Zo is dat.quote:Op zondag 22 december 2019 13:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ach, de SC is rustig. Gelukkig zijn er nog genoeg andere topics in FEE die wel druk zijn.
Lekker. Weer naar oma?quote:Op zondag 22 december 2019 16:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vertrek morgen vroeg pas naar Spanje
Muchos plezierosquote:Op zondag 22 december 2019 16:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vertrek morgen vroeg pas naar Spanje
Terechte vraag. Ik denk dat je iets op het spoor bent.quote:Op dinsdag 24 december 2019 07:46 schreef dud0r het volgende:
Wat is dat eigenlijk op het dak dat lijkt alsof er iemand vanaf springt?
daar zat ik drie uur geleden op. Nu ben ik op kantoor niet op het spoorquote:Op dinsdag 24 december 2019 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terechte vraag. Ik denk dat je iets op het spoor bent.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Its beginning to look a lot like Christmas
quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Hallo boys
[..]
Everywhere I gooooooooo
Dat is echt kut.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:35 schreef VKV het volgende:
Dagen bij de voordeur zitten bidden, maar helaas, kerstkadootje voor m'n vriend is niet op tijd binnen
Ahw wat jammerquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:35 schreef VKV het volgende:
Dagen bij de voordeur zitten bidden, maar helaas, kerstkadootje voor m'n vriend is niet op tijd binnen
Goed opgelost tochquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:10 schreef VKV het volgende:
Heb het maar opgelost door een kaartje te schrijven met een gedichtje en verklapt wat het kado zou zijn dus nu wachten we allebei bij de voordeur vanaf vrijdag haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |