Heb ik niet ooit een tijdje met jou in een appgroep gezeten trouwens. ging over diëten maar eigenlijk was het gewoon de Q showquote:
Ooooh ja.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb ik niet ooit een tijdje met jou in een appgroep gezeten trouwens. ging over diëten maar eigenlijk was het gewoon de Q show
Ik ookquote:Op donderdag 12 december 2019 15:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ooooh ja.
Toen at ik ook al te veel.
Oh god, Qquote:Op donderdag 12 december 2019 14:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb ik niet ooit een tijdje met jou in een appgroep gezeten trouwens. ging over diëten maar eigenlijk was het gewoon de Q show
Die bestond?quote:Op donderdag 12 december 2019 15:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh god, QIk zat in de anti-Q Facebookgroep.
Bloes heeft een Qquote:Op donderdag 12 december 2019 15:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Over de tijd dat een user met een Q de Dieetclub verziekte.
quote:Op donderdag 12 december 2019 13:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De hotels zitten in ieder geval ram vol dus daar is het wel goed voor.
En of daar dan geld ingestoken moet worden vergeet niet dat zo'n esf veel verder gaat dan alleen liedjes zingen he. Het is ook een promotie van je land.
Anders kunnen we wel met geld blijven schuiven. Iedereen is het wel weer ergens niet over eens.
En bestaan trouwens gewoon dingen die er voor zorgen dat kinderen kunnen sporten als ouders het niet kunnen. Geloof dat de gemeente het hier ook doet on de vorm van subsidies.
Verder heb je nog het jeugd sport fonds, het jeugd cultuur fonds en het kinderhulp fonds.
En bij mijn vorige scoutinggroep hadden wij ook een stukje begroting wat voor dat soort kinderen gebruikt werd.
Serieus bestond die whahaha.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh god, QIk zat in de anti-Q Facebookgroep.
Ik zit hier midden in de woonwijk bij ahoy... daar leeft het verder niet echt geloof ik.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:33 schreef Aure het volgende:
[..]
En in Rotterdam hebben we ook nog meedoen in Rotterdam. Zij vergoeden ook contributies voor sport/cultuurlessen, instrumenthuur, scouting, tweedehands computers, schoolreisjes, zwemlessen, fietsen, tweedehands laptops
En ja het ESF kost een smak met geld, maar kan ook veel opleveren. Ik merk dat veel mensen in de stad wel enthousiast zijn. Maar goed, ik werk in de culturele sector en zit vol in het ESF in de wijken gebeuren, dus dat geeft een ietwat vertekend beeld
Nou ja, niet anti-Q alleen. Gewoon een groep zonder haar en haar kliek.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Serieus bestond die whahaha.
Die dieet WhatsApp groep werd al net zo goed verneukt. Alleen maar verhalen die uit een dikke duim gezogen werden ofzo..
Jammere was dat zij beheerder was toen was ze het ineens beu. Pleurde iedereen uit die app groep en verwijderde hem.. Dat was echt raar.
Ja het was toen best vervelend af en toe. Geen idee waarheen die verdwenen is trouwens. Maar een groot gemis is het niet.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou ja, niet anti-Q alleen. Gewoon een groep zonder haar en haar kliek.
Het leeft wel bij bepaalde mensen ja, Bep van het van Swietenhof is in ieder geval wel blij geloof ikquote:Op donderdag 12 december 2019 15:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik zit hier midden in de woonwijk bij ahoy... daar leeft het verder niet echt geloof ik.
Maar goed.. buiten het hoge gehalte kunstenaars hier wonen er vooral arbeiders..
die haakten al af toen de prijs van de kaartjes bekend werd want dat kunnen ze gewoon niet betalen.
Ik denk dat het in carnisse voor een hoop mensen gewoon echt niet leeft.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:42 schreef Aure het volgende:
[..]
Het leeft wel bij bepaalde mensen ja, Bep van het van Swietenhof is in ieder geval wel blij geloof ikHet kan zuidplein/zuidwijk/carnisse echt wel wat brengen. Maar niet iedereen hoeft er ook blij mee te zijn. Je kunt nooit een hele stad pleasen.
He maakt een grapje, toch?quote:Op donderdag 12 december 2019 15:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het mooi om te zien hoe het toerisme in Dordrecht is toegenomen na Koningsdag, The Passion en de Sinterklaasintocht.
Klinkt als een stichting Leergeld. Dat zal er in de meeste gemeenten wel zijn toch?quote:Op donderdag 12 december 2019 15:33 schreef Aure het volgende:
[..]
En in Rotterdam hebben we ook nog meedoen in Rotterdam. Zij vergoeden ook contributies voor sport/cultuurlessen, instrumenthuur, scouting, tweedehands computers, schoolreisjes, zwemlessen, fietsen, tweedehands laptops
Ja geen idee eigenlijk! Ik had laatst pas voor het eerst van ze gehoordquote:Op donderdag 12 december 2019 15:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klinkt als een stichting Leergeld. Dat zal er in de meeste gemeenten wel zijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |