Als tekening/graffiti?, of echt een fysieke thermosfles??quote:Op woensdag 11 december 2019 18:31 schreef Toekito het volgende:
Mensen die een thermosfles op een treinstel zettenga fietsen stelen ofzo.
fysiek, zodat er niemand kan zittenquote:Op woensdag 11 december 2019 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als tekening/graffiti?, of echt een fysieke thermosfles??
Je hebt hem toch wel heel theatraal er vanaf gehigh kicked?quote:Op woensdag 11 december 2019 18:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
fysiek, zodat er niemand kan zitten
Nog lekker kunnen fietsen?quote:Op woensdag 11 december 2019 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel heel theatraal er vanaf gehigh kicked?
Op de kou na best welquote:Op woensdag 11 december 2019 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog lekker kunnen fietsen?
Krokodl?quote:Op woensdag 11 december 2019 18:46 schreef bitterbal het volgende:
Leuk boom Muck.
Vooral die krokodl
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krokodl?
Doet me denken aan iemand en die zei bijna achter elke zin nnnnnn, keek ik een keer op zijn LinkedIn stond er bij hobby's gamennnnnnn
Bosjennnnnnnnnnquote:Op woensdag 11 december 2019 19:21 schreef Bos81 het volgende:
Uitstralinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnng
Is dat je avond eten?quote:Op woensdag 11 december 2019 19:27 schreef UitStraling het volgende:
Wit bolletje met roomboter en pittige chorizo, alsof een lief engeltje op mijn tong plast.
En wat is je hoofd dan?quote:Op woensdag 11 december 2019 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voorgerechtje, nou ja geen zin om eten te koken dus soort van.
Jaren niet meer gehadquote:Op woensdag 11 december 2019 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb ongelooflijk veel zin in een beker melk.
Wat voorn melk?quote:Op woensdag 11 december 2019 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb ongelooflijk veel zin in een beker melk.
Heb nog draadjesvlees, rode kool en apies.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat bedoel ik toch niet ohhhhhh
Ah lekker hollandsquote:Op woensdag 11 december 2019 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb nog draadjesvlees, rode kool en apies.
Gadverdamme!quote:Op woensdag 11 december 2019 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die drink ik dus 2 liter per dag
Mja misschien wat te warm als je het zo stelt.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt mij niet heel comfortabel daar
Anders zou ik een Canarisch eiland wel aanbevelenquote:Op woensdag 11 december 2019 19:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja misschien wat te warm als je het zo stelt.
Nee joh. Gewoon Thailand.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Anders zou ik een Canarisch eiland wel aanbevelen
Welke?quote:Op woensdag 11 december 2019 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Anders zou ik een Canarisch eiland wel aanbevelen
Vandaag je collega/bazin nog onvruchtbaar getrapt?quote:Op woensdag 11 december 2019 19:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja misschien wat te warm als je het zo stelt.
Nee heb mij kunnen inhouden :pquote:Op woensdag 11 december 2019 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaag je collega/bazin nog onvruchtbaar getrapt?
Ja hij maakt mooie foto's en reizen :pquote:Op woensdag 11 december 2019 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit verslag![]()
TRV / [Reisverslag] Australië 2019
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:41 schreef bitterbal het volgende:
Eind januari ontslag nemen denk ik en paar maandjes strand
Ontploffende bitterballen. Zo zondequote:Op woensdag 11 december 2019 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb mij kunnen inhouden :p
Ik ben behoorlijk conflict vermijdendDus ik laat vrij lang over mij heen lopen voor ik ontplof.
Fuerteventura vond ik saai.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Zijn allemaal fijn.
Ik wilde dat ik dat kon, gewoon weer even paar maanden ertussen uit.quote:
+1quote:Op woensdag 11 december 2019 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik dat kon, gewoon weer even paar maanden ertussen uit.
Waarom kan het niet?quote:Op woensdag 11 december 2019 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is weer fijn als je voor wat rust gaat.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fuerteventura vond ik saai.
Studie. Als ik mijn master nu in een stuk afmaak ben ik al begin 30 als ik hem op zak heb. Ieder jaar dat ik het uitstel word ik weer ouderquote:
ik wil sabbatical nemen begin '21quote:Op woensdag 11 december 2019 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oh ja dat begrijp ik. Maar na je studie? of moet je dan carričre maken?quote:Op woensdag 11 december 2019 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Studie. Als ik mijn master nu in een stuk afmaak ben ik al begin 30 als ik hem op zak heb. Ieder jaar dat ik het uitstel word ik weer ouder
Hoe lang en wat ga je doen?quote:Op woensdag 11 december 2019 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wil sabbatical nemen begin '21
Ja dat kanquote:Op woensdag 11 december 2019 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja kweetnie. Staat niet hoog op mijn lijstje.
Hoe lang wil je een sabbatical nemen en heb je al een idee waar je in die tijd naartoe wil?quote:Op woensdag 11 december 2019 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wil sabbatical nemen begin '21
Ik verveelde me na 3 dagenquote:Op woensdag 11 december 2019 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is weer fijn als je voor wat rust gaat.
Wellicht wel. De sector waar ik in wil gaan werken hebben veelal contracten van 1 januari tot 31 december dus dan zou ik een half jaar hebben.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja dat begrijp ik. Maar na je studie? of moet je dan carričre maken?
Ik ben wat rustiger geworden laatste jaren. Zoek vooral ontspanning in de vorm van rust. De rest kan me even gestolen worden op het moment.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verveelde me na 3 dagen
Ja denk dat het wel handig is om toch zo snel mogelijk na je studie te gaan werken.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht wel. De sector waar ik in wil gaan werken hebben veelal contracten van 1 januari tot 31 december dus dan zou ik een half jaar hebben.
Jaquote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom heb ik geen kerststol?
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja![]()
Die van de Appie is deze week in de bonus en echt lekker gevuld
Snap ikquote:Op woensdag 11 december 2019 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben wat rustiger geworden laatste jaren. Zoek vooral ontspanning en rust. De rest kan me even gestolen worden op het moment.
Wandelen kan ook heen rustgevend zijn tochquote:Op woensdag 11 december 2019 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ikEn misschien zou ik me daar ook een keer aan over moeten geven. Al denk ik dat wandelen voor mij beter werkt
Ja en dat is prima, ieder zijn ding.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ikEn misschien zou ik me daar ook een keer aan over moeten geven. Al denk ik dat wandelen voor mij beter werkt
Ja precies. Ik zou ook best het laatste half jaar een traineeship kunnen doen gezien de studielast dan en dan kan het ook best zo zijn dat ik dan meteen het jaar uitmaak.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk dat het wel handig is om toch zo snel mogelijk na je studie te gaan werken.
Is die beetje te doen? Dan ga ik er morgen misschien eentje scoren.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja![]()
Die van de Appie is deze week in de bonus en echt lekker gevuld
Ik doe daar ook niks hoor. Zorg dat ik voldoende slaap krijg. Liefst een ritme ook. Eet lekker en lig op het strand of een zwembad. Ga niet sightseeen ofzo.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben wat rustiger geworden laatste jaren. Zoek vooral ontspanning in de vorm van rust. De rest kan me even gestolen worden op het moment.
3 maanden. Geen idee. Misschien een klein roadtripje Kroatië of zo. Maar verder ga ik vooral heel veel NIET doen en dat is WERK.quote:
Vanwaar dequote:Op woensdag 11 december 2019 19:54 schreef Muck het volgende:
Ik brei voor mijn ontspanning![]()
Op de bank, pootjes omhoog en fröbelen maar
Oh daar cube ik voorquote:Op woensdag 11 december 2019 19:54 schreef Muck het volgende:
Ik brei voor mijn ontspanning![]()
Op de bank, pootjes omhoog en fröbelen maar
Ja, vol rozijnen en noten, lekkere hoeveelheid spijsquote:Op woensdag 11 december 2019 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is die beetje te doen? Dan ga ik er morgen misschien eentje scoren.
Die van jumbo vind ik best goed te doen trouwens.
Voor mij is het dat absoluut. In mei heb ik genoten van een geweldig hotel in de bossen waar ik echt tot rust kwam. Helaas zat ik daar maar 2 dagen. Misschien dit jaar eens wat langer.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wandelen kan ook heen rustgevend zijn toch
Ik zal je proberen te ontzien hier met mijn pc gerelateerde vragen danquote:Op woensdag 11 december 2019 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
3 maanden. Geen idee. Misschien een klein roadtripje Kroatië of zo. Maar verder ga ik vooral heel veel NIET doen en dat is WERK.
haha ja doe maarquote:Op woensdag 11 december 2019 19:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zal je proberen te ontzien hier met mijn pc gerelateerde vragen dan
Niet de hipste hobby hequote:Op woensdag 11 december 2019 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanwaar de?
Vroeger vond ik het schijnbaar fascinerend om naar mijn oma te kijken als ze aan het breien was
Ik vind het best indrukwekkend wat mensen zo kunnen maken met dat breien.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Niet de hipste hobby he![]()
En breien IS fascinerend![]()
Twee stokjes, een bol wol, blblblbl, trui!
Ik vond het getik van de naalden zooo rustgevendquote:Op woensdag 11 december 2019 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanwaar de?
Vroeger vond ik het schijnbaar fascinerend om naar mijn oma te kijken als ze aan het breien was
Nja, dat deed ik dus voorheen wel maar. 1 actieve vakantie en 1 complete rust en chill vakantie maar dat laatste begint nu de overhand te krijgen.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik doe daar ook niks hoor. Zorg dat ik voldoende slaap krijg. Liefst een ritme ook. Eet lekker en lig op het strand of een zwembad. Ga niet sightseeen ofzo.
Das toch goedquote:Op woensdag 11 december 2019 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja, dat deed ik dus voorheen wel maar. 1 actieve vakantie en 1 complete rust en chill vakantie maar dat laatste begint nu de overhand te krijgen.
Klinkt als een oma met valse tanden die gorgelt met knikkers.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond het getik van de naalden zooo rustgevend
ja het ziet er vrij ingewikkeld uit :pquote:Op woensdag 11 december 2019 19:59 schreef Muck het volgende:
Ik had pas een breiwerk mee tijdens een avonddienst, toen hebben ook twee collega's ademloos zitten kijken wat ik deed
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een oma met valse tanden die gorgelt met knikkers.
In ons vorige huis hadden we een Jumbo als overburen plus dat we personeelskorting kregen via het werk van Muisquote:Op woensdag 11 december 2019 19:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, vol rozijnen en noten, lekkere hoeveelheid spijs![]()
Die van Jumbo ken ik niet!
Eens proberen als deze op is
Mooi is dat hequote:Op woensdag 11 december 2019 19:59 schreef Muck het volgende:
Ik had pas een breiwerk mee tijdens een avonddienst, toen hebben ook twee collega's ademloos zitten kijken wat ik deed
Muis werkte bij de olifant?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In ons vorige huis hadden we een Jumbo als overburen plus dat we personeelskorting kregen via het werk van Muis
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das toch goedVroeger vond ik die vakanties waar je niets deed wat kneuzig maar nu doe ik het zelf ook
![]()
Mensen vragen ook altijd wat je dan allemaal hebt gedaan. En dan zeg ik uhm niks? Begrijpen ze vaak niet :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Uitrusten. Opladenquote:Op woensdag 11 december 2019 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das toch goedVroeger vond ik die vakanties waar je niets deed wat kneuzig maar nu doe ik het zelf ook
![]()
Mensen vragen ook altijd wat je dan allemaal hebt gedaan. En dan zeg ik uhm niks? Begrijpen ze vaak niet :p
En als je klaar bent heb je ook nog iets warms om aan te trekkenquote:Op woensdag 11 december 2019 19:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Niet de hipste hobby he![]()
En breien IS fascinerend![]()
Twee stokjes, een bol wol, blblblbl, trui!
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:02 schreef Muck het volgende:
Had ik hier mijn mini-kersttruitjes laten zien?LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Ze is een olifantquote:Op woensdag 11 december 2019 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Muis werkte bij de olifant?
Had ik hier mijn mini-kersttruitjes laten zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik hier mijn mini-kersttruitjes laten zien?Leuk voor in de boom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ohhhhhquote:
Had ik hier mijn mini-kersttruitjes laten zien?KaboutertruitjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi is dat heIk zit weleens te cuben in de trein, mensen vinden het vaak iets buitenaards of zo
zeker als ik met de 6x6 of hoger bezig ben
Had ik hier mijn mini-kersttruitjes laten zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leuk om in de kerstboom te hangen!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ook dat je het nooit iemand anders ziet doen zeker?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:05 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
Breien in de trein heeft hetzelfde effect
Ik moet totaal uit eigen beweging zeggen dat ze bijna net zo afgetraind is als ikquote:Op woensdag 11 december 2019 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ze is niet zo sportief als jij?
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet totaal uit eigen beweging zeggen dat ze bijna net zo afgetraind is als ik
Wat liefquote:Op woensdag 11 december 2019 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]als je een tijd niet op FOK! verschijnt sturen we een bloemetje. We weten wel ongeveer welk ziekenhuis
En als jullie de bloemen retour krijgen weet molo wel in welke kerk waarschijnlijk de uitvaart zal plaatsvindenquote:
Haags babbelt natuurlijk weer door de minuut stilte heen. Die gunt niemand een puntjequote:Op woensdag 11 december 2019 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En als jullie de bloemen retour krijgen weet molo wel in welke kerk waarschijnlijk de uitvaart zal plaatsvinden
Had ik hier mijn mini-kersttruitjes laten zien?Post nou niet te veel van die dingen, krijg het er veel te warm van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het in een kerstvakantie geleerd met filmpjes van youtubequote:Op woensdag 11 december 2019 20:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ohhhhh
Dat kan ik tot op de dag van vandaag gewoon niet
Ik hoef geen minuutje stilte joh. Weekje extra carnaval voldoet ook primaquote:Op woensdag 11 december 2019 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags babbelt natuurlijk weer door de minuut stilte heen. Die gunt niemand een puntje
Als het over carnaval gaat, wil ik ineens niet meer weten dat mijn wiegje in Brabant stondquote:Op woensdag 11 december 2019 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoef geen minuutje stilte joh. Weekje extra carnaval voldoet ook prima
Een maandje koffie voorraad is ook bespreekbaarquote:Op woensdag 11 december 2019 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het over carnaval gaat, wil ik ineens niet meer weten dat mijn wiegje in Brabant stond
Pas jij hierin?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Post nou niet te veel van die dingen, krijg het er veel te warm van.
quote:Op woensdag 11 december 2019 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
En het wordt zo NOG erger want ik ga slapen
Je Duitslandtripje? Lederhosen bij je?quote:Op woensdag 11 december 2019 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed. Tas is ingepakt geloof ik. Stom gedoe altijd.
Nah, die zijn voor thuis.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je Duitslandtripje? Lederhosen bij je?
quote:Op woensdag 11 december 2019 22:35 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een kerst ui. Gemaakt door @:ltvdk maar hij is te groot. Kan iemand hem verkleinen?
https://thumbs.gfycat.com/FocusedNaiveCats-mobile.mp4
quote:Op woensdag 11 december 2019 23:59 schreef Muck het volgende:
Kun je niet meer mobiel je UI en wachtwoord wijzigen?
Juh brâhsâhquote:Op donderdag 12 december 2019 00:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]alleen als je in je browser kiest voor desktopweergave.
Vanavond over de Erasmusbrug gelopen, naar zuid en terug. Toch wel tof hoorquote:
Ja ik was uit eten met een oud collega en nu nog even hypotheekdingen uitzoeken. Heb ik normaal nooit zin in dus als ik dat wel heb moet ik dat ook meteen maar doen ookquote:
Etentje op de Kop van Zuid?quote:Op donderdag 12 december 2019 00:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Vanavond over de Erasmusbrug gelopen, naar zuid en terug. Toch wel tof hoor
quote:Op donderdag 12 december 2019 00:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Etentje op de Kop van Zuid?
Oh bweh.quote:Op donderdag 12 december 2019 00:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik was uit eten met een oud collega en nu nog even hypotheekdingen uitzoeken. Heb ik normaal nooit zin in dus als ik dat wel heb moet ik dat ook meteen maar doen ook
Kijken of ik beetje kan aflossen, extraquote:
By Amiquote:
De foto laadt bij mij maar halfquote:Op donderdag 12 december 2019 00:23 schreef Molo het volgende:
[..]
By Ami
Zware hipstertoko met wat mislukt-achtig hipsterfood
[ afbeelding ]
Net een kinderijsje ofzo met dat puntje bovenop![]()
Smaken bij elkaar ook weird
Oh weirdquote:Op donderdag 12 december 2019 00:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De foto laadt bij mij maar half
Ik moet gelijk denken aan veganpokébowl
quote:Op donderdag 12 december 2019 00:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh weird![]()
Nou ja, het was hippig voer wat debiel opgemaakt was op het bord met rare combinaties van smaken bij elkaar
Op zich ok gegeten, maar geen aanrader. Plus mijn kleding inclusief jas meuren de tent uit nu![]()
Vegan pokébowl, klinkt matig
Yepquote:Op donderdag 12 december 2019 00:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]open keuken met matige afzuiging?
Ja, was ook matig. Creatief met zeewier.
Daar ben ik gister nog overheen gefietstquote:Op donderdag 12 december 2019 00:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Vanavond over de Erasmusbrug gelopen, naar zuid en terug. Toch wel tof hoor
Hoe laat?quote:Op donderdag 12 december 2019 01:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar ben ik gister nog overheen gefietst![]()
Mogguh! Straks richting je durpquote:
Heeft wel wat hčquote:Op donderdag 12 december 2019 07:25 schreef scrupuleus het volgende:
Wel een aantal keer over die brug gelopen richting feestjes
Werrukuhquote:
Mooie wandelingen vanaf het stationquote:Op donderdag 12 december 2019 07:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Heeft wel wat hč![]()
Mooie stad is het eigenlijk, zie je beter zo lopend, zeker in het donker met alle lichtjes
Nicequote:Op donderdag 12 december 2019 07:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Werrukuh
Zit tegenwoordig meestal op donderdag in Den Haag
Ja ik wandel ook graag in die contreienquote:Op donderdag 12 december 2019 07:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mooie wandelingen vanaf het station
Heerlijkquote:Op donderdag 12 december 2019 07:52 schreef UitStraling het volgende:
Ruikt lekker je hele auto naar koffie in de file.
Dat zijn van die dingen die erg leuk zijn als je geil bent en waar o.a. baby's uit komen floepen.quote:
Waarom deed je dat niet dan?quote:Op donderdag 12 december 2019 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik had zeker nog 2 uur door kunnen slapen
kantoorslaaf jwzquote:Op donderdag 12 december 2019 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom deed je dat niet dan?
Dan... kon het dus niet.quote:
Schijnt de zon in Duitsland of wil je niet herkend worden?quote:Op donderdag 12 december 2019 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh.
Ik hoop dat ik een zonnebril in m'n tas heb gestoken.
quote:Op donderdag 12 december 2019 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schijnt de zon in Duitsland of wil je niet herkend worden?
Nou, de zon schijnt hier en we gaan vanmiddag rijden.quote:Op donderdag 12 december 2019 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schijnt de zon in Duitsland of wil je niet herkend worden?
Ik ken het gevoel. Ik heb dat van naturequote:Op donderdag 12 december 2019 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, de zon schijnt hier en we gaan vanmiddag rijden.Gevoelige laseroogjes.
quote:Op donderdag 12 december 2019 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Verdwijnend in mijn achteruitkijkspiegel vind ik Rotterdam het mooist
Maar vanavond aan de schnitzelquote:Op donderdag 12 december 2019 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Eerst nog een normale werkdag hoor.
Nee, eend!quote:Op donderdag 12 december 2019 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar vanavond aan de schnitzel
quote:
Allemaal aan de SmartKoffie.quote:Op donderdag 12 december 2019 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Zou mooi zijn toch als we allen een koffiemachine hadden verbonden met fok en dat we met een code zo elkaar een koffie konden geven
ja dat wij allemaal jouw huis knie-diep blank zetten in koffie. Omdat het kanquote:Op donderdag 12 december 2019 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Zou mooi zijn toch als we allen een koffiemachine hadden verbonden met fok en dat we met een code zo elkaar een koffie konden geven
Daar moeten we wel wat op verzinnen jaquote:Op donderdag 12 december 2019 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat wij allemaal jouw huis knie-diep blank zetten in koffie. Omdat het kanGoed idee wel
Gewoon blokkeren in de bijbehorende app. Alleen open zetten als je open staat voor koffie.quote:Op donderdag 12 december 2019 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat wij allemaal jouw huis knie-diep blank zetten in koffie. Omdat het kanGoed idee wel
Eendjes.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2019 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eendjes.
Al zag de schnitzel in het hotelrestaurant er ook wel luxe uit.
Helemaal goedquote:Op donderdag 12 december 2019 09:59 schreef Karzai het volgende:
Nee dank u, neem een kopje citroen thee en een boterhammetje. Even pauze
Ik voel me vereerdquote:I represent a group of prospective investors from China seeking a professional with whom we can be involved in partnership overseas, one who also has the ability to manage an investment portfolio. Please, see details in the attached PDF file.
Ik krijg vooral Indiërs op het moment.quote:
Dat land is één grote scamquote:Op donderdag 12 december 2019 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg vooral Indiërs op het moment.
Ik hoop vooral dat de bellers binnenkort eens opbokken. Van die "we laten één keer je telefoon overgaan in de hoop dat je terugbelt"-figuren.quote:Op donderdag 12 december 2019 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat land is één grote scam
O, die heb ik gelukkig nooit.quote:Op donderdag 12 december 2019 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat de bellers binnenkort eens opbokken. Van die "we laten één keer je telefoon overgaan in de hoop dat je terugbelt"-figuren.
ZOu nieuw zijn, bij mij waren het Tunesiërs.quote:Op donderdag 12 december 2019 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, ik schold de bellers uit voor Nigerianen, maar het zijn Algerijnen. Nog steeds irritant, opbokken.
Jammer dat je geen hele landen kunt blokkerenquote:Op donderdag 12 december 2019 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, ik schold de bellers uit voor Nigerianen, maar het zijn Algerijnen. Nog steeds irritant, opbokken.
"nee dat klopt, daar staan gegevens van andere ouders"quote:Op donderdag 12 december 2019 10:03 schreef bitterbal het volgende:
Die dossiers van de belastingdienst
Ja, dat. Misschien kan ik het met mijn telefoon blokkeren trouwens, maar dan moet ik even goed uitzoeken hoe.quote:Op donderdag 12 december 2019 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer dat je geen hele landen kunt blokkerenDe kans dat ik ooit een serieus telefoontje verwacht uit Algerije is...nou nul eigenlijk
Je moet ook niet onder rokjes willen fotograferen he....quote:Op donderdag 12 december 2019 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat. Misschien kan ik het met mijn telefoon blokkeren trouwens, maar dan moet ik even goed uitzoeken hoe.
Ik heb wél voor elkaar gekregen dat het geluid automatisch op stil gaat als ik een foto wil nemen. Blijkbaar mag je van de Muricans geen optie meer hebben om dat shuttergeluid uit te zetten in je standaardinstellingen.
Dat was wel de insteek van de regel dacht ik.quote:Op donderdag 12 december 2019 10:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je moet ook niet onder rokjes willen fotograferen he....
Een kilt dan?quote:Op donderdag 12 december 2019 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was wel de insteek van de regel dacht ik.
Maar onder rokjes fotograferen is niet echt mijn ding, dus no worries.
Ook niet. Losse genitaliën doen me dus echt helemaal niks.quote:
En als ze vast zitten?quote:Op donderdag 12 december 2019 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook niet. Losse genitaliën doen me dus echt helemaal niks.
Dan hangt het van de persoon af.quote:
Op naar de volgendequote:Op donderdag 12 december 2019 10:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Lol ja, ook met een heel vage reden. Snapte er niks van. Maar het was ook wel lekker.
Ongetwijfeld, ik ben een makkelijk slachtoffer. Hoe is het met jou, al huisje boompje beestje? Geld van paps al binnen van die feeks?quote:
Krijg je als je hooggeleid bentquote:Op donderdag 12 december 2019 10:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hier loop jij wel heel vaak tegen aan, is het niet?
Goed nee neequote:Op donderdag 12 december 2019 10:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, ik ben een makkelijk slachtoffer. Hoe is het met jou, al huisje boompje beestje? Geld van paps al binnen van die feeks?
Wat, ik vind 'm maar irritant hier.quote:
Ik vind dat hij wel wat reuring brengtquote:Op donderdag 12 december 2019 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, ik vind 'm maar irritant hier.
Da's niet perse positief.quote:Op donderdag 12 december 2019 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vind dat hij wel wat reuring brengt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |