quote:Op woensdag 11 december 2019 10:56 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Vriend
Verkapte bolk dit.
[ afbeelding ]
Helaas nog niet gehad tijdens een meeting. Lijkt me wel een keer leuk.quote:
Trustequote:
Dan hoop ik dat je niet enkel mannelijke collega's hebt.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helaas nog niet gehad tijdens een meeting. Lijkt me wel een keer leuk.
Onder t bureau zie je t toch niet hequote:Op woensdag 11 december 2019 11:21 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je niet enkel mannelijke collega's hebt.
Nee, maar dan zou dit op een afdelingsdag moeten gebeuren. Tijdens een team meeting heb ik geen collega's waarbij ik daar de behoefte aan hebt.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:21 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je niet enkel mannelijke collega's hebt.
Mannelijke collega's met een snor dan.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Onder t bureau zie je t toch niet he
En liefst niet met glazen tafelquote:Op woensdag 11 december 2019 11:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee, maar dan zou dit op een afdelingsdag moeten gebeuren. Tijdens een team meeting heb ik geen collega's waarbij ik daar de behoefte aan hebt.
Die hebben we sowieso nietquote:Op woensdag 11 december 2019 11:26 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
En liefst niet met glazen tafel
Dan maar een glazen plafondquote:Op woensdag 11 december 2019 11:26 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
En liefst niet met glazen tafel
quote:Op woensdag 11 december 2019 11:28 schreef Pumpalov het volgende:
Leuk om je ShareX-geschiedenis soms terug te kijken. Staan soms wel plaatjes tussen hoor
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |