abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190604388
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 22:50 schreef Gruj0 het volgende:

Je reactie slaat volgens mij nergens op. Ging het er niet om dat de minder mooie vrouwen, nogal hoge of niet reële eisen hebben doordat veel (zeer) knappe mannen ze wel als ONS/FWB, maar niet als relatiemateriaal zien en deze vrouwen daardoor (onterecht) meer, beter verwachten?

Die minder mooie mannen zitten veelal al achter de minder mooie vrouwen aan, maar die zijn pas toegankelijk als het bij deze vrouwen inmiddels duidelijk is dat een (zeer) knappe man onbereikbaar is voor een serieuze relatie.

Dat is het verhaal dat hier ronde doet en ik reageerde daarop met dat dat ergens wel triest is. Dat je pas in aanmerking komt als de beste optie niet meer van toepassing is. Dan ben je "goed genoeg" maar niet het beste van het beste. Zowel man als vrouw zouden niet blij zijn met het stempeltje "je bent alleen maar goed genoeg omdat ik niet beter kan krijgen".
Ja precies. Niet goed genoeg voor seks, niet goed genoeg voor een relatie, wat is het verschil? Waarom is het 1 slechter of beter? En dat er uberhaupt iets als aseksualiteit of bindingsangst kan bestaan wordt vaak buiten beschouwing gelaten.

quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2019 22:51 schreef Puntenjager het volgende:

Wattefuk!?? Het is nog een gristelijke aap ook!? _O-

Maar waarom moet ie bidden dan!? Omdat niet slechts seks heeft zonder huwelijk, maar zelfs zonder relatie!?

Vertel hem maar dat ie met zekerheid in de hel komt *O*

gr. gr.

Je zus
Ja of Islam app of Joodse app of zo :? Vaaaag

quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 09:35 schreef totebel het volgende:

Nee, ik vind zijn opvatting eerlijk gezegd een van een Neanderthaler.

Bovendien is er meer in het leven en intermenselijke relaties dan alleen seks.
Vindt de vrouw. Voor mannen ligt dat uiteraard anders en de verheven mannen zijn het natuurlijk meer waard om hun zin te krijgen dan vrouwen door alle zware ontberingen die zij moeten doorstaan tijdens hun troosteloze leven, arme zielen dat het zijn, dapper als zij dagelijks met gevaar voor eigen leven vechten voor hun schamele deerniswekkende bestaan in scherp contrast met het perfecte zorgeloze leven van vrouwen, verwende nesten die de wereld als noodzakelijk kwaad ook maar voortbracht met als functie ten minste nog een schamele troost te zijn voor de mannen. Dus het klopt dat hun mening prehistorisch is, maar gij bedoelde dit als belediging en dat was het niet, want de prehistorische verhoudingen die hen lief zijn mogen juist niet verloren gaan door het vervloekte verfoeilijke feminisme, walgelijk smet op de technologische vooruitgang. Moge de aarde mij verzwelgen als ik de mannen nog meer een gruwelijk zware oneervolle last zal zijn door mijn schaamteloze verwerping van Tinder dan ik al ben. Heb ook melij met die zielige stakkers, voor het ongeluk geboren schepsels! Heb je soms een hart van steen of zo. 8)7

quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:28 schreef Uhmmpie het volgende:

Maar nog steeds lees ik alleen maar dat mannen gewoon het zielige slachtoffer zijn.

Ik denk dat ik niet de enige vrouw ben die daar allergisch voor is.

En 2,5 jaar vrijgezel geweest... hoefde ik ook niet om te huilen en was ik ook niet zielig.
Kansloos gedoe.

En niks meer te maken met fwb’s ook.
Nee je bent zeker niet de enige. Maar ja, deze allergie neemt niemand serieus. We moeten immers boeten omdat wij vrouw zijn, schande van het universum.
Wij huilen niet om single zijn maar dat zou ook raar zijn. Zoals ik het zelf zie is wat single zijn is voor de vrouw, tot iedere dag een nieuwe one night stand kunnen scoren met relatie back-up zodat hij nooit zonder vrouw zit voor de man. Single en indien je het wenst maagd mogen blijven is een schandalige luxe die maar weinig verwende nesten op de wereld gegund is. Geniet van je zorgeloze bestaan. (Zelf 5 jaar en counting O+ )

quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:56 schreef Uhmmpie het volgende:

Mja heel het online dating is een beetje sneu als je het te lang doet.
Je wordt er gewoon niet blij van.

Ook als vrouw niet kan ik je verklappen :)

[ Bericht 3% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 22-12-2019 23:35:05 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 22 december 2019 @ 23:04:30 #202
451005 Grems
Clown World
pi_190604539
quote:

[..]

Je reactie slaat volgens mij nergens op. Ging het er niet om dat de minder mooie vrouwen, nogal hoge of niet reële eisen hebben doordat veel (zeer) knappe mannen ze wel als ONS/FWB, maar niet als relatiemateriaal zien en deze vrouwen daardoor (onterecht) meer, beter verwachten?

Die minder mooie mannen zitten veelal al achter de minder mooie vrouwen aan, maar die zijn pas toegankelijk als het bij deze vrouwen inmiddels duidelijk is dat een (zeer) knappe man onbereikbaar is voor een serieuze relatie.

Dat is het verhaal dat hier ronde doet en ik reageerde daarop met dat dat ergens wel triest is. Dat je pas in aanmerking komt als de beste optie niet meer van toepassing is. Dan ben je "goed genoeg" maar niet het beste van het beste. Zowel man als vrouw zouden niet blij zijn met het stempeltje "je bent alleen maar goed genoeg omdat ik niet beter kan krijgen".
Je bekijkt de zaken mancentrisch, dat moet je niet doen in dergelijke discussies.

Vrouwen beoordelen vrijwel iedere man als ( significant ) benedengemiddeld aantrekkelijk, perceptie is werkelijkheid. Iedere man die dus niet bij de top ~15/5% hoort zit dus al snel achter "te" aantrekkelijke vrouwen aan, volgens vrouwen.
pi_190604695
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 23:04 schreef Grems het volgende:
Je bekijkt de zaken mancentrisch, dat moet je niet doen in dergelijke discussies.

Vrouwen beoordelen vrijwel iedere man als ( significant ) benedengemiddeld aantrekkelijk, perceptie is werkelijkheid. Iedere man die dus niet bij de top ~15/5% hoort zit dus al snel achter "te" aantrekkelijke vrouwen aan, volgens vrouwen.
- Met welk doel benadert deze man de vrouwen? Wat is het doel van de vrouwen?
- Welke vrouwen benadert hij? Met welke openingszinnen?
Er ontbreekt vrij veel informatie. Jullie komen altijd maar aan met kwantitatieve gegevens waar jullie dan je eigen invulling aan geven. Kwalitatief onderzoek kunnen ze wat jullie betreft wel gewoon schrappen. Jullie hebben immers achtergrondinformatie over het waarom toch niet nodig, jullie hebben immers speciale gaven en kunnen daarmee toch gedachten lezen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 22 december 2019 @ 23:20:50 #204
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_190604950
quote:

[..]

Triest en hard om je te realiseren, maar wèl de realiteit. Ik noem het altijd league mating, maar er is zelfs een wetenschappelijke term voor.

Overigens hebben we hier cognitieve dissonantie voor uitgevonden. Puur een coping-mechanisme om te kunnen leven dat je vriend of vriendin niet al te aantrekkelijk is, maar dat je helaas niet beter kunt krijgen.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_190605271
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2019 23:20 schreef Puntenjager het volgende:

Triest en hard om je te realiseren, maar wèl de realiteit. Ik noem het altijd league mating, maar er is zelfs een wetenschappelijke term voor.

Overigens hebben we hier cognitieve dissonantie voor uitgevonden. Puur een coping-mechanisme om te kunnen leven dat je vriend of vriendin niet al te aantrekkelijk is, maar dat je helaas niet beter kunt krijgen.
Waar blijft de vrije keuze van deze mensen. Door wie worden ze gedwongen dat je het hard en triest noemt. Het zal wel bevredigend genoeg zijn he, die cognitieve dissonantie of whatever je het noemt, anders bleven die mensen wel single.
pi_190605302
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 23:04 schreef Grems het volgende:

[..]

Nou wil niet veel zeggen hoor maar het zijn mij toch een partij mannen die mij een superlike geven waarbij ik denk Gast, een klein beetje realiteitszin is wel op zijn plaats. Dan heb ik het echt over kalende darters of rasautisten tegenover iemand waarvoor de 10%tjes meer dan hun best doen.
  zondag 22 december 2019 @ 23:34:26 #207
451005 Grems
Clown World
pi_190605325
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 23:33 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Nou wil niet veel zeggen hoor maar het zijn mij toch een partij mannen die mij een superlike geven waarbij ik denk Gast, een klein beetje realiteitszin is wel op zijn plaats.
Ter illustratie.
pi_190605382
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 23:33 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Nou wil niet veel zeggen hoor maar het zijn mij toch een partij mannen die mij een superlike geven waarbij ik denk Gast, een klein beetje realiteitszin is wel op zijn plaats. Dan heb ik het echt over kalende darters of rasautisten tegenover iemand waarvoor de 10%tjes meer dan hun best doen.
Pics van jou en van die mannen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 22 december 2019 @ 23:39:19 #209
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190605389
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 17:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja op Tinder geldt dat natuurlijk niet als 70% van de vrouwen een like krijgen en mannen 1%
Of is 70% van de tindervrouwen 10% topvrouw? ;)
Een like is net als het cijfer in het aangehaalde 'onderzoek' geen garantie tot een gevolg.
Echt, lees die tekst eens met aandacht.

Alhoewel mannen sneller vrouwen als 'prima' beoordelen gaan ze er minder op in. Richten ze zich in dat onderzoek op een kleinere groep vrouwen. 2/3de van de mannen die achter 1/3de van de vrouwen aan zit.

Wat jullie hier vrouwen verwijten en 'onderzoekjes' zoals de gegeven voor gebruiken om te bewijzen spreken het tegendeel.
Alhoewel vrouwen mannen minder snel een hoog cijfer geven geven ze ze wel meet kans.
Mannen becijferen hoger, liken meer. Maar gaan veel minder door op.

Wat hebben de vrouwen op die media aan een beter gemiddeld cijfer of een like als er niets uit voortkomt? Als het merendeel van de mannen inzet op 'hoger'?

De 'hoger' ingeschaalde vrouwen worden overspoeld door mannen. In zo'n mate dat het irritant is zelfs.
De rest mag 'troostprijs' zijn als ze geluk hebben. Joy oh joy.

Sorry, maar uit wat geplaatst wordt blijkt juist dat mannen (op die media iig) doen wat ze vrouwen kwalijk nemen. En dat vrouwen dat minder doen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_190605396
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 22:58 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja precies. Niet goed genoeg voor seks, niet goed genoeg voor een relatie, wat is het verschil? Waarom is het 1 slechter of beter? En dat er uberhaupt iets als aseksualiteit of bindingsangst kan bestaan wordt vaak buiten beschouwing gelaten.
[..]

Ja of Islam app of Joodse app of zo :? Vaaaag
[..]

Vindt de vrouw. Voor mannen ligt dat uiteraard anders en de verheven mannen zijn het natuurlijk meer waard om hun zin te krijgen dan vrouwen door alle zware ontberingen die zij moeten doorstaan tijdens hun troosteloze leven, arme zielen dat het zijn, dapper als zij dagelijks met gevaar voor eigen leven vechten voor hun schamele deerniswekkende bestaan in scherp contrast met het perfecte zorgeloze leven van vrouwen, verwende nesten die de wereld als noodzakelijk kwaad ook maar voortbracht met als functie ten minste nog een schamele troost te zijn voor de mannen. Dus het klopt dat hun mening prehistorisch is, maar gij bedoelde dit als belediging en dat was het niet, want de prehistorische verhoudingen die hen lief zijn mogen juist niet verloren gaan door het vervloekte verfoeilijke feminisme, walgelijk smet op de technologische vooruitgang. Moge de aarde mij verzwelgen als ik de mannen nog meer een gruwelijk zware oneervolle last zal zijn door mijn schaamteloze verwerping van Tinder dan ik al ben. Heb ook melij met die zielige stakkers, voor het ongeluk geboren schepsels! Heb je soms een hart van steen of zo. 8)7
[..]

Nee je bent zeker niet de enige. Maar ja, deze allergie neemt niemand serieus. We moeten immers boeten omdat wij vrouw zijn, schande van het universum.
Wij huilen niet om single zijn maar dat zou ook raar zijn. Zoals ik het zelf zie is wat single zijn is voor de vrouw, tot iedere dag een nieuwe one night stand kunnen scoren met relatie back-up zodat hij nooit zonder vrouw zit voor de man. Single en indien je het wenst maagd mogen blijven is een schandalige luxe die maar weinig verwende nesten op de wereld gegund is. Geniet van je zorgeloze bestaan. (Zelf 5 jaar en counting O+ )
[..]

Wat zeg jij nou allemaal ik kan er geen samenhang in vinden.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
pi_190605399
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 23:34 schreef Grems het volgende:

[..]

Ter illustratie.
Ik ben niet echt een goed voorbeeld, want zie er niet uit als een gemiddelde vrouw.
pi_190605413
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 23:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Pics van jou en van die mannen?
Nee ik post hier geen pics maar had evengoed zo’n kansloos instamodelletje kunnen zijn.
  zondag 22 december 2019 @ 23:40:57 #213
451005 Grems
Clown World
pi_190605416
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 23:39 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Ik ben niet echt een goed voorbeeld, want zie er niet uit als een gemiddelde vrouw.
Dat denkt Anita van 125kg ook, daar gaat het nu precies over.
pi_190605449
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 23:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Een like is net als het cijfer in het aangehaalde 'onderzoek' geen garantie tot een gevolg.

Alhoewel mannen sneller vrouwen als 'prima' beoordelen gaan ze er minder op in. Richten ze zich in dat onderzoek op een kleinere groep vrouwen. 2/3de van de mannen die achter 1/3de van de vrouwen aan zit.

Wat jullie hier vrouwen verwijten en 'onderzoekjes' zoals de gegeven voor gebruiken om te bewijzen spreken het tegendeel.
Alhoewel vrouwen mannen minder snel een hoog cijfer geven geven ze ze wel meet kans.

Wat hebben de vrouwen op die media aan een beter gemiddeld cijfer of een like als er niets uit voortkomt? Als het merendeel van de mannen inzet op 'hoger'?

De 'hoger' ingeschaalde vrouwen worden overspoeld door mannen. In zo'n mate dat het irritant is zelfs.

Sorry, maar uit wat geplaatst wordt blijkt juist dat mannen (op die media iig) doen wat ze vrouwen kwalijk nemen. En dat vrouwen dat minder doen.
Mwoah, vind je opmerking niet terecht, denk je nou werkelijk dat ik bijv slechts bij 1% van de vrouwen aantrekkelijk genoeg ben / de gemiddelde man?

Je probeert iets recht te lullen wat duidelijk krom is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190605462
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 23:40 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat denkt Anita van 125kg ook, daar gaat het nu precies over.
Ja ben er vrij zeker van dat ik geen Anita ben.
  zondag 22 december 2019 @ 23:44:41 #216
451005 Grems
Clown World
pi_190605467
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 23:44 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Ja ben er vrij zeker van dat ik geen Anita ben.
Anita ook.
  zondag 22 december 2019 @ 23:45:40 #217
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190605477
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 17:21 schreef jakosi het volgende:

[..]

Met messaging op OKCupid ja. Maar in het echt ligt dat andersom, zou je je kunnen veronderstellen.
Dus je gooit dat linkje neer als 'bewijs' en nu het eigenlijk het tegenover gestelde zegt, je daar nu pas achter komt, is het ineens zo anders irl?

Nee, dat zou je niet kunnen veronderstellen dus. Je eigen 'bewijs' ondersteund het niet eens.
Jouw 'bewijs' zegt dat juist mannen in de praktijk voor die 'top 10' gaan en dat vrouwen meer bereid zijn om ondanks een lager cijfer wel te kijken naar wie iemand verder is.

Nogmaals, de data is beperkt, conclusie's zijn er niet zo uit te halen.
Maar het is wat apart dat je eerst dit beperkte statistische onderzoek aanhaalt als kijk een wat een 'bewijs' ik heb om dan nu dit te zeggen.
Je was te lui om te lezen en nu de uitkomst je niet bevalt verzet je de doelpalen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 22 december 2019 @ 23:46:56 #218
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_190605504
Het kan ook harmful for men zijn weet ik uit eigen ervaring.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_190605543
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 23:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik volg je niet waar heb je het over :?

Alle vrouwen krijgen veel reacties op die dating-apps dus niet alleen de knapsten. Hierdoor krijgen 99% van de vrouwen het voor het uitkiezen. Het is naar mijn ervaring juist dat vrouwen nooit wat terugmelden. Tot je een account maakt met fotos van een fotomodel.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
pi_190605563
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 23:44 schreef Grems het volgende:

[..]

Anita ook.
Ja dat zal allemaal best.
pi_190605598
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 23:48 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Ik volg je niet waar heb je het over :?

Alle vrouwen krijgen veel reacties op die dating-apps dus niet alleen de knapsten. Hierdoor krijgen 99% van de vrouwen het voor het uitkiezen. Het is naar mijn ervaring juist dat vrouwen nooit wat terugmelden. Tot je een account maakt met fotos van een fotomodel.
Kben eigenlijk wel benieuwd hoe vrouwen daar op reageren.
pi_190605645
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 23:39 schreef imgoddamnugly het volgende:

Wat zeg jij nou allemaal ik kan er geen samenhang in vinden.
H u h
W+a+t + z+e+g
Wat is dat watten of zo iets
Wat heeft dat met zeg te maken en met jij allemaal losse letters en woorden begrijp er helemaal niks van :?
Wat houdt zeggen in? Bedoel je wat de boodschap was? Je wilt een recap?
Vergaard nut door seks met random vrouw als man ≠ vergaard nut door seks met random man als vrouw
pi_190605653
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 23:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kben eigenlijk wel benieuwd hoe vrouwen daar op reageren.
Nou... mtv (catfish) erbij want die hebben dat al helemaal uitgezocht. Niet dat dat de meest heldere lampjes zijn die daar in trappen maar dat terzijde.
pi_190605676
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 23:46 schreef Harvest89 het volgende:
Het kan ook harmful for men zijn weet ik uit eigen ervaring.
Vertel.
  zondag 22 december 2019 @ 23:58:15 #225
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_190605755
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 23:55 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Vertel.
Dat je iemand één of een paar keer een beurt hebt gegeven maar dat ze eigenlijk wel heel erg leuk is en er misschien meer in zit, maar dat dat gevoel niet wederzijds is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')