Ja, alleen de 31e vrij. En beide kerstdagen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon werken voor je.. geld toch?
En 1 januari danquote:Op donderdag 19 december 2019 12:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, alleen de 31e vrij. En beide kerstdagen natuurlijk.
Wel mee eensquote:Op donderdag 19 december 2019 13:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ook. Meest waardeloze dag.
Toch helemaal naar de tering dan?quote:Op donderdag 19 december 2019 13:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ook. Meest waardeloze dag.
Kan ik ook weer op zwart.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nog 8 dagen, is het weer voorbij
Sluit ik niet uit. Misschien zit ik wel in de bak na die nacht.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toch helemaal naar de tering dan?
Omg omg omg dat duurt nog iets langer hoor droppiequote:Op donderdag 19 december 2019 13:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan ik ook weer op zwart.
@Tjacka wat vind jij daarvan?quote:Op donderdag 19 december 2019 13:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sluit ik niet uit. Misschien zit ik wel in de bak na die nacht.
Weekje later of zo.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omg omg omg dat duurt nog iets langer hoor droppie
quote:Op donderdag 19 december 2019 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nog 8 dagen, is het weer voorbij
Ja want dan is het FEEstquote:Op donderdag 19 december 2019 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan? Kan ik een afscheidsfeest verwachten?
Haags is een nepsupporter begrijp zijn frustratie welquote:Op donderdag 19 december 2019 13:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:tjacka wat vind jij daarvan?
Breekt de hele .. tent af.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haags is een nepsupporter begrijp zijn frustratie wel
Ik weet wat daar staat.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Breekt de hele .. tent af.
quote:Op donderdag 19 december 2019 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet wat daar staat.
Laatste weekend voor kerstquote:Op vrijdag 20 december 2019 05:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAAARRR
Sorry.quote:Op vrijdag 20 december 2019 06:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zijn lekker ja. Nu ook trek in. Verdomme
Haha Nice.quote:Op vrijdag 20 december 2019 06:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry.Mijn mama vroeg of ze nog op me kon rekenen voor kerstavond/lunch en toen zei ik dat ik een heel blij mens zou zijn als er alleen tulband was
Ik ben daar niet zo van.quote:Op vrijdag 20 december 2019 06:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry.Mijn mama vroeg of ze nog op me kon rekenen voor kerstavond/lunch en toen zei ik dat ik een heel blij mens zou zijn als er alleen tulband was
Helemaal niks?quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo van.
Ik moet niks van zoet hebben.
Met kerst wel. Dan doen we even gekquote:Op vrijdag 20 december 2019 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen fruit. Kiwi ofzo. @:ggmm
Maar met zoete desserts maak je mij niet blij.
Liever een kaasplankje of koffie toequote:Op vrijdag 20 december 2019 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen fruit. Kiwi ofzo. @:ggmm
Maar met zoete desserts maak je mij niet blij.
Dit dus.quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Liever een kaasplankje of koffie toe
Ik vind het soms beetje afhankelijk van wat ik gegeten heb.quote:
Ik ben zelf al machtig dus dan hoeft zo'n dessert niet.quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het soms beetje afhankelijk van wat ik gegeten heb.
Ik vind zoete desserts wel lekker maar ze zijn vaak machtig en veel.
Haha lenny is viesdikquote:Op vrijdag 20 december 2019 09:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben zelf al machtig dus dan hoeft zo'n dessert niet.
Wat afspraken staan. Werkgerelateerde. En jij?quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
HarrieGod. Nog plannen voor het weekend?
Ik ga nu nog even werken. Vanavond laatste wedstrijd voor de winterstop. Zaterdagavond altijd wel mooi, maar ik mag niet veel meer drinken dus nu zal dat toch wat anders zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat afspraken staan. Werkgerelateerde. En jij?
Have funquote:Op zaterdag 21 december 2019 09:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga nu nog even werken. Vanavond laatste wedstrijd voor de winterstop. Zaterdagavond altijd wel mooi, maar ik mag niet veel meer drinken dus nu zal dat toch wat anders zijn.
quote:Op woensdag 18 december 2019 18:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij liever dan ik, brrr, strand.
Maar veel plezier, je had familie daar ofzo toch?Ja zeker. Oma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben Donkerblond.. Ligt een beetje aan de omstandigheden hoe het er op foto uitziet.
Gisteren had ik rood haar door de lichtinval.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Hey Mickyquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja zeker. Oma.
Ik ben Donkerblond.. Ligt een beetje aan de omstandigheden hoe het er op foto uitziet.
Gisteren had ik rood haar door de lichtinval.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja zeker. Oma.
Gisteren had ik rood haar door de lichtinval.
Even m'n reserve vrouw laten weten dat ik van haar houd jaquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even m'n reserve vrouw laten weten dat ik van haar houd ja
Je bent gewoon jaloers dat jij geen reservevrouw hebtquote:
@madam-aprilquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij geen reservevrouw hebt
Lekker ding is dat hequote:
Kan ik er nog wel mee afspreken en naar kijkenquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ik er nog wel mee afspreken en naar kijken
Zo is dat.quote:Op zondag 22 december 2019 13:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ach, de SC is rustig. Gelukkig zijn er nog genoeg andere topics in FEE die wel druk zijn.
Lekker. Weer naar oma?quote:Op zondag 22 december 2019 16:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vertrek morgen vroeg pas naar Spanje
Muchos plezierosquote:Op zondag 22 december 2019 16:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vertrek morgen vroeg pas naar Spanje
Terechte vraag. Ik denk dat je iets op het spoor bent.quote:Op dinsdag 24 december 2019 07:46 schreef dud0r het volgende:
Wat is dat eigenlijk op het dak dat lijkt alsof er iemand vanaf springt?
daar zat ik drie uur geleden op. Nu ben ik op kantoor niet op het spoorquote:Op dinsdag 24 december 2019 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terechte vraag. Ik denk dat je iets op het spoor bent.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Its beginning to look a lot like Christmas
quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Hallo boys
[..]
Everywhere I gooooooooo
Dat is echt kut.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:35 schreef VKV het volgende:
Dagen bij de voordeur zitten bidden, maar helaas, kerstkadootje voor m'n vriend is niet op tijd binnen
Ahw wat jammerquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:35 schreef VKV het volgende:
Dagen bij de voordeur zitten bidden, maar helaas, kerstkadootje voor m'n vriend is niet op tijd binnen
Goed opgelost tochquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:10 schreef VKV het volgende:
Heb het maar opgelost door een kaartje te schrijven met een gedichtje en verklapt wat het kado zou zijn dus nu wachten we allebei bij de voordeur vanaf vrijdag haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |