Ja, bizar hè, de tijd vliegt idd.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:46 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
Allemachtig waar blijft de tijd...Ook nog gefeliciteerd.
Wat????????????????????quote:Op woensdag 11 december 2019 10:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, bizar hè, de tijd vliegt idd.
Thnx.
Mijn kleinzoon kan trouwens al lopen... over tijd die vliegt gesproken
Geen ideequote:Op woensdag 11 december 2019 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was ie anders niet weer gebleven?
Ja, hij was ook heel trots dat hij al oom was terwijl hij nog maar 7 was (hij werd 2 maanden later 8).quote:Op woensdag 11 december 2019 10:49 schreef Laysa het volgende:
Sjesus....![]()
Ook Oma nu....Nah dat is echt ontzettend leuk...Groeien ze samen op.
quote:Op woensdag 11 december 2019 10:57 schreef Laysa het volgende:
Omdat wij gewoon ook best leuk zijn natuurlijk
Och.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was ie anders niet weer gebleven?
Ja, gaat hard.... daarna verhuisd, getrouwd.... man, man, man.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:59 schreef Toverheks het volgende:
Leandra, ik kan me nog wel herrinderen toen je zwanger was van je kleine, tijd vliegt echt
Wow over tijd die vliegt gesprokenquote:Op woensdag 11 december 2019 10:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, bizar hè, de tijd vliegt idd.
Thnx.
Mijn kleinzoon kan trouwens al lopen... over tijd die vliegt gesproken
Drie keer achter elkaar vind ik veel, maar je moet het zelf weten.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, gaat hard.... daarna verhuisd, getrouwd.... man, man, man.
quote:Op woensdag 11 december 2019 12:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Drie keer achter elkaar vind ik veel, maar je moet het zelf weten.
De tag deed 't 'mquote:
Vandaag turf steken met Klazien. Dat valt ook vies tegen. Ze zal kapot zijn vanavond.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:12 schreef Laysa het volgende:
Top dat de Op is gebleven...Dan weten we hoe zwaar yvonne het heeft.
Ze begon al kapot vanmorgenquote:Op woensdag 11 december 2019 14:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Vandaag turf steken met Klazien. Dat valt ook vies tegen. Ze zal kapot zijn vanavond.
UTO / [COS-UTO2#4942] Wachten op de voedselbamkquote:Op woensdag 11 december 2019 15:52 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, waar zitten de Utopia fanboys? Misschien dat iemand dat shirt wil overnemen als collectors item?
Nee, er wordt constant geroepen dat ze nooit een cent aan Utopia zouden uitgeven.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:52 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, waar zitten de Utopia fanboys? Misschien dat iemand dat shirt wil overnemen als collectors item?
Ik heb al even voor je gevraagd.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:52 schreef Leandra het volgende:
Thnx!quote:Op woensdag 11 december 2019 16:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb al even voor je gevraagd.
Wie weet kan je er iemand nog blij mee maken.
Ieuw.... een COS.... ik weet niet of ik daar nog wel binnen durf hoor, wordt je nog gelyncht voor off-topic of is het gewoon een tweede SC?quote:Op woensdag 11 december 2019 15:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
UTO / [COS-UTO2#4942] Wachten op de voedselbamk
Neuh..... dat denk ik niet, als ik kijk wat ik al aan inlijstbaar spul naar de kringloop en vuilstort heb gebracht verwacht ik niet dat het shirtje ooit aan de muur komt te hangen.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, er wordt constant geroepen dat ze nooit een cent aan Utopia zouden uitgeven.
Lijst je shirtje maar in!
Of het als collectors item willen hebben.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je moet ook maar net een kind van die leeftijd hebben denk ik. Maar wie weet.
Je hoeft alleen voor Mootie op te passen als je oftopic gaatquote:Op woensdag 11 december 2019 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ieuw.... een COS.... ik weet niet of ik daar nog wel binnen durf hoor, wordt je nog gelyncht voor off-topic of is het gewoon een tweede SC?
[..]
Neuh..... dat denk ik niet, als ik kijk wat ik al aan inlijstbaar spul naar de kringloop en vuilstort heb gebracht verwacht ik niet dat het shirtje ooit aan de muur komt te hangen.
Tenzij een van ons uiteraard de weg dusdanig kwijtraakt dat we een Scarface mural moeten hebben, dan past ie daar wel mooi bij.
[ afbeelding ]
Ooooh Laysa, ik heb pas knoflooksoep gemaakt.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:44 schreef Laysa het volgende:
Iemand is met superveel knoflook aan het koken en nu dringt zich dat mijn huis binnen.
Klereleier.
Da's waar.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of het als collectors item willen hebben.
Dat vooral eigenlijk....
Echt hoor, als ik terug en ga ik me toch een partij bannen, ik moet dit even uit m'n systeem gooien.quote:
En nog geen hunebed gezien.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Vandaag turf steken met Klazien. Dat valt ook vies tegen. Ze zal kapot zijn vanavond.
Lekkerquote:Op woensdag 11 december 2019 16:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ooooh Laysa, ik heb pas knoflooksoep gemaakt.
quote:Op woensdag 11 december 2019 16:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hoor, als ik terug en ga ik me toch een partij bannen, ik moet dit even uit m'n systeem gooien.
Als er iemand is waarvoor ik niet hoef op te passen is het Mootie, 100% zeker.... die heeft een hele hoge tolerantiegrens als het om mij gaatquote:Op woensdag 11 december 2019 16:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je hoeft alleen voor Mootie op te passen als je oftopic gaat
Ja bij jou.....quote:Op woensdag 11 december 2019 16:58 schreef Leandra het volgende:
Ze stuurt me hoogstens een DM om me heel lief te vragen of ik alsjeblieft op wil houden met de off-topic in de COS, omdat al die schuimpjes dan gaan denken dat dat ineens wel mag
Ja, want ik is liefquote:
Oh, die zijn lekker hoor.... mijn oudste heeft wel eens een half wokbuffet leeggegeten aan kikkerbilletjes, vond ie geweldig toen hij een jaar of 9 was (en nog steeds denk ik).quote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, die zijn lekker hoor.... mijn oudste heeft wel eens een half wokbuffet leeggegeten aan kikkerbilletjes, vond ie geweldig toen hij een jaar of 9 was (en nog steeds denk ik).
Waar smaakt het dan naar?quote:Op woensdag 11 december 2019 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, die zijn lekker hoor.... mijn oudste heeft wel eens een half wokbuffet leeggegeten aan kikkerbilletjes, vond ie geweldig toen hij een jaar of 9 was (en nog steeds denk ik).
Ik wil graag even benadrukken dat ik, als absolute kwaliteitsuser, alles deed voor de views/clicks voor FOK!.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hoor, als ik terug en ga ik me toch een partij bannen, ik moet dit even uit m'n systeem gooien.
Heb je weer lopen trollen?quote:Op woensdag 11 december 2019 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil graag even benadrukken dat ik, als absolute kwaliteitsuser, alles deed voor de views/clicks voor FOK!.
quote:
Ah ik eet in principe geen vlees meer, maar mocht het eens voor de mond komen probeer ik het wel.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Naar kipfilet
Dat is volgens mij altijd het antwoord als je zo'n vraag stelt![]()
![]()
Ik bedoelde niet dat Principe, maar het is altijd goed om na te denken over de manier van leven van het dode kadaver op je bord.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:25 schreef Leandra het volgende:
Soneal die vraagt nu bij ieder stuk vlees dat op tafel komt ook direct hoeveel sterren het vlees heeft.
Tot je een keer een frikandel of spareribs gaat eten, hij het vraagt en dan in eerste instantie roept dat hij dat nooit meer gaat eten en voor je zelf 3 happen verder bent zegt dat hij daar dan misschien toch wel een uitzondering maakt voor.
Maar goed, ik probeer wel zoveel mogelijk biologisch of scharrelvlees te kopen.
Nee, maar ik vind het wel leuk dat hij er over nadenkt.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat Principe, maar het is altijd goed om na te denken over de manier van leven van het dode kadaver op je bord.
En zelfs dat zal niet veel uitmaken.
Ja, want dat hele indoctrinatie verhaal hebben ze zelf verzonnen en is ze helemáál niet wijsgemaakt in hun bubbel :’)quote:Op woensdag 11 december 2019 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel leuk dat hij er over nadenkt.
Hoewel men in NWS waarschijnlijk zou beweren dat ik mijn kind GEÏNDOCTRINEERD!!!! heb, want dat bedenkt een kind van die leeftijd niet zelf..... nou, echt wel.
Maar misschien zijn zij wat minder intelligente kinderen gewend, dat kan![]()
Absoluutquote:Op woensdag 11 december 2019 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel leuk dat hij er over nadenkt.
Hoewel men in NWS waarschijnlijk zou beweren dat ik mijn kind GEÏNDOCTRINEERD!!!! heb, want dat bedenkt een kind van die leeftijd niet zelf..... nou, echt wel.
Maar misschien zijn zij wat minder intelligente kinderen gewend, dat kan![]()
Dan zit je primaquote:Op woensdag 11 december 2019 17:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben groot voorstander van kippen als gezelschap.
Koeien zijn dol op jou!quote:Op woensdag 11 december 2019 17:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik hoef nog even geen koe. Dat is nog te vers.
Ik zou zeggen dat er meerdere interpretaties mogelijk zijn, maar dat ik zou opteren voor dat eerste.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:55 schreef Leandra het volgende:
Gaat dit nou nog steeds over dat filmpje van 10 jaar geleden waarin die Duitse koe in dat weiland helemaal gek werd, of heb je weer een verse koe bij de hoorns gevat?
LayLayLive?quote:Op woensdag 11 december 2019 17:58 schreef Laysa het volgende:
Ik weet de naam...Maar goed dat zegt misschien wat over mij en jullie raden ook zo leuk
Van míj wel, maar ik ben dan ook volledig vergeten wat Kiekenkot is.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:34 schreef Leandra het volgende:
Oe, zeemeermintepels, dat mag wel in het kiekenkot toch?
Meh...het was leuk geweest om yvonne nog met andere namen te laten komenquote:Op woensdag 11 december 2019 19:34 schreef Leandra het volgende:
Oe, zeemeermintepels, dat mag wel in het kiekenkot toch?
Ik ook, alleen de naam komt me nog bekend voor.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van míj wel, maar ik ben dan ook volledig vergeten wat Kiekenkot is.
Ik heb dit dagelijks met collega's en medewerkersquote:Op woensdag 11 december 2019 19:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook, alleen de naam komt me nog bekend voor.
Beetje dat je op een feestje staat en iemand begint een heel verhaal af te steken over Rogier, alsof Rogier zo ongeveer je broer is maar op z'n minst een hele goede bekende.
En dat je alleen maar denkt van "Rogier? Rogier? Ik ken toch helemaal Rogier? Toch?" En dat je hoopt dat je even later wel weet welke Rogier, maar dat je echt geen Rogier blijkt te kennen.
Oh, dat was de naam die jullie zochten?quote:Op woensdag 11 december 2019 19:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Meh...het was leuk geweest om yvonne nog met andere namen te laten komen
Ik wist de naam...De rest zat er telkens net naast.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat was de naam die jullie zochten?
Maar welke Rogier dan?!!!
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb dit dagelijks met collega's en medewerkers![]()
En dat iemand dan al tien minuten een verhaal staat te vertellen en ik daarná moet vragen: "Ja, nee, inderdaad. Één vraag: wie is Maarten?"
Ik zal dit maar even laten gaan.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik wist de naam...De rest zat er telkens net naast.
Meh. Ik ben beschikbaar voor nieuwe uitdagingen of hoe die LinkedIn rochelstatus dan ook gaat.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar je hebt dus collega's en medewerkers, fijn, toch goed opgedroogd dan
Ja, maar wat is het en waarom zochten we het?quote:Op woensdag 11 december 2019 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik wist de naam...De rest zat er telkens net naast.
quote:Op woensdag 11 december 2019 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan zit je prima
Of bestaat kiepenkot nog?
Kan ook zijn dat dat helemaal niet zo heette
quote:Op woensdag 11 december 2019 17:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben groot voorstander van kippen als gezelschap.
En ook oma geworden Lazio gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 december 2019 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, gaat hard.... daarna verhuisd, getrouwd.... man, man, man.
yvonne en ik hebben niet heel veel nodig om mee te werken.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:01 schreef Laysa het volgende:
Ik echt gewoon een heel topic terug zoeken...was het maar 1 bladzijde
Ik begin het ook te vermoeden, hij is net weg en nu mis ik twee pennenquote:Op woensdag 11 december 2019 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Rogier zoekt het maar lekker uit, het is toch een eikel.
Geen flauw idee wat het is maar als jij het zegt zal het wel kloppenquote:Op woensdag 11 december 2019 20:22 schreef Toverheks het volgende:
Het heten kiekenkot en ik heb daar een geweldige tijd gehad dat wilde ik ff kwijt
Ik ben maar één kind waard!?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Soneal heet immers al deels Ian, dus dat lijkt me voldoende.
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben maar één kind waard!?Rogier had gelijk over jou.
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou dat dus, wtf is dat Kiekenkot toch?
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En ook oma geworden Lazio gefeliciteerd
Ik wilt ff me eigen er staat Lazio heb ik helemaal niet getikt wat vaagquote:Op woensdag 11 december 2019 20:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En ook oma geworden Lazio gefeliciteerd
Gewoon een forum, waar haks het naar dr zin had met andere mensen die afgeleid was van DGKquote:Op woensdag 11 december 2019 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou dat dus, wtf is dat Kiekenkot toch?
Zonder mij?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gewoon een forum, waar haks het naar dr zin had met andere mensen die afgeleid was van DGK
Ah.... hoor je dat Schnitzel? We werden er buiten gehouden!quote:Op woensdag 11 december 2019 20:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gewoon een forum, waar haks het naar dr zin had met andere mensen die afgeleid was van DGK
Ah ja...gewoon op het tabletje typenquote:Op woensdag 11 december 2019 20:27 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb zo een aanraakten voor je toetsenbord op mijn tablet gekocht maar ik krijg vreemde woorden
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je was niet in the picture toentertijd
Hoe kun je Ian nou niet in de picture hebben gehad?!quote:Op woensdag 11 december 2019 20:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je was niet in the picture toentertijd
Rogier, zeer waarschijnlijk.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:29 schreef Toverheks het volgende:
Pppffftt aanraak ding van lik me kut of er zit iemand van hogerhand in mijn post te grabbelen
Alleen dit: het was een broeinest van geroddel en gestook en samenzwering. Sommige users hadden daar ernstig onder te lijden. Verder houd ik erover op want het is lang geleden. Maar zo leuk was het niet.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah.... hoor je dat Schnitzel? We werden er buiten gehouden!![]()
Zal die lul van een Rogier wel geregeld hebben![]()
![]()
Ja, bespottelijk dit.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe kun je Ian nou niet in de picture hebben gehad?!
Nice.quote:Maar hij is mooi; picture - kieken....
WAT!?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jonguhhhhh. ze kende je helemaal nog niet.
We zitten een beetje te dollen joh, wij wisten toch ook wel van dat kiekenkot en hadden er waarschijnlijk helemaal geen zin in.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen dit: het was een broeinest van geroddel en gestook en samenzwering. Sommige users hadden daar ernstig onder te lijden. Verder houd ik erover op want het is lang geleden. Maar zo leuk was het niet.
Dit is letterlijk FOK!.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen dit: het was een broeinest van geroddel en gestook en samenzwering. Sommige users hadden daar ernstig onder te lijden. Verder houd ik erover op want het is lang geleden. Maar zo leuk was het niet.
JIJ EN ROGIER!?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
wij wisten toch ook wel van dat kiekenkot
Oh, ik heb tegenwoordig ook niets meer doorquote:Op woensdag 11 december 2019 20:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
We zitten een beetje te dollen joh, wij wisten toch ook wel van dat kiekenkot en hadden er waarschijnlijk helemaal geen zin in.
LayLay, hoe kon jequote:Op woensdag 11 december 2019 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is er met Rogier vandoor gegaan.
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:32 schreef Toverheks het volgende:
Ik ben ff naar RTL z bruiloften kijken laterzzzz
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:32 schreef Toverheks het volgende:
Ik ben ff naar RTL z bruiloften kijken laterzzzz
Nou ik kan me nog een tijd herinneren dat er niks soft aan Fok wasquote:Op woensdag 11 december 2019 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
FOK! is soft vergeleken met sommige andere plekken op het internet.
Uiteindelijk zijn het allemaal kneuzen die zich druk zitten te maken om woordjes op een websitequote:Op woensdag 11 december 2019 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom hoe ik me alleen nog maar op FOK die tijd ligt gelukkig achter de rugquote:Op woensdag 11 december 2019 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja oké, maar over het algemeen is het nu niet bepaald heftig meer.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou ik kan me nog een tijd herinneren dat er niks soft aan Fok was
Kloptquote:Op woensdag 11 december 2019 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja oké, maar over het algemeen is het nu niet bepaald heftig meer.
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Daarom hoe ik me alleen nog maar op FOK die tijd ligt gelukkig achter de rug
Okee, maar er is ook maar een tiende van de userbase over, denk ik zo.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja oké, maar over het algemeen is het nu niet bepaald heftig meer.
Zoiets ja. En er mag in NWS meer zonder dat er vetes over ontstaan.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, maar er is ook maar een tiende van de userbase over, denk ik zo.
Dat ze van die klimaatneutrale rots mag tiefen en ecologisch weg mag drijven.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben jaloers en lichtelijk onder de indruk.
[ afbeelding ]
Oh is dat 'r. Ik kende alleen haar naam en haar 'verdiensten'.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben jaloers en lichtelijk onder de indruk.
[ afbeelding ]
Ik wist niet hoe ze eruitzag.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das Gretha....''Het klimaatmeisje''...
Loop je haar nou te genderen? Wat maakt het nou uit of ze een jongen of een meisje is, het is 2019 hoor. De politiek correcte term is Klimaatmongooltje.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das Gretha....''Het klimaatmeisje''...
Nou nee, ik dacht aan dat hooghartige meisje uit de klimaatreclame, dat dikkige kind met dat brilletje.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
En nu heeft Ian het verpest voor je
DAAR VOOR JE:quote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand BloesBloes een stuk of 120 notes geven en een kwartier bannen voor het plaatsen van schadelijke propaganda in de SC? Ik identificeer als een klimaat en voel me onveilig
Wat een naar gezicht heeft ze. Maar kennelijk kijken volwassenen genoeg tegen haar op om haar te verkiezen tot weet ik wat van het jaar.quote:
Was het een goede dag, ja?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:44 schreef Laysa het volgende:
Gaan jullie het einde van deze goede dag gewoon verpesten!
"Klimaatmongooltje"quote:Op woensdag 11 december 2019 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een naar gezicht heeft ze. Maar kennelijk kijken volwassenen genoeg tegen haar op om haar te verkiezen tot weet ik wat van het jaar.
Nee natuurlijk niet, sorry en pardon en wat zit je haar leuk enzeaux en mijn excusesquote:Op woensdag 11 december 2019 20:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
loop je nu ook nog te haten op mijn dag?
O, oke dan is het goed.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, sorry en pardon en wat zit je haar leuk enzeaux en mijn excuses
Nee hoor, gewoon een stuntje van de Klimaat lobbyisten.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een naar gezicht heeft ze. Maar kennelijk kijken volwassenen genoeg tegen haar op om haar te verkiezen tot weet ik wat van het jaar.
Verrekquote:Op woensdag 11 december 2019 20:54 schreef Leandra het volgende:
Hee.... is dat een UI van een koe en koppel ik nu iets verkeerd?
Rogier? Kun je dat even uitleggen?
"Witte mannen", hm? GroenLinks-tuig!quote:Op woensdag 11 december 2019 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel helemaal geweldig dat ze allerlei mannen totaal over de zeik weet te krijgen.
welke Rogier? Pics!quote:Op woensdag 11 december 2019 20:54 schreef Leandra het volgende:
Hee.... is dat een UI van een koe en koppel ik nu iets verkeerd?
Rogier? Kun je dat even uitleggen?
Verder dan 'she's mad and dangerous and she's causing young children not to sleep at night' kwam ik niet. Het zette de hele toon.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:55 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een stuntje van de Klimaat lobbyisten.
Jeremey weet het wel;
She should go back to school (kan ze zo slim worden dat ze oplossingen kan verzinnen i.p.v. dit gekwaak. )quote:Op woensdag 11 december 2019 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Verder dan 'she's mad and dangerous and she's causing young children not to sleep at night' kwam ik niet. Het zette de hele toon.
Ik heb nooit naar haar gekwaak geluisterd, dus ik kan niet oordelen behalve aan haar gezicht dat hautain kijkt.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:01 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
She should go back to school (kan ze zo slim worden dat ze oplossingen kan verzinnen i.p.v. dit gekwaak. )
Jeremy is boos dat 25-jarigen geen interesse in auto's hebben, ze hebben namelijk als kleuter al geleerd dat auto's ***SLECHT*** zijn, en dat is de schuld van de 16-jarige Greta.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Verder dan 'she's mad and dangerous and she's causing young children not to sleep at night' kwam ik niet. Het zette de hele toon.
Oh ja, natuurlijk. Prima dat auto's niet meer op een voetstuk staan.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jeremy is boos dat 25-jarigen geen interesse in auto's hebben, ze hebben namelijk als kleuter al geleerd dat auto's ***SLECHT*** zijn, en dat is de schuld van de 16-jarige Gretha.
Niet dat ik wéét?quote:Op woensdag 11 december 2019 21:05 schreef Leandra het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid, Mazaru is niet de (ex-)koe van Ian?
Ze heeft het syndroom van Asperger, kind is gewoon geïndoctrineerd en gebruikt door de klimaat lobby, het is een kleine fanaticus geworden, de haat spat eraf. Je kan het wat dat betreft een beetje vergelijken met de kindsoldaatjes van IS.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nooit naar haar gekwaak geluisterd, dus ik kan niet oordelen behalve aan haar gezicht dat hautain kijkt.
Dat klinkt heel raar.... maar ik geloof het nietquote:Op woensdag 11 december 2019 21:05 schreef Leandra het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid, Mazaru is niet de (ex-)koe van Ian?
Luister, het was een tijdje onoverzichtelijk allemaal.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt een vraagteken achter die zin nodig? Odd.
Is dat een feit, dat syndroom?quote:Op woensdag 11 december 2019 21:07 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ze heeft het syndroom van Asperger, kind is gewoon geïndoctrineerd en gebruikt door de klimaat lobby, het is een kleine fanaticus geworden, de haat spat eraf. Je kan het wat dat betreft een beetje vergelijke met de kindsoldaatjes van IS.
Ja, nou ja, ik kom hier ook pas sinds gisteravond laat weer, dus ik ben nog niet helemaal bij qua onderlinge relaties en hoe dat zit met de koe van Ian weet ik ook nog niet.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat klinkt heel raar.... maar ik geloof het niet
Ik ben voor mijn gevoel ook zo'n 10 jaar weg geweest, dus ik denk dat je weinig hebt gemist.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik kom hier ook pas sinds gisteravond laat weer, dus ik ben nog niet helemaal bij qua onderlinge relaties en hoe dat zit met de koe van Ian weet ik ook nog niet.
Het komt hem geloof ik wel goed uit dat ik nog weet van dat filmpje van 10 jaar geleden.
En dat meent hij letterlijk, want dat past totaal niet in zijn rol als presentator van het populairste autoprogramma van de wereld wat hij ook doorspekt met humor.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jeremy is boos dat 25-jarigen geen interesse in auto's hebben, ze hebben namelijk als kleuter al geleerd dat auto's ***SLECHT*** zijn, en dat is de schuld van de 16-jarige Greta.
Je weet zelf nog niet zeker of Mazaru jouw koe was? Interessant.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Luister, het was een tijdje onoverzichtelijk allemaal.
Ik zit nog te wachten op de tetten, maar het lijkt er niet opquote:Op woensdag 11 december 2019 21:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet zelf nog niet zeker of Mazaru jouw koe was? Interessant.
Misschien moeten jullie even wat intieme details uitwisselen in DM.
Het past sowieso niet dat hij gaat zeiken over zo'n kind van 16.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:10 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En dat meent hij letterlijk, want dat past totaal niet in zijn rol als presentator van het populairste autoprogramma van de wereld wat hij ook doorspekt met humor.
Die koe is toeval. Ik wissel nog wel eens van plaatje.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik kom hier ook pas sinds gisteravond laat weer, dus ik ben nog niet helemaal bij qua onderlinge relaties en hoe dat zit met de koe van Ian weet ik ook nog niet.
Het komt hem geloof ik wel goed uit dat ik nog weet van dat filmpje van 10 jaar geleden.
quote:Op woensdag 11 december 2019 21:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet zelf nog niet zeker of Mazaru jouw koe was? Interessant.
Misschien moeten jullie even wat intieme details uitwisselen in DM.
Je hebt een kind van Ian?!!! WTF.quote:
Dan zou je met een 16-jarige overal commentaar op mogen leveren maar geen feedback dulden? Dat vind ik moeilijk, hoor. Zij begint te gillen en een wereldwijde rel te creëren, dan kan je ook reacties verwachten.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het past sowieso niet dat hij gaat zeiken over zo'n kind van 16.
Dit is stiekem het hele euvel.quote:Echt, ze wordt alleen maar groter gemaakt door degenen die het hardst over en tegen haar tekeer gaan.
Nee, ik heb mijn kalf gewoon Leandra genoemd, zoals de afspraak was, verdomme.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt een kind van Ian?!!! WTF.
Ik mag hopen dat die wel gewoon Ian heet, want hij zeikt al over de naam van mijn kleinzoon.
Oh jee.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja hoor, ze noemt het zelf een "superkracht"
Een 16-jarige kan alleen maar een wereldwijde rel beginnen als allerlei domme sukkels een hoop drama schoppen over diezelfde 16-jarige.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan zou je met een 16-jarige overal commentaar op mogen leveren maar geen feedback dulden? Dat vind ik moeilijk, hoor. Zij begint te gillen en een wereldwijde rel te creëren, dan kan je ook reacties verwachten.
Dat die reacties wel beschaafd moeten zijn vind ik dan iets anders.
[..]
Dit is stiekem het hele euvel.
Of als Clinton er mee heeft gesekst!quote:Op woensdag 11 december 2019 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een 16-jarige kan alleen maar een wereldwijde rel beginnen als allerlei domme sukkels een hoop drama schoppen over diezelfde 16-jarige.
Mijn kalf heet ook Ian hè..... met wat ervoor, dus niet zeiken.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn kalf gewoon Leandra genoemd, zoals de afspraak was, verdomme.
Het staat allebei negatief op je CV.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:16 schreef Laysa het volgende:
Van irritant kutkind naar oude pedofielen
En Cuba Gooding Jr.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wel.
Vergeet Prince Andrew niet.
quote:Op woensdag 11 december 2019 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel vaker een combinatie.
quote:
Kind kan zo in een horrorfilm ze is gewoon engquote:
Die 16-jarrige vertegenwoordigd iets namens anderen, beginnend bij haar ouders. Die wordt gebruikt voor een doel.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een 16-jarige kan alleen maar een wereldwijde rel beginnen als allerlei domme sukkels een hoop drama schoppen over diezelfde 16-jarige.
Héquote:Op woensdag 11 december 2019 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Daarom; gewoon alleen maar kleverige nuecqseks met oude wijven
En dat kan ze alleen maar omdat heel veel dom volk begint te schuimbekken zodra ze haar zien.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:18 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die 16-jarrige vertegenwoordigd iets namens anderen, beginnend bij haar ouders. Die wordt gebruikt voor een doel.
Nee, die doet het geloof ik met een scheut botox in een oude condoom.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach jezus, ga je André Hazes achterna?
Gofredommequote:Op woensdag 11 december 2019 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik rij er niet voor naar Drenthe, ik zeg het alvast
Ja hallo ik blijf hier niet wonen, ik kom heus wel weer naar de bewoonde wereld.quote:
Dat hadden haar ouders moeten doen, maar ondertussen is ze zover dat er geen redden meer aan is. In zijn algemeenheid ben ik wel van mening dat je kinderen niet op die manier moet gebruiken/misbruiken.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat kan ze alleen maar omdat heel veel dom volk begint te schuimbekken zodra ze haar zien.
Want laten we eerlijk zijn; je maakt je geen zorgen om het arme misbruikte kind achter Greta.
Ik probeer dit te negeren, ik heb het gewoon niet gelezenquote:Op woensdag 11 december 2019 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh kut, dit topic neemt echt een wending nu.
Snel terug naar de pedo's!quote:Op woensdag 11 december 2019 21:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik probeer dit te negeren, ik heb het gewoon niet gelezen
Amsterdam neem ik aan.. Waar alles gebeurd wat teltquote:Op woensdag 11 december 2019 21:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo ik blijf hier niet wonen, ik kom heus wel weer naar de bewoonde wereld.
Maar dan nog; waarom tekeer gaan tegen cq over dat kind als je toch alleen maar denkt dat ze misbruikt wordt door haar ouders en andere klimaatactivisten.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:23 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat hadden haar ouders moeten doen, maar ondertussen is ze zover dat er geen redden meer aan is. In zijn algemeenheid ben ik wel van mening dat je kinderen niet op die manier moet gebruiken/misbruiken.
Dat heb ik verlaten en ingeruild voor Dordrecht.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Amsterdam neem ik aan.. Waar alles gebeurd wat telt
Haiquote:Op woensdag 11 december 2019 21:20 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Engels mensen, Engels!! Hi yv.
Zoals ik al zei,ze is iets geworden waar geen kruid mer tegen gewassen is. Dan kun je wel zeggen, ja, maar anderen hebben haar zo gemaakt maar dat neemt niet weg dat ze nu is wie ze is. Het is in zekere zin vergelijkbaar met kindsoldaatjes van IS, "ja, maar het zijn kinderen dus je moet ze in geval van Nederlandse ouders terughalen, het is niet hun schuld" Klopt, maar ze zijn ondertussen geworden wat ze zijn, moordlustige, westerlingen hatende fanatici en zo moet je ze ook behandelen, in die zin dat je ze ver van je houdtquote:Op woensdag 11 december 2019 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dan nog; waarom tekeer gaan tegen cq over dat kind als je toch alleen maar denkt dat ze misbruikt wordt door haar ouders en andere klimaatactivisten.
Je maakt haar alleen maar groter door haar aandacht te geven.
En met het aantal aandachtshoeren dat er op de wereld is, is het wel uitzonderlijk dat het deze 16-jarige gelukt is zoveel aandacht te krijgen.
Ze is trouwens niet de eerste, in de jaren 80/90 waren ze er ook, die oogde wel wat socialer, dat was haar voordeel.
Shit.. ik ben verbijsterd…quote:Op woensdag 11 december 2019 21:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat heb ik verlaten en ingeruild voor Dordrecht.
I hate my life
On top of that zit ik nu ook nog in Drenthequote:Op woensdag 11 december 2019 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Shit.. ik ben verbijsterd…
( ik moet even bijkomen...sorry..)
Je maakt haar zelf groter dan ze is hoor, wat doet ze nou helemaal?quote:Op woensdag 11 december 2019 21:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zoals ik al zei,ze is iets geworden waar geen kruid mer tegen gewassen is. Dan kun je wel zeggen, ja, maar anderen hebben haar zo gemaakt maar dat neemt niet weg dat ze nu is wie ze is. Het is in zekere zin vergelijkbaar met kindsoldaatjes van IS, "ja, maar het zijn kinderen dus je moet ze in geval van Nederlandse ouders terughalen, het is niet hun schuld" Klopt, maar ze zijn ondertussen geworden wat ze zijn, moordlustige, westerlingen hatende fanatici en zo moet je ze ook behandelen, in die zin dat je ze ver van je houdt
Je gaat ze als isolatie op je dak leggen, of wat?quote:Op woensdag 11 december 2019 21:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
On top of that zit ik nu ook nog in Drenthe
Maar dat is maar tijdelijk tot ik'm genoeg plaggen gestoken heb om m'n huis klimaatproef te maken.
Hutten bouwenquote:Op woensdag 11 december 2019 21:37 schreef BloesBloes het volgende:
Wat gaan we morgen doen yv., welk avontuur ga je nu weer aan?
Eten, begreep ik. Voor minder orale uitstoot.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat ze als isolatie op je dak leggen, of wat?
En wie verdiend er nu weer aan die Hoax.. je plaggendealer.. en who's nextquote:Op woensdag 11 december 2019 21:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
On top of that zit ik nu ook nog in Drenthe
Maar dat is maar tijdelijk tot ik'm genoeg plaggen gestoken heb om m'n huis klimaatproef te maken.
Ik blijf het zeggen, zij vertegenwoordigd andere mensen, verkondigd hun ideeën. Zij hebben het platform waar zij op staat gecreëerd.. Zij is dus het symbool en door dat symbool aan te vallen, val je dus het idee erachter aan. Het symbool zelf is ondertussen één van hen en zoals al zei, de haat spat eraf! Het is geen onschuldig kind meer!quote:Op woensdag 11 december 2019 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je maakt haar zelf groter dan ze is hoor, wat doet ze nou helemaal?
Ze genereert aandacht, vooral dankzij mensen die over en tegen haar tekeer gaan.
Ze staan hier op iedere hoek:psssst pssst plagg'n steuk'n?quote:Op woensdag 11 december 2019 21:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En wie verdiend er nu weer aan die Hoax.. je plaggendealer.. en who's next
Klimaatflikkers verdienen aan die nieuwe religie .. kleuters opstoken te klimaatsbijelen , jeugd nu al verkankeren met niet bestaande schuld, schande
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |