Het slachtoffer in de skikoffer...quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijkend naar die foto denk ik dat hij dan nog, met skikoffer en al, bij jullie op schoot ligt.
cluedoquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het slachtoffer in de skikoffer...
Je breekt m'n hart Cindy!quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die mag in de skikoffer op het dak...... (grapje Strani)
Ik ben écht beschadigd nu, dit gaat even duren hoorquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sorry sorry.....was echt maar een plagerijtje hoor
quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben écht beschadigd nu, dit gaat even duren hoor
(Ski)box ouwe!quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben écht beschadigd nu, dit gaat even duren hoor
Iquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:40 schreef I het volgende:
Thanks voor de beterschapswensen allemaalEn sorry (jawel, wel sorry) voor m'n plotselinge afwezigheid.
Heb je plannen met die vriend?quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:03 schreef Dave het volgende:
Ik vraag me af of de vriend van Celine wel straight is, maar daar komt ze nog wel achter. #tvoh
Was bij Expeditie Robinson afgelopen seizoen ook al zo ergquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:13 schreef Dave het volgende:
Ik wist niet dat tanden nog witter konden dan die van Thomas Berge
Geen sorryquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:40 schreef I het volgende:
Thanks voor de beterschapswensen allemaalEn sorry (jawel, wel sorry) voor m'n plotselinge afwezigheid.
Bij The Voice was dus iemand wiens tanden nog witter waren dan die van Thomas.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was bij Expeditie Robinson afgelopen seizoen ook al zo ergVooral omdat hij toen ook bruin werd op dat eiland. Dat gebit leek wel glow-in-the-dark, zelfs overdag
Ach als ze alleen praten over vrouwen en vervolgens toch tegenover een man gaan zitten, dan heb je alsnog gelijkquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:17 schreef Strani het volgende:
Dat gebeurt toch wel heel vaak hè, ook bij bijvoorbeeld First Dates UK, dat je daar mannen hebt waarvan je 100% verwacht dat ze op zoek zijn naar een man en dan praten ze opeens over vrouwen.
HOE DAN!?quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Bij The Voice was dus iemand wiens tanden nog witter waren dan die van Thomas.
Een of andere Amerikaan, aan het eind, mocht je niet alles terug willen kijken.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HOE DAN!?![]()
Ik heb The Voice nu niet aanstaan, maar ik wil het alleen hier al voor terugkijken, want ik ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |