Sauna genot. Sparen en eigen sauna kopen dan. Niet dat dat goedkoper is trouwens. Maar wel relax.quote:Op maandag 16 december 2019 20:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en af en toe sauna leven
misschien moet ik maar gaan sparen
Het leeft niet zo denk ik. Wat wil je ook met fucking 15 gradenquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rustig hier.
Iedereen gespannen voor kerst?
Maakt mij niet uit. Was ook ooit op de Bahama's net voor kerst.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het leeft niet zo denk ik. Wat wil je ook met fucking 15 graden
Ja das wel lekker hequote:Op dinsdag 17 december 2019 17:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Was ook ooit op de Bahama's net voor kerst.
Ja beetje ontspannen. Niks mis mee.quote:
Lolquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja beetje ontspannen. Niks mis mee.
Al vond ik het toen extreem koud. Was toen iets van 25 graden, maar was de 3 maanden ervoor in gebied met 35 graden geweest.
Gelukkig hadden de locals het ook koud. Daar maar een beetje mee gaan zuipen terwijl de toeristen allemaal in de zee lagen.
aftellen naar twee dagen op de bank bivakkeren met kerst na al dat harde werken.....quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rustig hier.
Iedereen gespannen voor kerst?
Hoeveel a4'tjes?quote:Op woensdag 18 december 2019 10:19 schreef derLudolf het volgende:
Gisteravond maar eens boodschappen lijstjes gemaakt voor kerst en oudjaarsdag.
Al met al zou het op één A4 kunnen, aan beide kanten.quote:
Nicequote:Op woensdag 18 december 2019 10:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Al met al zou het op één A4 kunnen, aan beide kanten.
Maar heb vier lijstjes gemaakt: Edeka, Jumbo, Sligro en de slager.
Die van Edeka is het langst, daarna komt de Jumbo.
Jij liever dan ik, brrr, strand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |