Top, zo begint zich toch al een aardig leuk clubje te vormen!quote:Op donderdag 12 december 2019 13:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JeejIk ook! En grazz ook geloof ik, dus is Meke al haar extra kaartjes kwijt. Aoibhin kon ze aan ato kwijt (toch?). Fijn dat de ESF'ers elkaar helpen.
quote:Op donderdag 12 december 2019 13:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
IK GA NAAR DE JURY FINALEEEE!!!!! Dankjewel lieve @:Fe203
wat aardig van hem en gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 december 2019 13:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
IK GA NAAR DE JURY FINALEEEE!!!!! Dankjewel lieve @:Fe203 !
Dit.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:00 schreef Greys het volgende:
Ik vind het mega tof hoe mensen elkaar hier helpen.
is niet juistquote:Op donderdag 12 december 2019 14:00 schreef ijs_beer het volgende:
Zaterdag 16 mei
Meke (+ ijs_beer + Billdauterive + Grazz): GF family staanplaatsen
Ja, lief.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:00 schreef Greys het volgende:
Zo leuk! ik baal er nu ook van dat ik niet meer kaartjes heb proberen te bemachtigen. Had net zo goed vier kaartjes kunnen kopenquote:Op donderdag 12 december 2019 14:00 schreef Greys het volgende:
Oh, dan haal ik dat even weg bij de onderste.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:03 schreef grazz het volgende:
[..]
is niet juistik weet niet of Meke nog kaartjes heeft, ben missch net te laat mja dan volgende maand maar proberen.
Nogmaals, heeft iemand anders wel ergens gezien dat iemand finalekaarten heeft kunnen kopen?quote:Op donderdag 12 december 2019 13:52 schreef lashatumbai het volgende:
Ik begin me toch af te vragen hoeveel finalekaarten er zojuist in de verkoop zijn gegaan. Ik heb nog nergens van iemand gelezen dat ze zojuist kaarten voor de finale hebben bemachtigd.
Misschien zijn er daar ook stuk minder van gezien bobo's en mjnimas ?quote:Op donderdag 12 december 2019 14:08 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Nogmaals, heeft iemand anders wel ergens gezien dat iemand finalekaarten heeft kunnen kopen?
Een waarschijnlijk de meeste vraag ook.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien zijn er daar ook stuk minder van gezien bobo's en mjnimas ?
quote:Op donderdag 12 december 2019 14:10 schreef Moira. het volgende:
@:Aoibhin is mijn heldin waardoor ik nu samen met haar en jullie andere geweldige ESF’ers de dag van m’n leven mag beleven daar bij de familyshow van zaterdag![]()
Omg wat ben ik dankbaar
WAPPERENik plas in m’n broek
Reserveren ze die niet in eerste instantie voor OGAE-leden? Die komen bij de 2e en 3e ronde vrijquote:Op donderdag 12 december 2019 14:08 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Nogmaals, heeft iemand anders wel ergens gezien dat iemand finalekaarten heeft kunnen kopen?
quote:Op donderdag 12 december 2019 14:10 schreef Moira. het volgende:
@:Aoibhin is mijn heldin waardoor ik nu samen met haar en jullie andere geweldige ESF’ers de dag van m’n leven mag beleven daar bij de familyshow van zaterdag![]()
Omg wat ben ik dankbaar
WAPPERENik plas in m’n broek
Omg jij en Roger zijn er dan ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |