Ja hallo ik blijf hier niet wonen, ik kom heus wel weer naar de bewoonde wereld.quote:
Dat hadden haar ouders moeten doen, maar ondertussen is ze zover dat er geen redden meer aan is. In zijn algemeenheid ben ik wel van mening dat je kinderen niet op die manier moet gebruiken/misbruiken.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat kan ze alleen maar omdat heel veel dom volk begint te schuimbekken zodra ze haar zien.
Want laten we eerlijk zijn; je maakt je geen zorgen om het arme misbruikte kind achter Greta.
Ik probeer dit te negeren, ik heb het gewoon niet gelezenquote:Op woensdag 11 december 2019 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh kut, dit topic neemt echt een wending nu.
Snel terug naar de pedo's!quote:Op woensdag 11 december 2019 21:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik probeer dit te negeren, ik heb het gewoon niet gelezen
Amsterdam neem ik aan.. Waar alles gebeurd wat teltquote:Op woensdag 11 december 2019 21:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo ik blijf hier niet wonen, ik kom heus wel weer naar de bewoonde wereld.
Maar dan nog; waarom tekeer gaan tegen cq over dat kind als je toch alleen maar denkt dat ze misbruikt wordt door haar ouders en andere klimaatactivisten.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:23 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat hadden haar ouders moeten doen, maar ondertussen is ze zover dat er geen redden meer aan is. In zijn algemeenheid ben ik wel van mening dat je kinderen niet op die manier moet gebruiken/misbruiken.
Dat heb ik verlaten en ingeruild voor Dordrecht.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Amsterdam neem ik aan.. Waar alles gebeurd wat telt
Haiquote:Op woensdag 11 december 2019 21:20 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Engels mensen, Engels!! Hi yv.
Zoals ik al zei,ze is iets geworden waar geen kruid mer tegen gewassen is. Dan kun je wel zeggen, ja, maar anderen hebben haar zo gemaakt maar dat neemt niet weg dat ze nu is wie ze is. Het is in zekere zin vergelijkbaar met kindsoldaatjes van IS, "ja, maar het zijn kinderen dus je moet ze in geval van Nederlandse ouders terughalen, het is niet hun schuld" Klopt, maar ze zijn ondertussen geworden wat ze zijn, moordlustige, westerlingen hatende fanatici en zo moet je ze ook behandelen, in die zin dat je ze ver van je houdtquote:Op woensdag 11 december 2019 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dan nog; waarom tekeer gaan tegen cq over dat kind als je toch alleen maar denkt dat ze misbruikt wordt door haar ouders en andere klimaatactivisten.
Je maakt haar alleen maar groter door haar aandacht te geven.
En met het aantal aandachtshoeren dat er op de wereld is, is het wel uitzonderlijk dat het deze 16-jarige gelukt is zoveel aandacht te krijgen.
Ze is trouwens niet de eerste, in de jaren 80/90 waren ze er ook, die oogde wel wat socialer, dat was haar voordeel.
Shit.. ik ben verbijsterd…quote:Op woensdag 11 december 2019 21:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat heb ik verlaten en ingeruild voor Dordrecht.
I hate my life
On top of that zit ik nu ook nog in Drenthequote:Op woensdag 11 december 2019 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Shit.. ik ben verbijsterd…
( ik moet even bijkomen...sorry..)
Je maakt haar zelf groter dan ze is hoor, wat doet ze nou helemaal?quote:Op woensdag 11 december 2019 21:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zoals ik al zei,ze is iets geworden waar geen kruid mer tegen gewassen is. Dan kun je wel zeggen, ja, maar anderen hebben haar zo gemaakt maar dat neemt niet weg dat ze nu is wie ze is. Het is in zekere zin vergelijkbaar met kindsoldaatjes van IS, "ja, maar het zijn kinderen dus je moet ze in geval van Nederlandse ouders terughalen, het is niet hun schuld" Klopt, maar ze zijn ondertussen geworden wat ze zijn, moordlustige, westerlingen hatende fanatici en zo moet je ze ook behandelen, in die zin dat je ze ver van je houdt
Je gaat ze als isolatie op je dak leggen, of wat?quote:Op woensdag 11 december 2019 21:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
On top of that zit ik nu ook nog in Drenthe
Maar dat is maar tijdelijk tot ik'm genoeg plaggen gestoken heb om m'n huis klimaatproef te maken.
Hutten bouwenquote:Op woensdag 11 december 2019 21:37 schreef BloesBloes het volgende:
Wat gaan we morgen doen yv., welk avontuur ga je nu weer aan?
Eten, begreep ik. Voor minder orale uitstoot.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat ze als isolatie op je dak leggen, of wat?
En wie verdiend er nu weer aan die Hoax.. je plaggendealer.. en who's nextquote:Op woensdag 11 december 2019 21:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
On top of that zit ik nu ook nog in Drenthe
Maar dat is maar tijdelijk tot ik'm genoeg plaggen gestoken heb om m'n huis klimaatproef te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |