Vandaag turf steken met Klazien. Dat valt ook vies tegen. Ze zal kapot zijn vanavond.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:12 schreef Laysa het volgende:
Top dat de Op is gebleven...Dan weten we hoe zwaar yvonne het heeft.
Ze begon al kapot vanmorgenquote:Op woensdag 11 december 2019 14:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Vandaag turf steken met Klazien. Dat valt ook vies tegen. Ze zal kapot zijn vanavond.
UTO / [COS-UTO2#4942] Wachten op de voedselbamkquote:Op woensdag 11 december 2019 15:52 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, waar zitten de Utopia fanboys? Misschien dat iemand dat shirt wil overnemen als collectors item?
Nee, er wordt constant geroepen dat ze nooit een cent aan Utopia zouden uitgeven.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:52 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, waar zitten de Utopia fanboys? Misschien dat iemand dat shirt wil overnemen als collectors item?
Ik heb al even voor je gevraagd.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:52 schreef Leandra het volgende:
Thnx!quote:Op woensdag 11 december 2019 16:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb al even voor je gevraagd.
Wie weet kan je er iemand nog blij mee maken.
Ieuw.... een COS.... ik weet niet of ik daar nog wel binnen durf hoor, wordt je nog gelyncht voor off-topic of is het gewoon een tweede SC?quote:Op woensdag 11 december 2019 15:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
UTO / [COS-UTO2#4942] Wachten op de voedselbamk
Neuh..... dat denk ik niet, als ik kijk wat ik al aan inlijstbaar spul naar de kringloop en vuilstort heb gebracht verwacht ik niet dat het shirtje ooit aan de muur komt te hangen.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, er wordt constant geroepen dat ze nooit een cent aan Utopia zouden uitgeven.
Lijst je shirtje maar in!
Of het als collectors item willen hebben.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je moet ook maar net een kind van die leeftijd hebben denk ik. Maar wie weet.
Je hoeft alleen voor Mootie op te passen als je oftopic gaatquote:Op woensdag 11 december 2019 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ieuw.... een COS.... ik weet niet of ik daar nog wel binnen durf hoor, wordt je nog gelyncht voor off-topic of is het gewoon een tweede SC?
[..]
Neuh..... dat denk ik niet, als ik kijk wat ik al aan inlijstbaar spul naar de kringloop en vuilstort heb gebracht verwacht ik niet dat het shirtje ooit aan de muur komt te hangen.
Tenzij een van ons uiteraard de weg dusdanig kwijtraakt dat we een Scarface mural moeten hebben, dan past ie daar wel mooi bij.
[ afbeelding ]
Ooooh Laysa, ik heb pas knoflooksoep gemaakt.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:44 schreef Laysa het volgende:
Iemand is met superveel knoflook aan het koken en nu dringt zich dat mijn huis binnen.
Klereleier.
Da's waar.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of het als collectors item willen hebben.
Dat vooral eigenlijk....
Echt hoor, als ik terug en ga ik me toch een partij bannen, ik moet dit even uit m'n systeem gooien.quote:
En nog geen hunebed gezien.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Vandaag turf steken met Klazien. Dat valt ook vies tegen. Ze zal kapot zijn vanavond.
Lekkerquote:Op woensdag 11 december 2019 16:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ooooh Laysa, ik heb pas knoflooksoep gemaakt.
quote:Op woensdag 11 december 2019 16:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hoor, als ik terug en ga ik me toch een partij bannen, ik moet dit even uit m'n systeem gooien.
Als er iemand is waarvoor ik niet hoef op te passen is het Mootie, 100% zeker.... die heeft een hele hoge tolerantiegrens als het om mij gaatquote:Op woensdag 11 december 2019 16:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je hoeft alleen voor Mootie op te passen als je oftopic gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |