Wat afspraken staan. Werkgerelateerde. En jij?quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
HarrieGod. Nog plannen voor het weekend?
Ik ga nu nog even werken. Vanavond laatste wedstrijd voor de winterstop. Zaterdagavond altijd wel mooi, maar ik mag niet veel meer drinken dus nu zal dat toch wat anders zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat afspraken staan. Werkgerelateerde. En jij?
Have funquote:Op zaterdag 21 december 2019 09:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga nu nog even werken. Vanavond laatste wedstrijd voor de winterstop. Zaterdagavond altijd wel mooi, maar ik mag niet veel meer drinken dus nu zal dat toch wat anders zijn.
quote:Op woensdag 18 december 2019 18:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij liever dan ik, brrr, strand.
Maar veel plezier, je had familie daar ofzo toch?Ja zeker. Oma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben Donkerblond.. Ligt een beetje aan de omstandigheden hoe het er op foto uitziet.
Gisteren had ik rood haar door de lichtinval.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Hey Mickyquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja zeker. Oma.
Ik ben Donkerblond.. Ligt een beetje aan de omstandigheden hoe het er op foto uitziet.
Gisteren had ik rood haar door de lichtinval.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja zeker. Oma.
Gisteren had ik rood haar door de lichtinval.
Even m'n reserve vrouw laten weten dat ik van haar houd jaquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even m'n reserve vrouw laten weten dat ik van haar houd ja
Je bent gewoon jaloers dat jij geen reservevrouw hebtquote:
@madam-aprilquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij geen reservevrouw hebt
Lekker ding is dat hequote:
Kan ik er nog wel mee afspreken en naar kijkenquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ik er nog wel mee afspreken en naar kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |