abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190408187
quote:
17s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zal ik even indekken voor komende zondag tegen Feyenoord? Kan je daar helemaal los op gaan en voel je je vast beter!
Walgelijke schijtpessimist ben je ook :P
pi_190408274
Feyenoord pakt dit zooitje toch ez 3-0
pi_190408499
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:31 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Walgelijke schijtpessimist ben je ook :P
Uitcomplex icm Kuipvrees maken me niet heel hoopvol voor zondag nee.

En ik zag vandaag ook geen PSV wat er weer zin in had en voor zichzelf en de coach aan het vechten is. 3 punten meenemen uit de Kuip zou me dan ook zeer verrassen :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_190408707
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En ik zag vandaag ook geen PSV wat er weer zin in had en voor zichzelf en de coach aan het vechten is. 3 punten meenemen uit de Kuip zou me dan ook zeer verrassen :P
Ik kijk nu Feyenoord en het wordt zondag echt de lamme tegen de blinde hoor.
pi_190408778
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:53 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik kijk nu Feyenoord en het wordt zondag echt de lamme tegen de blinde hoor.
HUP BLINDE! *O*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_190409230
quote:
De 1-1 is voor Van Bommel overigens niet een grote teleurstelling na de 5-0 zege op Fortuna Sittard van afgelopen zaterdag. 'Wij voelen dat niet zo. Volgens mij is dat meer voor de buitenwacht. Als je wint, zou het gevoel beter zijn. Vandaag hadden we ook kunnen winnen en op het einde hadden we dat ook moeten doen. Zaterdag was het gevoel beter, ja, maar dat maakt voor de volgende wedstrijd niks uit. Voor Fortuna hadden we niet gewonnen, dan zouden we niet goed in de wedstrijd hebben gezeten. Zo opportunistisch moet je niet denken. ik snap dat het gevoel beter is als je wint, maar ik ga met een goed gevoel naar De Kuip. Dat ga ik altijd.'
Ik vind dit toch wel weer echt topclub-onwaardige teksten hoor. Dit resultaat kan toch niet de lat zijn? "Och ja, nie gewonnuh in eigen huis van Rosenborg dat nog geen enkel punt pakte. Neuh, nie echt teleurgesteld hoor..."

Sorry hoor, maar dit kan toch gewoon niet? 8)7
pi_190409354
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vind dit toch wel weer echt topclub-onwaardige teksten hoor. Dit resultaat kan toch niet de lat zijn? "Och ja, nie gewonnuh in eigen huis van Rosenborg dat nog geen enkel punt pakte. Neuh, nie echt teleurgesteld hoor..."

Het is alleen al schandalig ten opzichte van de 25000 man die in die kankerkou hebben zitten gruwelen.
pi_190409526
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:19 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Het is alleen al schandalig ten opzichte van de 25000 man die in die kankerkou hebben zitten gruwelen.
Het is gewoon van de zotte. Je hoort pislink te zijn als spelersgroep en als staf na zo'n avond. Tegen Rosenborg, thuis. En dan zeg je impliciet dat je er wel mee kan leven eigenlijk. Dat strookt echt voor geen meter met de ambitie van een club zijn die doordrongen is van topsportmentaliteit.

Als dit soort resultaten 'geen grote teleurstelling zijn' kan je echt beter bij een middenmotor gaan werken/spelen.

Als ome Toon ook echt maar iets meent van zijn "topsportmentaliteit" zit hij nu de ontslagbrief van van Bommel te typen.
  donderdag 12 december 2019 @ 23:29:31 #109
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190409595
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

dit is wel lachwekkend inderdaad
pi_190409605
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is gewoon van de zotte. Je hoort pislink te zijn als spelersgroep en als staf na zo'n avond. Tegen Rosenborg, thuis. En dan zeg je impliciet dat je er wel mee kan leven eigenlijk. Dat strookt echt voor geen meter met de ambitie van een club zijn die doordrongen is van topsportmentaliteit.

Als dit soort resultaten 'geen grote teleurstelling zijn' kan je echt beter bij een middenmotor gaan werken/spelen.

Als ome Toon ook echt maar iets meent van zijn "topsportmentaliteit" zit hij nu de ontslagbrief van van Bommel te typen.
Eens, wat een kutpestteringdag dit zeg _O-
pi_190409682
De Europese punten deze ronde moesten maar weer eens van PSV komen.
  donderdag 12 december 2019 @ 23:35:02 #112
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190409697
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
De Europese punten deze ronde moesten maar weer eens van PSV komen.
:) was een slechte week wat dat betreft
pi_190409804
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) was een slechte week wat dat betreft
Gelukkig was het een prima seizoen voor wat betreft punten tot nu toe.

Bommel weet het niet meer hè?
  donderdag 12 december 2019 @ 23:45:22 #114
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190409862
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:41 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Gelukkig was het een prima seizoen voor wat betreft punten tot nu toe.

Bommel weet het niet meer hè?
tancredipalmeri twitterde op donderdag 12-12-2019 om 23:36:27 Turkey in high danger to lose 2nd automatic place to Champions League from 2021 (via @DaleJohnsonESPN ).Nederland almost sure to grab it.Turkey actually could recover by racing on Ukraine, only 0.7 points far reageer retweet
dit is wel gunstig

Maar Van Bommel, nee die is de weg al een tijdje kwijt
pi_190411194
RikElfrink twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 00:49:57 We eindigen de avond met de vaststelling dat PSV in totaal 2 van de laatste 11 wedstrijden heeft gewonnen. Het is een zeldzaam slechte serie voor de club. Zondag is een ommekeer bij en tegen Feyenoord harder nodig dan ooit, zo lijkt het. reageer retweet
Wel grappig dat het vorig weekend weer hosanna was omdat het grote Fortuna werd opgerold. Het was niks. Het is niks. En het gaat ook nooit wat worden zolang Mark er zit. Schrijf voor Feyenoord ook maar alvast verlies op want daar verliezen we sowieso elk jaar.
Land of the free. Home of the brave.
pi_190411415
Iedereen hier zeuren terwijl we eigenhandig de puntjes sprokkelen voor ons aller Nederland.
  vrijdag 13 december 2019 @ 07:18:27 #117
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_190411506
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 03:59 schreef Scarface88 het volgende:
RikElfrink twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 00:49:57 We eindigen de avond met de vaststelling dat PSV in totaal 2 van de laatste 11 wedstrijden heeft gewonnen. Het is een zeldzaam slechte serie voor de club. Zondag is een ommekeer bij en tegen Feyenoord harder nodig dan ooit, zo lijkt het. reageer retweet
Wel grappig dat het vorig weekend weer hosanna was omdat het grote Fortuna werd opgerold. Het was niks. Het is niks. En het gaat ook nooit wat worden zolang Mark er zit. Schrijf voor Feyenoord ook maar alvast verlies op want daar verliezen we sowieso elk jaar.
Het was geen hosanna hoor, iedereen zag en weet dat Fortuna er geen kloot van kan. Desalniettemin best een redelijk pot en ruim gewonnen. Maar het was duidelijk dat het lek niet boven was.

Gisteren was beschamend slecht. Het leek erop alsof van Bommel z’n spelers wilde sparen. Vandaar ook dat z’n 2 favorietjes (Bergwijn/Malen) maar 1 helft hoefden te ballen. Godver wat was het een kansloos slechte wedstrijd. Spelers hadden ook geen drive en besloten pas de laatste 10 minuten wat gas te geven. Duidelijk ook al met het hoofd bij de wedstrijd tegen Feyenoord.
Dus weer Europees gefaald, kampioen ga je ook niet meer worden, maar je wel sparen voor een wedstrijd tegen Feyenoord?

Waarom?

En nog steeds geen lijn te bekennen in het spel. Alle “hoogtepuntjes” (voor zover aanwezig) komen door individuele momenten. Niet door een splijtende pass, goede omschakeling, of goed uitgespeelde aanval.
Wat heeft van Bommel nu met deze groep laten zien? Ja er zitten 3-4?leuke voetballers tussen. Maar van Bommel kan er niks mee creëren.
pi_190411589
Rosenborg was ook de enige club in de Europa League die nog geen punt had behaald. Toch lief van PSV.
pi_190411828
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 07:37 schreef Boussaadia het volgende:
Rosenborg was ook de enige club in de Europa League die nog geen punt had behaald. Toch lief van PSV.
sportzeloot twitterde op donderdag 12-12-2019 om 22:56:28 Aandeel in Nederlandse coëfficiënt deze week:PSV - 100 %Ajax - 0 %AZ - 0 %Feyenoord - 0 % reageer retweet
  vrijdag 13 december 2019 @ 08:54:28 #120
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190412130
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Feyenoord is echt niet beter. ik zou niet weten op basis van wat (hooguit kuipvrees) psv niet met 3 punten naar huis gaat.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_190412537
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb mijn kaartje ongebruikt gelaten. Kreeg het ook niet gesleten. _O-
Het gaat wel godgeklaagd slecht voor PSV-begrippen dit jaar zeg. Jij bent meestal een van de meest cynische users maar PSV slaagt erin nog ver onder de cynische ondergrens te presteren. _O-
pi_190412582
Kunnen jullie van Bommel een contract voor het leven geven alsjeblieft?
pi_190412745
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 08:07 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

sportzeloot twitterde op donderdag 12-12-2019 om 22:56:28 Aandeel in Nederlandse coëfficiënt deze week:PSV - 100 %Ajax - 0 %AZ - 0 %Feyenoord - 0 % reageer retweet
Meer punten dan Feyenoord dit jaar, dus zo slecht is het allemaal niet (Ajax 11, AZ 7, PSV 6, Feyenoord 4)
  vrijdag 13 december 2019 @ 10:52:53 #124
488647 Krekelkweker1
Ik kweek krekels
pi_190413909
Spelers pakten overduidelijk rust en hadden geen zin om tot het gaatje te gaan. Valt wat voor te zeggen, andere kant zitten er wel 25.000 mensen op de tribune die niet komen voor een gelijkspel. Dus wat dat betreft is het ronduit slecht. Enfin. Zondag winnen en dan maakt dit gelijkspel natuurlijk niet veel uit, mocht PSV wederom verliezen, dan zijn echt de rapen gaar en moet van Bommel zich echt zorgen gaan maken hoor.

Voetballend lijkt het echt nergens op, klopt. Maar wat wil je doen ook met deze selectie? John de Jong heeft stuk voor stuk voetballers aangetrokken die niet kunnen voetballen of geen doelpunten kunnen maken. Het is echt verschrikkelijk wat voor middelmaat er bij PSV op het veld staat. Alleen Ihattaren, Malen en Bergwijn zijn PSV niveau op het moment.
  vrijdag 13 december 2019 @ 11:58:44 #125
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190415075
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:52 schreef Krekelkweker1 het volgende:
Spelers pakten overduidelijk rust en hadden geen zin om tot het gaatje te gaan. Valt wat voor te zeggen, andere kant zitten er wel 25.000 mensen op de tribune die niet komen voor een gelijkspel. Dus wat dat betreft is het ronduit slecht. Enfin. Zondag winnen en dan maakt dit gelijkspel natuurlijk niet veel uit, mocht PSV wederom verliezen, dan zijn echt de rapen gaar en moet van Bommel zich echt zorgen gaan maken hoor.

Voetballend lijkt het echt nergens op, klopt. Maar wat wil je doen ook met deze selectie? John de Jong heeft stuk voor stuk voetballers aangetrokken die niet kunnen voetballen of geen doelpunten kunnen maken. Het is echt verschrikkelijk wat voor middelmaat er bij PSV op het veld staat. Alleen Ihattaren, Malen en Bergwijn zijn PSV niveau op het moment.
ik begreep dat de zeggenschap over de aan te trekken spelers 50-50 is dus Van Bommel is daar mede verantwoordelijk voor, verder krijgt hij z'n team al bijna een jaar niet echt aan het voetballen en is het gewoon teren op het talent voorin, natuurlijk is De Jong ook verantwoordelijk maar dit alleen op hem af te schuiven klopt ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')