Ben ik helemaal met je eensquote:Op zaterdag 14 december 2019 00:45 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik weet dat je die niet bedoelt maar die staat er dus niet in, schandalig, een van de beste popnummers aller tijden. Denk dat mijn smaak teveel afwijkt van de gemiddelde Nederlander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Bedankt voor het opmerken!quote:Op zaterdag 14 december 2019 01:18 schreef Yolk het volgende:
Dank voor alle moeite. Marco en Ali staan er helaas wel in...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aantal uitvallers ook op 97!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Marco en Ali is zo slecht dat het goed is.quote:Op zaterdag 14 december 2019 01:18 schreef Yolk het volgende:
Zie nu net idd dat het beide lijstjes met afvallers zijn. Ik zal het morgen fixen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 01:43 schreef Yolk het volgende:
Guiding Light was een nieuwkomer dacht ik? Staat nu tussen de afvallers.
Werd even enthousiast, want dacht aan het nummer van Television, maar is dus blijkbaar Mumford & Sonsquote:Op zaterdag 14 december 2019 02:04 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zie nu net idd dat het beide lijstjes met afvallers zijn. Ik zal het morgen fixen.![]()
Opnieuw bedankt voor het opmerken!
Wat Child! Wat Child!!!!quote:Op zaterdag 14 december 2019 01:18 schreef Yolk het volgende:
Ey yo hoe erg zou het zijn op de Balkan?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 01:25 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Bedankt voor het opmerken!![]()
Ik heb weer een nieuwkomer gevonden, dus die teller staat op 97.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aantal uitvallers ook op 97!Klopt dit allemaal wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frank Sinatra zowel uitvaller als nieuwkomer?Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Goed werk Mex!quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alles waarvan ik dacht dat het re-entries zijn even gemarkeerd.
Bedankt!quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Seconds of Summer - Youngblood
Acda en de Munnik - Slaap Zacht Elisabeth
Adele - All I Ask
André Hazes - Het laatste rondje
Anouk - Modern World RE
Bee Gees - More Than A Woman
Beth Hart & Joe Bonamassa - Why Don't You Do Right?
Billie Eilish - Bad Guy
Blof - Zaterdag
Bruce Springsteen - No Surrender
Calvin Harris & Dua Lipa - One Kiss
Chris Stapleton - Tennessee Whiskey
Coldplay - Christmas Lights
Creedence Clearwater Revival - Up Around the Bend RE
Daniël - Lohues Op ‘t Platteland RE
Danny Vera - Roller Coaster
De Dijk - Onderuit
Diggy Dex - De Zon Op
Dire Straits - Calling Elvis RE
Douwe Bob & Jacqueline Govaert - I Do
Drukwerk - Je Loog Tegen Mij RE
Duncan Browne - The Wild Places RE
Duncan Laurence - Arcade
Eagles - Peaceful Easy Feeling RE
Ede Staal - Het het nog nooit zo donker west
Ed Sheeran - Happier
Ed Sheeran - Supermarket Flowers
Etta James - I’d Rather Go Blind
Elbow - Grounds for Divorce RE
Elton John - Goodbye Yellow Brick Road RE
Elton John & Kiki Dee - Don't Go Breaking My Heart RE
Fatal Fowers - Younger Days
Floor Jansen & Henk Poort - Phantom of the Opera
Foo Fighters - Everlong (Acoustic)
Frank Boeijen Groep - Winter in Hamburg RE
George Michael - Killer / Papa Was a Rollin' Stone
George Michael - Kissing a Fool
Golden Earring - Bombay RE
Golden Earrings - I've Just Lost Somebody RE
Golden Earrings - Sound of the Screaming Day RE
Guus Meeuwis - 't Dondert en 't Bliksemt
Ilse DeLange - Lay Your Weapons Down
Imagine Dragons - Bad Liar
Iron Maiden - Run to the Hills
Jan Smit - Als de Morgen Is Gekomen RE
John Lennon & Yoko Ono & Plastic Ono Band - Happy X-Mas (War Is Over) RE
John Mayer - New Light
Kensington - Uncharted
Klein Orkest - Laat Mij Maar Alleen RE
Lady Gaga - Always Remember Us This Way
Lauren Daigle - You Say
Lewis Capaldi - Someone you loved
Mannenkoor Karrespoor - Lekker op de trekker
Marillion - Lavender
Mark Ronson ft. Miley Cyrus - Nothing Breaks Like A Heart
Maroon 5 - Memories
Martin Garrix - High On Life
Mumford & Sons - Guiding Light
Muse - Resistance
Neil Young - Harvest Moon
Nielson - IJskoud
Nightwish - Elan
Nightwish - Ghost Love Score
Normaal - De boer dat is Keerl
Panic! at the Disco - High Hopes
Paul Simon - Homeless
Pearl Jam - Rearviewmirror
Pink - Dear Mr. President
Pink Floyd - See Emily Play RE
The Prodigy - Breathe RE
Queen - A Winter's Tale
Queen - Save Me
Rammstein - Deutschland
Rammstein - Engel
Robbie Williams - The Road to Mandalay RE
Rowwen Hèze - Vlinder
Shawn Mendes - In My Blood
Snelle - Reünie
The Smiths - How soon is Now RE
Solomon Burke & De Dijk - Hold on Tight
Supertramp - It's raining again RE
Suzan & Freek - Als het avond is
Suzan & Freek - Blauwe Dag
Tears for Fears - Woman in Chains
The Beatles - Don't Let Me Down RE
The Byrds - Mr. Tambourine Man RE
The Teskey Brothers - Pain and Misery
Tina Turner - We Don't Need Another Hero RE
Tom Walker - Leave the Light On
Tones and I - Dance Monkey
U2 - Gloria (Live)
The War on Drugs - Pain
Waylon - Outlaw in 'em
Whitney Houston - I Have Nothing
Alles waarvan ik dacht dat het re-entries zijn even gemarkeerd.
Beide lijstjes in die post zijn uitvallers, dus daarom klopt het dat Frank Sinatra in beide voorkomt.quote:Op zaterdag 14 december 2019 09:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt dit allemaal wel?
Frank Sinatra zowel uitvaller als nieuwkomer?
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:55 schreef koffieleuk het volgende:
Hier alle uitvallers t/m 1500. (95 in totaal)Weer een aantal pareltjes uit de oudere en betere deceniums verdwenen, maar aan de andere kant ook veel nieuwere opportunistisch binnen gestemde platen die er vrij snel weer uitdonderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DOE HIER IETS MEE! RADIO TWEE!
Aandeel van Level42 wordt ook minimaal, wat toch bizar is voor een band die jarenlang zeer populair is geweest. Niet in de laatste plaats door de muzikale kwaliteiten van de bandleden.![]()
Diana Ross mag na een klein oplevinkje ook weer terug naar het land van de vergetelheid. 3 decennia een belangrijke factor geweest.
[ Bericht 0% gewijzigd door Piebe op 14-12-2019 11:28:39 ]Ja ja
Naast de dodenbonus doet de biopic bonus het tegenwoordig ook erg goed!quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:54 schreef Piebe het volgende:
[..]
Weer een aantal pareltjes uit de oudere en betere deceniums verdwenen, maar aan de andere kant ook veel nieuwere opportunistisch binnen gestemde platen die er vrij snel weer uitdonderen.
DOE HIER IETS MEE! RADIO TWEE!
Aandeel van Level42 wordt ook minimaal, wat toch bizar is voor een band die jarenlang zeer populair is geweest. Niet in de laatste plaats door de muzikale kwaliteiten van de bandleden.![]()
Diana Ross mag na een klein oplevinkje ook weer terug na het land van de vergetelheid. 3 decennia lang populair geweest.
Staat er gewoon helemaal niet meer inquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:54 schreef Piebe het volgende:
Diana Ross mag na een klein oplevinkje ook weer terug na het land van de vergetelheid. 3 decennia een belangrijke factor geweest.
Gelukkig stemmen mensen nog genoeg op artiesten als Blof en Hazesquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat er gewoon helemaal niet meer in
Dacht heel even dat Zoutelande er uit was, maar was vergeten Geike er bij te zetten.quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gelukkig stemmen mensen nog genoeg op artiesten als Blof en Hazes
Nederland is een smakeloos land.
Zal normaliter wel flink gezakt zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:32 schreef Piebe het volgende:
[..]
Dacht heel even dat Zoutelande er uit was, maar was vergeten Geike er bij te zetten.
Vreugde van ultrakorte duur dus.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 01:25 schreef koffieleuk het volgende:
Aantal uitvallers ook op 97!Hiervan heb ik overgehouden wat uit de tens komt + jaartal erbij. 31 van de 97 van de afgelopen 10 jaar. 15 de afgelopen vijf jaar. En het grootste deel stond er een goed aantal jaar in. Het zou overdreven zijn om deze nummers 'waan van de dag' te noemen, maar om het meeste rouw ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een enkeling van deze nummers vind ik wel bij de beste 2000 horen.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |