Nee dat zie je aan alles, maar als je alles hebt gehad (borsten, lippen, fillers) heb je blijkbaar niet alles gehadquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:51 schreef Nine. het volgende:
Ze is iig niet vies van wat plastische chirurgie.
https://www.lievertedikin(...)lastische-chirurgie/
Ik vind niet dat ze er vooruit op is gegaan. Maar goed, ik ben sowieso niet zo'n fan van dat plastic fantastic gebeuren.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
Nee dat zie je aan alles, maar als je alles hebt gehad (borsten, lippen, fillers) heb je blijkbaar niet alles gehad
Misschien d'r zwangerschapsstrepen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is het gezicht. Dat snap ik dan nog wel, als je bv een mond hebt zonder enig volume.
Maar ze is superslank, wat moet er geshopt worden?
Maar idd, dat zal wel ingreep na ingreep zijn.
quote:Op woensdag 8 april 2020 07:58 schreef Gaoxing het volgende:
Sta je daar een beetje glamorous te liegen dat je lekker op vakantie bent. Dubai is in full lockdown, je mag de straat niet op zonder een permit aan te vragen, en dat kan alleen met geldige reden en in je eentje. Met masker en handschoenen.
Sukkels.
Vergeet haar neuscorrectie niet.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat zie je aan alles, maar als je alles hebt gehad (borsten, lippen, fillers) heb je blijkbaar niet alles gehad
Is niet zoveel van gelogen. Ze zitten vast in Dubai.quote:Op woensdag 8 april 2020 07:58 schreef Gaoxing het volgende:
Sta je daar een beetje glamorous te liegen dat je lekker op vakantie bent. Dubai is in full lockdown, je mag de straat niet op zonder een permit aan te vragen, en dat kan alleen met geldige reden en in je eentje. Met masker en handschoenen.
Sukkels.
Waar heb jij het over? Ze geeft aan dat ze niet lekker op vakantie zijn. Dat er restricties zijn. Ze zorgen heeft om hun zoon.quote:Op woensdag 8 april 2020 07:58 schreef Gaoxing het volgende:
Sukkels.
Ze post een foto in bikini. Daar reageer ik op. Denk jij bij die foto: "Oh wat sneu, ze heeft duidelijk zorgen"?quote:Op woensdag 8 april 2020 09:57 schreef potjecreme het volgende:
Waar heb jij het over? Ze geeft aan dat ze niet lekker op vakantie zijn. Dat er restricties zijn. Ze zorgen heeft om hun zoon.
Dat ze in Dubai is is niet gelogen. Maar het plaatje wat ze laat zien is wat mij betreft typisch instagram: totaal nep. Heel Dubai zit gewoon binnen. Zwembadderen mag al weken niet. Er zijn maar weinig mensen die bij 35C in de zon gaan liggen. Heck, je mag niet eens meer naar buiten om de hond uit te laten. Om maar een paar dingen te noemen...quote:Op woensdag 8 april 2020 09:50 schreef Rockefellow het volgende:
Is niet zoveel van gelogen. Ze zitten vast in Dubai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Dubai mag alles als je geld genoeg hebt.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:07 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ze post een foto in bikini. Daar reageer ik op. Denk jij bij die foto: "Oh wat sneu, ze heeft duidelijk zorgen"?
[..]
Dat ze in Dubai is is niet gelogen. Maar het plaatje wat ze laat zien is wat mij betreft typisch instagram: totaal nep. Heel Dubai zit gewoon binnen. Zwembadderen mag al weken niet. Er zijn maar weinig mensen die bij 35C in de zon gaan liggen. Heck, je mag niet eens meer naar buiten om de hond uit te laten. Om maar een paar dingen te noemen...
Naja, ik hou me er normaal verre van, want er zijn weinig mensen die me zo irriteren. Dat moet ik maar weer gaan doen, geloof ik
quote:Op maandag 20 april 2020 22:29 schreef bloempje-moi het volgende:
Niet onflatteus, maar er is geen 'Celebs totaal onherkenbaar'-topic en deze is toch wel verrassend:
Wie is het?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Volstrekt onherkenbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is ze dit echt?
Is dat zo?
Wel herkenbaar, ze lijkt nu op de Kylie van voor alle ingrepen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:02 schreef Smallish het volgende:
[..]
Volstrekt onherkenbaar.Is ze dit echt?
Eigenlijk dus de Kylie zonder make-up .....quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel herkenbaar, ze lijkt nu op de Kylie van voor alle ingrepen.
En zonder lippen bijv.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:07 schreef Smallish het volgende:
[..]
Eigenlijk dus de Kylie zonder make-up .....
Daarom herkende ik haar toch nog wel.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel herkenbaar, ze lijkt nu op de Kylie van voor alle ingrepen.
[ afbeelding ]
Zelfs bij de beste artsen kunnen dingen fout gaan. Het ligt niet alleen aan zijn of haar kunnen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik blijf erbij dat 'artsen' die mensen zo verminken aangepakt zouden moeten worden.
Als je een van nature mooi meisje voor je krijgt die zegt lelijk te zijn verwijs je haar naar een goeie shrink i.p.v. in haar te gaan snijden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zelfs bij de beste artsen kunnen dingen fout gaan. Het ligt niet alleen aan zijn of haar kunnen.
Dit.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik blijf erbij dat 'artsen' die mensen zo verminken aangepakt zouden moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |