Zo is dat.quote:Op zondag 22 december 2019 13:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ach, de SC is rustig. Gelukkig zijn er nog genoeg andere topics in FEE die wel druk zijn.
Lekker. Weer naar oma?quote:Op zondag 22 december 2019 16:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vertrek morgen vroeg pas naar Spanje
Muchos plezierosquote:Op zondag 22 december 2019 16:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vertrek morgen vroeg pas naar Spanje
Terechte vraag. Ik denk dat je iets op het spoor bent.quote:Op dinsdag 24 december 2019 07:46 schreef dud0r het volgende:
Wat is dat eigenlijk op het dak dat lijkt alsof er iemand vanaf springt?
daar zat ik drie uur geleden op. Nu ben ik op kantoor niet op het spoorquote:Op dinsdag 24 december 2019 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terechte vraag. Ik denk dat je iets op het spoor bent.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Its beginning to look a lot like Christmas
quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Hallo boys
[..]
Everywhere I gooooooooo
Dat is echt kut.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:35 schreef VKV het volgende:
Dagen bij de voordeur zitten bidden, maar helaas, kerstkadootje voor m'n vriend is niet op tijd binnen
Ahw wat jammerquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:35 schreef VKV het volgende:
Dagen bij de voordeur zitten bidden, maar helaas, kerstkadootje voor m'n vriend is niet op tijd binnen
Goed opgelost tochquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:10 schreef VKV het volgende:
Heb het maar opgelost door een kaartje te schrijven met een gedichtje en verklapt wat het kado zou zijn dus nu wachten we allebei bij de voordeur vanaf vrijdag haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |