chocoladequote:Op vrijdag 13 december 2019 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik trek de presentaties niet meer. Giev toetje.
Nu nog presentaties? Wat zijn dat voor martelpraktijkenquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik trek de presentaties niet meer. Giev toetje.
Er zijn grenzen, en ik mag de grens tussen Brabant en Zuid-Holland niet overquote:
Is inderdaad beetje laat! Voor presentaties op de Uni is dit zelfs nog een laat tijdstip. Al is het wel eens voorgekomen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu nog presentaties? Wat zijn dat voor martelpraktijken
En dan op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is inderdaad beetje laat! Voor presentaties op de Uni is dit zelfs nog een laat tijdstip. Al is het wel eens voorgekomen.
Ik heb wel bier, dus eh.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is inderdaad beetje laat! Voor presentaties op de Uni is dit zelfs nog een laat tijdstip. Al is het wel eens voorgekomen.
Ah kijk, dat maakt het wel dragelijkerquote:
* DerRabbit neemt slok van zijn biertjequote:Op vrijdag 13 december 2019 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Bier![]()
* neemt slokje mineraalwater
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit neemt slok van zijn biertje
Als je wat dichter in de buurt had gewoond had ik je nog een six pack langs gebrachtquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je wat dichter in de buurt had gewoond had ik je nog een six pack langs gebracht
Brand UP uiteindelijk meegenomen. Had wel zin in iets fruitigs en niet al te zwaar. Stond wel nog te twijfelen om LaShouff mee te nemen, maar dat vond ik toch te zoetig.quote:
Ah ja, die is lekker. Goeie keuzequote:Op vrijdag 13 december 2019 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Brand UP uiteindelijk meegenomen. Had wel zin in iets fruitigs en niet al te zwaar. Stond wel nog te twijfelen om LaShouff mee te nemen, maar dat vond ik toch te zoetig.
Wat is jouw favoriete biermerk?quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah ja, die is lekker. Goeie keuze
In Nederland Brand, Hertog Jan en Gulpener. En aangezien ik liever pils drink dan bier, gaat mijn voorkeur uit naar Duitse en Tsjechische merkenquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete biermerk?
Nee, die heet Kitty.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat de naam van je poes?
quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, die heet Kitty.
Oostenrijks bier.
Mijn Poes heet gewoon POES®quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]leuke naam.
O, dat merk ken ik niet. Gösser wel, want dat wordt volop verkocht in Hongarije
Ik mag je keuzes uit Nederlandse bieren wel, al ben ik meer van het Brand bier dan Gulpener. Brand heeft een rijkere en zoetere afdronk terwijl imo Gulpener meer 'festival' pils is. Hertog Jan heeft qua speciaal bieren ook nog wel wat lekkers in hun assortiment zitten. Vooral hun Grand Prestige is prima te doen!quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Nederland Brand, Hertog Jan en Gulpener. En aangezien ik liever pils drink dan bier, gaat mijn voorkeur uit naar Duitse en Tsjechische merkenLekkerste wegdrinkpils vind ik Gösser uit Oostenrijk.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Bier![]()
* neemt slokje mineraalwater
Doe niet altijd zo gemaakt boos Flesquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Hongarije smerig kloteland. Begrijp echt niet dat iemand daar voor zijn lol gaat wonenMet die fucking Nazi van een Orban aan de macht. Bom erop
kloteland
Het lijkt me sterk dat mario Gösser niet kent als Oostenrijker. Dat is, zeg maar, de Heineken van Oostenrijk. Maar dan met een betere smaak.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn Poes heet gewoon POES®
Ik las dat van Gösser, dus had het even nagevraagd bij mijn Oostenrijkse kumpel @:mario390 en die kende het niet, die kwam met
Puntigamer op de proppen.
Gut, Besser, Gösserquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Weil mit einander lustig samma
Mia und unsa Puntigammah!
Stieglquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat mario Gösser niet kent als Oostenrijker. Dat is, zeg maar, de Heineken van Oostenrijk. Maar dan met een betere smaak.
Doe even rustig joh.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Hongarije smerig kloteland. Begrijp echt niet dat iemand daar voor zijn lol gaat wonenMet die fucking Nazi van een Orban aan de macht. Bom erop
kloteland
Chocomousse, creme brûlée-mousse en velen kaas.quote:
Zo moeilijk is dat niet, een betere smaak dan Heineken hebbenquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat mario Gösser niet kent als Oostenrijker. Dat is, zeg maar, de Heineken van Oostenrijk. Maar dan met een betere smaak.
Daar moet je behoorlijk je best voor doen om een slechtere smaak dan Heineken te produceren iddquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet, een betere smaak dan Heineken hebben
En na het toetje begint het echte feest?quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Chocomousse, creme brûlée-mousse en velen kaas.
Ik hou stiekem best van mousse.
Dat is inderdaad niet moeilijk.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet, een betere smaak dan Heineken hebben
quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet moeilijk.Overigens is Heineken wel eigenaar van Gösser.
Heineken heeft volgens mij wereldwijd redelijk wat brouwerijen onder haar eigendom.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet moeilijk.Overigens is Heineken wel eigenaar van Gösser.
Zo meteen. Van Gerwen moet nog darten, dus het wordt een latertje vanavondquote:
Meest tragische is wel het aantal brouwerijen dat ze in Nederland om zeep hebben geholpen. Tientallen merken opgekocht en de nek omgedraaid.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Heineken heeft volgens mij wereldwijd redelijk wat brouwerijen onder haar eigendom.
Vroeger toen ik ooit de illusie had accountant te kunnen worden, kregen we het jaarverslag van Heineken, in het overzicht stond toen al een waslijst aan brouwerijen. Ik heb het hier over het kalenderjaar 2002,
wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stiekem lust ik ook nog wel een bakkie
Tja, daar heb ik allemaal geen kijk op. Volgens mij is InBev ook zo'n grootmacht die andere merken heeft verpest.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meest tragische is wel het aantal brouwerijen dat ze in Nederland om zeep hebben geholpen. Tientallen merken opgekocht en de nek omgedraaid.
Van Heineken weet ik dit omdat ik een boek heb gelezen over een Dordts biermerk dat dit lot beschoren was. Heineken had in de jaren zestig en zeventig de tactiek om overal kleine brouwerijtjes kalt te stellen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, daar heb ik allemaal geen kijk op. Volgens mij is InBev ook zo'n grootmacht die andere merken heeft verpest.
Of praat ik nu, zoals wel vaker, poep.
Mag ik deze post elders quoten? Zodat mario het leest?quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HOT CHOCOLATE!quote:
Je kan hem ook mentionen..quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag ik deze post elders quoten? Zodat mario het leest?
Van mij welquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag ik deze post elders quoten? Zodat mario het leest?
Maar dit gaat toch nog nergens om?quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo meteen. Van Gerwen moet nog darten, dus het wordt een latertje vanavond
Al gedaan, reageert 'ie niet op. De conjo. @mario390quote:
tweede ronde WK, dus MvG moet wel gewoon winnenquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar dit gaat toch nog nergens om?
Thanksquote:
Maar hij zei dat hij het kent:quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:31 schreef mario390 het volgende:
zeker hoor,maar liever drink ik puntigamer
ja ik wacht. Wil eigenlijk ook nog een beetje op tijd naar bedquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
tweede ronde WK, dus MvG moet wel gewoon winnen
quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar hij zei dat hij het kent:
[..]
quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
Mijn excuus.
Mag ik nu door de grond via een luikje weer weg?
Wat let je?quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Graz staat ook nog op mijn lijstje
Er staan nog zoveel andere plaatsen op datzelfde lijstjequote:
Vrouw heb je al?quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er staan nog zoveel andere plaatsen op datzelfde lijstjeEn mondaine dingen als geld en vrije dagen.
Hey, heb jij geen ban meer?quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Hey, kom je niet meer in de 40+ slowchat
Was op eigen aanvraag, had het een beetje druk op de firmaquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hey, heb jij geen ban meer?![]()
Ik was er eergisteren nog eventjes.
Hahahaha.quote:
Niet zo goed. Die zit nu in een hospice.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hahahaha.
Durf het bijna niet te vragen, misschien is het pijnlijk, sorry alvast, hoe is het met je moeder?
Hmmm. Moeilijk hoor. Is ze nog wel 'bij'?quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet zo goed. Die zit nu in een hospice.
Jawel. Het gaat naar omstandigheden wel redelijk. Al heeft ze de laatste dagen weer meer pijn. Hoe het verder zal verlopen en hoe snel, is lastig in te schatten.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hmmm. Moeilijk hoor. Is ze nog wel 'bij'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |