quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:24 schreef CarloV het volgende:
SPOILER: 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:54 schreef saaie_kaas het volgende:
[..]SPOILER: 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:31 schreef CarloV het volgende:
[..]Dat bedoel ikSPOILER: 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:00 schreef pi31415 het volgende:
Ineens ontdek ik wat ik voor 2e moet doen. Dat stellen we dus maar even uit tot morgen,Op dit moment val ik van alles in slaap...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ditjes en datjes zie ik ook niet, terwijl 'ie voor mijn gevoel helemaal niet zo moeilijk moet zijn...quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:07 schreef Geerart het volgende:
ditjes en datjes en een opgave die ik maar niet zie, mooie samenvatting van 12 grrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die ditjes en datjes zie ik ook niet, terwijl 'ie voor mijn gevoel helemaal niet zo moeilijk moet zijn...Tja is dat bij al die 2-puntsvragen niet het geval...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker, des te frustrerender als je hem dan niet 'snel' doorhebt...quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:26 schreef CarloV het volgende:
[..]
Tja is dat bij al die 2-puntsvragen niet het geval...
Inderdaad! En hoe langer je er mee bezig bent, hoe kleiner de kans dat je die ene makkelijke methode nog ziet :pquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zeker, des te frustrerender als je hem dan niet 'snel' doorhebt...
Ben benieuwd welke marge er wordt aangehouden voor 2e :pquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:27 schreef N54321 het volgende:
Van 13 weer even terug naar 2 als je deze door hebt, is hij super leuk vind ik persoonlijk!
nou, mijn laatste poging was er één te veelquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:12 schreef Habi82 het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke marge er wordt aangehouden voor 2e :p
dat heb ik bij heel wat vragen, ik mis het antwoordquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:48 schreef N54321 het volgende:
Nu weer terug bij 13....ik mis iets ik mis iets....we gaan weer lekker gefrustreerd de avond in...haha
kwestie van foefje toepassen en geconcentreerd blijven, dan is het 0 gokkenquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:12 schreef Habi82 het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke marge er wordt aangehouden voor 2e :p
dan zit ik met een astronomisch gat... iets tussen 5 en 30quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:45 schreef QIXL het volgende:
Ik zet echt met een gigantisch gat van onopgeloste puzzel van 6 t/m 14. Niet heel motiverend. Kijken of we dat gat kunnen dichten, met iets in het midden, met 11 of 12.
Maar tot nu toe weinig inspiratie of geluk.
In de Belgische puzzel zit pas een astronomisch gat!quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:17 schreef billiebob123 het volgende:
[..]
dan zit ik met een astronomisch gat... iets tussen 5 en 30
True story.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:31 schreef CarloV het volgende:
[..]
In de Belgische puzzel zit pas een astronomisch gat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |