Nee ik had ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 11 december 2019 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als je betere ideeën hebt
O, jij wilde gewoon de lapo he?quote:Op woensdag 11 december 2019 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik had ongeveer hetzelfde
Niet perséquote:Op woensdag 11 december 2019 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, jij wilde gewoon de lapo he?
Haha ja we gingen er voor.quote:Op woensdag 11 december 2019 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er sluipt toch altijd wel iets van hebberigheid in als het bijna zover is
Zonde van je geldquote:Op woensdag 11 december 2019 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Die Belgische abdijkaas is me toch iets te sterk
Nee kaasquote:Op woensdag 11 december 2019 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mwah, het was maar een klein stukje. Jij vandaag weer kipfilet?
quote:Op woensdag 11 december 2019 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er sluipt toch altijd wel iets van hebberigheid in als het bijna zover is
awwwwquote:Op woensdag 11 december 2019 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)is-in-drenthe-binnen
Ja maar wel schattigquote:Op woensdag 11 december 2019 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schijnen best felle beestjes te zijn
Hehequote:Op woensdag 11 december 2019 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
DAAR...
Nee, toch maar niet.
Wat was er gebeurd? Niks zeker?quote:Op woensdag 11 december 2019 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weet weer waarom ik blij ben dat ik m'n telefoon nooit op m'n slaapkamer heb liggen. Om 5.15 een NL-alert krijgen.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)rook-en-geuroverlastquote:Op woensdag 11 december 2019 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd? Niks zeker?
Nou, ja, ik denk dat de bedrijfjes in dat pand het er daar niet helemáál mee eens zijn.quote:
Ah joh, die zijn vast goed verzekerdquote:Op woensdag 11 december 2019 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ja, ik denk dat de bedrijfjes in dat pand het er daar niet helemáál mee eens zijn.![]()
Ik hoop het voor ze.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah joh, die zijn vast goed verzekerd
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 11 december 2019 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja je hebt uitgeslapen
#altijdreadyquote:Op woensdag 11 december 2019 11:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je was er vroeg bij vannacht haha
Ik heb nog zo'n glazen flesje staan als decoratiequote:Op woensdag 11 december 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo maar dat heb ik lang niet gedronken, uit glazen flesje
Altijd alleen maar.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo maar dat heb ik lang niet gedronken, uit glazen flesje
Heb er velequote:Op woensdag 11 december 2019 11:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n glazen flesje staan als decoratie
Nicequote:Op woensdag 11 december 2019 11:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n glazen flesje staan als decoratie
vet duur jaquote:Op woensdag 11 december 2019 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
In de horeca heb je die flesjes toch nog?
Jaquote:Op woensdag 11 december 2019 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
In de horeca heb je die flesjes toch nog?
Nice!quote:Op woensdag 11 december 2019 11:54 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Heb er velemaar worden hier standaard geschonken en er zijn vaak specials. Soms ook in de winkel literversies te vinden
quote:Op woensdag 11 december 2019 11:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice!![]()
Ik mis de glazen chocomel flessen, die heb ik al jaren niet meer gezien
Bij mij thuis werden die altijd uit België gehaald want er stond Cécémel op ipv chocomel. Heb nog best lang gedacht dat chocolade melk zo heten in het fransquote:
Enkel van die gore siroop zeker en dan twee euro voor een glas durven vragenquote:Op woensdag 11 december 2019 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt hier nauwelijks meer voor
Sla ze in elkaar!quote:Op woensdag 11 december 2019 12:01 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Enkel van die gore siroop zeker en dan twee euro voor een glas durven vragenAFZETTERS
Ik verzorg al op dagelijkse basis de lunch voor deze sc. Alleen kom jij nooit opdagenquote:Op woensdag 11 december 2019 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer verzorg jij eens een lunch voor deze sc?
Dan moet je mij wel uitnodigenquote:Op woensdag 11 december 2019 12:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verzorg al op dagelijkse basis de lunch voor deze sc. Alleen kom jij nooit opdagen
quote:Op woensdag 11 december 2019 12:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij mij thuis werden die altijd uit België gehaald want er stond Cécémel op ipv chocomel. Heb nog best lang gedacht dat chocolade melk zo heten in het frans
Bij deze ben je uitgenodigd voor de eindejaarslunch op 32 decemberquote:Op woensdag 11 december 2019 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet je mij wel uitnodigen
Oh, dat valt nog mee, ¤2.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:01 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Enkel van die gore siroop zeker en dan twee euro voor een glas durven vragenAFZETTERS
Ik raakte er als kind van in de war, was in Center Parcs nét over de grens en het spul heette ineens anders.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij mij thuis werden die altijd uit België gehaald want er stond Cécémel op ipv chocomel. Heb nog best lang gedacht dat chocolade melk zo heten in het frans
quote:
Erperheide?quote:Op woensdag 11 december 2019 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik raakte er als kind van in de war, was in Center Parcs nét over de grens en het spul heette ineens anders.
Gatver. Is Bulgarije soms een testland? In Hongarije had je ook vaak van die uitprobeersels die je in Nederland nooit zag.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:07 schreef Pumpalov het volgende:
Deze is trouwens echt viesgoor
[ afbeelding ]
Ja leuk.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij deze ben je uitgenodigd voor de eindejaarslunch op 32 december
Haags krijgt spontaan last van een soort millenniumbug van deze uitnodigingquote:Op woensdag 11 december 2019 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij deze ben je uitgenodigd voor de eindejaarslunch op 32 december
Niet alleen ik.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags krijgt spontaan last van een soort millenniumbug van deze uitnodiging
Even gegoogled, Vossemeren.quote:
Nee. Koffie met cola bestond hier sowieso al heel erg lang. Veel mensen bestellen ook een koffie en een cola. Coca Cola is er simpelweg achteraan gegaan. Wordt ook verkocht in Australië, Korea en Canada blijkbaar.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gatver. Is Bulgarije soms een testland? In Hongarije had je ook vaak van die uitprobeersels die je in Nederland nooit zag.
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 11 december 2019 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik raakte er als kind van in de war, was in Center Parcs nét over de grens en het spul heette ineens anders.
Dan is er geen sc lunch. Molo en Koen kunnen dan nietquote:
Zou niet rakenquote:Op woensdag 11 december 2019 12:12 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nee. Koffie met cola bestond hier sowieso al heel erg lang. Veel mensen bestellen ook een koffie en een cola. Coca Cola is er simpelweg achteraan gegaan. Wordt ook verkocht in Australië, Korea en Canada blijkbaar.
In mijn vrijwilligerstoko buiten de randstad is frisdrank al ¤2,70quote:Op woensdag 11 december 2019 12:07 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Geen idee wat de prijzen in NL zijn maar vond 2 euro al heel wat.
Van origine, inmiddels in Franse handenquote:Op woensdag 11 december 2019 12:14 schreef Pumpalov het volgende:
Kwam er overigens pas een paar maanden geleden achter dat Center Parcs een Nederlands bedrijf is
Oh, dat weet ik allemaal niet meer. Was ergens in de jaren 90.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grijze huisjes, oranje gordijnen en ander jaren tachtig-genot
Ja fuck hunquote:Op woensdag 11 december 2019 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is er geen sc lunch. Molo en Koen kunnen dan niet
Molo weer op vakantie zeker?quote:Op woensdag 11 december 2019 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is er geen sc lunch. Molo en Koen kunnen dan niet
Stukje Rotterdamse glorie wegquote:Op woensdag 11 december 2019 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van origine, inmiddels in Franse handen
Pff, gelijk m'n ticket voor volgende week verschieurd.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In mijn vrijwilligerstoko buiten de randstad is frisdrank al ¤2,70
Ik weet er ook niet veel meer van. Behalve dat ik de aardbeienmilkshake in het zwembad erg lekker vondquote:Op woensdag 11 december 2019 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik allemaal niet meer. Was ergens in de jaren 90.
Molo is tegenwoordig toch permanent met vakantie?quote:
Ik twijfel nu of de frisdrank ook naar ¤2,70 is, tbh. Vroegah ging dat met munten en bier/fris was even duur. Maar dat is nu niet meer zo.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:17 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Pff, gelijk m'n ticket voor volgende week verschieurd.
Incidenteel is ze twee dagen níet weg. Lastig plannen met dat mens, je moet er al een wandeltocht omheen organiseren.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Molo is tegenwoordig toch permanent met vakantie?
zou dat nog steeds ja?quote:Op woensdag 11 december 2019 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grijze huisjes, oranje gordijnen en ander jaren tachtig-genot
Het word er niet makkelijker opquote:Op woensdag 11 december 2019 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Incidenteel is ze twee dagen níet weg. Lastig plannen met dat mens, je moet er al een wandeltocht omheen organiseren.
Nee, nu vast niet meer. Maar toen ik ergens in de vroege jaren negentig in zo’n huisje zat, was het binnen nog tien jaar eerder.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zou dat nog steeds ja?![]()
Of zou het net zo "zijn tijd gehad hebben" als chinese restaurants tegenwoordig?
Het wachten is nu op Molo die de clip van Leef komt postenquote:Op woensdag 11 december 2019 12:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het word er niet makkelijker op
Met overal baksteen binnen.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, nu vast niet meer. Maar toen ik ergens in de vroege jaren negentig in zo’n huisje zat, was het binnen nog tien jaar eerder.
Wel lekker fikkie stoken, want die huisjes hadden een openhaard
Die mentions krijgt ze wel nogquote:
Mentions staan uitquote:Op woensdag 11 december 2019 12:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die mentions krijgt ze wel nog
?quote:Op woensdag 11 december 2019 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik parkeer nog regelmatig bij een stukje vergane Centerparcsglorie in Rotterdam
Glijbanenquote:
Dat soort gedoequote:Op woensdag 11 december 2019 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil vooral dat het zaterdagmiddag is. Bedrijfskerstonzin.
Ik krijg gewoon een fles whisky en 500 euro en that's it. Prima, hoef geen onzinnige feesten in een periode dat het toch al zo druk is _o-quote:Op woensdag 11 december 2019 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik zit dus in de organisatie voor zo'n feest bij ons.
500quote:Op woensdag 11 december 2019 12:51 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon een fles whisky en 500 euro en that's it. Prima, hoef geen onzinnige feesten in een periode dat het toch al zo druk is _o-
IK WERK ER HARD VOORquote:
waarquote:
Wie ga je ketsen?quote:Op woensdag 11 december 2019 13:28 schreef Karzai het volgende:
Ik krijg ook een ketstbonus, ook iets van 500 euro en een kerstpakket🎅
Twee nachten van huis door die onzin.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat soort gedoe![]()
![]()
Heb dat soort shit ook ooit moeten regelen voor werk, slechtste avond die ik ooit heb gehad
Niet leuk?quote:Op woensdag 11 december 2019 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Twee nachten van huis door die onzin.
Mwoah, ik kan me leukere dingen bedenken dan in een hotel hangen, vergaderen en "leuk doen" want kerst.quote:
Mag Joop mee?quote:Op woensdag 11 december 2019 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwoah, ik kan me leukere dingen bedenken dan in een hotel hangen, vergaderen en "leuk doen" want kerst.
Alleen werk, dus geen Joop.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mag Joop mee?
Of is het echt alleen werk dingetje?
Ik heb geen flauw idee wat dit inhoudt.quote:
waarschijnlijk niksquote:Op woensdag 11 december 2019 13:54 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat dit inhoudt.
Zit je alleen op een kamer? Of moet je delen?quote:Op woensdag 11 december 2019 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik hoop op een kamer met bad. Want bad.
In m'n upje.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zit je alleen op een kamer? Of moet je delen?
Kamer delen?quote:Op woensdag 11 december 2019 14:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zit je alleen op een kamer? Of moet je delen?
Bubbelbadquote:Op woensdag 11 december 2019 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik hoop op een kamer met bad. Want bad.
quote:Op woensdag 11 december 2019 14:20 schreef bitterbal het volgende:
Misschien komt het door mijn. Hoofd
Wat deed ze?quote:Op woensdag 11 december 2019 14:20 schreef bitterbal het volgende:
Oh god nu begon ze tijdens lunch.![]()
Terwijl k melk stond te schuimen voor een koffie. Kon geen kant op..
Whut?quote:Op woensdag 11 december 2019 14:20 schreef bitterbal het volgende:
Misschien komt het door mijn. Hoofd
Ruzie zoeken...quote:
Wat een vreemd persoon.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ruzie zoeken...
K had in de kassa gekeken of k alles op de juiste tafeltjes had aangeslagen en dat werd een hele rant of k dat normaal vond ? Dus vroeg wat? Zo werken zonder te communiceren en dat k zo in de kassa kijkvervolgens krijg k op mijn kop dat borden weg haal bij gasten terwijl ze klaar waren .... vond ze te snel ofzo
Het is vast mijn hoofd die deze houding oproept
Echt belachelijk zulke mensen! Voor je het weet gaan mensen ook nog eens hun werk goed doen!quote:Op woensdag 11 december 2019 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat een vreemd persoon.Stel je voor dat je je werk even extra controleert.
Ja dat! Bijna misdadig!quote:Op woensdag 11 december 2019 14:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt belachelijk zulke mensen! Voor je het weet gaan mensen ook nog eens hun werk goed doen!
Lekker hele dagen op je zolderkamertje FOK!ken terwijl je wajong automagisch word overgemaaktquote:Op woensdag 11 december 2019 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon de hele dag uit je neus vreten, als een goed FOK!er betaamt.
Bikkelquote:Op woensdag 11 december 2019 14:34 schreef DerRabbit het volgende:
Hier nog even uurtje of 2 fietsen voor het donker is
Ik zou vast naar wat anders gaan kijken, dit begint onhoudbaar te wordenquote:Op woensdag 11 december 2019 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ruzie zoeken...
K had in de kassa gekeken of k alles op de juiste tafeltjes had aangeslagen en dat werd een hele rant of k dat normaal vond ? Dus vroeg wat? Zo werken zonder te communiceren en dat k zo in de kassa kijkvervolgens krijg k op mijn kop dat borden weg haal bij gasten terwijl ze klaar waren .... vond ze te snel ofzo
Het is vast mijn hoofd die deze houding oproept
Jij werkt ook best vroeg volgens mij he?quote:Op woensdag 11 december 2019 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou vast naar wat anders gaan kijken, dit begint onhoudbaar te worden
Die dagen dat ik naar kantoor ga ben ik vroeg in touw ja. Dat is wat andersquote:Op woensdag 11 december 2019 15:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij werkt ook best vroeg volgens mij he?
Ghehe. Ik tref jou vaak wel vroeg aan.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die dagen dat ik naar kantoor ga ben ik vroeg in touw ja. Dat is wat anders
Ikweetquote:Op woensdag 11 december 2019 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ghehe. Ik tref jou vaak wel vroeg aan.
quote:Op woensdag 11 december 2019 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IkweetWeerwoord is het levensbloed van de ware postopkrikker
Met de Intercity langs een stilstaande A1 knoerten met 140 km/h met een halve liter Erdinger aan de kop is nog net iets chiller in mijn ervaring.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar met de auto is ook chill
Die erdinger doe ik dan weer niet.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met de Intercity langs een stilstaande A1 knoerten met 140 km/h met een halve liter Erdinger aan de kop is nog net iets chiller in mijn ervaring.
Ze hebben ook Bitburgerquote:Op woensdag 11 december 2019 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die erdinger doe ik dan weer niet.
quote:Op woensdag 11 december 2019 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Of een kappesienootje met een kresantje
Lekkerquote:Op woensdag 11 december 2019 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Of een kappesienootje met een kresantje
Het is allemaal ook zo onnodig. Nu doet ze weer normaal. Maar misschien begint ze zo weer als k naar huis gaquote:Op woensdag 11 december 2019 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou vast naar wat anders gaan kijken, dit begint onhoudbaar te worden
Soms, hoezo?quote:Op woensdag 11 december 2019 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij gaat niet met trein toch?
Oh dacht altijd met autoquote:Op woensdag 11 december 2019 16:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Soms, hoezo?
Komende vrijdag toevallig
Ik heb geen auto meer mupquote:Op woensdag 11 december 2019 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dacht altijd met auto
Mijn ex hield heel veel van mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op woensdag 11 december 2019 16:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn ex hield heel veel van me
Dit is extreem pijnlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 11 december 2019 16:56 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij kan haags geen koffie zetten
nee duurt allemaal te lang he, dan kan ie niet postenquote:
Man man nanquote:Op woensdag 11 december 2019 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee duurt allemaal te lang he, dan kan ie niet posten
Nou dan ben je de enigequote:Op woensdag 11 december 2019 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in je, Haags
wat voorn curry, rode groene met garnalen, kip, biefstuk?quote:Op woensdag 11 december 2019 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanavond dan toch maar de uitgestelde Thaise curry. Nu wel trek in
Rode, met kipquote:Op woensdag 11 december 2019 17:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat voorn curry, rode groene met garnalen, kip, biefstuk?
quote:Op woensdag 11 december 2019 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou dan ben je de enige
Theeleut?quote:Op woensdag 11 december 2019 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zet nooit koffie trouwens. Heb nog 2 pakken mocca in de kast staan. Zullen inmiddels wel over de datum zijn
nee ook niet. Water vooral. Thuis bar le duc met citroen.quote:
ik ga eerst even ouwelullenslaapie op de bank doenquote:Op woensdag 11 december 2019 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, sport weer gehad, nu meteen door met het avondeten maken.
Saai wortelen, erpels en een vegaschijf, btw.
Water is gezond. Drink ik ook als ik geen koffie drink.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee ook niet. Water vooral. Thuis bar le duc met citroen.
Ik vind gekookte aardappelen echt godenvoer. Met een beetje jusquote:Op woensdag 11 december 2019 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, sport weer gehad, nu meteen door met het avondeten maken.
Saai wortelen, erpels en een vegaschijf, btw.
Jus is ook present.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind gekookte aardappelen echt godenvoer. Met een beetje jus
Heerlijk ja,.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
gadver manquote:Op woensdag 11 december 2019 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Juspoeder. Vaak gooien we er ook een uitje en champignon doorheen.quote:
nou ik zou kappen daar hoor, dat is echt niet normaalquote:Op woensdag 11 december 2019 17:20 schreef bitterbal het volgende:
Ontsnapt.
Ben zo snel mogelijk naar buiten gegaan.
Meestal wel ja, voor snachts mee naar bedquote:Op woensdag 11 december 2019 17:15 schreef Karzai het volgende:
ook altijd een flesje koud water in de koelkast staan
en een scheutje ketjapquote:Op woensdag 11 december 2019 17:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Juspoeder. Vaak gooien we er ook een uitje en champignon doorheen.
Mja het was wederom weer raarquote:Op woensdag 11 december 2019 17:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou ik zou kappen daar hoor, dat is echt niet normaal
Jarenlang een aardappeltrauma gehad, want thuis aten we dat 6 dagen per week. Maar nu vind ik het weer heerlijk. Al eet ik het in de praktijk niet zo heel vaak. Meestal bak ik ze.quote:
Goedzoquote:Op woensdag 11 december 2019 17:20 schreef bitterbal het volgende:
Ontsnapt.
Ben zo snel mogelijk naar buiten gegaan.
Misschien toch eens een baan buiten de horeca overwegen?quote:Op woensdag 11 december 2019 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja het was wederom weer raar![]()
En dan staat ze heel dichtbij ook. k die melk aan het schuime dus vast. En dan blijft ze herhalen; Vind je dat normaal ofzo?! He? Nou?! Vind je dat leuk werken zo?!
Mijn hoofd![]()
Omdat ik in de kassa keek of ik geen fouten had gemaakt en hoe alles er bij stond
Wat doet hij nu?quote:Op woensdag 11 december 2019 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien toch eens een baan buiten de horeca overwegen?Een vriend van mij was lang werkloos en heeft nu een baan bij Ikea gevonden. Vindt het helemaal geweldig daar.
quote:Op woensdag 11 december 2019 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kom als bezoeker al niet graag in de Ikea laat staan als werknemer.
Briljantquote:Op woensdag 11 december 2019 17:41 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb het niet meer
https://nos.nl/artikel/23(...)afond-rechtbank.html
Ik heb geen idee hoe zijn functie heet. Maar hij staat gewoon in de winkel en helpt klanten. Ik geloof dat hij meestal op de beddenafdeling staat, maar ook wel eens ergens anders. Hij vindt de sfeer leuk.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat doet hij nu?
Ik heb jaren terug dat wel geprobeerd. Voor bijvoorbeeld een functie als servicemedewerker bij de gemeeente of een wooncoöperatie en werd altijd gezegd geen ervaring. Wat ook klopt natuurlijk maar service gericht ben k wel.
quote:Op woensdag 11 december 2019 17:41 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb het niet meer
Zoon deed vroeger de Mac.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:44 schreef bitterbal het volgende:
Ikea schijnt geen slechte werkgever te zijn
Dochter?quote:Op woensdag 11 december 2019 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn dochter richt die kamertjes in in de Ikea als bijbaan, boort zelf de gaten ook.
Studeert ook nog.
Ik heb er twee he.quote:
Zat ik ook net naar te kijken jaquote:Op woensdag 11 december 2019 17:41 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb het niet meer
quote:Op woensdag 11 december 2019 17:41 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb het niet meer
Ah in een winkelquote:Op woensdag 11 december 2019 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe zijn functie heet. Maar hij staat gewoon in de winkel en helpt klanten. Ik geloof dat hij meestal op de beddenafdeling staat, maar ook wel eens ergens anders. Hij vindt de sfeer leuk.
Lekker!quote:Op woensdag 11 december 2019 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb weer van de srirachasaus lopen snoepen
Dat heb ik vaker gehoord jaquote:Op woensdag 11 december 2019 17:44 schreef bitterbal het volgende:
Ikea schijnt geen slechte werkgever te zijn
Er gaat een wereld voor mij openquote:Op woensdag 11 december 2019 17:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er twee he.
Tweeling ook nog.
Wist je niet?quote:Op woensdag 11 december 2019 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor mij open
Jij hebt iig gekleurde lampjes, cool.quote:
Thanks!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op woensdag 11 december 2019 17:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks!
Er hangen vooral oude, glazen ballen in, vooral van mijn oudtante![]()
En een paar bijzondere
Ik had ooit eikeltjes als ballen, in de boom he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Daar hou ik wel vanquote:Op woensdag 11 december 2019 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt iig gekleurde lampjes, cool.
3?quote:Op woensdag 11 december 2019 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had ooit eikeltjes als ballen, in de boom he.
quote:Op woensdag 11 december 2019 17:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks!
Er hangen vooral oude, glazen ballen in, vooral van mijn oudtante![]()
En een paar bijzondere
Hipster!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie herinneringen..
En vogeltjesquote:
Jaaaaaaquote:Op woensdag 11 december 2019 17:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En vogeltjes
Met zo een knijpertje.
Ja, ik stond met een glimlach bv de boom op te tuigenquote:Op woensdag 11 december 2019 17:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hipster!
Mooie herinneringen..
Ik glimlach nooit.....quote:Op woensdag 11 december 2019 17:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik stond met een glimlach bv de boom op te tuigen
Liefquote:Op woensdag 11 december 2019 17:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik stond met een glimlach bv de boom op te tuigen
Haha.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:08 schreef Karzai het volgende:
mootje lisa heeft de mooiste glimlach van limburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |