Van je hoesten hoesten hoesten!quote:Op woensdag 11 december 2019 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk. Gisteren toen ik m'n kind weg bracht ook. Allemaal mensen hoesten, sniffen, niezen
Immer broekhoesten toch.quote:
lekker manquote:
Beetje een kater maar voor de rest wel primaquote:
Ja wel prima, sinds dit weekend het huis opgeleverd, dus weinig tijd om te FOK!ken (mobiel is niet te doen nu). Maja vandaag ff uitrustdagje op het werk...quote:Op woensdag 11 december 2019 10:14 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Beetje een kater maar voor de rest wel prima
Hoe'st met jou, mede-kanaïet?
Mooi man, kan niet wachten op de housewarming! Lunettelaan 501 was het toch?quote:Op woensdag 11 december 2019 10:18 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja wel prima, sinds dit weekend het huis opgeleverd, dus weinig tijd om te FOK!ken (mobiel is niet te doen nu). Maja vandaag ff uitrustdagje op het werk...
quote:Op woensdag 11 december 2019 10:18 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja wel prima, sinds dit weekend het huis opgeleverd, dus weinig tijd om te FOK!ken (mobiel is niet te doen nu). Maja vandaag ff uitrustdagje op het werk...
Jup! Joints en drank hebben ze hier klaarstaamquote:Op woensdag 11 december 2019 10:20 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Mooi man, kan niet wachten op de housewarming! Lunettelaan 501 was het toch?
Kan nu eventjes niet aan drank denken. Misschien vanmiddag weerquote:Op woensdag 11 december 2019 10:22 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jup! Joints en drank hebben ze hier klaarstaam
Netjes.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:21 schreef noodgang het volgende:
[..]Same here, ook net over en vandaag eerste uitrustdag op t werk
Je bent zelf teringleukquote:
Ik heb ook veel schilderwerk erop zitten. De vloer die erin lag was nog prima, net zoals de keuken en badkamer, dus dat is wel fijn. Wel overal een dikke laag nicotine en teer van de muren moeten schrapenquote:Op woensdag 11 december 2019 10:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Netjes.
Onze badkamer en keuken is klaar.
Voorstrijken en schilderen/behangen doe ik zelf, de vloer wordt morgen ingemeten en (hopelijk) volgende week gelegd. Voor die tijd wil ik dus eigenlijk alles afhebben
Lampjes en gordijnen kunnen later ook wel, maartoch.
Gatver, plafonds ook moeten witten?quote:Op woensdag 11 december 2019 10:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb ook veel schilderwerk erop zitten. De vloer die erin lag was nog prima, net zoals de keuken en badkamer, dus dat is wel fijn. Wel overal een dikke laag nicotine en teer van de muren moeten schrapen
Nee maar een quote van mijn goede vriend en OpperKana Filo kan ik natuurlijk niet links laten liggenquote:
Jep, meteen alles maar gedaan. Ziet er een stuk frisser uit nuquote:Op woensdag 11 december 2019 10:37 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Gatver, plafonds ook moeten witten?
quote:Op woensdag 11 december 2019 10:37 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nee maar een quote van mijn goede vriend en OpperKana Filo kan ik natuurlijk niet links laten liggen
Beter maar wel kutwerk...quote:Op woensdag 11 december 2019 10:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jep, meteen alles maar gedaan. Ziet er een stuk frisser uit nu
nee hoor maar op een gegeven moment zag ik meer geblokkeerde posts in dit topic dan posts die niet geblokkeerd waren en dan moet je jezelf afvragen wat je dan nog in een topic te zoeken hebtquote:Op woensdag 11 december 2019 10:35 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zou die weggaan dan?
@:pumpalov heb je rage gehad ofzo?
Een goede injectie kwaliteit natuurlijk!!quote:Op woensdag 11 december 2019 10:43 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
nee hoor maar op een gegeven moment zag ik meer geblokkeerde posts in dit topic dan posts die niet geblokkeerd waren en dan moet je jezelf afvragen wat je dan nog in een topic te zoeken hebt
Kwaliteit altijd boven kwantiteit stellenquote:Op woensdag 11 december 2019 10:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Een goede injectie kwaliteit natuurlijk!!
tsja daar zit wel iets in...quote:Op woensdag 11 december 2019 10:43 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
nee hoor maar op een gegeven moment zag ik meer geblokkeerde posts in dit topic dan posts die niet geblokkeerd waren en dan moet je jezelf afvragen wat je dan nog in een topic te zoeken hebt
Dat was wel een terechte bolk natuurlijk!quote:Op woensdag 11 december 2019 10:49 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Kwaliteit altijd boven kwantiteit stellen
Tevens :
[ afbeelding ]
pumpiequote:Op woensdag 11 december 2019 10:49 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Kwaliteit altijd boven kwantiteit stellen
Tevens :
[ afbeelding ]
Vriendquote:
Forum Opties | |
---|---|