Gewoon jelly dat jij niet meer welkom bent.quote:
Denk het ook.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:42 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Gewoon jelly dat jij niet meer welkom bent.
Eet een kitkatquote:
Kan niet, ik zit in een rijdende auto zonder kitkat.quote:
Alleen in jouw vleugel hoor.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Haags is altijd welkom in mijn stulpje!
Ben je er al bijna?quote:Op donderdag 12 december 2019 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan niet, ik zit in een rijdende auto zonder kitkat.
Halverwege zo ongeveer.quote:
Ik waag de gok met mijn überwesterse kop.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geweigerd bij de grens straks, let maar op.
Aardig van jequote:Op donderdag 12 december 2019 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij mag de grote gastenkamer hebben in mijn vleugel. Die met bubbelbad
Sterker nog, er IS een verslag van Thailandquote:Op woensdag 11 december 2019 19:48 schreef bitterbal het volgende:
Thailand heeft trouwens echt prachtige natuur. Niet dat ik perse daarvoor ga maar bv zon verslag als Selang maakt kan daar ook. veel flora en fauna
quote:Op donderdag 12 december 2019 15:02 schreef SeLang het volgende:
[..]
Sterker nog, er IS een verslag van Thailand
TRV / [Reisverslag] Thailand
Mag ik dan nog af en toe gebruik maken van het bubbelbad?quote:Op donderdag 12 december 2019 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij mag de grote gastenkamer hebben in mijn vleugel. Die met bubbelbad
Zolang je niet je eigen bubbels maakt....quote:Op donderdag 12 december 2019 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag ik dan nog af en toe gebruik maken van het bubbelbad?
Gister kwam er flink licht vanaf gekaatst.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:17 schreef bitterbal het volgende:
Zo naar werk. Kijken hoe de maan vandaag staat
Ah dan is dat het probleemquote:Op donderdag 12 december 2019 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gister kwam er flink licht vanaf gekaatst.
Dat mag ik thuis ook al niet meerquote:Op donderdag 12 december 2019 15:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zolang je niet je eigen bubbels maakt....
Ik hoefde bijna het licht op zolder niet aan te doen.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2019 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik ooit mijn religie begin wil ik zo worden aangesproken.
Heil Bitterbuda
Ja tuurlijk!quote:Op donderdag 12 december 2019 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag ik dan nog af en toe gebruik maken van het bubbelbad?
Nee dat kan niet.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja tuurlijk!Als Haags weer naar huis is.
Nee, in de gastenvleugel in Bulgarije. Jij krijgt de mooiste kamerquote:Op donderdag 12 december 2019 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga voorlopig nog niet
Dan gaat 'ie nooit meer naar huis natuurlijk.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, in de gastenvleugel in Bulgarije. Jij krijgt de mooiste kamer
Nou ja, Haags heeft thuis ook een bubbelbad.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan gaat 'ie nooit meer naar huis natuurlijk.
Nee, maar iedereen roept altijd zo over whisky. Dan moet het toch wel lekker zijn.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Schotland komt ook zonder whisky geen dimensies tekort hoor
Uhuquote:Op donderdag 12 december 2019 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, in de gastenvleugel in Bulgarije. Jij krijgt de mooiste kamer
Wat een bikkel, wat een beestquote:Op donderdag 12 december 2019 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moest even hard werken jongens.
quote:Op donderdag 12 december 2019 16:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een bikkel, wat een beest
Nee.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:25 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij heeft haags van die grote kolenschoppen vol met eelt
Welke?quote:Op donderdag 12 december 2019 16:28 schreef Karzai het volgende:
ik heb toetjes gehaald, waren in de aanbieding bij dirk
Genot!
Zeker al 2 maanden geleden dat ik een toetje heb gehad
Ja doe eens gekquote:Op donderdag 12 december 2019 16:38 schreef Karzai het volgende:
Misschien eet ik ze alle drie vanavond wel op![]()
Ik sla iig overquote:Op donderdag 12 december 2019 16:59 schreef Karzai het volgende:
Ga je nog PSV kijken? of laat je dat maar zitten?
Dat wordt knap lastigquote:Op donderdag 12 december 2019 17:02 schreef Karzai het volgende:
We moeten de oostenrijkers voor blijven
Da's balen danquote:Op donderdag 12 december 2019 17:02 schreef Karzai het volgende:
Tegen manchester, dat zenden ze niet uit
Ik heb geen fox voetbal
Genoten van die nederlaagquote:Op donderdag 12 december 2019 17:04 schreef Karzai het volgende:
Meeste wedstrijden van Ajax zie ik ook in samenvatting
Wie weet.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:08 schreef Karzai het volgende:
nja was wel een beetje te verwachten, geen verrassing
Europaleague ook leuk misschien komen ze daarin nog een rondje verder
Ik ga zo gewoon naar het stadion...quote:Op donderdag 12 december 2019 16:59 schreef Karzai het volgende:
Ga je nog PSV kijken? of laat je dat maar zitten?
Waar je zin in hebtquote:Op donderdag 12 december 2019 17:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga zo gewoon naar het stadion...
Ghehequote:Op donderdag 12 december 2019 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met fluffy handdoeken en je eigen Nespresso-apparaat
Prima, je gaat opeens heel anders naar dat oeverloze domme gelul in al die Slowchats kijkenquote:Op donderdag 12 december 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe was jouw vakantie?
Waarom zou je hier komen als je niet kan reagerenquote:Op donderdag 12 december 2019 17:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Prima, je gaat opeens heel anders naar dat oeverloze domme gelul in al die Slowchats kijken
Kreeg allemaal mentions van scruplovequote:Op donderdag 12 december 2019 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zou je hier komen als je niet kan reageren
Ik wist ditquote:Op donderdag 12 december 2019 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN PIEMOL IN
Beetjequote:Op donderdag 12 december 2019 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je deed het erom haha
Nou, zo erg is het ook weer nietquote:Op donderdag 12 december 2019 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is
Hahahaquote:Op donderdag 12 december 2019 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, zo erg is het ook weer niet
quote:Op donderdag 12 december 2019 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer dat je terug bent. Geen seconde gemist.
TR gezetquote:Op donderdag 12 december 2019 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eensch hiermede.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed zoquote:Op donderdag 12 december 2019 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi.
Ik heb op m’n werk nog nét niemand geslagen.
Trots op mezelf is
Niks eigenlijk, het is gewoon al maanden veel te druk en ik ben wat gestresst.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed zoWat is er gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Haags, kreeg je vrouwtje het ook een beetje warm van al die negroīde knappe mannen op Kaapverdiëquote:
Nee. Wel van mij in mijn gele speedoquote:Op donderdag 12 december 2019 18:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Haags, kreeg je vrouwtje het ook een beetje warm van al die negroīde knappe mannen op Kaapverdië
quote:Op donderdag 12 december 2019 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Wel van mij in mijn gele speedo
quote:Op donderdag 12 december 2019 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niks eigenlijk, het is gewoon al maanden veel te druk en ik ben wat gestresst.
Ik heb een collega die het leuk vindt om geen antwoord te geven als ik iets aan hem vraag en er omheen te draaien enzo, ook al heb ik al tien keer gezegd dat ik daar geen tijd voor heb.
Kon het vandaag gewoon echt niet hebben.Je hebt ‘m even stevig toegesproken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei dat ik hier geen tijd voor had en ben weggelopen.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt ‘m even stevig toegesproken?
Komt goed schatje, zometeen even naakt in bad een uurtje en je bent het zo weer vergetenquote:Op donderdag 12 december 2019 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei dat ik hier geen tijd voor had en ben weggelopen.
Tis uiteindelijk zijn probleem als ik t niet die, als hij dan zo wil doen, is dat niet mijn probleem.
Heel goedquote:Op donderdag 12 december 2019 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei dat ik hier geen tijd voor had en ben weggelopen.
Tis uiteindelijk zijn probleem als ik t niet die, als hij dan zo wil doen, is dat niet mijn probleem.
BuddaaaaaaaaNoBaddaaaaaaaaaquote:Op donderdag 12 december 2019 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel goed
En nu ik jou zie, wil ik in bad. Maar ik heb geen bad
Het moet gewoon wat rustiger worden op t werk, maandje nog hoop ik.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Komt goed schatje, zometeen even naakt in bad een uurtje en je bent het zo weer vergeten
Ja het is ook een beetje raar om met kleding aan in bad te gaan.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Komt goed schatje, zometeen even naakt in bad een uurtje en je bent het zo weer vergeten
Ik welquote:Op donderdag 12 december 2019 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel goed
En nu ik jou zie, wil ik in bad. Maar ik heb geen bad
Gewoon ander werk zoeken, wij chillen best veelquote:Op donderdag 12 december 2019 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het moet gewoon wat rustiger worden op t werk, maandje nog hoop ik.
Jij bent de MCH van feedback?quote:Op donderdag 12 december 2019 18:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Gewoon ander werk zoeken, wij chillen best veel
quote:Op donderdag 12 december 2019 18:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Ga denk ik zo in bad serie kijken
Dag vriend, jij bent de kookheld van CUL?quote:Op donderdag 12 december 2019 18:20 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Jij bent de MCH van feedback?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op donderdag 12 december 2019 18:41 schreef Bos81 het volgende:
Volle bak hierLogisch toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op donderdag 12 december 2019 18:41 schreef Bos81 het volgende:
Volle bak hierPSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben het helemaal verknaldquote:Op donderdag 12 december 2019 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee klopt, had ik ook wel verwacht
Jaja zal bestquote:Op donderdag 12 december 2019 18:53 schreef Karzai het volgende:
jaja ze gaan een mindere periode door maar daar leren ze van
Pas 1 wedstrijd verloren in de competitie, mag het een keertjequote:Op donderdag 12 december 2019 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat dacht iedereen gister ook en tegen willem II
Het maakt mij verder geen reet uitquote:Op donderdag 12 december 2019 18:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Pas 1 wedstrijd verloren in de competitie, mag het een keertje
+1quote:Op donderdag 12 december 2019 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het maakt mij verder geen reet uit
Laten we hopen van nietquote:Op donderdag 12 december 2019 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
+1
Al genoot ik wel van het spel van Ajax, ook tegen Valencia. Als ze die lijn vasthouden zit er volgend jaar misschien wel een Europese prijs in.
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet
Ik kan er ook geen hout vanquote:Op donderdag 12 december 2019 19:12 schreef Karzai het volgende:
Maar ik kan zelf voor geen meter voetballen, wel veel pleintjes voetbal gedaan
Dat is wel leuk
Welneequote:Op donderdag 12 december 2019 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Voor het Nederlandse voetbal is zoiets wel mooi, toch?
Nou, nou, nou!quote:Op donderdag 12 december 2019 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dood aan het Nederlandse voetbal
Ik kijk ook nietquote:Op donderdag 12 december 2019 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zijn al uitgeschakeld. Geen zin om te kijken
Ben je nog aan het werk? Je zou toch Netflixen in bad?quote:Op donderdag 12 december 2019 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij hebben artikelen die zo slecht lopen dat de laatste bestelling voor verpakkingen in ergens tussen 2011 en 2015 ligt.
Nu moet ik ongeveer weer gaan bestellen...
Bedrijf dat leverde bestaat niet meer, verpakking is 800% (!!!) duurder geworden, stansmes voor de verpakking is niet meer bruikbaar, allemaal dat soort dingen kom ik tegen nu
Eetzequote:Op donderdag 12 december 2019 19:45 schreef Karzai het volgende:
ik ga maar eten maken het is al bijna acht uur, de tijd vliegt
Ik zit nu in bad.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je nog aan het werk? Je zou toch Netflixen in bad?
Bist du jetzt im festkleidung nach dass tanzfest an dass gehen?quote:
Tofquote:Op donderdag 12 december 2019 21:02 schreef Molo het volgende:
Baan is rond, donderdag tekenen, en dan 1-3 beginnen bij toffe nieuwe job
Whoop whoop!quote:Op donderdag 12 december 2019 21:02 schreef Molo het volgende:
Baan is rond, donderdag tekenen, en dan 1-3 beginnen bij toffe nieuwe job
Nein, das ist Morgenabend. Aber erst haben wir Meeting Morgen.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Bist du jetzt im festkleidung nach dass tanzfest an dass gehen?
Ja hoor, ben voor een simpele, doch aardige pasta gegaan.quote:
Duitse dekbedden zijn vaak achterlijk kort. En de kussens zijn altijd zacht en platquote:Op donderdag 12 december 2019 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja hoor, ben voor een simpele, doch aardige pasta gegaan.
En nu zit ik gaar op mijn kamer te hangen, want de stoel zit niet lekker. Wonderlijk altijd hoe kort bedden elders zijn.
Veel gedaan of gewoon een kutdagquote:Op donderdag 12 december 2019 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
Slopende dag vandaag, maar eindelijk thuis en morgen lekker uitslapen
Veel gedaan en nog uiteindelijk nog ingevallen op werk.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Veel gedaan of gewoon een kutdag
Heuta abend früh slafen gehen uhm zum morgen swingen mit dein cowirkers?quote:Op donderdag 12 december 2019 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nein, das ist Morgenabend. Aber erst haben wir Meeting Morgen.
Nu al kerstreceptie??quote:Op donderdag 12 december 2019 21:26 schreef Koen66 het volgende:
Ik had een drukke chaotische dag op werk afgesloten met kerst receptie
Check.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duitse dekbedden zijn vaak achterlijk kort. En de kussens zijn altijd zacht en plat
Morgen verwachten ze me om 7 uur bij het ontbijt.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Heuta abend früh slafen gehen uhm zum morgen swingen mit dein cowirkers?
(Mijn Duits)
De kerst receptie toch niet zo afgesloten?quote:Op donderdag 12 december 2019 21:26 schreef Koen66 het volgende:
Ik had een drukke chaotische dag op werk afgesloten met kerst receptie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Mooie tijd om op te staan wel. Pluk de dag!quote:Op donderdag 12 december 2019 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check.
[..]
Morgen verwachten ze me om 7 uur bij het ontbijt.In de middag wel wat tijd voor mezelf gelukkig, alleen maar Duits getetter kan mijn hoofd niet aan.
Ugh.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mooie tijd om op te staan wel. Pluk de dag!
Die tijdquote:Op donderdag 12 december 2019 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check.
[..]
Morgen verwachten ze me om 7 uur bij het ontbijt.In de middag wel wat tijd voor mezelf gelukkig, alleen maar Duits getetter kan mijn hoofd niet aan.
quote:Op donderdag 12 december 2019 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De kerst receptie toch niet zo afgesloten?
Ik vind dit ergens echt een ongelooflijke heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Genau.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Die tijd![]()
![]()
![]()
Is dat dass Deutsches hauptkantor ofzo?
Ik heb eigenlijk geen idee wanneer die bij ons isquote:Op donderdag 12 december 2019 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja lijkt wel alsof het ieder jaar vroeger is
Aha!quote:
Kun je niet spijbelen voor ontbijt?quote:Op donderdag 12 december 2019 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
De grootste grap is dat ik eigenlijk nooit ontbijt. En dan om fucking 7 uur moeten ontbijten.
quote:Op donderdag 12 december 2019 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Heuta abend früh slafen gehen uhm zum morgen swingen mit dein cowirkers?
(Mijn Duits)
Velen koffiequote:Op donderdag 12 december 2019 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
De grootste grap is dat ik eigenlijk nooit ontbijt. En dan om fucking 7 uur moeten ontbijten.
quote:Op donderdag 12 december 2019 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Aha!
Volgend jaar ga ik stiekem mee
Ze is opperhoofd hčquote:Op donderdag 12 december 2019 21:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kun je niet spijbelen voor ontbijt?
Ik zou zo echt na mijn pensionering willen levenquote:
Meh, aanwezigheid wordt verwacht.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kun je niet spijbelen voor ontbijt?
Opperhoofd??quote:
quote:Op donderdag 12 december 2019 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net een sportschool in mijn voicemail, of ik mijn probeerpas nog kom ophalen, "want maandag verloopt 'ie". Ja uhhh, zet dan meteen in je mail van wanneer tot wanneer 'ie loopt, ik ging uit van dat 'ie ging lopen op het moment dat ik 'm ophaalde.![]()
Al was dat aanpassen ook niet zo'n issue geloof ik. Hopelijk zaterdag een beetje op tijd terug.
Redelijk.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Velen koffie![]()
Koffie is meestal wel prima auf Deutschland toch?
Pics van je korte bed? Zou ik prima inpassen gok ik.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, aanwezigheid wordt verwacht.
Thanks Bosquote:Op donderdag 12 december 2019 21:45 schreef Bos81 het volgende:
Feli Molo,
Zo gelukkkig zit het Europese seizoen voor PSV er op......
Niet van dit regelen nee.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Opperhoofd??
Niet van het regelen dan zeker?Want dan had ik het anders geregeld.
Duitsers hč, regels zijn regels!!!!!quote:Op donderdag 12 december 2019 21:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Opperhoofd??
Niet van het regelen dan zeker?Want dan had ik het anders geregeld.
Koffie in Groot Brittannië jaquote:Op donderdag 12 december 2019 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Redelijk.
Beter dan bij de Britten.
quote:Op donderdag 12 december 2019 21:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou zo echt na mijn pensionering willen leven
quote:Op donderdag 12 december 2019 21:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Pics van je korte bed? Zou ik prima inpassen gok ik.
Was sein muss, muss sein.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Duitsers hč, regels zijn regels!!!!!
quote:Op donderdag 12 december 2019 21:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou zo echt na mijn pensionering willen leven
quote:Op donderdag 12 december 2019 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tegen die tijd is de pensioen pot ruif kaalgevreten en mag je blij zijn dat je dochter je wat kruimels toewerpt
Misschien kun je daar wel heel mooi wandelen....quote:Op donderdag 12 december 2019 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ík ga volgend jaar al mee met IJs ja, niet jij!
Europees zeker. In de eredivisie lijkt er ook niet veel meer te halenquote:
Alleen uitkijken dat ze je niet platrijden.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Misschien kun je daar wel heel mooi wandelen....
Zien!quote:Op donderdag 12 december 2019 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nu ook wel. Zat net een foodblog over München te kijken.
Dat is kutquote:Op donderdag 12 december 2019 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het ergste hier vind ik het water. Alles verdomme met koolzuur.
Zelfs uit de kraan?quote:Op donderdag 12 december 2019 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het ergste hier vind ik het water. Alles verdomme met koolzuur.
Mooi rondje, dat zou Molo ook halen wel.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen uitkijken dat ze je niet platrijden.
Al hing er wel een kaartje in de kast dat ze een hardlooproute hadden. Wel drie hele kilometers.
Da's viez. Maar ik ben verwend met mijn kraanwater.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs uit de kraan?
Gerolsteiner
Hardlopend niet hoorquote:Op donderdag 12 december 2019 21:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mooi rondje, dat zou Molo ook halen wel.
Oh vlogs doe ik niet aan, alleen blogs, want die stemmenquote:Op donderdag 12 december 2019 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Disclaimer: die vent is echt superirritant.
Dat laatste heb ik nu. No joke.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs uit de kraan?
Gerolsteiner
Wat een vertrouwwenquote:Op donderdag 12 december 2019 21:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jawel, rustig aan, beetje snelwandelend... red je wel nu.
Stemmen?quote:Op donderdag 12 december 2019 21:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh vlogs doe ik niet aan, alleen blogs, want die stemmen
Weet ikquote:Op donderdag 12 december 2019 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik nu. No joke.
Ja ik erger me vaak kapot aan stemgeluid en wat ze zeggen in vlogs. Plus veel te langzaamquote:Op donderdag 12 december 2019 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stemmen?![]()
Hij at een schnitzel met mierikswortel door de paneer. Die zou ik wel willen proberen
Jezus wat een kut stemquote:Op donderdag 12 december 2019 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Disclaimer: die vent is echt superirritant.
Okee, deze vent is een heppiedepeppie Amerikaan die alles amaaaazing vindt, dus niet klikkenquote:Op donderdag 12 december 2019 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik erger me vaak kapot aan stemgeluid en wat ze zeggen in vlogs. Plus veel te langzaam
Mierikswortel
Shitquote:Op donderdag 12 december 2019 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]verkeerde account, Molo!
Jullie zitten toch standaard naast elkaar te fokken?quote:
Vanaf hetzelfde lange bed heb ik mij laten vertellen...quote:Op donderdag 12 december 2019 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jullie zitten toch standaard naast elkaar te fokken?
Kingsize matrakkenquote:
Nee dat ga ik idd maar niet doenquote:Op donderdag 12 december 2019 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okee, deze vent is een heppiedepeppie Amerikaan die alles amaaaazing vindt, dus niet klikken
Ja, vind ik ook lekker
quote:Op donderdag 12 december 2019 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]verkeerde account, Molo!
Wel twee matrassenquote:Op donderdag 12 december 2019 22:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vanaf hetzelfde lange bed heb ik mij laten vertellen...
1.75 volgens mijn papieren, dus zo enorm ben ik ook niet hoor. Die bedden hier zijn gewoon zo kort.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stelde me jou voor als klein. Beeld even bijstellen
Daar kan ik geen uitspraken over doen.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jullie zitten toch standaard naast elkaar te fokken?
1.75 is kort in Nederlandquote:Op donderdag 12 december 2019 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
1.75 volgens mijn papieren, dus zo enorm ben ik ook niet hoor. Die bedden hier zijn gewoon zo kort.
Langer dan de gemiddelde vrouw.quote:
Ik zou prima passen in dat bed dusquote:Op donderdag 12 december 2019 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Langer dan de gemiddelde vrouw.
Moest je nou een kamer delen met een collega?quote:Op donderdag 12 december 2019 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
1.75 volgens mijn papieren, dus zo enorm ben ik ook niet hoor. Die bedden hier zijn gewoon zo kort.
Neuhquote:Op donderdag 12 december 2019 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moest je nou een kamer delen met een collega?
O gelukkig. Eén keer een hut op een schip moeten delen met een collega die al snurkte voordat hij sliepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |