Ik weet niet wat me bezielde.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik snap niet wat hieraan grappig is.
De stand op dit moment is vreselijk voor jou en mij want we krijgen geen punten
Je zou bijna gaan denken dat al die trainers die hem niet opstelden er toch wel kijk op hadden.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lang heb ik Guti verdedigd, maar het lijkt echt nergens op wat hij laat zien
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:20 schreef KingRoland het volgende:
@:coco. WTF IS DIT DAN WANBELEID
Allemaal ja. Allemaal.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat al die trainers die hem niet opstelden er toch wel kijk op hadden.
ehm psv staat achter, speelt matig, veel counters heen en weer.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:27 schreef Tagliano het volgende:
Hallo!
Wie praat me even bij over het eerste halfuur
PSV heeft 3 kansen gehad en staat met 1-0 achter.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:27 schreef Tagliano het volgende:
Hallo!
Rosenborg is geen Mickey Mouse.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:26 schreef KingRoland het volgende:
Naja 0-1 achter
we hebben gekkere dingen gezien
Johan Derksen zou zeggen: Ik heb de wissels van Rosenborg gezien en ze kunnen er dus he-le-maal niks van en PSV gaat dit nog makkelijk winnen want ze zijn veel sterker.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:27 schreef Tagliano het volgende:
Hallo!
Fortuna was een incident, zoals verwacht.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:27 schreef Tagliano het volgende:
Hallo!
De Tijger van Trondheim.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rosenborg is geen Mickey Mouse.
Dat zag je toch wel na de eerste drie minuten toen. Paar keer tikkie-breed en de voorhoede van Fortuna had al een longembolie van het drukzetten.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Fortuna was een incident, zoals verwacht.
Ja en dan ook echt Allen heten.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een vrouw op FOK!
Haha, wat dacht jij dan
Ik was niet in hosanna stemming na die wedstrijd, itt @Gutanoth die dacht dat PSV weer kans maakt op het kampioenschap.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zag je toch wel na de eerste drie minuten toen. Paar keer tikkie-breed en de voorhoede van Fortuna had al een longembolie van het drukzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |