quote:Op woensdag 11 december 2019 21:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wel blijven updaten hier hè
quote:Op woensdag 11 december 2019 21:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat J vindt
Sowieso. Wat ik kan updaten, ga ik doen. Maar duik zo wel mijn nest in. 5:00 gaat de wekker weer.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wel blijven updaten hier hè
M'n mobiel kort hem af op driving home for Chrisquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
M'n mobiel kort hem af op driving home for Chris
@Geerdquote:
Neequote:Op donderdag 12 december 2019 12:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom je de dag een beetje door?
Mwah wel chill opzichquote:Op donderdag 12 december 2019 12:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
NeeWat een tyfusdag. Loopt allemaal shit.
Hoe gaat het bij jou ?
Gewoon halve liters klappenquote:Op donderdag 12 december 2019 12:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij jou ?
Neequote:Op donderdag 12 december 2019 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe jij niet op je werk
Was hij niet machinist of zo?quote:Op donderdag 12 december 2019 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe jij niet op je werk
quote:Op donderdag 12 december 2019 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe jij niet op je werk
quote:
Condoekoequote:Op donderdag 12 december 2019 14:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Was hij niet machinist of zo?
Gewoon deurtje dicht doen en tikken maar!
quote:Op donderdag 12 december 2019 21:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Condoekoe![]()
![]()
![]()
Net vrouw tot in de stiltecoupe uitgewoond was niet echr stil meer daar
Collega J gaat er over nadenken. Ze zegt dat ze door collega D erg gekwetst is geraakt en dat ze mannen in relaties niet zo snel meer vertrouwt. Ze was wel onder de indruk dat je geen problemen met haar kind hebt.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat J vindt
Kan je de tyfus beinvloeden?quote:Op donderdag 12 december 2019 12:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij jou ?
@ToT ik lees dit als vrouw ToT in de stiltecoupe...quote:Op donderdag 12 december 2019 21:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Condoekoe![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 december 2019 21:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Condoekoe![]()
![]()
![]()
Ha oke oke fair enoughquote:Op donderdag 12 december 2019 22:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Collega J gaat er over nadenken. Ze zegt dat ze door collega D erg gekwetst is geraakt en dat ze mannen in relaties niet zo snel meer vertrouwt. Ze was wel onder de indruk dat je geen problemen met haar kind hebt.
Die heb ik eruit geslapen :pquote:
Yoyoquote:Op vrijdag 13 december 2019 05:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goedemorgen paardenkutjes
[..]
Maatje !
Vandaag niet. Zoetermeerquote:Op vrijdag 13 december 2019 05:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jij zo weer naar UT-je bro ?
Ja denk het wel, weer genoeg te doen. Alleen ik heb weer niet zo veel zin hahaha.quote:
Topper. Succesquote:Op vrijdag 13 december 2019 05:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja denk het wel, weer genoeg te doen. Alleen ik heb weer niet zo veel zin hahaha.
Maar goed ik ga mijn werk vandaag even afwisselen.
Lolquote:Op vrijdag 13 december 2019 07:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Laat ik net even de piel zien aan de receptioniste. Belt ze de pliesjeWaar gaat dit heen in deze wereld.
Dat deed jijquote:Op vrijdag 13 december 2019 07:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou niet gaan overdrijven he ?!
Niet je piemol elke dag aan de buuf laten zienquote:Op vrijdag 13 december 2019 07:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Laat ik net even de piel zien aan de receptioniste. Belt ze de pliesjeWaar gaat dit heen in deze wereld.
HOMOOOOOOOOquote:Op vrijdag 13 december 2019 07:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet je piemol elke dag aan de buuf laten zien
Dat mokkel is dol op mijn blafroomquote:Op vrijdag 13 december 2019 07:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet je piemol elke dag aan de buuf laten zien
Volgeblaft al zeker?quote:Op vrijdag 13 december 2019 07:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat mokkel is dol op mijn blafroom
Nou ja zeg.....flauw van haar....quote:Op vrijdag 13 december 2019 07:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Cindaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 13 december 2019 07:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou ja zeg.....flauw van haar....
Ik merk hetquote:Op vrijdag 13 december 2019 08:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben goedgemutst heden ochtend
Sowieso. Ik noem haar ook wel blafbekkikkerquote:
Kijk, jij snapt het tenminste.quote:Op vrijdag 13 december 2019 07:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou ja zeg.....flauw van haar....
quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sowieso. Ik noem haar ook wel blafbekkikker
[..]
Kijk, jij snapt het tenminste.
Ze mot verdomme niet zo kinderachtig doen.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sowieso. Ik noem haar ook wel blafbekkikker
[..]
Kijk, jij snapt het tenminste.
Ze mot verdomme niet zo kinderachtig doen.
Wel gezellig hoorquote:Op vrijdag 13 december 2019 08:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan het ook niet helpen
Dan ga ik maar gauw......quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal snel veranderen straks
Werkzequote:Op vrijdag 13 december 2019 08:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan ga ik maar gauw......
AHAHA muts!!!quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met haags gedaan?quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is maar een act. Gaat wel weer over.quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met haags gedaan?
Zijn gebruikelijke slechte humeur is zeker nog niet wakker.quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:48 schreef engine het volgende:
[..]
Is maar een act. Gaat wel weer over.
Lolquote:Op vrijdag 13 december 2019 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met haags gedaan?
Mevr tot met iets heel anders wakker gemaakt..quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn gebruikelijke slechte humeur is zeker nog niet wakker.
Even de wekker laten afgaan om die te wekken:
Ja ze had het idd al over een lelijke conducteur die haar de stuipen op het lijf joeg, idd!quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mevr tot met iets heel anders wakker gemaakt..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze had het idd al over een lelijke conducteur die haar de stuipen op het lijf joeg, idd!
Oh ik dacht eruit 'gedraaid'.quote:Op vrijdag 13 december 2019 05:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ha oke oke fair enough
[..]
Die heb ik eruit geslapen :p
Gemiddeld 49 pond per cadeautje. Valt best mee.quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:17 schreef stokj het volgende:
https://blauwbloed.eo.nl/(...)it-aan-kerstcadeaus/
Dikkie Dikquote:Op vrijdag 13 december 2019 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gemiddeld 49 pond per cadeautje. Valt best mee.
Weet ik datquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je voor 49 pond een dikke gezellige spuit heroïne in je pootje krijgen?
Sjaquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten weten?
Nee wel een minderjarig hoertjequote:Op vrijdag 13 december 2019 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je voor 49 pond een dikke gezellige spuit heroïne in je pootje krijgen?
Dat hondje?quote:
Die heet Totoquote:Op vrijdag 13 december 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe kom je daar nu weer bij
Pamela, breek dit hart van mij niet.quote:
Okquote:Op vrijdag 13 december 2019 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Pamela, breek dit hart van mij niet.
Herinner je je slechts; deze keer zou het misschien niet genezen.
Heeft je vrouw al gedaanquote:Op vrijdag 13 december 2019 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
@:Geerd: kun je eindelijk ontmaagd worden!
De pond zal nu Boris de touwtjes strakker kan trekken wel wat minder waard zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gemiddeld 49 pond per cadeautje. Valt best mee.
Interessant, hoe doe je datquote:Op vrijdag 13 december 2019 09:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee gister wel nog wat eruit gerookt
Helemaal prima.quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:58 schreef stokj het volgende:
[..]
De pond zal nu Boris de touwtjes strakker kan trekken wel wat minder waard zijn.
Dat beetje overleefd maat?quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Lange vloe , beetje dit beetje dat
Joah, vandaag ook prima. Nu lekker lasagne vreten, straks lekker bier en dan de stad in.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat beetje overleefd maat?
Geniet ervan kerelquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Joah, vandaag ook prima. Nu lekker lasagne vreten, straks lekker bier en dan de stad in.
@PoezeligDing gaat ook lasagne eten. Gaan jullie dat samen etenquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Joah, vandaag ook prima. Nu lekker lasagne vreten, straks lekker bier en dan de stad in.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:poezeligding gaat ook lasagne eten. Gaan jullie dat samen eten
Ik vreet niet, ik geniet van mijn eten.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee.quote:
Aha, ervaringsdeskundige!quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Lange vloe , beetje dit beetje dat
Okequote:Op vrijdag 13 december 2019 17:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vreet niet, ik geniet van mijn eten.
Neequote:
quote:
@murp Haags roept jequote:
Komt goed, maat, jij ook een fijne avond !quote:
Helaas, ik ben Remy vanavond. nou ja straks komt een vriend ff zuipen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe ff normaal of zo.quote:
quote:
Dank!quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Komt goed, maat, jij ook een fijne avond !
[..]
Helaas, ik ben Remy vanavond. nou ja straks komt een vriend ff zuipen.
[..]
Doe ff normaal of zo.!!!
[..]Ik geef beginnende smokers les in tip en draai dynamica.
Niet zo'n toon tegen mij aanslaan ventje.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Doe ff normaal of zo.!!!
Koekoekquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet zo'n toon tegen mij aanslaan ventje.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Doe ff normaal of zo.!!!
Welnee man.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Poedel slaat wild om zich heen
Okquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welnee man.
Clowns to the left of me, jokers to the right .
Dat is niet mijn schuld.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit werkt niet helemaal lekker
Ja als jij dat graag wilquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is niet mijn schuld.
OF MOET IK ZELF DAT ACCOUNT AANMAKEN, HM?
Nee.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja als jij dat graag wil
Zijn we nu klaar met kloten quoten, hopje?quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou dat is dan toch ook prima. Ik maak daar geen probleem van.
Ja misschien welquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zijn we nu klaar met kloten quoten, hopje?
quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Misschien ook nietquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Funfactquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geloven ook nog echt dat als je een hoekje van je tipje afbrandt dat invloed heeft op de skaffquote:
Ik wil niet stoken maar ik denk dat ze niet durftquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Geloven ook nog echt dat als je een hoekje van je tipje afbrandt dat invloed heeft op de skaff![]()
Neuh denk het ook niet. Maar ze doet er goed aan.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken maar ik denk dat ze niet durft
Ja zo is dat. Die linkse van jou is een pijnlijke.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Neuh denk het ook niet. Maar ze doet er goed aan.
Okequote:
Goed zo.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daarom. Om over rechts maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zo is dat. Die linkse van jou is een pijnlijke.
Nja dat voelde meer als gekieteld worden. Dat stimuleerde weer iets heel anders.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daarom. Om over rechts maar te zwijgen.
Sorry!quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Murpiooo je negeerde mijn vraag vandeweek
Pis je het licht uit de ogenquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja dat voelde meer als gekieteld worden. Dat stimuleerde weer iets heel anders.
Beetje jammer ditquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:47 schreef murp het volgende:
Niet dat ik je vraag opnieuw wil weten hoor
Kapot geil lijkt mij dat.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pis je het licht uit de ogen
Waarom bevraag jij dit dan ?quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Niet dat het iets uitmaakt, maar is dit dé gayroom?
Is niet zo moeilijk hoor. Die ogen gaan automatisch dichtquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kapot geil lijkt mij dat.
Oh hier spreekt iemand uit ervaringquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hoor. Die ogen gaan automatisch dicht![]()
Louter geoefend met een douchekop.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh hier spreekt iemand uit ervaring
Ik zal ook lief zijn.quote:
Yesss.. Wees welkom.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Wees zelf eens welkom.quote:
Welkom @enginequote:
Lulloquote:
quote:
Eindelijk een kusje. Duurde weer lang.quote:
Wat is er mis met een heel huis?quote:
Zeikstraalquote:
Ook.quote:
Let's get a room.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik typ in het verkeerde topic.
Laten we dat maar doen, hopje.
Zo herken je de echte beginners.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Geloven ook nog echt dat als je een hoekje van je tipje afbrandt dat invloed heeft op de skaff![]()
In huis zeker?quote:
Nee buiten in witte tuinstoel halve liters bier klappen en kut roepen naar de buufquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In huis zeker?
Lees morgen wel bij de rouwadvertenties wie de gelukkige was.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee buiten in witte tuinstoel halve liters bier klappen en kut roepen naar de buuf![]()
![]()
![]()
![]()
Stel je niet op prijs?quote:
Oké. Bye.quote:
Hugh Hefnerquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet een vrouw wel te verleiden
quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die had het wel goed voor elkaar ja
quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet een vrouw wel te verleiden
quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja oerinstinct komt er wel bij ja
Wat ga je doen danquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dit echt de weg die je wil inslaan geerd?
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Piemel-in-de-bips-van-een-andere-heer gay?
Nee.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs niet alleen even andermans snikkel vasthouden?
Blijkbaar dus niet, zoals je ziet!quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:46 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee.
Hou jij ervan om andermans slurf te aaien?
"....nee, het leven spaart je niet."quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:18 schreef stokj het volgende:
Dus vooruit dan maar, de laatste roddels op deze avond.
Collega MA was niet op de hoogte dat collega J en D een kind van bijna 3 hebben. Hij kwam daar vandaag achter. Collega MA is een stijve hark die gelijk zijn afkeuring liet weten en er bij mij aandrong om geen alcohol op het kerstfeest volgende week toe te staan.
Huh??quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:18 schreef stokj het volgende:
Dus vooruit dan maar, de laatste roddels op deze avond.
Collega MA was niet op de hoogte dat collega J en D een kind van bijna 3 hebben. Hij kwam daar vandaag achter. Collega MA is een stijve hark die gelijk zijn afkeuring liet weten en er bij mij aandrong om geen alcohol op het kerstfeest volgende week toe te staan.
Volgende week is er een kerstfeest van de organisatie en van de afdeling. 3 jaar geleden hadden collega J en D te diep in de fles gekeken en daar kwam toen hun kerstproduct uit. Collega MA is tegen relaties op de werkvloer en is nu bezig om beleid te schrijven die door mij goed moet worden gekeurd.quote:
Nou, gisteren liep ik langs de ICT-kamer waar de stagiaires het inderdaad over hadden op wie ze een kerst-bukkake konden doen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets over een bukkake-fest met een snolletje op 't werk.
MA heeft liever dat men gewoon taart eet?quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Volgende week is er een kerstfeest van de organisatie en van de afdeling. 3 jaar geleden hadden collega J en D te diep in de fles gekeken en daar kwam toen hun kerstproduct uit. Collega MA is tegen relaties op de werkvloer en is nu bezig om beleid te schrijven die door mij goed moet worden gekeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die twee horen officieel niet bij elkaar en hebben nu toch een kind of wat is dan eigenlijk precies het probleem??quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Volgende week is er een kerstfeest van de organisatie en van de afdeling. 3 jaar geleden hadden collega J en D te diep in de fles gekeken en daar kwam toen hun kerstproduct uit. Collega MA is tegen relaties op de werkvloer en is nu bezig om beleid te schrijven die door mij goed moet worden gekeurd.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, gisteren liep ik langs de ICT-kamer waar de stagiaires het inderdaad over hadden op wie ze een kerst-bukkake konden doen.![]()
![]()
Ze horen officieel inderdaad niet bij elkaar. Maar hij denkt van wel. Zij heeft duidelijk gezegd van niet. En daar ruziën ze al vier jaar om bij de rechter.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar die twee horen officieel niet bij elkaar en hebben nu toch een kind of wat is dan eigenlijk precies het probleem??
Ja dat DENKT D, maar wat hij volkomen negeert is dat het kindje mocca-bruin is en J sowieso wel vaak moet overwerken met die knappe Afrikaanse collega die altijd een verdacht grote bobbel in de broek heeft...quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar die twee horen officieel niet bij elkaar en hebben nu toch een kind of wat is dan eigenlijk precies het probleem??
Jeez.....arm kindquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Ze horen officieel inderdaad niet bij elkaar. Maar hij denkt van wel. Zij heeft duidelijk gezegd van niet. En daar ruziën ze al vier jaar om bij de rechter.
Tja, is wel een beetje kenmerkend voor ICT'ers die nog zo jong zijn helaas.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]The fuck!
In wat voor tent werk jij in Wodansnaam?
Nee, je verward dat met een ander verhaal van een andere collega die dat heeft meegemaakt.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat DENKT D, maar wat hij volkomen negeert is dat het kindje mocca-bruin is en J sowieso wel vaak moet overwerken met die knappe Afrikaanse collega die altijd een verdacht grote bobbel in de broek heeft...
Die ma is ook niet al te bijster. Ze vertelde dat ze ooit met hem op straat liep en hij de hele tijd wou rennen en al. Heeft ze hem aan de hond vastgemaakt en ging hij samen met de hond rennen.quote:
Zou me niet verbazen als dat ICT-bedrijf een nogal gecentreerde naam heeft!quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Tja, is wel een beetje kenmerkend voor ICT'ers die nog zo jong zijn helaas.
Uiteraard heb ik er niks van gezegd, behalve dat ik de volgende ochtend een decreet dat iedereen in de gaten wordt gehouden en dat het kerstfeest geen project X is.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee, je verward dat met een ander verhaal van een andere collega die dat heeft meegemaakt.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Die ma is ook niet al te bijster. Ze vertelde dat ze ooit met hem op straat liep en hij de hele tijd wou rennen en al. Heeft ze hem aan de hond vastgemaakt en ging hij samen met de hond rennen.
Valt mee hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als dat ICT-bedrijf een nogal gecentreerde naam heeft!
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Poes poes poes poes![]()
![]()
![]()
Hoe is het met je?
M'n 2e gok is eentje met een naam van 4 letters, maar volgens mij kom je dit overal wel tegen, ja!quote:
Ja, die vrouwelijke collega die met een man had die ze had leren kennen in een café en waar ze een tijdje mee had en hij woonde bij haar in (terwijl hij zelf een huis had). Zij raakte van hem zwanger. Ze moest bevallen, hij bracht haar naar het ziekenhuis en moest nog 'even de auto goed parkeren'. Vervolgens was hij met de noorderzon vertrokken, telefoonnummer veranderd, bleek valse huisadres op te geven (en woonde dus in een ander huis op een ander adres).quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n 2e gok is eentje met een naam van 4 letters, maar volgens mij kom je dit overal wel tegen, ja!
Hugo Christmas Edition omdat mijn vrouw het niet lekker vond!quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat heb je gedronken Tot.....
Is dat bier?quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hugo Christmas Edition omdat mijn vrouw het niet lekker vond!En nog een Barbar bok.
Ogen als schoteltjes hier..... WTF!!!quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, die vrouwelijke collega die met een man had die ze had leren kennen in een café en waar ze een tijdje mee had en hij woonde bij haar in (terwijl hij zelf een huis had). Zij raakte van hem zwanger. Ze moest bevallen, hij bracht haar naar het ziekenhuis en moest nog 'even de auto goed parkeren'. Vervolgens was hij met de noorderzon vertrokken, telefoonnummer veranderd, bleek valse huisadres op te geven (en woonde dus in een ander huis op een ander adres).
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat heb je gedronken Tot.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |