Valt wel mee denk ikquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
Er komen wel steeds meer naam TT's of ligt dat aan mij?
Ja.quote:
Je bent er weerquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:39 schreef Fogel het volgende:
En ik was even een student aan het vertellen wat ze beter moet doen, daarom even gevlogen.
Vind het zo'n oude mannen drankjequote:Op vrijdag 13 december 2019 14:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja.
Oude jenever is goed te drinken.
Ik ben oud, en kalend, en dik. Dus...quote:
True!quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben oud, en kalend, en dik. Dus...
Nou, dat hoeft ook weer niet.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende keer speciaal 1 voor jou
Maar wel alles in mindere mate.quote:
Hoiquote:
Jij valt ook wel meequote:
Oud genoeg om oude jenever lekker te vinden.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij valt ook wel mee
Hoe oud ben jij ook alweer?
Gerstensmoothiesquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:44 schreef Fogel het volgende:
Ik ga maar eens afronden voor vandaag, is goed geweest.
Richting hotel, en dan richting bier.
Ik gok tussen de 40 en 42quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oud genoeg om oude jenever lekker te vinden.
Correct, bijzonder gezond.quote:
Nee ok, niet kalendquote:
Doe het dan op zijn FOK!'s en zeg tussen de 40 en 45.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik gok tussen de 40 en 42
Ja dat ging te verquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doe het dan op zijn FOK!'s en zeg tussen de 40 en 45.
Ha-ha, pitje!quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee ok, niet kalend
Maar heb wel dun faalhaar en op Gerdalengte helaas
Ja, heel goed.quote:
Zal ik het auberginekleur kleuren?quote:
Is dat een hint dat je gevulde perzik wil?quote:
Ocular pat-down heet die andere. Van OddSide Ales. Ken je dat Fogel?quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net de twee speciaaltjes voor vanavond koud gezet. Papegaei en nog eentje. Obscure sheit. Ik ga er beter even vast foto's van maken.
Nee nee 😅😅😅quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dat een hint dat je gevulde perzik wil?
Kuif ander kleurtje dan? Wel zo pittigquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:48 schreef Muck het volgende:
Ik vind dat rood in je haar wel leuk hoor Molo!
Misschien nog iets korter, dan kun je een kuif! Lekker gek
Ja! Paars ofzoquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Kuif ander kleurtje dan? Wel zo pittig
Nee, ken ik niet.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ocular pat-down heet die andere. Van OddSide Ales. Ken je dat Fogel?
Ik weet niet wat ik met deze info moet.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee nee 😅😅😅
Ik spaar voor fimoklei voor mijn nieuwe kettingen, misschien daar maar het geld aan uitgeven ipv een dure kapper
Wauw, gebeurt ook niet vaak. Bier dat jij niet kentquote:
Goeie!quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja! Paars ofzo
Oobersjien, dat is écht origineel
Nietsquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik met deze info moet.
Nietttttquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb serieus zitten dubben of ik een zwarte kleurspoeling door mijn haar wil doen voor ik weer naar de kapper ga.
ja, volgende week WEER 2 dagen op rij in Eindhovenquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:54 schreef Molo het volgende:
Binnenkort ook weer eens een hotelletje pakken, zin in
Niet leuk?quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, volgende week WEER 2 dagen op rij in Eindhoven
Ik wil gewoon weten hoe het staat en in de winter blijft mijn haar sowieso donkerder. Kort op mijn hoofdhuid is het nu sowieso al bijna zwart van zichzelf.quote:
Ok doe maar. Lachenquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten hoe het staat en in de winter blijft mijn haar sowieso donkerder. Kort op mijn hoofdhuid is het nu sowieso al bijna zwart van zichzelf.
Nou ja op zich wel hoor. Maar het is voor werkquote:
Ja ok, is leuker als het gewoon voor plezier is, truequote:Op vrijdag 13 december 2019 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja op zich wel hoor. Maar het is voor werk
Tsja, had je maar mee moeten gaan.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:54 schreef Molo het volgende:
Binnenkort ook weer eens een hotelletje pakken, zin in
Neem dan ook gelijk een portie voor mij mee!quote:
Mwah weetnie ik drink niet doordeweeksquote:Op vrijdag 13 december 2019 16:03 schreef Karzai het volgende:
Valt wel mee, wat vind jij een acceptabele tijd?
Ik wou om 4 uur gaan doppen maar er komt net een prio 1 binnenquote:Op vrijdag 13 december 2019 16:03 schreef Karzai het volgende:
Valt wel mee, wat vind jij een acceptabele tijd?
Ja dan drink ik wel maar niet tijdens reguliere weken of zoquote:Op vrijdag 13 december 2019 16:12 schreef Karzai het volgende:
Je bent toch 3 weken weggeweest
Ik heb 18 vakantiedagen maar werk ook 4 dagen in de week
ja best wel idd.quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:08 schreef Karzai het volgende:
Godverdomme zeg, vlak voor het weekend, das balen
Ik heb er 40quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:12 schreef Karzai het volgende:
Je bent toch 3 weken weggeweest
Ik heb 18 vakantiedagen maar werk ook 4 dagen in de week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |