Alle vrouwen denken hetzelfde inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2019 13:00 schreef jakosi het volgende:
[..]
Overal zitten wel haken en ogen aan, maar haar punt staat wel. Vrouwen denken allemaal dat het voor mannen net zo makkelijk is als voor vrouwen en dat is natuurlijk onzin.
Maar nog steeds lees ik alleen maar dat mannen gewoon het zielige slachtoffer zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 14:49 schreef jakosi het volgende:
[..]
Klopt ook, alleen sinds de smartphone is het allemaal wel erger geworden. Dit heeft met meerdere dingen te maken: 1) verhoogde standaarden, 2) veel meer keuze, 3) buiten de smartphone veel ander entertainment in huis waardoor een vrouw bij twijfel een date eerder af zal zeggen dan dat ze dat in 1995 of 2005 had gedaan (toen waren er minder alternatieven om jezelf te vermaken), en 4) demografie: er zijn minder vrouwen in de generatie 15-25 dan 25-35 en 35-45.
Zielig, zielig.. Noem het uitdagingen... die onder vrouwen best eens verpreid mogen worden voor bewustwording tussen de beide seksen. Maar dan heet het allemaal weer 'zielig'.quote:Op zondag 22 december 2019 15:28 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar nog steeds lees ik alleen maar dat mannen gewoon het zielige slachtoffer zijn.
Ik denk dat ik niet de enige vrouw ben die daar allergisch voor is.
En 2,5 jaar vrijgezel geweest... hoefde ik ook niet om te huilen en was ik ook niet zielig.
Kansloos gedoe.
En niks meer te maken met fwb’s ook.
Wat lul je nou over gedrag!? Het gaat over visueel waarneembare aantrekkelijkheid! Je opent je post er nota bene zelf mee.quote:Op zondag 22 december 2019 13:46 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat gaat puur over foto's kijken.
Evt een klein stukje nietszeggende tekst erbij.
Je moet erg oppassen dit soort onderzoeken als de hele waarheid aan te nemen.
Het zijn beperkte stukjes van menselijk gedrag, maar niet het hele verhaal.
En dit is niet eens een valide gedragsonderzoek. Het is een statistisch onderzoek van een zeer beperkt stuk aan info.
Er is niet gezorgd voor een brede doorsnede bv. Het gaat enkel om mensen die al gebruik maken van dat middel (die dating site).
Het is niet compleet nietszeggend, het zegt in beperkte mate wat over het gedrag op die site.
Maar nogmaals, het is niet het hele verhaal van menselijk gedrag noch een objectief onderzoek.
Het is bv opvallend dat mannen dus sneller raten als gemiddeld aantrekkelijk, maar minder reageren op de dames die ze als 'kan prima mee door' betitelen.
Verder onderzoek zou nodig zijn om een conclusie te kunnen trekken.
Zijn mannen op dat soort site's eerlijk in hun beoordeling, of zijn ze 'politiek correct'? Willen ze niet kwetsen?
Ligt hier een stukje sociaal gedrag onder? Dat mannen geneigd zijn zachter te zijn voor vrouwen omdat dat ze geleerd hebben te doen? En zijn vrouwen harder voor mannen omdat ze geleerd is dat mannen wel een stootje kunnen hebben?
Het feit uit die data waaruit blijkt dat ondanks de zachtere beoordeling die mannen geven aan vrouwen dat niet leidt tot interesse in die vrouwen is derhalve erg interessant.
Bij vrouwen is dat minder aanwezig in die data. Hun beoordeling is scherper, hun interesse breder.
De beoordelingen in cijfers komen dus niet overeen met het uiteindelijke gedrag.
Dat is pas echt interessant als we het over menselijk gedrag gaan hebben.
Maar we weten te weinig vanuit deze data om daar een conclusie aan te kunnen verbinden.
Gewoon een leuke vrouw.quote:Op zondag 22 december 2019 15:42 schreef Uhmmpie het volgende:
Dus het is niet zielig of sneu.. en je wil ook niet klagen.
Maar het zou tof zijn als de andere sekse wat meer begrip had voor jouw uitdagingen.
Wil je nu een mercy-fuck/relatie of gewoon een leuke vrouw?
Een intieme knuffel?quote:Op zondag 22 december 2019 15:53 schreef Detroit het volgende:
Gewoon bewustwording dat het voor mannen ook niet altijd even makkelijk is. *snif*
Wat begrip. Een begrijpende hand om zijn schouder.
Ik bedoel het vatten met het verstand.quote:Op zondag 22 december 2019 15:53 schreef Detroit het volgende:
Gewoon bewustwording dat het voor mannen ook niet altijd even makkelijk is. *snif*
Wat begrip. Een begrijpende hand om zijn schouder.
Mja heel het online dating is een beetje sneu als je het te lang doet.quote:Op zondag 22 december 2019 15:53 schreef jakosi het volgende:
[..]
Gewoon een leuke vrouw.
Maar ik post hier niet per se om over mn eigen situatie te zeiken, maar ook de dynamiek in zijn algemeenheid. En in z'n algemeenheid is er uiteraard genoeg zielig en sneu te vinden.
Ik kan het niet beter verwoorden.quote:Op zondag 22 december 2019 15:53 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat lul je nou over gedrag!? Het gaat over visueel waarneembare aantrekkelijkheid! Je opent je post er nota bene zelf mee.
Voordat je begint dat uiterlijk niet belangrijk is... In tegendeel. Alle andere zaken (karaktereigenschappen, bezigheden, opleiding, you name it) blijken vrijw geen invloed te hebben hoe aantrekkelijk we iemand vinden. Ja, ook vrouwen maakt het nauwelijks iets uit. Dat zeggen niet alleen die wiskundepippo's van OKCupid. Dat blijkt ook uit real life wetenschappelijk onderzoek.
En nee, wat je aantrekkelijk vindt is niet persoonlijk. Uiterlijke aantrekkelijk is los van culturele invloeden volledig universeel. Dat zeg ik niet. Dat is de uitkomst van al het wetenschappelijk onderzoek ernaar.
Ook dat de antwoorden van de mannen maatschappelijk gewenst zou zijn is niet aannemelijk. Het waren anonieme oordelen. Tevens wordt mannen juist verweten dat ze juist weinig sugarcoating toepassen in oordeel. Daar klagen bijna alle vrouwen over. Ook hier.
Dat vrouwen daarna alsnog met in hun ogen minder aantrekkelijke kerels daten is volstrekt logisch. Voor one night stands kunnen vrouwen de 10% knapste kerels samen delen. Echter voor een monogame 1 op 1 relatie is 90% van de vrouwen aangewezen op die 90% minder fantastische mannen.
Hmm ik ken ook genoeg leuke vrijgezelle mannen.. die wel daten.. maar puntje bij paaltje.. eigenlijk gewoon iedereen afwijzen omdat ze zich prima vermaken zo en iemand wel daadwerkelijk wat bijzonders moet hebben voor ze een relatie ermee willen.quote:Op zondag 22 december 2019 15:57 schreef Fretwork het volgende:
Ik zie om me heen in ieder geval bijna alleen maar mannen in een relatie, waarbij het echt niet zo is dat dit allemaal modellen zijn. Wel zijn dit gewoon sociale, vriendelijke, grappige gasten.
Voor beide geslachten is het moeilijk om een partner te vinden. Laat staan iemand waarmee je wilt trouwen. Vrouwen krijgen dan weliswaar meer reacties, maar 99 % van die mannen wil alleen maar seks. Netto heb je als vrouw daar ook niks aan, tenzij een batterij aan seksdates je ding is. Gezien de hoeveelheid topics hier worden geopend dat mannen geen afspraakje kunnen krijgen en vrouwen geen serieuze dates, is het toch wel fair om te stellen dat beide geslachten er moeite mee hebben om een serieuze kandidaat te vinden. Nauwelijks reacties krijgen zuigt, veel nutteloze reacties krijgen zuigt even zoveel. Hetzelfde probleem, een andere uitwerking.quote:Op zondag 22 december 2019 13:00 schreef jakosi het volgende:
[..]
Overal zitten wel haken en ogen aan, maar haar punt staat wel. Vrouwen denken allemaal dat het voor mannen net zo makkelijk is als voor vrouwen en dat is natuurlijk onzin.
Dat is die 10% van de mannen die zich werkelijk een slag in de rondte moet neuken om al die girl-next-door-vrouwen te voorzien van een paar ons-en met een lekkere vent. It's a dirty job. Ten percent has got to do itquote:Op zondag 22 december 2019 16:00 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm ik ken ook genoeg leuke vrijgezelle mannen.. die wel daten.. maar puntje bij paaltje.. eigenlijk gewoon iedereen afwijzen omdat ze zich prima vermaken zo en iemand wel daadwerkelijk wat bijzonders moet hebben voor ze een relatie ermee willen.
Herkenbaar ook... ook voor mij de reden om lekker vrijgezel te zijn zo lang.
Ik heb geen relatie nodig om mn leven af te maken...
En nu ik dan eindelijk iemand vond die wel “dat ene” heeft.... gaat mijn leven gewoon door en passen we naadloos in elkaars leven.
(Hij was nog iets kieskeuriger dan ik vrees ik)
Er zijn dus hordes vrouwen die jarenlang achter zulke types aanlopen (niet noodzakelijk jarenlang achter één man maar achter dit soort types mannen aan), hier de mooiste jaren van hun leven aan besteden, en als ze uiteindelijk settelen is dat met een man zoals Fretwork noemt. Maar misschien kunnen ze beter al eerder naar die mannen zoals die Fretwork noemt beginnen te kijken.quote:Op zondag 22 december 2019 16:00 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm ik ken ook genoeg leuke vrijgezelle mannen.. die wel daten.. maar puntje bij paaltje.. eigenlijk gewoon iedereen afwijzen omdat ze zich prima vermaken zo en iemand wel daadwerkelijk wat bijzonders moet hebben voor ze een relatie ermee willen.
Op Tinder krijg je als gemiddeld uitziende man 1 match terug op 114 likesquote:Op zondag 22 december 2019 16:04 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Voor beide geslachten is het moeilijk om een partner te vinden. Laat staan iemand waarmee je wilt trouwen. Vrouwen krijgen dan weliswaar meer reacties, maar 99 % van die mannen wil alleen maar seks. Netto heb je als vrouw daar ook niks aan, tenzij een batterij aan seksdates je ding is. Gezien de hoeveelheid topics hier worden geopend dat mannen geen afspraakje kunnen krijgen en vrouwen geen serieuze dates, is het toch wel fair om te stellen dat beide geslachten er moeite mee hebben om een serieuze kandidaat te vinden. Nauwelijks reacties krijgen zuigt, veel nutteloze reacties krijgen zuigt even zoveel. Hetzelfde probleem, een andere uitwerking.
Mijn nicht van boven de 50 is er zo 1. Haar hele leven alleen maar foute kerels gedate. Geen enkele wilde echt settelen. Tja, dat krijg je als je een bitchy semi-lekker wijf bent (en dat ook van je zelf vindt!)quote:Op zondag 22 december 2019 16:07 schreef jakosi het volgende:
[..]
Er zijn dus hordes vrouwen die jarenlang achter zulke types aanlopen (niet noodzakelijk jarenlang achter één man maar achter dit soort types mannen aan), hier de mooiste jaren van hun leven aan besteden, en als ze uiteindelijk settelen is dat met een man zoals Fretwork noemt. Maar misschien kunnen ze beter al eerder naar die mannen zoals die Fretwork noemt beginnen te kijken.
Zeker niet alle vrouwen zijn zo, maar die leuke zijn vaak al bezet, en onder vrijgezelle dames van in de 20 zie je dit gedrag juist wel relatief vaak.
Mwoah, ik ben een 20er en zie dit al jaren zo. En dan zat ik ook nog in Enschede of all places.quote:Op zondag 22 december 2019 16:07 schreef jakosi het volgende:
[..]
Er zijn dus hordes vrouwen die jarenlang achter zulke types aanlopen (niet noodzakelijk jarenlang achter één man maar achter dit soort types mannen aan), hier de mooiste jaren van hun leven aan besteden, en als ze uiteindelijk settelen is dat met een man zoals Fretwork noemt. Maar misschien kunnen ze beter al eerder naar die mannen zoals die Fretwork noemt beginnen te kijken.
Zeker niet alle vrouwen zijn zo, maar die leuke zijn vaak al bezet, en onder vrijgezelle dames van in de 20 zie je dit gedrag juist wel relatief vaak.
Wees eens eerlijk, net als die dames die jij noemt ga jij ook voor de leukste en knapste. Niet voor de dame die net als jou een muurbloempje is. Waarom vindt je dat gedrag bij vrouwen verkeerd ? Nou ja, dat laat wel op zich raden, omdat ze niet met jou willen gaan.quote:Op zondag 22 december 2019 16:07 schreef jakosi het volgende:
[..]
Mensen gaan helemaal voor niemand joh, veel te eng om een onbekend persoon van het andere geslacht aan te spreken.quote:Op zondag 22 december 2019 16:31 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk, net als die dames die jij noemt ga jij ook voor de leukste en knapste. Niet voor de dame die net als jou een muurbloempje is. Waarom vindt je dat gedrag bij vrouwen verkeerd ? Nou ja, dat laat wel op zich raden, omdat ze niet met jou willen gaan.
Depends of je in je profiel neerzet dat je alleen op zoek bent naar FwB relatie.quote:Op zondag 22 december 2019 16:08 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Op Tinder krijg je als gemiddeld uitziende man 1 match terug op 114 likes
Misschien moet je het stuk waar ik op reageerde eens lezen.quote:Op zondag 22 december 2019 15:53 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat lul je nou over gedrag!? Het gaat over visueel waarneembare aantrekkelijkheid! Je opent je post er nota bene zelf mee.
Voordat je begint dat uiterlijk niet belangrijk is... In tegendeel. Alle andere zaken (karaktereigenschappen, bezigheden, opleiding, you name it) blijken vrijwel geen invloed te hebben hoe aantrekkelijk we iemand vinden. Ja, ook vrouwen maakt het nauwelijks iets uit. Dat zeggen niet alleen die wiskundepipo's van OKCupid. Dat blijkt ook uit real life wetenschappelijk onderzoek.
En nee, wat je aantrekkelijk vindt is niet persoonlijk. Uiterlijke aantrekkelijkheid is, los van culturele invloeden, volledig universeel. Dat zeg ik niet. Dat is de uitkomst van al het wetenschappelijk onderzoek ernaar.
Ook dat de antwoorden van de mannen maatschappelijk gewenst zou zijn is niet aannemelijk. Het waren anonieme oordelen. Tevens wordt mannen juist verweten dat ze juist weinig sugarcoating toepassen in hun oordeel. Juist daar klagen vrouwen over. Ook hier op FOK!
Dat vrouwen daarna alsnog met in hun ogen minder aantrekkelijke kerels daten is volstrekt logisch. Voor one night stands kunnen vrouwen de 10% knapste kerels samen delen. Echter voor een monogame 1 op 1 relatie is 90% van de vrouwen aangewezen op die 90% minder fantastische mannen.
Naja op Tinder geldt dat natuurlijk niet als 70% van de vrouwen een like krijgen en mannen 1%quote:Op zondag 22 december 2019 16:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Misschien moet je het stuk waar ik op reageerde eens lezen.
Dan weet je wat ik bedoel met gedrag. Het blijken vooral de mannen te zijn die achter de 'top 10' vrouwen aanrennen, vrouwen blijken dat minder te doen (binnen dit statistische en beperkte onderzoek).
Met messaging op OKCupid ja. Maar in het echt ligt dat andersom, zou je je kunnen veronderstellen.quote:Op zondag 22 december 2019 16:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Misschien moet je het stuk waar ik op reageerde eens lezen.
Dan weet je wat ik bedoel met gedrag. Het blijken vooral de mannen te zijn die achter de 'top 10' vrouwen aanrennen, vrouwen blijken dat minder te doen (binnen dit statistische en beperkte onderzoek).
De aantrekkelijkere vrouwen zijn allemaal naar de stad verhuisd. Mannen blijven vaak plakken in het rurale gebied.quote:Op zondag 22 december 2019 18:49 schreef imgoddamnugly het volgende:
Vrouwen krijgen overal veel meer aandacht dan mannen. En dus krijgen zij ook de meeste opties. Waaruit zij natuurlijk zullen kiezen voor de beste, knapste mannelijke partners. Het is als wanneer je een envelop met 1000 aangeboden krijgt. En een met 10000. En je mocht kiezen welke zou je kiezen. Natuurlijk kies je voor de envelop met 10000. Het lijkt mij statistisch dus veel logischer dat juist vrouwen degene zijn die de knapste partners kiezen en dus bijvoegelijk altijd voor de knapste mannen gaan. Simpelweg omdat zij zoveel opties krijgen toegespeeld. Omgekeerd zie ik niet gebeuren. Zeker hier in het oosten/gelderland. Allemaal vrij knappe kerels met zo'n onzeker obesitas trutje ernaast dat ik denk van wat, is dit een epidemie?
Klopt allemaal wel maar toch vind ik dat je het iets teveel in een klagend perspectief zet. Nogmaals: De makkelijke, niet al te aantrekkelijke dames die jij in het verleden gedaan hebt (zoals je zelf al zei) zullen het weer kut vinden dat ze uiteindelijk geen relatie met jou konden krijgen.quote:Op zondag 22 december 2019 16:07 schreef jakosi het volgende:
[..]
Laat het nu eindelijk eens tot je doordringen, "mannen" die kampen met uitdagingen zijn benedenmenselijke onderkruipsels die geen empathie en zeer zeker geen aandacht verdienen.quote:Op zondag 22 december 2019 15:32 schreef jakosi het volgende:
[..]
Zielig, zielig.. Noem het uitdagingen... die onder vrouwen best eens verpreid mogen worden voor bewustwording tussen de beide seksen. Maar dan heet het allemaal weer 'zielig'.
Ergens is dat wel triest. Je bent als minder fantastische man (pas) goed genoeg wanneer de aantrekkelijkste kerels onbereikbaar zijn. Daar wordt je als minder fantastische man ook niet echt blij van.quote:Op zondag 22 december 2019 15:53 schreef Puntenjager het volgende:
Hoeveel FWB's heeft jou dat tot nu toe opgeleverd?quote:Op zondag 22 december 2019 16:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Depends of je in je profiel neerzet dat je alleen op zoek bent naar FwB relatie.
Maar zoiets is denk ik wel redelijk accuraat ja. Laat staan als je ondergemiddeld aantrekkelijk bent.
Maar ik vraag me anderzijds wel af wat de verhouding man/vrouw op Tinder is die lijkt mij vrij nadelig voor de man.
Behalve dan dan die lelijkere mannen zelf ook enkel genoegen nemen met de knappe chicksquote:Op zondag 22 december 2019 21:02 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ergens is dat wel triest. Je bent als minder fantastische man (pas) goed genoeg wanneer de aantrekkelijkste kerels onbereikbaar zijn. Daar wordt je als minder fantastische man ook niet echt blij van.
[..]
Hoeveel FWB's heeft jou dat tot nu toe opgeleverd?
In de eerste alinea lijk je te suggereren dat deze mannen gebaseerd op innerlijk/karakter worden afgewezen, klopt mijn interpretatie?quote:Op zondag 22 december 2019 20:49 schreef Grems het volgende:
[..]
Laat het nu eindelijk eens tot je doordringen, "mannen" die kampen met uitdagingen zijn benedenmenselijke onderkruipsels die geen empathie en zeer zeker geen aandacht verdienen.
Vrouwen denken dat het voor mannen net zo makkelijk is als voor vrouwen omdat dit ook zo is, voor de kleine categorie mannen die als waardig gezien worden.
Tja, ik heb meegemaakt dat ik fysiek aan de kant werd geschoven door een knappere vent.quote:Op zondag 22 december 2019 21:02 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ergens is dat wel triest. Je bent als minder fantastische man (pas) goed genoeg wanneer de aantrekkelijkste kerels onbereikbaar zijn. Daar wordt je als minder fantastische man ook niet echt blij van.
[..]
Het beste ervan maken is inderdaad dat ik inderdaad meisjes aan het lijntje ben gaan houden en harten heb moeten breken, maar ja die van mij is ook weleens gebroken.quote:Op zondag 22 december 2019 20:26 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Klopt allemaal wel maar toch vind ik dat je het iets teveel in een klagend perspectief zet. Nogmaals: De makkelijke, niet al te aantrekkelijke dames die jij in het verleden gedaan hebt (zoals je zelf al zei) zullen het weer kut vinden dat ze uiteindelijk geen relatie met jou konden krijgen.
Het is prima en interessant om dit soort mechanismes te analyseren maar leg je neer bij de realiteit en probeer er zelf het beste van te maken. Dat is mijn instelling.
Ja prima. Dat soort dingen heb ik ook wel gedaan hoor. Hoort allemaal bij het leven. Zoals jij en ik moeten leven met afwijzing, moeten vrouwen dat ook.quote:Op zondag 22 december 2019 21:18 schreef jakosi het volgende:
[..]
Het beste ervan maken is inderdaad dat ik inderdaad meisjes aan het lijntje ben gaan houden en harten heb moeten breken, maar ja die van mij is ook weleens gebroken.
Uiterlijk is de primaire bron van aantrekking, bij selectietools zoals Tinder nog meer dan gewoonlijk.quote:Op zondag 22 december 2019 21:15 schreef jakosi het volgende:
[..]
In de eerste alinea lijk je te suggereren dat deze mannen gebaseerd op innerlijk/karakter worden afgewezen, klopt mijn interpretatie?
Jouw tweede alinea lijkt mijn punt te bevestigen.
Kijk jij dan welleens om naar de lelijke mannen. Of neem jij alleen de knappe gozers in beschouwing waar je zelf mee hebt gedate? (die op hun beurt dus alleen voor de knapste meiden gaan en jou niet meer omdat je ouder bent geworden)quote:Op zondag 22 december 2019 21:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Behalve dan dan die lelijkere mannen zelf ook enkel genoegen nemen met de knappe chicks
Dus dan is mijn medelijden snel voorbij hoor
In de categorie: geen haar beter.
Geen woorden in mijn mond leggen alsjeblieft. Mansplaining is zo niet aantrekkelijk. Vooral niet als je de plank misslaat.quote:Op zondag 22 december 2019 09:41 schreef jakosi het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk, maar jij geeft hem wel gelijk met je opmerking ookal vind je hem een neanderthaler. Wij zijn homo sapiens, een zoogdier, en handelen als zodanig.
Vrouwen vinden de gemiddelde man niet aantrekkelijk, en mannen vinden de gemiddelde vrouw wel aantrekkelijk.
Misschien 1. Maar niet zoveel, had 2 kunnen zijn net zo goed /kan nog wel wat.quote:Op zondag 22 december 2019 21:02 schreef Gruj0 het volgende:
Ik lees in dit opic ook veel femsplaining. Alles is zogenaamd maar de schuld van alle mannen behalve dat van de vrouwen zelf en hun eigen gedrag en keuzes.quote:Op zondag 22 december 2019 22:11 schreef totebel het volgende:
[..]
Geen woorden in mijn mond leggen alsjeblieft. Mansplaining is zo niet aantrekkelijk. Vooral niet als je de plank misslaat.
Bovendien kun je niet zo veralgeminiseren.
Biologisch gezien is het zo dat mannen hun kwakje het liefst zoveel mogelijk verspreiden en vrouwen naar een man kijkt die voor het gezin kan zorgen. Dat is evolutionair zo bepaald.
Daar zal ooit wel een kentering in gaan komen, omdat het leven nogal is veranderd sinds de oertijd, maar wij gaan dat niet meer meemaken...En tja, mannen kunnen nu eenmaal alleen maar kindertjes maken, maar ze niet krijgen
Mansplaining.. Echt een woord voor een echte feminazi.quote:Op zondag 22 december 2019 22:11 schreef totebel het volgende:
[..]
Geen woorden in mijn mond leggen alsjeblieft. Mansplaining is zo niet aantrekkelijk. Vooral niet als je de plank misslaat.
Ik lees eigenlijk zelden zelfkritiek van vrouwen in dit soort topics inderdaad. Maar dat heeft allemaal met de cultuur te maken. Vrouwen worden vaak toch net wat eerder in bescherming genomen en net iets minder hard aangepakt. Biologisch gezien logisch, rationeel gezien (en volgens mij willen vrouwen als het ze uitkomt heel erg graag gelijkheid voor ongeveer alles) niet helemaal eerlijk.quote:Op zondag 22 december 2019 22:27 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Ik lees in dit opic ook veel femsplaining. Alles is zogenaamd maar de schuld van alle mannen behalve dat van de vrouwen zelf en hun eigen gedrag en keuzes.
In een ander soort topics wel?quote:Op zondag 22 december 2019 22:38 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk zelden zelfkritiek van vrouwen in dit soort topics inderdaad.
Je reactie slaat volgens mij nergens op. Ging het er niet om dat de minder mooie vrouwen, nogal hoge of niet reële eisen hebben doordat veel (zeer) knappe mannen ze wel als ONS/FWB, maar niet als relatiemateriaal zien en deze vrouwen daardoor (onterecht) meer, beter verwachten?quote:Op zondag 22 december 2019 21:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Behalve dan dan die lelijkere mannen zelf ook enkel genoegen nemen met de knappe chicks
Dus dan is mijn medelijden snel voorbij hoor
In de categorie: geen haar beter.
Persoonlijk zou ik hier zo wel mijn vragen bij hebben.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:05 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet. Maar hij moet niet in de avond weg (dacht ik zelf nml ook al aan), dat weet ik. Hij werkt meestal 's avonds van 16/17 tot 3:00. Dus zegmaar als hij om 18 vrij is, dan heeft hij geen werk, en gaat daarna ook niks meer doen.
Vaak als hij in de avond iets heeft, dan gaat hij daarvoor niet ff liggen rampetampen want meneer is heel gelovig en hij wilt dan eerst weer naar huis om te douchen en te bidden en voor je het weet is de avond dan alweer voorbij! Dus dan plant hij gewoon een andere dag waarop hij mij om 23:00 ofzo ziet. Maar nu 18:00, its weird.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |