het was toch voor zijn kind ofzo?quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is er zo mee bezig dat hij de EL wedstrijd aan zich voorbij liet gaan voor belangrijkere zaken
ja, maar weeën opwekken, keizersnee hebben ze hier natuurlijk nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het was toch voor zijn kind ofzo?
vind het niet zo gek dat zij dat op hun manier doen en niet op de manier die wij graag willenquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja, maar weeën opwekken, keizersnee hebben ze hier natuurlijk nog nooit van gehoord
moeten ze uiteraard zelf weten maar dat gaat niet samen met er "alles" voor doenquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind het niet zo gek dat zij dat op hun manier doen en niet op de manier die wij graag willen
Klopt, maar iig een back extra voor het geval dat. Ik ga er vanuit dat een goede back op zowel LA of RA in te zetten is wanneer het nodig is.quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
janmaat en haps spelen niet op dezelfde plek
watquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:46 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Klopt, maar iig een back extra voor het geval dat. Ik ga er vanuit dat een goede back op zowel LA of RA in te zetten is wanneer het nodig is.
PI vergeten, zie PI.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Erasmus op 14-12-2019 14:12:36 ]
Botteghin dan, die heeft al het hele seizoen werkelijk bij vrijwel elke tegentreffer een hoofdrol.quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tapia en vdHeijden mogen deze winter vertrekken.
Betekent dus dat we Ayoub houden. Begrijp het echt niet.
Dat weet ik, dat weet jij, maar bij Feyenoord is het revolutionair.quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat lijkt me een van de normaalste zaken ter wereld als professioneel sporter.
Ik betwijfel of we met maar een halfjaar contract iets aan Tapia gaan verdienen. Tenzij andere clubs paniekerig een verdedigende middenvelder nodig hebben deze winter, maar ja, wij ook...quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt geen geld om iets te kopen en Tapia vertegenwoordigt nog wat waarde. Dan heb je weer wel wat geld om iets te kopen.
Ayoub kan je alleen gratis weg doen
In januari kunnen clubs hem al vrijuit polsen voor de zomer, dus ik denk niet dat we ons op dat gebied illusies hoeven te maken inderdaad. Je kan gerust concluderen dat zijn periode hier voor beide partijen toch vrij teleurstellend is geweest. Had mijns inziens meer ingezeten.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik betwijfel of we met maar een halfjaar contract iets aan Tapia gaan verdienen. Tenzij andere clubs paniekerig een verdedigende middenvelder nodig hebben deze winter, maar ja, wij ook...
En Ayoub gratis wegdoen klinkt prima.
Ik denk dat Tapia uiteindelijk gewoon beter is dan zowel Fer als Ayoubquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tapia en vdHeijden mogen deze winter vertrekken.
Betekent dus dat we Ayoub houden. Begrijp het echt niet.
Die gast is al 31.quote:
Niet eens een jaartje ouder dan Van Wolfswinkel én transfervrij. Maar het belangrijkste: scoort een karrenvracht aan goals. De nieuwe Moneyball-software zal hierbij echt flink op tilt gaan slaan.quote:
Wat een vreselijke knoest is dat tochquote:Op zondag 15 december 2019 11:18 schreef Zipportal het volgende:
Die vieze Mario Been is weer analist.
quote:Op zondag 15 december 2019 11:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/Feyenoord/status/1206153217601654785
LOOOOOOOOOOOOL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |