quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja oerinstinct komt er wel bij ja
Wat ga je doen danquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dit echt de weg die je wil inslaan geerd?
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Piemel-in-de-bips-van-een-andere-heer gay?
Nee.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs niet alleen even andermans snikkel vasthouden?
Blijkbaar dus niet, zoals je ziet!quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Niet dat het iets uitmaakt, maar is dit dé gayroom?
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee.
Hou jij ervan om andermans slurf te aaien?
"....nee, het leven spaart je niet."quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:18 schreef stokj het volgende:
Dus vooruit dan maar, de laatste roddels op deze avond.
Collega MA was niet op de hoogte dat collega J en D een kind van bijna 3 hebben. Hij kwam daar vandaag achter. Collega MA is een stijve hark die gelijk zijn afkeuring liet weten en er bij mij aandrong om geen alcohol op het kerstfeest volgende week toe te staan.
Huh??quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:18 schreef stokj het volgende:
Dus vooruit dan maar, de laatste roddels op deze avond.
Collega MA was niet op de hoogte dat collega J en D een kind van bijna 3 hebben. Hij kwam daar vandaag achter. Collega MA is een stijve hark die gelijk zijn afkeuring liet weten en er bij mij aandrong om geen alcohol op het kerstfeest volgende week toe te staan.
Volgende week is er een kerstfeest van de organisatie en van de afdeling. 3 jaar geleden hadden collega J en D te diep in de fles gekeken en daar kwam toen hun kerstproduct uit. Collega MA is tegen relaties op de werkvloer en is nu bezig om beleid te schrijven die door mij goed moet worden gekeurd.quote:
Nou, gisteren liep ik langs de ICT-kamer waar de stagiaires het inderdaad over hadden op wie ze een kerst-bukkake konden doen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets over een bukkake-fest met een snolletje op 't werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |