Walgelijke schijtpessimist ben je ookquote:Op donderdag 12 december 2019 22:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal ik even indekken voor komende zondag tegen Feyenoord? Kan je daar helemaal los op gaan en voel je je vast beter!
Uitcomplex icm Kuipvrees maken me niet heel hoopvol voor zondag nee.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Walgelijke schijtpessimist ben je ook
Ik kijk nu Feyenoord en het wordt zondag echt de lamme tegen de blinde hoor.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uitcomplex icm Kuipvrees maken me niet heel hoopvol voor zondag nee.
En ik zag vandaag ook geen PSV wat er weer zin in had en voor zichzelf en de coach aan het vechten is. 3 punten meenemen uit de Kuip zou me dan ook zeer verrassen
HUP BLINDE!quote:Op donderdag 12 december 2019 22:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik kijk nu Feyenoord en het wordt zondag echt de lamme tegen de blinde hoor.
Ik vind dit toch wel weer echt topclub-onwaardige teksten hoor. Dit resultaat kan toch niet de lat zijn? "Och ja, nie gewonnuh in eigen huis van Rosenborg dat nog geen enkel punt pakte. Neuh, nie echt teleurgesteld hoor..."quote:De 1-1 is voor Van Bommel overigens niet een grote teleurstelling na de 5-0 zege op Fortuna Sittard van afgelopen zaterdag. 'Wij voelen dat niet zo. Volgens mij is dat meer voor de buitenwacht. Als je wint, zou het gevoel beter zijn. Vandaag hadden we ook kunnen winnen en op het einde hadden we dat ook moeten doen. Zaterdag was het gevoel beter, ja, maar dat maakt voor de volgende wedstrijd niks uit. Voor Fortuna hadden we niet gewonnen, dan zouden we niet goed in de wedstrijd hebben gezeten. Zo opportunistisch moet je niet denken. ik snap dat het gevoel beter is als je wint, maar ik ga met een goed gevoel naar De Kuip. Dat ga ik altijd.'
Het is alleen al schandalig ten opzichte van de 25000 man die in die kankerkou hebben zitten gruwelen.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel weer echt topclub-onwaardige teksten hoor. Dit resultaat kan toch niet de lat zijn? "Och ja, nie gewonnuh in eigen huis van Rosenborg dat nog geen enkel punt pakte. Neuh, nie echt teleurgesteld hoor..."
Sorry hoor, maar dit kan toch gewoon niet?
Het is gewoon van de zotte. Je hoort pislink te zijn als spelersgroep en als staf na zo'n avond. Tegen Rosenborg, thuis. En dan zeg je impliciet dat je er wel mee kan leven eigenlijk. Dat strookt echt voor geen meter met de ambitie van een club zijn die doordrongen is van topsportmentaliteit.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:19 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Het is alleen al schandalig ten opzichte van de 25000 man die in die kankerkou hebben zitten gruwelen.
dit is wel lachwekkend inderdaadquote:Op donderdag 12 december 2019 23:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel weer echt topclub-onwaardige teksten hoor. Dit resultaat kan toch niet de lat zijn? "Och ja, nie gewonnuh in eigen huis van Rosenborg dat nog geen enkel punt pakte. Neuh, nie echt teleurgesteld hoor..."
Sorry hoor, maar dit kan toch gewoon niet?
Eens, wat een kutpestteringdag dit zegquote:Op donderdag 12 december 2019 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is gewoon van de zotte. Je hoort pislink te zijn als spelersgroep en als staf na zo'n avond. Tegen Rosenborg, thuis. En dan zeg je impliciet dat je er wel mee kan leven eigenlijk. Dat strookt echt voor geen meter met de ambitie van een club zijn die doordrongen is van topsportmentaliteit.
Als dit soort resultaten 'geen grote teleurstelling zijn' kan je echt beter bij een middenmotor gaan werken/spelen.
Als ome Toon ook echt maar iets meent van zijn "topsportmentaliteit" zit hij nu de ontslagbrief van van Bommel te typen.
quote:Op donderdag 12 december 2019 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
De Europese punten deze ronde moesten maar weer eens van PSV komen.
Gelukkig was het een prima seizoen voor wat betreft punten tot nu toe.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:35 schreef Tarado het volgende:
[..]was een slechte week wat dat betreft
quote:Op donderdag 12 december 2019 23:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelukkig was het een prima seizoen voor wat betreft punten tot nu toe.
Bommel weet het niet meer hè?
dit is wel gunstigtwitter:tancredipalmeri twitterde op donderdag 12-12-2019 om 23:36:27Turkey in high danger to lose 2nd automatic place to Champions League from 2021 (via @DaleJohnsonESPN ).Nederland almost sure to grab it.Turkey actually could recover by racing on Ukraine, only 0.7 points far reageer retweet
Wel grappig dat het vorig weekend weer hosanna was omdat het grote Fortuna werd opgerold. Het was niks. Het is niks. En het gaat ook nooit wat worden zolang Mark er zit. Schrijf voor Feyenoord ook maar alvast verlies op want daar verliezen we sowieso elk jaar.twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 00:49:57We eindigen de avond met de vaststelling dat PSV in totaal 2 van de laatste 11 wedstrijden heeft gewonnen. Het is een zeldzaam slechte serie voor de club. Zondag is een ommekeer bij en tegen Feyenoord harder nodig dan ooit, zo lijkt het. reageer retweet
Het was geen hosanna hoor, iedereen zag en weet dat Fortuna er geen kloot van kan. Desalniettemin best een redelijk pot en ruim gewonnen. Maar het was duidelijk dat het lek niet boven was.quote:Op vrijdag 13 december 2019 03:59 schreef Scarface88 het volgende:
Wel grappig dat het vorig weekend weer hosanna was omdat het grote Fortuna werd opgerold. Het was niks. Het is niks. En het gaat ook nooit wat worden zolang Mark er zit. Schrijf voor Feyenoord ook maar alvast verlies op want daar verliezen we sowieso elk jaar.twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 00:49:57We eindigen de avond met de vaststelling dat PSV in totaal 2 van de laatste 11 wedstrijden heeft gewonnen. Het is een zeldzaam slechte serie voor de club. Zondag is een ommekeer bij en tegen Feyenoord harder nodig dan ooit, zo lijkt het. reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 december 2019 07:37 schreef Boussaadia het volgende:
Rosenborg was ook de enige club in de Europa League die nog geen punt had behaald. Toch lief van PSV.
twitter:sportzeloot twitterde op donderdag 12-12-2019 om 22:56:28Aandeel in Nederlandse coëfficiënt deze week:PSV - 100 %Ajax - 0 %AZ - 0 %Feyenoord - 0 % reageer retweet
Feyenoord is echt niet beter. ik zou niet weten op basis van wat (hooguit kuipvrees) psv niet met 3 punten naar huis gaat.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uitcomplex icm Kuipvrees maken me niet heel hoopvol voor zondag nee.
En ik zag vandaag ook geen PSV wat er weer zin in had en voor zichzelf en de coach aan het vechten is. 3 punten meenemen uit de Kuip zou me dan ook zeer verrassen
Het gaat wel godgeklaagd slecht voor PSV-begrippen dit jaar zeg. Jij bent meestal een van de meest cynische users maar PSV slaagt erin nog ver onder de cynische ondergrens te presteren.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb mijn kaartje ongebruikt gelaten. Kreeg het ook niet gesleten.
Meer punten dan Feyenoord dit jaar, dus zo slecht is het allemaal niet (Ajax 11, AZ 7, PSV 6, Feyenoord 4)quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]twitter:sportzeloot twitterde op donderdag 12-12-2019 om 22:56:28Aandeel in Nederlandse coëfficiënt deze week:PSV - 100 %Ajax - 0 %AZ - 0 %Feyenoord - 0 % reageer retweet
ik begreep dat de zeggenschap over de aan te trekken spelers 50-50 is dus Van Bommel is daar mede verantwoordelijk voor, verder krijgt hij z'n team al bijna een jaar niet echt aan het voetballen en is het gewoon teren op het talent voorin, natuurlijk is De Jong ook verantwoordelijk maar dit alleen op hem af te schuiven klopt ook niet.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:52 schreef Krekelkweker1 het volgende:
Spelers pakten overduidelijk rust en hadden geen zin om tot het gaatje te gaan. Valt wat voor te zeggen, andere kant zitten er wel 25.000 mensen op de tribune die niet komen voor een gelijkspel. Dus wat dat betreft is het ronduit slecht. Enfin. Zondag winnen en dan maakt dit gelijkspel natuurlijk niet veel uit, mocht PSV wederom verliezen, dan zijn echt de rapen gaar en moet van Bommel zich echt zorgen gaan maken hoor.
Voetballend lijkt het echt nergens op, klopt. Maar wat wil je doen ook met deze selectie? John de Jong heeft stuk voor stuk voetballers aangetrokken die niet kunnen voetballen of geen doelpunten kunnen maken. Het is echt verschrikkelijk wat voor middelmaat er bij PSV op het veld staat. Alleen Ihattaren, Malen en Bergwijn zijn PSV niveau op het moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |