abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190412317
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 00:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Benieuwd of Arnesen een beetje verfrissing brengt in het transferbeleid. Het is nu toch wel duidelijk dat steeds teruggrijpen op bekende namen die ooit iets gepresteerd hebben niet werkt. Clasie..Karsdorp..Fer..Narsingh..en dan vergeet ik er vast nog een paar. Je komt er geen stap verder mee.
"Ooit iets gepresteerd hebben" is ook al op meerdere manieren uit te leggen. ;) Is gewoon Eredivisiemiddelmaat allemaal.
pi_190412496
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:36 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Nou grote stoere jongen. Laat jij eens zien hoe je voetbalt dan. En dan stel ik voor dat jij met de bal aan de voeten langs Botteghin probeert te komen :')
Huh :? :D _O-
pi_190412581
Deze nederlaag was toch gewoon voor 70 procent op het conto van Nick Marsman te schrijven? Wat een blunders zeg. _O-
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:32:32 #204
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_190412641
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 07:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hij heeft ook geen geld. Zal uit dezelfde vijver als van Geel moeten vissen als hij geen degelijk netwerk heeft.

Hoe zit het met dat netwerk van Arnesen, weet iemand dat?
Vriendjes met Abramovich. Presteert of erg goed (PSV, Chelsea) of bagger (HSV, PAOK, Anderlecht). Alhoewel het bij Anderlecht wel iets dieper zat dan puur bij hem.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_190412910
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:29 schreef Generationalpha het volgende:
Deze nederlaag was toch gewoon voor 70 procent op het conto van Nick Marsman te schrijven? Wat een blunders zeg. _O-
Hij keepte niet sterk, maar hadden voorin ook wel wat meer ballen in het netjes gemogen. En Porto mocht soms wel heel vrij staan. Malacia en Geertruida zitten bijv. Echt nog niet op het juiste niveau.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_190412957
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:49 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hij keepte niet sterk, maar hadden voorin ook wel wat meer ballen in het netjes gemogen. En Porto mocht soms wel heel vrij staan. Malacia en Geertruida zitten bijv. Echt nog niet op het juiste niveau.
Malacia is een hele rare speler ja. In verdedigend opzicht slaat het vaak helemaal nergens op maar toch is zijn techniek niet slecht.
pi_190412976
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

"Ooit iets gepresteerd hebben" is ook al op meerdere manieren uit te leggen. ;) Is gewoon Eredivisiemiddelmaat allemaal.
Nou ja, laat ik het zo zeggen: alle spelers die zijn teruggehaald hebben vroeger een hoger niveau aangetikt dan ze tegenwoordig doen. Als je merkt dat het keer op keer tegenvalt zou je dus beter maar kunnen stoppen met halen van dat soort spelers. Van zo'n Fer ben ik bijvoorbeeld echt geschrokken, de nood moet wel heel hoog geweest zijn dat hij een contract heeft gekregen
pi_190413006
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:36 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Nou grote stoere jongen. Laat jij eens zien hoe je voetbalt dan. En dan stel ik voor dat jij met de bal aan de voeten langs Botteghin probeert te komen :')
Hey Eric, jij op FOK!? :o
pi_190413159
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:53 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Nou ja, laat ik het zo zeggen: alle spelers die zijn teruggehaald hebben vroeger een hoger niveau aangetikt dan ze tegenwoordig doen. Als je merkt dat het keer op keer tegenvalt zou je dus beter maar kunnen stoppen met halen van dat soort spelers. Van zo'n Fer ben ik bijvoorbeeld echt geschrokken, de nood moet wel heel hoog geweest zijn dat hij een contract heeft gekregen
Ik zat gisteren ook nog te denken hoe weinig dit team eigenlijk uitstraalt. Ondanks dat er echt veel echte Rotterdammers/Feyenoorders in spelen heeft het weinig identiteit en heeft men er weinig binding mee. De jaren hiervoor met Kuijt en Van Persie had je echt het idee dat het team rondom die 2 persoonlijkheden draaide. (Dat waren dan ook de enige oud-Feyenoorders die je altijd terug zou moeten halen.)
  vrijdag 13 december 2019 @ 10:12:00 #210
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_190413295
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:29 schreef Generationalpha het volgende:
Ja, wel eens. En voorin had er ook nog wel minstens 1 bij gemogen. Gek genoeg geen onaardige wedstrijd gezien als je die blunders achterin wegdenkt :+
pi_190413333
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik zat gisteren ook nog te denken hoe weinig dit team eigenlijk uitstraalt. Ondanks dat er echt veel echte Rotterdammers/Feyenoorders in spelen heeft het weinig identiteit en heeft men er weinig binding mee. De jaren hiervoor met Kuijt en Van Persie had je echt het idee dat het team rondom die 2 persoonlijkheden draaide. (Dat waren dan ook de enige oud-Feyenoorders die je altijd terug zou moeten halen.)
Klopt.. ik heb niks met dit elftal. Straalt inderdaad weinig uit. Geen 'characters'
pi_190413642
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 00:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Benieuwd of Arnesen een beetje verfrissing brengt in het transferbeleid. Het is nu toch wel duidelijk dat steeds teruggrijpen op bekende namen die ooit iets gepresteerd hebben niet werkt. Clasie..Karsdorp..Fer..Narsingh..en dan vergeet ik er vast nog een paar. Je komt er geen stap verder mee.
Vrees meer voor het feit dat enige versterking ook gewoon terecht komt in een inspiratieloos, oncreatief zaadteam. Moeiijk je draai te vinden, lastig team op sleeptouw te nemen, geen vaste afspraken, geen mechanismen...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 13 december 2019 @ 10:57:54 #213
263417 Keyos
Like a Boss
pi_190413997
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik verlang ook gewoon terug naar de tijd van Bruno Martins Indi, Stefan de Vrij, Clasie (toen nog in vorm) en Graziano Pelle. Niet dat we met dat team nou zoveel succes hadden, maar daar had ik nog wat mee.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_190414152
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:57 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik verlang ook gewoon terug naar de tijd van Bruno Martins Indi, Stefan de Vrij, Clasie (toen nog in vorm) en Graziano Pelle. Niet dat we met dat team nou zoveel succes hadden, maar daar had ik nog wat mee.
Ook daar was het toch vooral Pelle waar mensen tegenop keken toch? Vaak zijn het toch de aanvallers die de uitstraling van zo’n team bepalen. In het huidige Feyenoord straalt Berghuis alleen totaal niets uit, en dat is dan je beste aanvaller.
pi_190414165
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:57 schreef Keyos het volgende:

[..]

Koeman had dat laatste jaar gewoon kampioen moeten worden, ondanks Immers en Mulder.
pi_190414170
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:06 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ook daar was het toch vooral Pelle waar mensen tegenop keken toch? Vaak zijn het toch de aanvallers die de uitstraling van zo’n team bepalen. In het huidige Feyenoord straalt Berghuis alleen totaal niets uit, en dat is dan je beste aanvaller.
Clasie was ook super populair hoor.
pi_190414180
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:07 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Clasie was ook super populair hoor.
Ja, persoonlijk nooit begrepen maar dat zal dan wel aan mij liggen. Vond en vind het een loser eersteklas.
pi_190414218
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:07 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Koeman had dat laatste jaar gewoon kampioen moeten worden, ondanks Immers en Mulder.
Dat jaar zat ook wel echt alles tegen. Volgens mij een stuk of 5 wedstrijden in de laatste seconde verloren of gelijkgespeeld, (herinner je die 2-2 in Enschede nog?) de dubbele wedstrijd tegen Ajax 2 keer heel nipt en nauwelijks verdiend verloren en volgens mij won Ajax juist een paar potjes wél in blessuretijd dat jaar.
  Forum Admin vrijdag 13 december 2019 @ 11:11:30 #219
35723 crew  GGMM
pi_190414250
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:10 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat jaar zat ook wel echt alles tegen. Volgens mij een stuk of 5 wedstrijden in de laatste seconde verloren of gelijkgespeeld, (herinner je die 2-2 in Enschede nog?) de dubbele wedstrijd tegen Ajax 2 keer heel nipt en nauwelijks verdiend verloren en volgens mij won Ajax juist een paar potjes wél in blessuretijd dat jaar.
Klopt, jullie hebben altijd pech
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_190414254
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

Klopt, jullie hebben altijd pech
Jullie?
  vrijdag 13 december 2019 @ 11:18:26 #221
263417 Keyos
Like a Boss
pi_190414390
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:07 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Yep, hadden we moeten worden. Sowieso dat we kampioen waren geweest met een vervanger van Immers. Had persoonlijk liever met dat team kampioen geworden dan het team 2 jaar terug. Pelle, those were the days.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_190414402
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:18 schreef Keyos het volgende:

[..]

Yep, hadden we moeten worden. Sowieso dat we kampioen waren geweest met een vervanger van Immers. Had persoonlijk liever met dat team kampioen geworden dan het team 2 jaar terug. Pelle, those were the days.
Puur vanwege Pelle ja? Dat team van 2 jaar terug was toch ook een mooi team met Kuijt als boegbeeld?
  Forum Admin vrijdag 13 december 2019 @ 11:22:49 #223
35723 crew  GGMM
pi_190414482
Zullen we het een beetje inhoudelijk houden thnx
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 13 december 2019 @ 11:25:47 #224
263417 Keyos
Like a Boss
pi_190414543
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:19 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Puur vanwege Pelle ja? Dat team van 2 jaar terug was toch ook een mooi team met Kuijt als boegbeeld?
Tuurlijk, zeker ook door onze grote vriend Karim El Ahmadi erbij op het middenveld. Maar tegelijkertijd zaten er in ons kampioensteam meer aangekochte spelers dan dat WK-jaar. Ik sta niet op de banken voor Botteghin en Jan Arie, terwijl de Kuip elke week losging voor Bruno Martins Indi.

Buiten dat was Pelle wel echt een genot om naar te kijken (ook al was die ook gewoon aangekocht). Die klasse heb ik sindsdien niet meer in de Kuip gezien. Ongelofelijk hoe hij uit het niets goals voor ons kon maken.
pi_190415076
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:25 schreef Keyos het volgende:

[..]

Tuurlijk, zeker ook door onze grote vriend Karim El Ahmadi erbij op het middenveld. Maar tegelijkertijd zaten er in ons kampioensteam meer aangekochte spelers dan dat WK-jaar. Ik sta niet op de banken voor Botteghin en Jan Arie, terwijl de Kuip elke week losging voor Bruno Martins Indi.
Jan-Arie en Botteghin waren op hun eigen manier ook wel weer cult vond ik.

quote:
Buiten dat was Pelle wel echt een genot om naar te kijken (ook al was die ook gewoon aangekocht). Die klasse heb ik sindsdien niet meer in de Kuip gezien. Ongelofelijk hoe hij uit het niets goals voor ons kon maken.
Van Persie? ;) Maar eens, geweldige speler.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')